abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:32:15 #51
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194879704
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 09:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Bevrijden van wat? Op welke manier ben je beperkt in je doen en laten?
Ik zou niet weten hoe ik dat aan een blinde moet uitleggen.
Zet zelf je oogkleppen af, dat gaat een stuk makkelijker.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194879707
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:30 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

:')

Volgens mij scheld jij echt zo he?
Het zal je verbazen, jij schobbejak.
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:33:16 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194879724
twitter

Lekker in de zeik nemen en schaamteloos doorgaan. Wat een klucht die lui.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194879739
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:32 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe ik dat aan een blinde moet uitleggen.
Zet zelf je oogkleppen af, dat gaat een stuk makkelijker.
Maar dat maakt dus mijn punt opnieuw.

Probeer eens in je eigen woorden uit te leggen op welke manier deze wet jou beperkt in je doen en laten ipv iedere keer de vraag te ontlopen door de vraagsteller aan te vallen.

Voor iemand die zo goed ingelezen is in het onderwerp, moet het beantwoorden toch een fluitje van een cent zijn.
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:36:59 #55
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194879788
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2020 09:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Prima, wanneer gaan we op de barricades en zo?
bedoel, rellen vanaf toetsenbord kan iedereen.. en wij nederlanders zijn daar de grootste helden in..

Maar daadwerkelijk de straat op, enzo...
Bedoel de enige die ik hoorde die daadwerkelijk ging doen was Superhartje..
De rest heeft hier grote bek, maar ECHT iets doen... -O- zit er niet in!

Ik heb zelf al wel een paar keer geprotesteerd en soms maakt het daadwerkelijk een verschil!!
Lol, je hoeft alleen maar te doorzien hoe onze wereld in elkaar zit. Daar hoef je niet voor te rellen hoor. Wanneer genoeg mensen wakker zijn stort vanzelf het hele kaartenhuis in. Maar ja, met lui zoals jullie schiet dat niet op helaas.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:37:57 #56
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194879798
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Probeer eens in je eigen woorden uit te leggen op welke manier deze wet jou beperkt in je doen en laten ipv iedere keer de vraag te ontlopen door de vraagsteller aan te vallen.

Voor iemand die zo goed ingelezen is in het onderwerp, moet het beantwoorden toch een fluitje van een cent zijn.
Komt ie weer aan hoor met zijn: leg het eens uit in je eigen woorden bs. Doei!
pi_194879804
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Wat een herhaling van zetten. Vermoeiend.

Het zijn TIG factoren, van het in de wet gooien van een VERPLICHTE ANDERHALVE METER afstand van IEDEREEN waar je niet mee samenwoont bijvoorbeeld. Zelfs de USSR maakte het niet zo bont.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:38:31 #58
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194879809
Ga mijn energie niet steken in verloren zielen.
pi_194879823
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:37 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Komt ie weer aan hoor met zijn: leg het eens uit in je eigen woorden bs. Doei!
Maar daar draait het toch om? Dat je in een discussie met argumenten kan komen ipv klakkeloos linkjes dumpen of "het is stom" roepen?

Kan je het wel in je eigen woorden uitleggen? Ik schat je toch niet te hoog in?

Dus nogmaals: "op welke manier beperkt deze wet je in je doen en laten". Dan kunnen we daar een discussie over hebben. Ik krijg nu het idee dat het je helemaal niet in je doen en laten beperkt en dat je daarom geen antwoord geeft.
pi_194879851
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:38 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wat een herhaling van zetten. Vermoeiend.

Het zijn TIG factoren, van het in de wet gooien van een VERPLICHTE ANDERHALVE METER afstand van IEDEREEN waar je niet mee samenwoont bijvoorbeeld. Zelfs de USSR maakte het niet zo bont.
Nogmaals: je geeft weer antwoord voor Izzy73.

Izzy73 is volgens mij niet geestelijk gehandicapt of zwak begaafd en kan dat prima zelf.

Gaf je in de klas ook altijd antwoord voor een ander, jij rekel?
pi_194879873
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:38 schreef Izzy73 het volgende:
Wie zijn die verloren zielen? Waarom zijn ze verloren?

En als ik daar toe behoor: mag ik geen kritische vragen stellen?
Is kritisch zijn beperkt tot 1 richting?

Het idee van dit subforum is toch juist dat je kritisch moet zijn en geen schaap?
Het is toch geen circle jerk subforum?
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:47:36 #62
189978 controlaltdelete
pi_194879946
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:38 schreef Izzy73 het volgende:
Goedzo, is ook steeds vragen naar dezelfde weg door die lui omdat ze zo graag met jou willen discussiëren. Gewoon niet aan beginnen want ze zijn een gebed zonder einde.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194879985
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nogmaals: je geeft weer antwoord voor Izzy73.

Izzy73 is volgens mij niet geestelijk gehandicapt of zwak begaafd en kan dat prima zelf.

Gaf je in de klas ook altijd antwoord voor een ander, jij rekel?
Je autistische manier van posten is nogal vermoeiend voor normale mensen. Vraag is (al tig keer) beantwoord. Next.
pi_194879998
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goedzo, is ook steeds vragen naar dezelfde weg door die lui omdat ze zo graag met jou willen discussiëren. Gewoon niet aan beginnen want ze zijn een gebed zonder einde.
Zijn vragen zijn hier al tig keer beantwoord en dan iedere keer dezelfde vragen maar dan aan iemand anders.... echt heel autistisch. Vermoeiend.
pi_194880053
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goedzo, is ook steeds vragen naar dezelfde weg door die lui omdat ze zo graag met jou willen discussiëren.
Ja, wat een idioot gedoe op een discussieforum. Mensen die een discussie willen voeren :N

quote:
Gewoon niet aan beginnen want ze zijn een gebed zonder einde.
Nee, vooral geen discussie willen voeren op een discussieforum. Iedereen moet dezelfde mening hebben en afwijkende meningen vooral negeren. Onderbouwen is ook uit den boze.
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:55:23 #66
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194880056
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Maar daar draait het toch om? Dat je in een discussie met argumenten kan komen ipv klakkeloos linkjes dumpen of "het is stom" roepen?

Kan je het wel in je eigen woorden uitleggen? Ik schat je toch niet te hoog in?

Dus nogmaals: "op welke manier beperkt deze wet je in je doen en laten". Dan kunnen we daar een discussie over hebben. Ik krijg nu het idee dat het je helemaal niet in je doen en laten beperkt en dat je daarom geen antwoord geeft.
Jammer dat je geen users kunt blokkeren om je te quoten.
Lees even alles terug wat in al die jaren op BNW is gepost. Als je het dan nog niet snapt doe je het met opzet en ben je een zeer verachtelijk persoon. Jij en je Mattie staan na al die jaren nog steeds niet open voor een de waarheid. De vraag rest, wat doe je hier. Wat zijn je motieven om te posten op BNW?
Wat zijn je motieven om andere mensen te kleineren?
Wat is je motief om jezelf boven anderen te stellen door je arrogante en denegrerende houding?
Wat zijn je motieven om 450 euro aan een site als FOK te doneren?
Leg dat eens uit in je eigen woorden knulletje?
pi_194880063
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:50 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zijn vragen zijn hier al tig keer beantwoord en dan iedere keer dezelfde vragen maar dan aan iemand anders.... echt heel autistisch. Vermoeiend.
Mijn ervaring is dat vragen juist helemaal niet beantwoord worden. Niet inhoudelijk; alleen ontwijkend en verwijtend.
pi_194880119
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:55 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Jammer dat je geen users kunt blokkeren om je te quoten.
Wat een vreemde gedachte. Ben je tegen de vrijheid van meningsuiting? Het is hier geen NeDDRland.

quote:
Lees even alles terug wat in al die jaren op BNW is gepost. Als je het dan nog niet snapt doe je het met opzet en ben je een zeer verachtelijk persoon. Jij en je Mattie staan na al die jaren nog steeds niet open voor een de waarheid. De vraag rest, wat doe je hier. Wat zijn je motieven om te posten op BNW?
Mijn argument is dat ik graag op inhoud discussieer en daarom stel ik je een volstrekt legitieme vraag: "op welke manier beperkt deze wet je in je doen en laten".

quote:
Wat zijn je motieven om andere mensen te kleineren?
Ik kleineer je juist helemaal niet, ik kwam zelfs voor je op toen De_Onnoembare dacht dat jij niet in staat zou zijn om antwoord te geven.

quote:
Wat is je motief om jezelf boven anderen te stellen door je arrogante en denegrerende houding?
Hoe doe ik dat? Is het stellen van een kritische vraag op een discussieforum niet juist waar het om draait?
Ik hoef toch geen schaap te zijn dat kritiekloos alles slikt?

quote:
Wat zijn je motieven om 450 euro aan een site als FOK te doneren?
Hoe is dat relevant? Maar als je het wil weten: ik vind het belangrijk dat FOK! als platform blijft bestaan zodat we dit soort discussies kunnen blijven voeren.

quote:
Leg dat eens uit in je eigen woorden knulletje?
Graag gedaan, beste.
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:02:10 #69
189978 controlaltdelete
pi_194880153
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, wat een idioot gedoe op een discussieforum. Mensen die een discussie willen voeren :N
[..]

Nee, vooral geen discussie willen voeren op een discussieforum. Iedereen moet dezelfde mening hebben en afwijkende meningen vooral negeren. Onderbouwen is ook uit den boze.

:Z
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:36:28 #71
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194880580
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:50 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Is het ook hoe serieus moet je iemand nemen die steeds dezelfde vragen blijft stellen . Alleen peuters houden van herhalingen en alleen bij peuters heb je daar het geduld voor . Volwassenen onthouden het antwoord maar OF gaan zelf maar op zoek naar antwoorden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_194880710
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Is het ook hoe serieus moet je iemand nemen die steeds dezelfde vragen blijft stellen . Alleen peuters houden van herhalingen en alleen bij peuters heb je daar het geduld voor .
Ik blijf dezelfde vragen stellen omdat ze niet beantwoord worden.
Izzy73 had de vraag ook gewoon kunnen beantwoorden maar wringt zich in allerlei bochten en verwijten terwijl hij die energie ook in 1 post met een antwoord had kunnen stoppen.

Lambiekje heeft ook nog steeds geen antwoord gegeven of hij zorg zou accepteren bij een dubbele beenbreuk, omdat doktoren en wetenschappers volgens hem het ultieme kwaad zijn.

Dan kan je mij niet verwijten dat ik (kritische) vragen blijf stellen.

quote:
Volwassenen onthouden het antwoord maar OF gaan zelf maar op zoek naar antwoorden .
Ik ga op zoek naar antwoorden door vragen te stellen.
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:48:08 #73
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194880765
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

[..]

Tja wat doe je in het dagelijks leven als iemand steeds dezelfde vragen blijft stellen en het antwoord niet wilt horen ..
pi_194880782
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:49:29 #75
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194880796
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Izzy73 had de vraag ook gewoon kunnen beantwoorden maar wringt zich in allerlei bochten en verwijten terwijl hij die energie ook in 1 post met een antwoord had kunnen stoppen.

Lambiekje heeft ook nog steeds geen antwoord gegeven of hij zorg zou accepteren bij een dubbele beenbreuk, omdat doktoren en wetenschappers volgens hem het ultieme kwaad zijn.

Dan kan je mij niet verwijten dat ik (kritische) vragen blijf stellen.
[..]

Ga kritische vragen stellen bij je eigen wereldbeeld en bij al het msm nieuws ALLEEN dan krijg je alle antwooren die je zoekt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')