Ik zou niet weten hoe ik dat aan een blinde moet uitleggen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bevrijden van wat? Op welke manier ben je beperkt in je doen en laten?
Het zal je verbazen, jij schobbejak.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Volgens mij scheld jij echt zo he?
Maar dat maakt dus mijn punt opnieuw.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dat aan een blinde moet uitleggen.
Zet zelf je oogkleppen af, dat gaat een stuk makkelijker.
Lol, je hoeft alleen maar te doorzien hoe onze wereld in elkaar zit. Daar hoef je niet voor te rellen hoor. Wanneer genoeg mensen wakker zijn stort vanzelf het hele kaartenhuis in. Maar ja, met lui zoals jullie schiet dat niet op helaas.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Prima, wanneer gaan we op de barricades en zo?
bedoel, rellen vanaf toetsenbord kan iedereen.. en wij nederlanders zijn daar de grootste helden in..
Maar daadwerkelijk de straat op, enzo...
Bedoel de enige die ik hoorde die daadwerkelijk ging doen was Superhartje..
De rest heeft hier grote bek, maar ECHT iets doen...zit er niet in!
Ik heb zelf al wel een paar keer geprotesteerd en soms maakt het daadwerkelijk een verschil!!
Komt ie weer aan hoor met zijn: leg het eens uit in je eigen woorden bs. Doei!quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar dat maakt dus mijn punt opnieuw.
Probeer eens in je eigen woorden uit te leggen op welke manier deze wet jou beperkt in je doen en laten ipv iedere keer de vraag te ontlopen door de vraagsteller aan te vallen.
Voor iemand die zo goed ingelezen is in het onderwerp, moet het beantwoorden toch een fluitje van een cent zijn.
Wat een herhaling van zetten. Vermoeiend.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar dat maakt dus mijn punt opnieuw.
Probeer eens in je eigen woorden uit te leggen op welke manier deze wet jou beperkt in je doen en laten ipv iedere keer de vraag te ontlopen door de vraagsteller aan te vallen.
Voor iemand die zo goed ingelezen is in het onderwerp, moet het beantwoorden toch een fluitje van een cent zijn.
Maar daar draait het toch om? Dat je in een discussie met argumenten kan komen ipv klakkeloos linkjes dumpen of "het is stom" roepen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Komt ie weer aan hoor met zijn: leg het eens uit in je eigen woorden bs. Doei!
Nogmaals: je geeft weer antwoord voor Izzy73.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:38 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat een herhaling van zetten. Vermoeiend.
Het zijn TIG factoren, van het in de wet gooien van een VERPLICHTE ANDERHALVE METER afstand van IEDEREEN waar je niet mee samenwoont bijvoorbeeld. Zelfs de USSR maakte het niet zo bont.
Wie zijn die verloren zielen? Waarom zijn ze verloren?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:38 schreef Izzy73 het volgende:
Ga mijn energie niet steken in verloren zielen.
Goedzo, is ook steeds vragen naar dezelfde weg door die lui omdat ze zo graag met jou willen discussiëren. Gewoon niet aan beginnen want ze zijn een gebed zonder einde.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:38 schreef Izzy73 het volgende:
Ga mijn energie niet steken in verloren zielen.
Je autistische manier van posten is nogal vermoeiend voor normale mensen. Vraag is (al tig keer) beantwoord. Next.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nogmaals: je geeft weer antwoord voor Izzy73.
Izzy73 is volgens mij niet geestelijk gehandicapt of zwak begaafd en kan dat prima zelf.
Gaf je in de klas ook altijd antwoord voor een ander, jij rekel?
Zijn vragen zijn hier al tig keer beantwoord en dan iedere keer dezelfde vragen maar dan aan iemand anders.... echt heel autistisch. Vermoeiend.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goedzo, is ook steeds vragen naar dezelfde weg door die lui omdat ze zo graag met jou willen discussiëren. Gewoon niet aan beginnen want ze zijn een gebed zonder einde.
Ja, wat een idioot gedoe op een discussieforum. Mensen die een discussie willen voerenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goedzo, is ook steeds vragen naar dezelfde weg door die lui omdat ze zo graag met jou willen discussiëren.
Nee, vooral geen discussie willen voeren op een discussieforum. Iedereen moet dezelfde mening hebben en afwijkende meningen vooral negeren. Onderbouwen is ook uit den boze.quote:Gewoon niet aan beginnen want ze zijn een gebed zonder einde.
Jammer dat je geen users kunt blokkeren om je te quoten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar daar draait het toch om? Dat je in een discussie met argumenten kan komen ipv klakkeloos linkjes dumpen of "het is stom" roepen?
Kan je het wel in je eigen woorden uitleggen? Ik schat je toch niet te hoog in?
Dus nogmaals: "op welke manier beperkt deze wet je in je doen en laten". Dan kunnen we daar een discussie over hebben. Ik krijg nu het idee dat het je helemaal niet in je doen en laten beperkt en dat je daarom geen antwoord geeft.
Mijn ervaring is dat vragen juist helemaal niet beantwoord worden. Niet inhoudelijk; alleen ontwijkend en verwijtend.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zijn vragen zijn hier al tig keer beantwoord en dan iedere keer dezelfde vragen maar dan aan iemand anders.... echt heel autistisch. Vermoeiend.
Wat een vreemde gedachte. Ben je tegen de vrijheid van meningsuiting? Het is hier geen NeDDRland.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Jammer dat je geen users kunt blokkeren om je te quoten.
Mijn argument is dat ik graag op inhoud discussieer en daarom stel ik je een volstrekt legitieme vraag: "op welke manier beperkt deze wet je in je doen en laten".quote:Lees even alles terug wat in al die jaren op BNW is gepost. Als je het dan nog niet snapt doe je het met opzet en ben je een zeer verachtelijk persoon. Jij en je Mattie staan na al die jaren nog steeds niet open voor een de waarheid. De vraag rest, wat doe je hier. Wat zijn je motieven om te posten op BNW?
Ik kleineer je juist helemaal niet, ik kwam zelfs voor je op toen De_Onnoembare dacht dat jij niet in staat zou zijn om antwoord te geven.quote:Wat zijn je motieven om andere mensen te kleineren?
Hoe doe ik dat? Is het stellen van een kritische vraag op een discussieforum niet juist waar het om draait?quote:Wat is je motief om jezelf boven anderen te stellen door je arrogante en denegrerende houding?
Hoe is dat relevant? Maar als je het wil weten: ik vind het belangrijk dat FOK! als platform blijft bestaan zodat we dit soort discussies kunnen blijven voeren.quote:Wat zijn je motieven om 450 euro aan een site als FOK te doneren?
Graag gedaan, beste.quote:Leg dat eens uit in je eigen woorden knulletje?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, wat een idioot gedoe op een discussieforum. Mensen die een discussie willen voeren
[..]
Nee, vooral geen discussie willen voeren op een discussieforum. Iedereen moet dezelfde mening hebben en afwijkende meningen vooral negeren. Onderbouwen is ook uit den boze.
Is het ook hoe serieus moet je iemand nemen die steeds dezelfde vragen blijft stellen . Alleen peuters houden van herhalingen en alleen bij peuters heb je daar het geduld voor . Volwassenen onthouden het antwoord maar OF gaan zelf maar op zoek naar antwoorden .quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zijn vragen zijn hier al tig keer beantwoord en dan iedere keer dezelfde vragen maar dan aan iemand anders.... echt heel autistisch. Vermoeiend.
Ik blijf dezelfde vragen stellen omdat ze niet beantwoord worden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Is het ook hoe serieus moet je iemand nemen die steeds dezelfde vragen blijft stellen . Alleen peuters houden van herhalingen en alleen bij peuters heb je daar het geduld voor .
Ik ga op zoek naar antwoorden door vragen te stellen.quote:Volwassenen onthouden het antwoord maar OF gaan zelf maar op zoek naar antwoorden .
Tja wat doe je in het dagelijks leven als iemand steeds dezelfde vragen blijft stellen en het antwoord niet wilt horen ..quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik blijf dezelfde vragen stellen omdat ze niet beantwoord worden.
[..]
Ik ga op zoek naar antwoorden door vragen te stellen.
Ga kritische vragen stellen bij je eigen wereldbeeld en bij al het msm nieuws ALLEEN dan krijg je alle antwooren die je zoekt .quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik blijf dezelfde vragen stellen omdat ze niet beantwoord worden.
Izzy73 had de vraag ook gewoon kunnen beantwoorden maar wringt zich in allerlei bochten en verwijten terwijl hij die energie ook in 1 post met een antwoord had kunnen stoppen.
Lambiekje heeft ook nog steeds geen antwoord gegeven of hij zorg zou accepteren bij een dubbele beenbreuk, omdat doktoren en wetenschappers volgens hem het ultieme kwaad zijn.
Dan kan je mij niet verwijten dat ik (kritische) vragen blijf stellen.
[..]
Ik ga op zoek naar antwoorden door vragen te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |