abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8001865
Wat ik nou altijd zo komisch vind is dat vrouwen wekelijks uren door de stad lopen om nieuwe kleren te kopen waarin ze er nog beter uitzien en die volledig meegaan met de laatste mode. Waarom doen ze dit, zodat mannen ze nog aantrekkelijker zouden vinden.

Mannen daarintegen, die lopen toevallig door de stad, zien iets wat ze wel aardig vinden. hebben geen idee wat voor mode trent het is en dat intreseerd ze ook niks.

Vrouwen vinden mode dus belangrijk en kleden zich ernaar, terwijl mannen toch niet zien of het in of uit is. zolang het geen strak roze shirt is maakt het ze geen flikker uit waarin ze loopt. en vrouwen die het juist wel zo belangrijk vinden, kunnen geen man vinden die mert de MODE meegaat simpelweg omdat ze niet weten wat de laatste mode is.

Dit vond ik nou wel grappig

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  maandag 20 januari 2003 @ 10:42:45 #2
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_8001934
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:39 schreef GWD het volgende:
Wat ik nou altijd zo komisch vind is dat vrouwen wekelijks uren door de stad lopen om nieuwe kleren te kopen waarin ze er nog beter uitzien en die volledig meegaan met de laatste mode. Waarom doen ze dit, zodat mannen ze nog aantrekkelijker zouden vinden.

Mannen daarintegen, die lopen toevallig door de stad, zien iets wat ze wel aardig vinden. hebben geen idee wat voor mode trent het is en dat intreseerd ze ook niks.

Vrouwen vinden mode dus belangrijk en kleden zich ernaar, terwijl mannen toch niet zien of het in of uit is. zolang het geen strak roze shirt is maakt het ze geen flikker uit waarin ze loopt. en vrouwen die het juist wel zo belangrijk vinden, kunnen geen man vinden die mert de MODE meegaat simpelweg omdat ze niet weten wat de laatste mode is.

Dit vond ik nou wel grappig

ik ga hoogtens 1 of 2 x perjaar voornieuwe kleren naar de stad wat moet je nou met zo veel kleren je kan het toch niet allemaal tegelijk aan
pi_8001984
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:42 schreef glossy het volgende:

[..]

ik ga hoogtens 1 of 2 x perjaar voornieuwe kleren naar de stad wat moet je nou met zo veel kleren je kan het toch niet allemaal tegelijk aan

dat bedoel ik, vrouwen hebben 80 miljard paar schoenen enz. ik heb 2 paar en da vinnik eigenlijk wel zat
pi_8002174
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:45 schreef GWD het volgende:

[..]

dat bedoel ik, vrouwen hebben 80 miljard paar schoenen enz. ik heb 2 paar en da vinnik eigenlijk wel zat

Ik heb 3 paar schoenen en is alles in jouw wereld zo zwart/wit? .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 20 januari 2003 @ 10:56:34 #5
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8002208
ik heb 3 paar schoenen en ik ga heel afentoe naar de stad om kleding te halen.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8002224
weer een beetje kortzichtig he! denk dat je gewoon voor jezelf moet spreken en niet voor ALLE mannen en vrouwen! Ik werk in een mannen kledingzaak en er zijn GENOEG mannen die mode wel interreseerd!!!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_8002294
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:57 schreef sabientje het volgende:
weer een beetje kortzichtig he! denk dat je gewoon voor jezelf moet spreken en niet voor ALLE mannen en vrouwen! Ik werk in een mannen kledingzaak en er zijn GENOEG mannen die mode wel interreseerd!!!
hahaha, volg jij mijn posts allemaal ofzo

en die mannen doen alsof ze het intresseerd omdat ze geil zijn en jij ze dan komt helpen .

op zulke momenten heb ik ook intresse voor mode ja

pi_8002310
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:54 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb 3 paar schoenen en is alles in jouw wereld zo zwart/wit? .

Ik heb er 4
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8002346
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:01 schreef GWD het volgende:

[..]

en die mannen doen alsof ze het intresseerd omdat ze geil zijn en jij ze dan komt helpen .

Nee, ik volg niet al je posts! kom ze tegen! maar valt me op dat je steeds even kortzichtig denkt over alles. En dat jij gaat winkelen alleen om die reden... tja,,,, zo zul je wel een vrouw vinden die echt geinterresseerd is in je....
pi_8002364
Ik heb ook maar 3 paar schoenen en loop niet elke week in de stad om nieuwe kleren te kopen. En ik koop iets wat ik mooi vind, of het nou in de mode is of niet.
pi_8002368
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:04 schreef sabientje het volgende:

[..]

Nee, ik volg niet al je posts! kom ze tegen! maar valt me op dat je steeds even kortzichtig denkt over alles. En dat jij gaat winkelen alleen om die reden... tja,,,, zo zul je wel een vrouw vinden die echt geinterresseerd is in je....

Ik kan vrij goed praten, over bijna elk onderwerp, daarbij heb ik veel fantasie en kan ik vrouwen altijd aan het lachen maken. Ze willen vreemd genoeg toch altijd bij mij in de buurt zijn, ook al ben ik zo kortzichtig en leef ik in een zwart witte wereld waarin ik alles generaliseer en geen respect voor mensen toon.
pi_8002422
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:05 schreef GWD het volgende:

[..]

Ik kan vrij goed praten, over bijna elk onderwerp, daarbij heb ik veel fantasie en kan ik vrouwen altijd aan het lachen maken. Ze willen vreemd genoeg toch altijd bij mij in de buurt zijn, ook al ben ik zo kortzichtig en leef ik in een zwart witte wereld waarin ik alles generaliseer en geen respect voor mensen toon.

tja, goed stom van ze dan
pi_8002440
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:07 schreef sabientje het volgende:

[..]

tja, goed stom van ze dan

ik begrijp ze ook niet, maarja, dat doen mannen al generaties lang niet bij vrouwen
pi_8002586
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:45 schreef GWD het volgende:

[..]

Ik heb 1 paar schoenen....
En koop bijna nooit nieuwe kleren, tenminste niet voor mezelf. Alleen eik voor me zoontje.
Ik kan alles wat ik heb nog prima aan en het interresseerd me geen ene moer wat een ander er van denkt.
pi_8002731
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:05 schreef GWD het volgende:

[..]

kan ik vrouwen altijd aan het lachen maken.

Dat klopt .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 20 januari 2003 @ 11:23:22 #16
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8002738
Ik koop wel veel en graag kleding, schoenen ed, voor mijzelf en de kids.
Niet zozeer om wat anderen ervan vinden, maar omdat ik er zelf een goed gevoel bij krijg, gewoon leuk, regelmatig wat nieuws

Ik ken trouwens ook zat mannen die zo zijn, this niet meer zo zwart/wit allemaal

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_8002788
sta ik daar als man met 8paar schoenen

3nette
2sport
1hardloopschoenen
1zaalschoenen
1paar zeer afgeragde schoenen voor postbezorgen (maar die zijn dan ook echt gaar )

maandag 20 januari 2003 @ 12:24:46 #18
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8003902
ik val dus wel onder het stereotype man, in dit geval.
Ik koop alleen kleding als alles in de was zit eigenlijk

Meest krijg ik mijn kleding, best wel handig en goedkoop, maar deste meer een bevestiging op je topic

Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  maandag 20 januari 2003 @ 16:44:15 #19
22125 BloodRaven
I walk alone...
pi_8008377
hehe

Ik heb 2 paar schoenen.

Ik koop 1x per jaar al mijn nieuwe kleren tegelijk in. Met uitzondering van mijn jas en schoenen, die koop ik apart als ik al nieuwe koop.

Ik HAAT het om kleren te moeten kopen.

pi_8034877
mn zusje is zo'n breezahslet die 3 klerenkasten vol klerne heeft waarvan ze de helft uit luiheid niet aantrekt, daarnaast nog 5 paar schoenen, 1 of 2 daarvan geleend(~!!~) en voor de rest is die honger naar kleren nooit gestild. Mn ma (ouders geschedien) klaagt altijd om te weinig geld maar koopt daarnaast wel Tommy enzo voor mn broertje..ach..t zit in de familie dat koopgeile gedoe...Zelf ben ik nog nooit naar t dorp gegaan om kleren te kopen ofzo(weinig keuze opzich..en tis echt niet klein ofzo hier..) maar ga of t liefst naar zo'n outlet of een 'bepaalde' 'speciale' outlet(exclusieve kaarten zegmaar, die moet je opgestuurd krijgen). Of als ik in Amerika ben
| Foto's |
pi_8035279
Ik als man heb toch echt 5 paar schoenen. (Okee, dat 4 paar dan sportschoenen zijn daar hebben we het niet over )
Luctor et emergo (voor de ongeletterden: Ik worstel en kom boven)
Que sera sera
Niet up to date fotoboek!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 23:43:23 #22
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_8038585
Nou, ik heb dus wel 24 paar schoenen.
En ik ben er trots op!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_8042069
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:57 schreef sabientje het volgende:
i definitly agree with you
HET LEVEN IS TE KORT OM NIET ELK MOMENT TEN VOLLE TE BENUTTEN
pi_8046363
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:01 schreef GWD het volgende:

[..]

Jij bent best een kortzichtige dick

Ik heb 3 paar schoenen en koop echt alleen kleren wanneer ik ze nodig heb en dan zelfs nog met "pijn in mn knip" simpelweg omdat ik het er niet voor over heb eigenlijk

Alle vrouwen over 1 kam scheren iswel het kortzichtigste wat je kunt doen

pi_8046385
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:26 schreef Brad het volgende:
sta ik daar als man met 8paar schoenen

3nette
2sport
1hardloopschoenen
1zaalschoenen
1paar zeer afgeragde schoenen voor postbezorgen (maar die zijn dan ook echt gaar )

Maar jij heet dan ook Brad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')