abonnement Unibet Coolblue
pi_194841622
Hoe denk jij over sekswerkers? Vind jij dit passen bij deze tijd? Ik vind het heel primitief, geld neer leggen om een vrouw onder te spuiten. Ik vind juist de emotionele lading bij een vrijpartij belangrijk. Deze zul je tijdens een vrijpartij met een sekswerker niet vinden. Wat dat betreft kan je met zo goed je eigen hand gebruiken. Ik vind het ergens ook wel iets zieligs hebben. Van beide kanten. Betalen om seks en betaald moeten worden voor seks om je boodschappen te kunnen doen.
Waarom heb je geen mannelijke sekswerkers? Ik heb echt geen idee.

Hoe denken jullie hier over?
  woensdag 2 september 2020 @ 10:56:19 #2
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_194841645
Ik vind champignons ook niet van deze tijd, aangezien ik ze zelf niet lekker vind.
pi_194841654
TT was eerst "vrouwen worden uit elkaar getrokken door geld" als lemming op "vrouwen worden aangetrokken door geld", maar ik vond 'm te goed om m'n eigen topic zo te verkloten :')
pi_194841670
quote:
18s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik vind champignons ook niet van deze tijd, aangezien ik ze zelf niet lekker vind.
Dit vind ik een hele rare opmerking. Ik kan vrouwen wel lekker vinden, maar dan hoeft het toch niet normaal te zijn om ze te betalen voor seks?
  woensdag 2 september 2020 @ 10:59:32 #5
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_194841715
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:57 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Dit vind ik een hele rare opmerking. Ik kan vrouwen wel lekker vinden, maar dan hoeft het toch niet normaal te zijn om ze te betalen voor seks?
Je OP is grotendeels een argumentatie waarom het bezoeken van een sekswerker jou niet trekt. Leuk en aardig, maar wat heeft dat te maken met de vraag of ze van deze tijd zijn? Ik vind champignons smerig, dus moeten anderen ze dan maar niet eten? Is dat dan iets van vroeger, toen we nog minder keuze hadden?
pi_194841751
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:59 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Je OP is grotendeels een argumentatie waarom het bezoeken van een sekswerker jou niet trekt. Leuk en aardig, maar wat heeft dat te maken met de vraag of ze van deze tijd zijn? Ik vind champignons smerig, dus moeten anderen ze dan maar niet eten? Is dat dan iets van vroeger, toen we nog minder keuze hadden?
Naja meer dat er nu uitkeringen en voedselbanken zijn, dus je sterft niet aan honger als je er niet voor kiest om iemand anders tussen jouw benen te laten grabellen.
  woensdag 2 september 2020 @ 11:02:25 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194841764
Ik vind dat nou juist iets van alle tijden.
pi_194841789
Niet voor niets het oudste beroep volgens mij.
Ik vind het persoonlijk nobel dat er vrouwen zijn die seks bieden in ruil voor geld. Sommige mannen of vrouwen zouden anders nooit aan hun trekken komen. Dat gun ik niemand. Wel ben ik het gedeeltelijk met je eens over dat stukje intimiteit. Ik denk niet dat je dat bij iedere dame van plezier kunt vinden dus als klant zijn moet je niet meer verwachten dan het geen waar je voor betaald. Zullen vast wel uitzonderingen zijn maar ja
pi_194841792
quote:
18s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik vind champignons ook niet van deze tijd, aangezien ik ze zelf niet lekker vind.
Eens, we moeten echt eens upgraden naar fatsoenlijke paddestoelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 2 september 2020 @ 11:04:57 #10
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194841803
Ik vind het juist prima van deze tijd dat mensen lekker voor zichzelf bepalen of ze willen betalen voor seks of er betaald voor willen worden.

Zolang het eigen keuze is zie ik het probleem niet.

Er is iig behoefte aan blijkbaar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 2 september 2020 @ 11:05:44 #11
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_194841821
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:01 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Naja meer dat er nu uitkeringen en voedselbanken zijn, dus je sterft niet aan honger als je er niet voor kiest om iemand anders tussen jouw benen te laten grabellen.
Anderzijds leven we in een meer individualistische tijd, met kortere relaties en meer wisselende seksuele contacten. Bovendien een tijd met een minder strakke religieuze moraal en meer vrijheid, maar ook financiële plichten, voor vrouwen. Daar past prostitutie juist prima bij.

Er zijn trouwens gewoon mannelijke sekswerkers. Alleen die vind je niet op de wallen.
  woensdag 2 september 2020 @ 11:06:59 #12
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_194841838
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Eens, we moeten echt eens upgraden naar fatsoenlijke paddestoelen.
Helemaal mee eens. Portobello's. :9~
pi_194842077
Sekswerkers zijn is achterhaald.
Tegenwoordig zijn vrouwen zo makkelijk om in bed te krijgen.
En het grappige is ook nog dat ze denken feministisch bezig te zijn door zelf te beslissen.
pi_194842112
'Deze tijd' is synoniem voor 'wat een stel zeikerds denken dat niet meer door de beugel kan. Daar hoef je totaal geen waarde aan te hechten. Dan verandert de 'zeitgeist' in het 'normale leven' met een stel schreeuwende zeikerds aan de zijkant.

Overigens leg je het 'probleem' nu alleen bij de man neer. Je had het ook om kunnen draaien. Vrijwel alle vrouwen, vooral die in ons land, kiezen er zelf voor om in de prostitutie te gaan. Je had dus vraagtekens kunnen zetten bij 'vrouwen die zich laten betalen om even ondergespoten te worden'.

Mij trekt het (hihi) persoonlijk ook niet. Seks zonder dat de ander mij wil voor mij, hoeft van mij niet. Alles wat seks aantrekkelijk maakt voor mij zou er dan bij een prostituee niet zijn. Maar goed, sommige mannen denken daar blijkbaar anders over. En sommige vrouwen doen liever dat dan dat andere baantjes of opleidingen volgen, het carrière leven in, etc. Dus zolang vraag en aanbod in balans is en alles op vrijwillige basis gebeurt, is er geen probleem.

Daar heeft de 'tijd van nu' geen invloed op. En aangezien ze het sowieso niet voor niks 'het oudste beroep ter wereld' noemen, is dat nooit van invloed geweest.
  woensdag 2 september 2020 @ 11:21:19 #15
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194842117
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:18 schreef hoechst het volgende:
Sekswerkers zijn is achterhaald.
Tegenwoordig zijn vrouwen zo makkelijk om in bed te krijgen.
En het grappige is ook nog dat ze denken feministisch bezig te zijn door zelf te beslissen.
Waarom is dat grappig?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194842142
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Waarom is dat grappig?
Omdat ze denken zelf de touwtjes in handen te hebben terwijl dat voor mannen juist makkelijker is, Minder te hoeven jagen.
pi_194842443
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:54 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom heb je geen mannelijke sekswerkers?
Die zijn er wel.
pi_194842459
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:01 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Naja meer dat er nu uitkeringen en voedselbanken zijn, dus je sterft niet aan honger als je er niet voor kiest om iemand anders tussen jouw benen te laten grabellen.
En wat nou als er mensen zijn die dat gewoon leuk werk vinden? Ik zou ook geen vuilnisman willen zijn, maar daarom vind ik vuilnismannen nog wel gewoon van deze tijd hoor.
pi_194842829
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:54 schreef jameshond7 het volgende:
Wat dat betreft kan je met zo goed je eigen hand gebruiken.
Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Op en top kapitalisme

En als jij vindt dat je eigen hand gebruiken hetzelfde is als sex hebben met een sexwerker, tsja...........
Het is wat.......
pi_194843255
Ze krijgen voldoende klanten. Zie daar je antwoord. Vraag en aanbod.
pi_194843298
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:22 schreef hoechst het volgende:

[..]

Omdat ze denken zelf de touwtjes in handen te hebben terwijl dat voor mannen juist makkelijker is, Minder te hoeven jagen.
:')

Alsof seks alleen iets voor mannen is. Wat is dat toch met die achterhaalde patriarchische onzin hier op FoK.
pi_194843308
Sekswerk lijkt juist alleen maar toe te nemen. Zijn enorm veel vrouwen op OnlyFans te vinden.
pi_194843591
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:28 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

:')

Alsof seks alleen iets voor mannen is. Wat is dat toch met die achterhaalde patriarchische onzin hier op FoK.
Niet alleen op fok hoor
Gewoon overal op t boeren platteland.
pi_194845698
Ik vind het nogal naief door de stellen dat het niet meer van deze tijd zou moeten zijn. Prostitutie wordt niet voor niks het oudste beroep van de wereld genoemd: het bestaat zolang de mensheid bestaat.

De wetenschap en techniek ontwikkelt zich weliswaar snel. Men neemt vaak zodoende aan dat mensen vroeger ook veel primitiever dachten dan nu, maar dat is echt een illusie. Open een willekeurige krant of nieuwspagina op internet en je wordt alweer geconfronteerd hoe primitief de meeste mensen nu nog steeds zijn.
pi_194847107
Dat is nou eigenlijk het enige beroep dat van alle tijden is, er zullen altijd mensen zijn die betalen voor seks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')