Ikzelf nogal vaak liefts om de 2 weken. Na 2 weken zit het alweer klote en niet zoals ik het wil
Meestal laat ik het na 2 weken bijwerke dus alleen de puntjes maar wel de zijkante korter
[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 20-01-2003 10:29]
quote:Moet jij je haar niet lang laten zoals de helden van MANOWAR
Op maandag 20 januari 2003 10:27 schreef MetalMessiah het volgende:
3 keer per jaar paar cm inkorten...
MANOWAR Rulesssssssss
Zelf ga ik voor de tondeuse look
Ben geloof ik 5 jaar gelden voor het laatst bij de kaper geweest, mij veel te duur.
maar ja, mijn huisbaas is kapper en ik woon erboven
maar eens in de 3 a 4 maanden ga ik eens buurten beneden
quote:ja dat heb ik dus ook ik wil het niet te kort laten knippe want dat zit het de eerste week kut dus doe ik nu alleen de puntjes en de zijkanten kort maar dat heeft weer het gevolg dat ik om de 2 weken moet
Op maandag 20 januari 2003 11:19 schreef _Mal_ het volgende:
veel te vaak![]()
tis nu al de 2e keer op rij zo kort geknipt dat ik het er niet uit vind zien. 2e keer nam ik een foto mee waarop het wel goed zat, en ik heb verteld dat ik het AB-SO-LUUT niet korter wilde dan op die foto. Ze gingen knippen. Naderhand was het dus toch te kort.. zei die kapster dat het 'maar een klein beetje korter was dan op de foto'.
Toen ik ging betalen keek ik in de spiegel eens de zaak rond. Ik zag iemand staan waarvan ik d8 dat die inderdaad wel een ander kapsel kon gebruiken. Vervolgens bleek ik het te zijndan voel je je lekker hoor
.
Maar liever 2 weken dat mun haar goed zit dan 1 week te kort 1 week goed en daaran weer niet zoals ik wil want de zijkanten groeien net zo hard dan en dat is dan weer te lang.
quote:ja.. vorige keer zei iedereen nog dat het best leuk zat...
Op maandag 20 januari 2003 11:26 schreef Gijsje het volgende:[..]
ja dat heb ik dus ook ik wil het niet te kort laten knippe want dat zit het de eerste week kut dus doe ik nu alleen de puntjes en de zijkanten kort maar dat heeft weer het gevolg dat ik om de 2 weken moet
Maar liever 2 weken dat mun haar goed zit dan 1 week te kort 1 week goed en daaran weer niet zoals ik wil want de zijkanten groeien net zo hard dan en dat is dan weer te lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |