quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb niet eens een pousse of hont.
Gewoon niemand nog de twee keer de helft gedaan.
Maak het vanzelf wel ‘duudelijk’ als de tijd rijp is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet wat er is maar gefeliciteerd :p
Het is nu wel klaar, ik had al gedoneerd.quote:
Mevrouw Frantic is zwanger?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maak het vanzelf wel ‘duudelijk’ als de tijd rijp is.
Oeh spannendquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maak het vanzelf wel ‘duudelijk’ als de tijd rijp is.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb niet eens een pousse of hont.
Gewoon niemand nog de twee keer de helft gedaan.
Ik mag vrijdag aan de prednisonquote:
SPOILER: muziek die iedereen hier toch maar kut vind, zeker balliewallieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nou cd’s niet iig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Zijn cd-rekjes nog een ding?![]()
Context: ik erger me ineens enķrm aan de chaos m'n hok en cd's in schoenendozen gestapeld zodat ik ze helemáál niet meer zie helpt niet.
Ja hoor, heb ze hier gewoon in zo'n Ikea cd/boekenkast staan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Context: ik erger me ineens enķrm aan de chaos m'n hok en cd's in schoenendozen gestapeld zodat ik ze helemáál niet meer zie helpt niet.
Cds? Tijdmachine naar 2000?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat was de vraag niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou cd’s niet iig.
Heb laatst eens alles weggeflikkerd en als ik het wil luisteren stream ik het.
Ja, da's het nadeel, ruimte voor nog een kast heb ik niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoor, heb ze hier gewoon in zo'n Ikea cd/boekenkast staan.
Ruimte maken in een kast die er al wel staat?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, da's het nadeel, ruimte voor nog een kast heb ik niet.
Jij fokt nog op een typemachine?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Werk jij nog met perkament danquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij fokt nog op een typemachine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |