Ja hoor.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind je hem, los van dit privé incident, een capabele minister?
Nou, we gaan het zien vanmiddag.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar dit zijn gewoon de klassieke doodzondes die je je niet kunt permitteren als minister. Vooral ook het liegen er over.
Of die wet wel of niet uitvoerbaar is is niet relevant in deze.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:28 schreef zoost het volgende:
[..]
Misschien moet je geen wetten implementeren die niet uitvoerbaar zijn, andere mensen ASO's noemen, en zelf de wet negeren. Als minister dan.
Die wet gaat met of zonder Ferd voorlopig niet veranderen, als dat is waar je op hoopte.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:28 schreef zoost het volgende:
[..]
Misschien moet je geen wetten implementeren die niet uitvoerbaar zijn, andere mensen ASO's noemen, en zelf de wet negeren. Als minister dan.
Jep. Vind jij hem nog geloofwaardig dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, we gaan het zien vanmiddag.
Aha de bekende 'wie zonder zonde is werpe de eerste steen' dooddoener.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dit persoonlijk van zo'n kinderachtig niveau.
"Ja maar hij...dan mag ik ook..."
Gaan ze ook telkens met de BOA of agent in discussie of deze zich wel altijd aan alle regels en wetten heeft gehouden? Ooit te hard heeft gereden? Verkeerd geparkeerd? Een snoepje gejat als kind? Alleen als deze 100% zuiver is, mag hij een boete uitschrijven?
Daar gaat het toch helemaal niet om.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Die wet gaat met of zonder Ferd voorlopig niet veranderen, als dat is waar je op hoopte.
Ah, de mythische mondmaskers die wereldwijd een enorm en consistent effect laten zien. Kom je nog een keer terug op dat broddelwerk van een onderzoek dat aan zou tonen dat zonder masker je 1000x meer risico liep of iets dergelijks.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is het idd allemaal niet.
[ twitter ]
Zolang Ferd op z'n post ziet kunnen politie en BOA's veel lastiger de regels handhaven. Daarnaast is de bereidheid van de bevolking om zich nog grotendeels aan de anderhalve meter te houden verder afgebrokkeld.
Ik ben overigens zelf helemaal geen voorstander van een dogmatischer anderhalvemeterbeleid als er gewoon overduidelijk betere alternatieven zijn. Maar zolang Nederland ernstig achter de feiten aanloopt m.b.t. de mondmaskers en de regionalisering van maatregelen gaan we helaas geen perspectief zien.
Volgens die betreffende user blijkbaar wel.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om.
Ik vind het vnl heel erg dom van hem. Net als ons koningspaar op die foto.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep. Vind jij hem nog geloofwaardig dan?
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens die betreffende user blijkbaar wel.
Volgens hem wel.quote:
Hoe kom je hier nu bij?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:39 schreef Rlz12 het volgende:
[..]
Ah, de mythische mondmaskers die wereldwijd een enorm en consistent effect laten zien. Kom je nog een keer terug op dat broddelwerk van een onderzoek dat aan zou tonen dat zonder masker je 1000x meer risico liep of iets dergelijks.
Jarenlang onderzoek pre-covid-19, waarin men geen geen tot zeer weinig nut kon aantonen van het dragen hiervan, maar net als alle wetenschap over virussen is enkel het onderzoek na maart 2020 bepalend. Nergens werd aangeraden om tijdens een pandemie mensen in verplichte quarantaine te plaatsen, mondmaskers te dragen, inreisverboden, landelijk afblazen van alle evenementen en mensen dwingen onmenselijk afstand te houden. Nu opeens wel, bizar.
Was een reactie op dit:quote:
Die wetten gaan niet veranderen.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:28 schreef zoost het volgende:
[..]
De initiële foto vond ik niet zo'n ramp maar liegen heb ik een bloedhekel aan en ouderen knuffelen, tja.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het vnl heel erg dom van hem. Net als ons koningspaar op die foto.
Sorry zeggen en weer doorgaan. Wat mij betreft.
Er is genoeg werk te doen.
Maar goed. Ik zal er ook geen traan om laten. Either way.
Oh kut.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Was een reactie op dit:
[..]
Die wetten gaan niet veranderen.
Die reactie was niet op een post van Elanquote:Op woensdag 2 september 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat Ferd moet aftreden zodat die wet aangepast gaat worden?
@:Elan ?
Wat heb ik hier mee te maken?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat Ferd moet aftreden zodat die wet aangepast gaat worden?
@:Elan ?
En wat een goed draadjequote:Op woensdag 2 september 2020 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou op verzoek van @:Gretzl dan maar eens een interessant twitterdraadje.
[ twitter ]
AD zegt nu 72% aftreden. 15k stemmen.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
De initiële foto vond ik niet zo'n ramp maar liegen heb ik een bloedhekel aan en ouderen knuffelen, tja.
Volgens zo'n onderzoekje vond 40% hem na het eerste incident met die foto al ongeloofwaardig.
Liegen is verderfelijk maar voor iemand die anderen verwijt niets van politiek te snappen ga je er wat makkelijk aan voorbij dat liegen verweven zit in de politiek.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
De initiële foto vond ik niet zo'n ramp maar liegen heb ik een bloedhekel aan en ouderen knuffelen, tja.
Volgens zo'n onderzoekje vond 40% hem na het eerste incident met die foto al ongeloofwaardig.
Het gedrag ansich is het issue ook niet zozeer.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:46 schreef ipa84 het volgende:
Grapperhaus die menselijk gedrag vertoont wat gek. Misschien is het gewoon tijd om die andere halve meter regel te veranderen in een dringend advies. Dan kunnen mensen zelf bepalen wat ze doen en alleen in grijpen bij grote excessen hetzelfde als met die 6 personen thuis. De politie gaat echt niet ingrijpen als jij er ineens 10 hebt tenzij je overlast veroorzaakt of een dikke houseparty geeft.
Prima foto ook wel.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:49 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
AD zegt nu 72% aftreden. 15k stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |