abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217800967
O+
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_217805651
Pootjes is een mannetje?

Leuke naam voor poes
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_217944552
Ze groeit zo hard!

Ze gaat overal mee naar toe:

Hier is ze op de Veluwe.

Hier is ze thuis in haar hol:

Handig hoor, een kattenreismand :D

Mooitje heeft besloten dat ze nergens bang voor is, ze zou niet weten waarom. Dus treedt ze alles onbevangen tegemoet, indien nodig een beetje voorzichtig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217944616
De schapen zijn geschoren. Het lammetje dat het slecht deed heeft het niet gehaald, ondanks nog een vee-artsbezoek ;( Het is altijd zo sneu, van die kleintjes die niet aan leven toekomen. Ik denk dat we maar ophouden met het dekken van ooien. Geen lammetjes is ook geen gedoe met lammetjes.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 14 juni 2025 @ 19:51:53 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217944650
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 19:48 schreef sigme het volgende:
De schapen zijn geschoren. Het lammetje dat het slecht deed heeft het niet gehaald, ondanks nog een vee-artsbezoek ;( Het is altijd zo sneu, van die kleintjes die niet aan leven toekomen. Ik denk dat we maar ophouden met het dekken van ooien. Geen lammetjes is ook geen gedoe met lammetjes.
Aan sneu ;( . Zijn er wel jaren geweest die probleemloos verlopen zijn.
Resistance is futile.
pi_217944954
Vandaag hebben we bezoek, tot groot plezier van Mooitje.

Het bezoek blijft een tijdje logeren.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 21:00:05 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217945515
Wat een heerlijk koppie heeft Mooitje! O+
pi_217946128
Oooh die foto van Mooitje in de auto. Dat koppie is gewoon gemaakt om te kroelen door die krulletjes.

Lijkt me heel zacht!
pi_217946232
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 21:45 schreef Radobe het volgende:
Oooh die foto van Mooitje in de auto. Dat koppie is gewoon gemaakt om te kroelen door die krulletjes.

Lijkt me heel zacht!
Ze is zo superzacht dat het wel een knuffel van de kermis lijkt :P
pi_217949511
Ik heb zojuist de honden even buiten gesloten zodat Pootjes een kwartier bij mij op schoot kon liggen. Inmiddels is hij weer naar z'n veilige mand vertrokken.

Er staan twee poezenmanden op een hoge plaats, op de deel. Omdat de poezen een dagje ouder worden en wij deze winter veel weg waren heb ik in beide manden verwarming aangebracht. Laatst had ik 1 mandverwarming uitgezet; lagen ze steeds in de warme mand. Toen heb ik die verwarming uitgezet en de andere mand weer aan - lagen de poezen in de andere warme mand. Nu heb ik beide manden maar weer aangezet en liggen ze bij 30o buitentemperatuur onder het warme dak in hun verwarmde mandjes te smelten :D

Mooitje kan zich terugtrekken in haar privéverblijf :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')