Zouden deze mensen nou echt niet begrijpen dat ze zo toch niet serieus genomen gaan worden. Als je zo meeleeft met wat er thuis gebeurd. GA DAN TERUG OM ER WAT AAN TE DOEN, ipv hier te zitten zeiken terwijl geen haar op je hoofd eraan denkt om dit lekkere lui lekker landje te verlaten
quote:De nederlandse overheid subsidieert Maroc.nl. Lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Op maandag 20 januari 2003 09:38 schreef GWD het volgende:
Hoe hypocriet kun je zijn zeg, zo'n dom forum te gaan oprichten.
quote:
Ik zat nert na aanleiding van een paar nieuwsberichten voor de grap eens even op het forum van maroc.nl te lezen. Vreselijk hoe stom kun je zijn. Hele topics over hun geweldige land en hoe afgrijselijk de nederlandse regering is. Allerlei dingen om hun thuisland te steunen, en geweldige uitspraken over hoe ze moeten denken aan hun broeders en zusters in palestina. Hoe hypocriet kun je zijn zeg, zo'n dom forum te gaan oprichten. Om te beginnen al maroc.NL doe dan maroc.ma of wat de afkorting van dat land dan al mag zijn. Daarbij zitten ze dus over de steun aan hun broeders en zusters te zeuren terwijl ze zelf toch redelijk hun broeders en zusters in de steek hebben gelaten en hier op hun luie aars zitten te schreeuwen terwijl ze van ons geld, verdiend door verachterlijke mensen elke avond hun broodje shoarma zitten te eten.Zouden deze mensen nou echt niet begrijpen dat ze zo toch niet serieus genomen gaan worden. Als je zo meeleeft met wat er thuis gebeurd. GA DAN TERUG OM ER WAT AAN TE DOEN, ipv hier te zitten zeiken terwijl geen haar op je hoofd eraan denkt om dit lekkere lui lekker landje te verlaten
Doei
[Dit bericht is gewijzigd door appelsientje op 20-01-2003 09:40]
quote:licht mijn fouten maar eens toe dan, zo'n niet onderbouwde reactie kan elke jan lul wel geven.
Op maandag 20 januari 2003 09:39 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
De nederlandse overheid subsidieert Maroc.nl. Lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
quote:Je zou zelf ook wel ietsje uitgebreider mogen kijken of je zelf uberhaupt weet waar het over gaat.
Op maandag 20 januari 2003 09:39 schreef U-lerZzZ het volgende:
De nederlandse overheid subsidieert Maroc.nl. Lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
quote:Zitten ze nu op hun aars, of verdienen ze hun geld met de verkoop van shoarma? Die twee zaken kan ik niet met elkaar rijmen. Je verhaal is dus inconsistent niet logisch (laat ik niet te moeilijke woorden gaan gebruiken
Ik zat nert na aanleiding van een paar nieuwsberichten voor de grap eens even op het forum van maroc.nl te lezen. Vreselijk hoe stom kun je zijn. Hele topics over hun geweldige land en hoe afgrijselijk de nederlandse regering is. Allerlei dingen om hun thuisland te steunen, en geweldige uitspraken over hoe ze moeten denken aan hun broeders en zusters in palestina. Hoe hypocriet kun je zijn zeg, zo'n dom forum te gaan oprichten. Om te beginnen al maroc.NL doe dan maroc.ma of wat de afkorting van dat land dan al mag zijn. Daarbij zitten ze dus over de steun aan hun broeders en zusters te zeuren terwijl ze zelf toch redelijk hun broeders en zusters in de steek hebben gelaten en hier op hun luie aars zitten te schreeuwen terwijl ze van ons geld, verdiend door verachterlijke mensen elke avond hun broodje shoarma zitten te eten.
Laat ze maar lekker verhuizen naar een land waar het dan wel goed gaat, Irak bijvoobeeld.
En dan kunnen we lekker zitten wachten totdat Irak een groot parkeerplaats is...
Botten door asvalt maakt toch stevig??
quote:Blijkbaar
Op maandag 20 januari 2003 09:40 schreef GWD het volgende:[..]
licht mijn fouten maar eens toe dan, zo'n niet onderbouwde reactie kan elke jan lul wel geven.
Maar ik vind dat je gelijk hebt. Als het zo goed is daar waarom zit je daar dan niet? Dat vind ik niet alleen voor Marokkananen hoor, maar ook bv Duitsers roepen altijd om het hardst dat het bij hun allemaal veel beter is! GA DAN TERUG!!!!
Dat forum is voor mij echt offlimits want ik word er altijd een tikkeltje agressief van
Of het nou door de overheid gesubsidieerd wordt of niet doet er in dit geval toch niet toe? De inhoud is volledig debiel en bevestigt een heleboel vooroordelen helaas....
quote:marokanen verkopen geen shoarma dat zijn turken, dat betekend niet dat marokanen geen broodjes shoarma eten
Op maandag 20 januari 2003 09:42 schreef Lucille het volgende:[..]
Zitten ze nu op hun aars, of verdienen ze hun geld met de verkoop van shoarma? Die twee zaken kan ik niet met elkaar rijmen. Je verhaal is dus inconsistent niet logisch (laat ik niet te moeilijke woorden gaan gebruiken
).
quote:Waarom haal je dan het broodje shoarma er bij?
Op maandag 20 januari 2003 09:43 schreef GWD het volgende:[..]
marokanen verkopen geen shoarma dat zijn turken, dat betekend niet dat marokanen geen broodjes shoarma eten
Mensen die lopen te schelden op t westen enzo, waarom zit je er dan?! (ff "echte" asielzoekers uitgesloten want als je echt weg moet door oorlog kan ik het begrijpen dat je er liever niet blijft, maar dat soort mensen zeiken meestal niet op het westen)
quote:dat zeg ik toch omdat ze broodjes shoarma wel lekker vinden
Op maandag 20 januari 2003 09:46 schreef Lucille het volgende:[..]
Waarom haal je dan het broodje shoarma er bij?
quote:wat zei ik je nou:
Op maandag 20 januari 2003 09:49 schreef U-lerZzZ het volgende:
Op verschillende punten heb je gelijk hoor. Begrijp me niet verkeerd. Je zegt alleen dat het hypocriet is om zo'n forum op te richten. Maroc.nl wordt dus betaald door de nederlandse overheid. Niet dat ik het daar mee eens ben ofzo!.
quote:Ze ontvangen een éénmalige subsidie, deze krijgen ze nu om een woordvoerder aan te wijzen. De site zelf bestaat al gedurende enige tijd. Ze worden dus gesubsidieerd voor een specifiek doel, niet betaald. Miniem verschil voor jou waarschijnlijk, maar het maakt nogal wat uit.
Op maandag 20 januari 2003 09:41 schreef HighLander het volgende:
Je zou zelf ook wel ietsje uitgebreider mogen kijken of je zelf uberhaupt weet waar het over gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 20-01-2003 09:54]
quote:ja maar het was wel eerst opgericht voordat ze subsidie kregen hoor
Op maandag 20 januari 2003 09:49 schreef U-lerZzZ het volgende:
Op verschillende punten heb je gelijk hoor. Begrijp me niet verkeerd. Je zegt alleen dat het hypocriet is om zo'n forum op te richten. Maroc.nl wordt dus betaald door de nederlandse overheid. Niet dat ik het daar mee eens ben ofzo!.
quote:Mja het zou toch niet veel gekker moeten worden als de overheid zelf dergelijke sites ging starten & onderhouden.
Op maandag 20 januari 2003 09:53 schreef GWD het volgende:
ja maar het was wel eerst opgericht voordat ze subsidie kregen hoor
quote:Mijn idee
Op maandag 20 januari 2003 09:54 schreef HansvanOchten het volgende:
Kan fok ook een woordvoerder krijgen die de mening van de nederlandse jeugd vertegenwoordigt
blijkt het allemaal om, in het buitenland wonende, nationalisten te gaan
dikke domper
quote:zeg maar
Op maandag 20 januari 2003 09:56 schreef Fronsertje het volgende:
hmmz ik dacht dat maroc.nl een site over hash wasblijkt het allemaal om, in het buitenland wonende, nationalisten te gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |