abonnement Unibet Coolblue
pi_530038
Als sbs niets anders weet uit te zenden om deze tijd,dan moeten ze stoppen er zijn nog te veel kinderen op.Of zitten jullie hier zelf van te genieten.Weg met die twee,pubbers.Fatsoen leer je in de bus echt niet met zo,n stel.
pi_530047
ik zit ff niet te kijken...
wat izzer aan de hand??
pi_530216
quote:
Op 07 december 2000 19:49 schreef Kozzmic het volgende:
ik zit ff niet te kijken...
wat izzer aan de hand??
Mariska en Koen zaten droog te geilen op de bank met een grote roze dildo of kunstlul. Het gesprek kun je jezelf wel voorstellen

Bart lag Zoë achterlangs te palen onder de dekens, nadat ze hem eerst flink aan zijn leuter had getrokken.

SBS laat bijna niets aan de verbeelding over ?

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 7 december 2000 @ 21:58:16 #4
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_530476
quote:
Op 07 december 2000 20:30 schreef R@b het volgende:
Mariska en Koen zaten droog te geilen op de bank met een grote roze dildo of kunstlul
Ja wat was het nou R@B??

En sbs zendt niks uit dat iedereen niet ook op andere zenders kan zien hoor......

  vrijdag 8 december 2000 @ 03:46:39 #5
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_531426
quote:
Op 07 december 2000 21:58 schreef smallsister het volgende:
Ja wat was het nou R@B??
Een kunstlul en een dildo is volgens mij hetzelfde hoor, Smallsister! Waarschijnlijk legde R&B het uit voor mensen die denken dat daar verschil tussen zit, zoals jij.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 08-12-2000 03:49]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_533798
Ik vind het een onloos respect vol stelletje die twee,ze had gevoelens voor Bart moet dat dan ten overstaan van heel nederland te zien zijn,en wat moeten die ouders van haar wel niet denken,en van hem ook .Kon ze nou geen drie weken meer wachten blijkbaar niet en dan als de zielige tante over willen komen,maar ondertussen,schaam je eigen zou ik zeggen.
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
pi_534026
Duidelijk bewijs van kalverliefde,zo snel als een konijn,dan op zu,n hondje,s Heel de natuur is in de war net als jullie twee,
Wat zullen jullie ouders zich schamen.Terwijl
ze zeggen ze is zich zelf gebleven,Dan begrijp ik het.
pi_536001
quote:
Op 09 december 2000 08:45 schreef gezondheid het volgende:
Ik vind het een onloos respect vol stelletje die twee,ze had gevoelens voor Bart moet dat dan ten overstaan van heel nederland te zien zijn,en wat moeten die ouders van haar wel niet denken,en van hem ook .Kon ze nou geen drie weken meer wachten blijkbaar niet en dan als de zielige tante over willen komen,maar ondertussen,schaam je eigen zou ik zeggen.
Tsja inderdaad.... t'is te ranzig voor woorden.
  zondag 10 december 2000 @ 04:16:33 #9
1234 HiZ
Istanbullu
pi_536024
Come on zeg, misschien dat een eeuw geleden een nummertje maken nog iets schokkends was, maar het is ondertussen wel de 21e eeuw. Privacy is een concept dat van twee kanten werkt, als jij dit niet wil zien moet je er niet naar kijken, niet gaan zitten zeuren over het feit dat anderen je de gelegenheid geven er naar te kijken.
  Trouwste user 2022 zondag 10 december 2000 @ 04:39:44 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_536038
"Als jij dit niet wil zien moet je er niet naar kijken" aldus HIZ. Maar is het niet juist de bedoeling dat je kommentaar levert op dingen die je eigenlijk niet mag zien. Het voyeuristische aspect maakt nu juist de essentie uit van het concept;ik wil het niet zien, maar ik kijk toch!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_536074
Beste HIZ je schreef dat ik niet moet zeuren,ik zeur niet ik geef alleen me mening maar net zoals jij nu over mij doet.
En ik zie de bus als een proggama voor jong en oud en voor de gezelligheid om naar te kijken.
Als ik graag iemand wil zien wippen ,dan huur ik wel zon film ervoor ,ofik schakel hem zelf over op een zender waar dit te zien is.Zeg nou eens eerlijk zou jij als moeder of vader zeinde je eigen kind daar zo willen zien liggen,DACHT HET NIET HE.
Kom op 21 eeuw of niet wil dat zeggen dat je geen respect meer moet hebben tegen over je ouders.
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
  † In Memoriam † zondag 10 december 2000 @ 09:22:43 #12
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_536080
Hé gezondheid je hoeft niet te schreeuwen hoor, bij mij is je boodschap in ieder geval duidelijk overgekomen. Dus met andere woorden.. geen hoofdletters gebruiken alsjeblieft.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 10 december 2000 @ 19:29:02 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_537065
quote:
Op 08 december 2000 03:46 schreef Larissa het volgende:
Een kunstlul en een dildo is volgens mij hetzelfde hoor, Smallsister! Waarschijnlijk legde R&B het uit voor mensen die denken dat daar verschil tussen zit, zoals jij.
Lieverd, als je een middag langskomt wil ik het veschil wel aan je uitleggen hoor aan de hand van praktijkvoorbeelden
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_537539
quote:
Op 10 december 2000 04:16 schreef HiZ het volgende:
Come on zeg, misschien dat een eeuw geleden een nummertje maken nog iets schokkends was, maar het is ondertussen wel de 21e eeuw. Privacy is een concept dat van twee kanten werkt, als jij dit niet wil zien moet je er niet naar kijken, niet gaan zitten zeuren over het feit dat anderen je de gelegenheid geven er naar te kijken.
O - nou is het weer zeuren ! Ook al een erg achterhaald verwijt hier op FOK! hoor, kom eens met iets nieuws ! Anders laat je de verdenking op je, dat je jezelf schuldig gaat voelen dat je wél kijkt, nl.

Waarom is het zo gek dat langzamerhand steeds meer mensen gaan protesteren tegen het ranzig kijkvoer wat ze voorgeschoteld krijgen op hun TV, en met name in de kijktijden waar jonge tot héél jonge mensen kijken ?
Of moeten we ons allemaal gaan conformeren aan de wansmaak van een klein groepje frustreten, die SBS6 als 'doelgroep' denkt te kunnen bedienen om de sponsors tevreden te stellen ?
Moet Fons van Westerloo dan steeds maar in de kaart gespeeld worden, "dat het allemaal reuze meevalt" of moeten we ons erbij neerleggen, dat commerciële TV nou eenmaal per definitie ranzig moet zijn ?

Dacht het niet.

  maandag 11 december 2000 @ 05:10:02 #15
1234 HiZ
Istanbullu
pi_538215
quote:
Op 10 december 2000 22:34 schreef Moor het volgende:
Of moeten we ons allemaal gaan conformeren aan de wansmaak van een klein groepje frustreten, die SBS6 als 'doelgroep' denkt te kunnen bedienen om de sponsors tevreden te stellen ?
Moet Fons van Westerloo dan steeds maar in de kaart gespeeld worden, "dat het allemaal reuze meevalt" of moeten we ons erbij neerleggen, dat commerciële TV nou eenmaal per definitie ranzig moet zijn ?

Dacht het niet.


Als ik heel eerlijk ben moet ik zeggen dat het me niet veel kan schelen.

Vroeg of laat, smakeloze TV kun je op elk moment zien en op elk moment loop je het risico dat er jonge kinderen iets zien wat hun ouders liever niet gezien zouden zien. (mama, ik kan niet slapen... he wat doet die mevrouw op TV nou ?). En hoe afgekauwd het argument ook mag zijn. Je eigen verantwoordelijkheid voor wat je ziet en in het geval van kinderen laat zien kan niet worden genomen door deze te leggen bij een programmamaker. Je mag ze dan wel aanspreken op hun wansmaak, maar in mijn niet zo nederige opinie heeft ook de wansmaak van een ander recht te bestaan in deze wereld. Enne.. ja... dan leg je je er dus bij neer dat sommige televisie (en lang niet alleen commerciële) ranzig is.

[Dit bericht is gewijzigd door HiZ op 11-12-2000 05:11]

pi_538967
Ja, net die RealVideo uit de streams gezien. Het gesjomp was niet mals, brrr...
the world is ours
  † In Memoriam † maandag 11 december 2000 @ 13:07:40 #17
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_538975
Nieuwsgierig aagje
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_545759
quote:
Op 10 december 2000 22:34 schreef Moor het volgende:

Waarom is het zo gek dat langzamerhand steeds meer mensen gaan protesteren tegen het ranzig kijkvoer wat ze voorgeschoteld krijgen op hun TV, en met name in de kijktijden waar jonge tot héél jonge mensen kijken ?


Dat is toch wel vreemd omdat sbs marktonderzoeken laat uitvoeren om te weten wat de doelgroep graag WIL zien.
quote:
Of moeten we ons allemaal gaan conformeren aan de wansmaak van een klein groepje frustreten, die SBS6 als 'doelgroep' denkt te kunnen bedienen om de sponsors tevreden te stellen ?
Conformeren lijkt me een geen goede zaak , maar ik ben bang dat het kleine groepje groepje waar je over spreekt , wel eens groter kan zijn dan je denkt.
quote:
Moet Fons van Westerloo dan steeds maar in de kaart gespeeld worden, "dat het allemaal reuze meevalt" of moeten we ons erbij neerleggen, dat commerciële TV nou eenmaal per definitie ranzig moet zijn ?

Dacht het niet.


Deze keus snap ik niet helemaal , het lijkt mij dat je fons het meest in de kaart speelt als je je er bij neerlegt dat commerciele tv per definitie ranzig moet zijn.
Ik vind trouwens niet dat commerciele tv wel per definitie ranzig moet zijn , maar concludeer dat dit nu eenmaal een feit is , want kwantiteit , van de kijkcijfers , verkiezen boven de kwaliteit van je programma's vind ik dus per definitie ranzig.
Ik probeer me er niet bij neer te leggen , maar het enigste wat ik er tegen doe is "de knop die op je tv zit" vaak gebruiken , zeer selectief kijken en veel klagen.

------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.


[Dit bericht is gewijzigd door PC eend op 13-12-2000 04:08]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_545773
oops

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend op 13-12-2000 04:07]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_549813
Bart en Zoe, dat ik ooit nog eens zoiets droevigs zou kunnen zien op de Nederlandse TV. Echt sneuer dan sneu...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Redactie Frontpage donderdag 14 december 2000 @ 10:26:53 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_550213
Wat een vies wijf is die zo-ie. Ik hoop maar dat Koen gelijk heeft, dat Zo-ie per 31 december aan de kant wordt gezet door die belg.
  donderdag 14 december 2000 @ 10:44:48 #22
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_550260
HAL-LO

Alsof die Bart een lekkere is...

Ja inderdaad, V. ja.
pi_550424
Ik hoorde gisteren in de uitzending inderdaad dat Sandra en Koen het erover hadden dat Bart Zoë aan de kant gaat zetten op 31 december en dat Zoë dit niet wil. Ik vraag me nu af wat die Bart nu helemaal voor ogen heeft. Lekker mannetje....Zoë heeft het voor hem uitgemaakt met Lars. En nu elke avond lekker met haar wippen, daarna bedankt en doeg?? Heeft Bart voor of nadat ze het uit heeft gemaakt met Lars tegen haar gezegd dat ze na 31 december nergens meer op hoeft te rekenen? Dat zou ik weleens willen weten!!
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
  donderdag 14 december 2000 @ 18:16:34 #24
7822 mestreech
oet borg da ville
pi_552023
Laat ze toch lekker rotzooien, met of zonder camera; het moet er een keertje uit.
Een muis is zo'n ding met een snoertje eraan
  donderdag 14 december 2000 @ 21:09:53 #25
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_552631
Ik vond het eigenlijk nix vies of ranzigs of wat dan ook... ik vond het met name sneu..

Als je dan toch sekst in zo'n bus voor al die camera's en het oog van het nederlands/belgisch publiek, doe het dan lollig, heb pret! Schreeuw het uit (zonder hoofdletters maar zou ze wel willen gebruiken)!

Deze mensen hebben seks alsof ze in de de jaren 50 leven in een zwaar katholiek gezin, waarbij 4 broertjes en/of zusjes op dezelfde kamer slapen. Het gezicht in een strakke plooi boven de lakens houdend zodat we vooral denken dat er niets aan de gang is, ja jeuk; dus dan moet je effe krabben toch?

En vooral niet aan je liefje laten merken wat je wel of niet lekker vindt, want als hij/zij het merkt weet ook heel nederland/belgie het. Nee, ik vond het echt met name sneu.

En over die kinderen die meekijken:
Ik vind inderdaad dat het niet zou mogen: je wilt je kind toch niet met dit idee opvoeden. "Als je sekst moet je vooral doen alsof er nix aan de hand is, vooral voor je uit blijven kijken of je ogen sluiten. Geen geluid maken, niet lief zoenen enz... "

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')