Ik ken het nog niet. Nu dankzij jou wel. Denk dat ik dat de volgende keer bij de bieb meeneem. Of aanvraag.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:00 schreef FaithHealer het volgende:
Kent iemand hier het boek " De Heelkamers " Van Thea Terlouw?
Het word me aangeraden als troostboek voor nabestaanden.
Maar is het niet ook weer het zoveelste sprookjesboek.
En zet dat je wereld weer op zijn kop.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ken het nog niet. Nu dankzij jou wel. Denk dat ik dat de volgende keer bij de bieb meeneem. Of aanvraag.
Ik twijfel om hem te bestellen.quote:
Je kunt het boek ook lenen bij de bieb, als je het dan mooi vindt kun je het altijd nog kopen, Faith.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:55 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik twijfel om hem te bestellen.
Ik heb het boek gewoon besteld. En nog een boek gekocht hier bij de boekhandel.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt het boek ook lenen bij de bieb, als je het dan mooi vindt kun je het altijd nog kopen, Faith.
Zo is dat! Hoop dat je veel aan de boeken hebt. Laat je het hier ook weten als je ze uit hebt? Ben heel benieuwdquote:Op donderdag 3 december 2020 20:30 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik heb het boek gewoon besteld. En nog een boek gekocht hier bij de boekhandel.
Troost. Van Hella van der Wijst.
Ik had een goede maand met veel overuren en een eindejaarsuitkering.
Dan mag je jezelf wel eens een kadootje doen.
Ik laat het weten.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo is dat! Hoop dat je veel aan de boeken hebt. Laat je het hier ook weten als je ze uit hebt? Ben heel benieuwd
Jazeker herinner ik me dat. Ontroerend.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:39 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik laat het weten.
Dat boek Troost pakt mij nu al.
Weet je nog dat jongetje Tijn? Met zijn nagellak?
Zijn moeder schreef het voorwoord.
Laten we lekker lui gaan doen!quote:
Ja, ik verveel me te pletter zo tijdens het revalideren en re-integreren.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
Jammer he? Maar fijn om jou weer te zien posten, R0N1N
Ja, janken.quote:
Het raakt enorm.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dit één van de mooiste liedjes van de laatste tijd.
oh.. denk je dat die Jack Hardy dat was dan?quote:Op maandag 14 december 2020 01:09 schreef Domnivoor het volgende:
Hm, dit is wel toevallig...
Gisteren bekeek ik dit:
Vandaag was er een incident bij die kerk (vanaf 3:37 in de video).
https://nos.nl/artikel/23(...)erk-in-new-york.html
Niet over nagedacht wie het was. Ik vond het apart dat ik twee keer binnen een dag dezelfde kerk tegenkwam. Er zijn alleen al in New York 6000 kerken.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh.. denk je dat die Jack Hardy dat was dan?
Het is een nummer dat blijft hangen ja.quote:Wat een verhaal eigenlijk... Ik heb het altijd een mooi nummer gevonden dat wél![]()
We zitten hier wel in TRU hequote:Oh... hij is al dood dus dat kan niet...
https://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Hardy_(singer-songwriter)
ja nou én ik reageerde jou post dooiequote:Op donderdag 17 december 2020 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet over nagedacht wie het was. Ik vond het apart dat ik twee keer binnen een dag dezelfde kerk tegenkwam. Er zijn alleen al in New York 6000 kerken.
[..]
Het is een nummer dat blijft hangen ja.
[..]
We zitten hier wel in TRU he
Over TRU:quote:Op donderdag 17 december 2020 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja nou én ik reageerde jou post dooie![]()
Het is toch een SC? Ik ga geen liedjes posten ofzo........
quote:Dit forum is voor diegenen bedoeld die een serieuze interesse hebben in fenomenen van bovennatuurlijke aard en daar onderling in alle respect met elkaar over kunnen praten.
In TRU kan het wel, of het kan in elk geval hier besproken worden.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oh... hij is al dood dus dat kan niet...
nou nou... ik lees al jaren mee hoor.. ik weet wel wat TRU is......quote:Op donderdag 17 december 2020 17:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over TRU:
[..]
[..]
In TRU kan het wel, of het kan in elk geval hier besproken worden.
Ik heb helemaal niks met dat nummer ik vind er geen zak aan, maar ik zag de koffie tent en dat is de Seinfeld koffie tentquote:Op maandag 14 december 2020 01:09 schreef Domnivoor het volgende:
Hm, dit is wel toevallig...
Gisteren bekeek ik dit:
Vandaag was er een incident bij die kerk (vanaf 3:37 in de video).
https://nos.nl/artikel/23(...)erk-in-new-york.html
Ja hè?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:54 schreef Laysa het volgende:
Afgelopen zondag the Sixth Sense gekeken en wat blijft dat een mooie ontroerende film zeg.
Nou, dat deden we hier anders wel altijd, op de vrijdagmiddag. Nou, ja, een liedjequote:Op donderdag 17 december 2020 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
<snip>
Het is toch een SC? Ik ga geen liedjes posten ofzo........
Ik zou niet niet meer durven eigenlijk....quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:35 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou, dat deden we hier anders wel altijd, op de vrijdagmiddag. Nou, ja, een liedje![]()
Dus bij deze:
Je gaat niet weg hoor! Veel te fijn dat je hier komt posten Fannquote:Op donderdag 17 december 2020 17:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou nou... ik lees al jaren mee hoor.. ik weet wel wat TRU is......
ik reageer al amper........
Da's lief!quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat niet weg hoor! Veel te fijn dat je hier komt posten Fann
Dat is echt geweldig en zal je veel troost geven, Faithquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:48 schreef FaithHealer het volgende:
Ik kreeg zo'n mooi teken vandaag.
Mijn overleden partner was gek van John Lennon. En ik kreeg van een cliënt een lantaarntje in een doosje, met op de doos een tekst van een nummer van John Lennon.
Ik heb zelf niks met Lennon of de Beatles.
Maar dit nummer zit al de hele dag in mijn hoofd.
Oi... Sterkte!!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:46 schreef Natalie het volgende:
Haai, ik kom even kijken hoe het gaat
Zoals jullie merken ben ik momenteel weinig online. Gezondheid laat het afweten, maar ben er nog wel, hoor.
Precies! Daarom ben ik er ook nogquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Bedankt, maar no worries: onkruid vergaat niet
Knuffelquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:46 schreef Natalie het volgende:
Zoals jullie merken ben ik momenteel weinig online. Gezondheid laat het afweten, maar ben er nog wel, hoor.
Niet weg te krijgen & plopt altijd weer ergens opquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Precies! Daarom ben ik er ook nog
Awwhhquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:54 schreef El_Thijs het volgende:
Gezondheid is een heibel punt, ook hier in de naaste omgeving. Sterkte Natalie
Sterkte Natalie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:46 schreef Natalie het volgende:
Klopt!quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niet weg te krijgen & plopt altijd weer ergens op
Kun je eens voor me kijken of het hier in de Haarlemmermeer ook niet te zien is, of is het in heel Nederland niet te zien?quote:Op maandag 21 december 2020 17:29 schreef Dance99Vv het volgende:
Great Conjunction 2020 LIVE: Watch Jupiter and Saturn shine as a 'Christmas Star'
Helaas is het hier zwaar bewolkt dus zie er niets van.
soms valt er een gaatje in het wolkendeck maar het blijft over het algemeen bewolkt. Kun je zelf ook zien op weerplaza.nl , de sataliet foto's geven wel een duidelijk beeld.quote:Op maandag 21 december 2020 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je eens voor me kijken of het hier in de Haarlemmermeer ook niet te zien is, of is het in heel Nederland niet te zien?
Dankje. Ik ga kijken!quote:Op maandag 21 december 2020 18:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
soms valt er een gaatje in het wolkendeck maar het blijft over het algemeen bewolkt. Kun je zelf ook zien op weerplaza.nl , de sataliet foto's geven wel een duidelijk beeld.
Dat was wel een beetje hoe het eruit zagquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:44 schreef Domnivoor het volgende:
Voor wie het gemist heeft:
[ afbeelding ]
Eilatan?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:25 schreef Natalie het volgende:
Ik overweeg om m'n username te veranderen... Iemand een suggestie?
Gewoon zo latenquote:Op woensdag 23 december 2020 17:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's een 'nee'
Maar bedankt voor het meedenken
Misschien, maar 't is mijn echte naam & er hangt zo'n historie aan vast.quote:
Te laat.. nu gaat iedereen je posthistorie checkenquote:Op woensdag 23 december 2020 17:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Misschien, maar 't is mijn echte naam & er hangt zo'n historie aan vast.
Voel er best wat voor om met een frisse nieuwe naam verder te gaan.
Dat bedoelde ik niet. Ik heb geen gekke posts of topicsquote:Op woensdag 23 december 2020 17:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Te laat.. nu gaat iedereen je posthistorie checkenheb ik in ieder geval gedaan
maar heel
even vluchtig hoor
Dan is veranderen wel een plan... Iets waar je blij van wordt.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik heb geen gekke posts of topics
Wat ik ermee bedoelde is dat ik me niet goed meer in mijn vel voel als 'Natalie' op het forum.
Oké... ik zal niet verder vragen... ik heb eigenlijk niks gelezen hoor.. alleen op je posthistorie geklikt..quote:Op woensdag 23 december 2020 18:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik heb geen gekke posts of topics
Wat ik ermee bedoelde is dat ik me niet goed meer in mijn vel voel als 'Natalie' op het forum.
Idd. Ik ga er nog even wat langer over nadenken. Moeilijk, hoorquote:Op woensdag 23 december 2020 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan is veranderen wel een plan... Iets waar je blij van wordt.
Je mag alles lezen wat je wilquote:Op woensdag 23 december 2020 18:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké... ik zal niet verder vragen... ik heb eigenlijk niks gelezen hoor.. alleen op je posthistorie geklikt..
Nou, Celestien of Seleniet dan, engelensteen.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je mag alles lezen wat je wil
* Natalie is best engelachtig.
Ik heb Celestine wel overwogen iddquote:Op woensdag 23 december 2020 20:37 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nou, Celestien of Seleniet dan, engelensteen.![]()
Of was jij niet van de stenen.
Prachtige blauwe steen. Ik hou niet van blauw, maar blauwe stenen zijn mijn favorieten.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik heb Celestine wel overwogen idd
Jij snapt hetquote:Op woensdag 23 december 2020 20:44 schreef FaithHealer het volgende:
En soms is het goed om iets ouds achter je te laten, een oud account, een oude naam, een oude ui.
Een nieuw begin terwijl je dat oude niet hoeft te vergeten.![]()
Net zoals je de winterjas uittrekt en in het voorjaar voor het eerst je zomerjas aantrekt.
Wat attentquote:Op woensdag 23 december 2020 20:41 schreef FaithHealer het volgende:
Voor iedereen hier een hele fijne kerst, misschien niet de kerst die je wilt of die je gewend bent, maar maak er wat van. En alle goeds voor 2021 gewenst.
Dat is niet weird. Omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat je je niet meer thuisvoelt bij een naam.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Jij snapt het
'Natalie' is, één van mijn, namen. Destijds geregistreerd omdat ik toch een naam wilde gebruiken die bij me past. Intussen corresponderen het gevoel wat 'Natalie' mij geeft en hoe ik nu in het leven staan, niet meer bij elkaar. Daarom voelt het nu wat ongemakkelijk om me die naam te blijven passen. If that doesn't sound too weird... Hoewel, dit is TRU. Weird mag.
Ik wist het nietquote:Op woensdag 23 december 2020 20:54 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat is niet weird. Omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat je je niet meer thuisvoelt bij een naam.
Ik had dat na het overlijden van Mo.
Iedereen weet dat ik Gooddeal was, maar Mo is niet meer en Gooddeal daarna ook niet meer.
Die is met hem gestorven.
Ik moet verder zonder hem en dat doe ik met een nieuwe naam.
Wel uit een bepaalde herinnering, dat wel, maar een nieuwe jas voelt goed.
Dat is nog niet stabiel.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik wist het nietNou ja, nú wel.
Ben blij dat de nieuwe jas zo goed voelt. Ben echt blij voor je. En je komt ook rustig en tevreden over
Parel? Of Edelsteen?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Slikt traan weg.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:54 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat is niet weird. Omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat je je niet meer thuisvoelt bij een naam.
Ik had dat na het overlijden van Mo.
Iedereen weet dat ik Gooddeal was, maar Mo is niet meer en Gooddeal daarna ook niet meer.
Die is met hem gestorven.
Ik moet verder zonder hem en dat doe ik met een nieuwe naam.
Wel uit een bepaalde herinnering, dat wel, maar een nieuwe jas voelt goed.
Celestine was bezet, dus het is idd Celestien gewordenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Celestien het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 18:21 schreef Celestien het volgende:
[..]
Celestine was bezet, dus het is idd Celestien geworden
Ja, staat haar heel goedquote:Op donderdag 24 december 2020 20:06 schreef FaithHealer het volgende:
[..]Het past je, die nieuwe jas.
Had je er niet beter Celestial kunnen kiezen?quote:Op donderdag 24 december 2020 18:21 schreef Celestien het volgende:
[..]
Celestine was bezet, dus het is idd Celestien geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |