Wat zijn laagschedeligen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ze slim zijn doen ze het anoniem ja, mensen hebben over het algemeen geen zin in laagschedelige knokploegen aan de deur.
Het soort mensen dat meedoet met knokploegen.quote:
Zolang het maar geen raciale referentie is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het soort mensen dat meedoet met knokploegen.
Vertaling bitte.quote:
THE FRENCH POLICE WALK AGAINST VACCINES, THAT'S KOOOOOOOLLLLLL .... the great awakening at lastquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
THE FRENCH POLICE WALK AGAINST VACCINES, THAT'S KOOOOOOOLLLLLL .... the great awakening at last
Geweldig het begin van het einde, merci c'est un miraclequote:
Ziekelijk dat we in 2020 weer voor vrijheid moeten vechtenquote:
ach, het geeft wel weer voer voor schrijvers en filmmakers straks. (als die doorgesnoven freaks niet winnen, that is)quote:Op zondag 27 december 2020 23:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Ziekelijk dat we in 2020 weer voor vrijheid moeten vechten
quote:Op zondag 27 december 2020 23:29 schreef Orwell het volgende:
[..]
ach, het geeft wel weer voer voor schrijvers en filmmakers straks. (als die doorgesnoven freaks niet winnen, that is)
DE VERJAARDAG
(2024)
"5 December 2020.. we zitten met 7 man in een huis. 3 zijn er zwart geschminkt..ik kan niet te hard praten.. ...
<gebonk>
"POLITIE!!!"
<geluid van deur die wordt versplinterd. en schreeuwende, meth-verslaafde gezanten van hoofd-clown Hugo.>
<geluid van diverse automatische wapens en kreten van pijn>
"Ik vorder nu dat u uw mondkapje opdoet en de schmink verwijdert anders moet ik u helaas doodschieten"
DE VERJAARDAG!
nu in de bioscoop
Het is maar een film he.quote:
Downplayen bekende (msm)tactiek om de schapen niet aan het denken te zetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Ook mooi dat ze in de msm blijven volhouden dat er 'maar' 1750 mensen waren![]()
Ik bedoel check die beelden. Dat waren er echt wel een beetje boel meer.
Hoe heb je geteld? Met je onderbuik?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Ook mooi dat ze in de msm blijven volhouden dat er 'maar' 1750 mensen waren![]()
Lijkt gewoon te kloppen hoor, zoek voor de grap eens op internet naar foto's van bijeenkomsten van 2000 man. Komt aardig overeen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:03 schreef Twinkle20 het volgende:
De Dam, ja?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:12 schreef THEFXR het volgende:
Het was weer police state op de Dam!
alsof demonstranten krakers waren, werden door de ME hardhandig verwijderd!
Ik kan me voorstellen dat mensen dat denken als je dit ongewassen figuur ziet:quote:Op zondag 17 januari 2021 19:12 schreef THEFXR het volgende:
Het was weer police state op de Dam!
alsof demonstranten krakers waren, werden door de ME hardhandig verwijderd!
Blanke met dreadlocksquote:Op zondag 17 januari 2021 20:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mensen dat denken als je dit ongewassen figuur ziet:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |