Dat gaan we alleen maar meer zien de komende tijd ben ik bang.quote:Op zondag 22 november 2020 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is de revolutie weer losgebroken ja...
quote:Op maandag 30 november 2020 17:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Politie in Spanje protesteert:
[ afbeelding ]
https://nachrichten.es/vi(...)s-tragen-von-masken/
Van de comments:quote:
Free speech, ofwel "de vrijheid van meningsuiting" is er om de burger te beschermen tegen de overheid!quote:Op woensdag 23 december 2020 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik doe deze maar hier..
Go Polska![]()
Poland proposes large fines for social media platforms that censor users
A bold move to support free speech
Social media companies that violate a new proposed law in Poland focused on freedom of speech online could be fined up to ¤1.8 million (approximately $2.2 million) for each offense. The law would be a rejection of the increased censorship on social platforms.
The new bill seeks to prevent social media companies from removing content or blocking accounts that have not broken any Polish laws. The Justice Minister Zbigniew Ziobro announced the bill in a press conference.
Precies dit, wettelijk is het helemaal geen censuur.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Free speech, ofwel "de vrijheid van meningsuiting" is er om de burger te beschermen tegen de overheid!
Niet andersom, noch tegen elkaar. Een bedrijf is bovendien helemaal niets verplicht op dat gebied (naja, tot een overheid dubieuze wetgeving aanneemt). Als Twitter of Facebook je de mond snoert is dat GEEN beperking van jou recht op vrije meningsuiting. Je kunt immers nog steeds met een zeepkist op het plein gaan staan.
Of met een bord om je nek over straat lopen, "The end is nigh, Trump saves!"
edit:
Ter verduidelijking, als jij bij mij op visite zou komen en onzin begint uit te kramen en ik je vervolgens mijn huis uit bonjour, sta IK gewoon in MIJN recht. Je vrijheid om die onzin uot te kramen geniet je nog steeds, op straat (of elders, zoals: In je eigen huis.) voor comerciele bedrijven die een dienst aanbieden is dit echt niet anders.
Dan leren ze het hopelijk gauw af , censuur in 2020quote:Op woensdag 23 december 2020 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik doe deze maar hier..
Go Polska![]()
Social media companies that violate a new proposed law in Poland focused on freedom of speech online could be fined up to ¤1.8 million (approximately $2.2 million) for each offense. The law would be a rejection of the increased censorship on social platforms.
The new bill seeks to prevent social media companies from removing content or blocking accounts that have not broken any Polish laws. The Justice Minister Zbigniew Ziobro announced the bill in a press conference.
Ah mooi, dan mogen socialmediagebruikers wel gewoon echt harde pro-abortus en pro-homoseksualiteit gaan pushen in Polen. Ik kan niet wachten op boze-bange-conservatieve-minkukuls-genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik doe deze maar hier..
Go Polska![]()
Waarom heeft Trump zoiets niet geregeld?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan leren ze het hopelijk gauw af , censuur in 2020
Socialmediagebruikers of bots aangestuurd vanuit Moskou Los Angeles?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah mooi, dan mogen socialmediagebruikers wel gewoon echt harde pro-abortus en pro-homoseksualiteit gaan pushen in Polen. Ik kan niet wachten op boze-bange-conservatieve-minkukuls-genot.Polen zou weten hoe snel ze weer willen dat de socialmediabedrijven weer gaan "censureren".
Omdat je aan de gebruikersvoorwaarden moeten houden iets anders is dan "censuur". Zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:55 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Waarom heeft Trump zoiets niet geregeld?
Als ze slim zijn doen ze het anoniem ja, mensen hebben over het algemeen geen zin in laagschedelige knokploegen aan de deur.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:56 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Socialmediagebruikers of bots aangestuurd vanuit Moskou Los Angeles?
De praktijk wijst uit dat er gecensureerd wordt onder het mom van naleving v.d. gebruikersvoorwaarden. Dat valt te leren uit de selectiviteit waarmee ze toegepast worden en doordat ze aan de lopende band te onpas aangehaald worden. Zie bv de recente casus Wybren van Haga / LinkedIn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat je aan de gebruikersvoorwaarden moeten houden iets anders is dan "censuur". Zo moeilijk is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |