Bestaat al jaren dit programma hoor. Transgenderisme ook trouwens. Voor het geval je dacht dat dat een mode dingetje wasquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:40 schreef Viesdik het volgende:
Hij is een zij, van de KRO
Echt serieus
De wereld wordt gekker en gekker
zal bestquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bestaat al jaren dit programma hoor. Transgenderisme ook trouwens. Voor het geval je dacht dat dat een mode dingetje was
Wat maakt volgens jou de wereld steeds gekker dan?quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:45 schreef Viesdik het volgende:
[..]
zal best
maar ik kijk al bijna jaren geen TV meer
Ridicule programma's voor een ridicuul publiek door een van origine moralistisch omroepstation?quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat maakt volgens jou de wereld steeds gekker dan?
Waarom een ridicuul programma? Wat is het publiek denk je? En waarom ia deze ridicuul?quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:52 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ridicule programma's voor een ridicuul publiek door een van origine moralistisch omroepstation?
Klopt, dit wordt seizoen 5. Eerste 2 seizoenen werden gepresenteerd door Arie Boomsma en vanaf seizoen 3 door Jan Kooijman.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bestaat al jaren dit programma hoor. Transgenderisme ook trouwens. Voor het geval je dacht dat dat een mode dingetje was
Vind het zelf niet zo boeiend verder. Maar prima dat het er is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:26 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Klopt, dit wordt seizoen 5. Eerste 2 seizoenen werden gepresenteerd door Arie Boomsma en vanaf seizoen 3 door Jan Kooijman.
Ben benieuwd of er dit seizoen ook weer 2 Hoe is het nu met afleveringen komen net als na vorig seizoen.
Ik ken iemand (aangetrouwde familie) die het hele traject jaren geleden heeft gehad, Zij attendeerde me vorig jaar op de serie en toen ben ik het gaan volgen nadat ik de oude seizoenen had bekeken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het zelf niet zo boeiend verder. Maar prima dat het er is.
ik verwacht een dergelijk programma bij BNN of de VARA of sbs6quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom een ridicuul programma? Wat is het publiek denk je? En waarom ia deze ridicuul?
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:45 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik verwacht een dergelijk programma bij BNN of de VARA of sbs6
Laat ik zo stellen, dat de kerk en de lgbtq community niet bepaald een "match made in heaven" is.quote:
Dat was in de vorige seizoenen ook te zien. 1 van de transvrouwen, Elise komt uit een streng christelijke familie en vertelde ook dat ze totaal geen steun heeft van familie omdat die het niet eens zijn met haar transitie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Laat ik zo stellen, dat de kerk en de lgbtq community niet bepaald een "match made in heaven" is.
Ik zag maanden terug een uitzending van powned. Cafe hofman naar ik meen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:43 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Dat was in de vorige seizoenen ook te zien. 1 van de transvrouwen, Elise komt uit een streng christelijke familie en vertelde ook dat ze totaal geen steun heeft van familie omdat die het niet eens zijn met haar transitie.
Niet gezien, maar een contract om die reden niet verlengen is belachelijk. Maar aan de andere kant, lijkt mij dat je op zo'n school ook niet wilt blijven werken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik zag maanden terug een uitzending van powned. Cafe hofman naar ik meen.
Ging het ook over homoseksualiteit en de acceptatie binnen geloofsgemeenschappen. Vond ik best een goede uitzending.
Was ook een homoseksuele man die als leraar op een strengelovige (gereformeerde) school werkte. Van het een op het andere moment kwam hij uit de kast en deelde dat met het schoolbestuur. Het gevolg was dat zijn contract niet werd verlengd. Tja.. Ben je dan dapper of naïef?
Heb jij die uitzending ook gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |