abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194810739
Het nieuwe seizoen van Hij is een zij begint over ruim een maand. Van vorig seizoen is alleen Maria er nog bij. Verder nu ook een wat oudere transvrouw.

https://www.kro-ncrv.nl/n(...)zij-met-jan-kooijman
pi_194810913
Hij is een zij, van de KRO :')

Echt serieus :')

De wereld wordt gekker en gekker
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_194810929
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 15:40 schreef Viesdik het volgende:
Hij is een zij, van de KRO :')

Echt serieus :')

De wereld wordt gekker en gekker
Bestaat al jaren dit programma hoor. Transgenderisme ook trouwens. Voor het geval je dacht dat dat een mode dingetje was
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_194810955
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 15:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Bestaat al jaren dit programma hoor. Transgenderisme ook trouwens. Voor het geval je dacht dat dat een mode dingetje was
zal best :)
maar ik kijk al bijna jaren geen TV meer
pi_194810976
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 15:45 schreef Viesdik het volgende:

[..]

zal best :)
maar ik kijk al bijna jaren geen TV meer
Wat maakt volgens jou de wereld steeds gekker dan?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_194811060
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 15:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat maakt volgens jou de wereld steeds gekker dan?
Ridicule programma's voor een ridicuul publiek door een van origine moralistisch omroepstation?
pi_194811118
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 15:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Ridicule programma's voor een ridicuul publiek door een van origine moralistisch omroepstation?
Waarom een ridicuul programma? Wat is het publiek denk je? En waarom ia deze ridicuul?
pi_194811505
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 15:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Klopt, dit wordt seizoen 5. Eerste 2 seizoenen werden gepresenteerd door Arie Boomsma en vanaf seizoen 3 door Jan Kooijman.

Ben benieuwd of er dit seizoen ook weer 2 Hoe is het nu met afleveringen komen net als na vorig seizoen.
pi_194811520
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 16:26 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Klopt, dit wordt seizoen 5. Eerste 2 seizoenen werden gepresenteerd door Arie Boomsma en vanaf seizoen 3 door Jan Kooijman.

Ben benieuwd of er dit seizoen ook weer 2 Hoe is het nu met afleveringen komen net als na vorig seizoen.
Vind het zelf niet zo boeiend verder. Maar prima dat het er is.
pi_194811614
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 16:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Vind het zelf niet zo boeiend verder. Maar prima dat het er is.
Ik ken iemand (aangetrouwde familie) die het hele traject jaren geleden heeft gehad, Zij attendeerde me vorig jaar op de serie en toen ben ik het gaan volgen nadat ik de oude seizoenen had bekeken.
pi_194811749
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 15:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom een ridicuul programma? Wat is het publiek denk je? En waarom ia deze ridicuul?
ik verwacht een dergelijk programma bij BNN of de VARA of sbs6
pi_194811801
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 16:45 schreef Viesdik het volgende:

[..]

ik verwacht een dergelijk programma bij BNN of de VARA of sbs6
Dat is geen antwoord op de vraag
pi_194811883
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 16:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag
Laat ik zo stellen, dat de kerk en de lgbtq community niet bepaald een "match made in heaven" is.
En wat ik zelf verder vind hou ik voor mezelf :)
voor de rest moet iedereen maar lekker doen wat'ie wil
pi_194812809
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 16:53 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Laat ik zo stellen, dat de kerk en de lgbtq community niet bepaald een "match made in heaven" is.

Dat was in de vorige seizoenen ook te zien. 1 van de transvrouwen, Elise komt uit een streng christelijke familie en vertelde ook dat ze totaal geen steun heeft van familie omdat die het niet eens zijn met haar transitie.
pi_194813001
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 17:43 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Dat was in de vorige seizoenen ook te zien. 1 van de transvrouwen, Elise komt uit een streng christelijke familie en vertelde ook dat ze totaal geen steun heeft van familie omdat die het niet eens zijn met haar transitie.
Ik zag maanden terug een uitzending van powned. Cafe hofman naar ik meen.
Ging het ook over homoseksualiteit en de acceptatie binnen geloofsgemeenschappen. Vond ik best een goede uitzending.
Was ook een homoseksuele man die als leraar op een strengelovige (gereformeerde) school werkte. Van het een op het andere moment kwam hij uit de kast en deelde dat met het schoolbestuur. Het gevolg was dat zijn contract niet werd verlengd. Tja.. Ben je dan dapper of naïef?

Heb jij die uitzending ook gezien?
pi_194813153
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 17:56 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Ik zag maanden terug een uitzending van powned. Cafe hofman naar ik meen.
Ging het ook over homoseksualiteit en de acceptatie binnen geloofsgemeenschappen. Vond ik best een goede uitzending.
Was ook een homoseksuele man die als leraar op een strengelovige (gereformeerde) school werkte. Van het een op het andere moment kwam hij uit de kast en deelde dat met het schoolbestuur. Het gevolg was dat zijn contract niet werd verlengd. Tja.. Ben je dan dapper of naïef?

Heb jij die uitzending ook gezien?
Niet gezien, maar een contract om die reden niet verlengen is belachelijk. Maar aan de andere kant, lijkt mij dat je op zo'n school ook niet wilt blijven werken.

Misschien wilde hij wel al weg en deed daarom de mededeling, als hij zelf ontslag had genomen had die kans dat zijn WW aanvraag afgewezen zou worden, bij ontslag door het niet verlengen krijgen van z'n contract krijgt die wel z'n WW.

Maar was dat een "gewone" streng gereformeerde school of reformatorisch? Reformatorisch is nog erger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')