abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:09:45 #26
16715 Mylene
*schatje*
pi_200061841
Wat een beschamende vertoning is Madonna geworden. Zelfs het playbacken kan ze niet meer.



pi_200061958
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:09 schreef Mylene het volgende:
Wat een beschamende vertoning is Madonna geworden. Zelfs het playbacken kan ze niet meer.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit is er niet eentje uit de stal van RuPaul?
  zaterdag 26 juni 2021 @ 00:59:07 #28
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_200066453
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:09 schreef Mylene het volgende:
Wat een beschamende vertoning is Madonna geworden. Zelfs het playbacken kan ze niet meer.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is dit echt het product van tegen wil en dank jong moeten blijven? :'(
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_200066653
Wat ziet ze eruit zeg!
pi_200067364
Ik juich het alleen maar toe als mensen eruit willen zien zoals ze willen en schijt hebben aan de rest. Maar dit is wel nogal next level ;(
pi_200067993
Nog meer foto's.



Ik herinner me Madonna liever zoals in dit filmpje (Confessions Tour), in die tijd kreeg ze overigens commentaar dat ze zo afgetraind was, maar ze was zo kwiek en vrolijk op het podium en redelijke goed bij stem als ze live zong. Toen had ze ook wel van wangimplantaten, maar nog niet zoveel filters in haar gezicht en haar kont was ook niet opgevuld.


Lourdes, haar dochter was ook aanwezig.



Adam Lambert, een grote Madonna fan, ook van de partij, moet haast wel plaatsvervangende schaamte hebben gevoeld bij dat 'optreden' van zijn idool.

  zaterdag 26 juni 2021 @ 09:02:22 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200068028
Lourdes ziet er ook uit alsof ze ergens in Rotterdam Zuid uit een goot gekropen is na eerste post Covid avondje uit zeg
Mijn hemel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 26 juni 2021 @ 09:09:52 #33
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_200068099
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Kan ik prima hoor, maar het slaat nergens op.

Maar prima, ik laat het wel gaan.

Bij deze ook mijn bijdrage. Een onflatteuze Christian Bale.

[ afbeelding ]
Wow, en dit is niet voor een rol?
  zaterdag 26 juni 2021 @ 09:12:47 #34
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_200068139
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 05:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik juich het alleen maar toe als mensen eruit willen zien zoals ze willen en schijt hebben aan de rest. Maar dit is wel nogal next level ;(
Ik vind het wel bij haar passen. Ze is toch altijd al extravagant geweest? Dan wordt je ook zo oud. Zij vertrekt niet via de achteruitgang om achter de geraniums te zitten.
pi_200068232
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:12 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vind het wel bij haar passen. Ze is toch altijd al extravagant geweest? Dan wordt je ook zo oud. Zij vertrekt niet via de achteruitgang om achter de geraniums te zitten.
Ook waar ja :Y Toch denk ik dat ze ergens wel ontspoort is gezien de behandelingen bij de plastische chirurg. Maargoed, moet ze allemaal zelf weten en het publiek vindt het zo te zien een haske leuk optreden :)
pi_200068536
Doet mij aan Paay denken

[URL=/gif/striptease-la-paay-patricia-paay-stript-naakt-w0MaYu][/URL]
pi_200068708
Vre-se-lijk!!
  zaterdag 26 juni 2021 @ 10:18:32 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200068833
quote:
Oef

Die moves zijn ook omastyle. Het gaf zo een verklede bejaarde vrouw kunnen zijn die dit optreden gaf zeg.
Met Sorbo huishoudhandschoenen aan ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200068980
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:12 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vind het wel bij haar passen. Ze is toch altijd al extravagant geweest? Dan wordt je ook zo oud. Zij vertrekt niet via de achteruitgang om achter de geraniums te zitten.
Ja, nee, ja....kijk niemand verwacht dat zij zich als queen Elizabeth zal kleden. Er zit nog wel wat tussen dit pakje en een ouderwets bloemetjesjurk.

Ik geloof echt dat er kleding is die bij Madonna past plus sexy, flatteren en extravagant is.
pi_200069002
Ik kan het mis hebben hoor, maar ik denk dat Madonna het niet kan verkroppen dat er nu een hele hoop jongere zangeressen de revue passeren met bijbehorend uiterlijk. Ze probeert
zo nog een beetje mee te doen.

Zo zonde dit. De optredens, haar uiterlijk,... Ze was zo'n icoon. En dat is ze nog steeds wel, maar mensen herinneren zich haar straks als een soort van freakshow in plaats van hoe ze was.
pi_200069073
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kan het mis hebben hoor, maar ik denk dat Madonna het niet kan verkroppen dat er nu een hele hoop jongere zangeressen de revue passeren met bijbehorend uiterlijk. Ze probeert
zo nog een beetje mee te doen.

Zo zonde dit. De optredens, haar uiterlijk,... Ze was zo'n icoon. En dat is ze nog steeds wel, maar mensen herinneren zich haar straks als een soort van freakshow in plaats van hoe ze was.
Jep, nu al eigenlijk.
Waarschijnlijk zou 't beste zijn als artiesten op een bepaald moment gaan accepteren dat ze ouder worden. Nu holt een aanzienlijk aantal naar een plastisch chirurg om langzaam, of wat sneller, te veranderen in een karikatuur van zichzelf. En dan probéren, en falen, om over te komen als de hippe 20-er of 30-er die ze ooit waren.

't Zal ook niet makkelijk zijn voor sommigen, stel ik me voor. Dat al die jonge mensen succes ziet hebben & er goed en jong uit ziet zien. En dan sta je daar als 50-er of 60-er en denk je: sja...

Maar ze staan meer dan eens voor gek, idd. Zonde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Celestien op 26-06-2021 12:46:41 ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Spellchecker zaterdag 26 juni 2021 @ 10:39:15 #43
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200069077
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 08:57 schreef Mylene het volgende:
Nog meer foto's.

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Ik herinner me Madonna liever zoals in dit filmpje (Confessions Tour), in die tijd kreeg ze overigens commentaar dat ze zo afgetraind was, maar ze was zo kwiek en vrolijk op het podium en redelijke goed bij stem als ze live zong. Toen had ze ook wel van wangimplantaten, maar nog niet zoveel filters in haar gezicht en haar kont was ook niet opgevuld.


Lourdes, haar dochter was ook aanwezig.

[ afbeelding ]

Adam Lambert, een grote Madonna fan, ook van de partij, moet haast wel plaatsvervangende schaamte hebben gevoeld bij dat 'optreden' van zijn idool.

[ afbeelding ]
@Snolkelderij , feestje gehad?
pi_200069237
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

Zo zonde dit. De optredens, haar uiterlijk,... Ze was zo'n icoon. En dat is ze nog steeds wel, maar mensen herinneren zich haar straks als een soort van freakshow in plaats van hoe ze was.
... een soort van freakshow.

Madonna is altijd al edgy en tamelijk sletterig geweest. In de jaren negentig kreeg ze al opvallend volle lippen, dus van plastische chirurgie was toen ook al sprake.

Ze valt gewoon een stuk beter in de smaak als lekker ding van 34 dan als ouwe taart van 63.

Madonna is niet veranderd, die doet gewoon wat ze altijd al deed. Het probleem is niet Madonna, het probleem zijn wij.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_200070430
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:09 schreef Aventura het volgende:

[..]

Wow, en dit is niet voor een rol?
Haha jawel, dat was de grap. Hij speelde Dick Cheney.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Tettenkoning zaterdag 26 juni 2021 @ 12:19:27 #46
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200070595
Adam Lambert ziet er ook eng uit zeg.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200070610
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

... een soort van freakshow.

Madonna is altijd al edgy en tamelijk sletterig geweest. In de jaren negentig kreeg ze al opvallend volle lippen, dus van plastische chirurgie was toen ook al sprake.

Ze valt gewoon een stuk beter in de smaak als lekker ding van 34 dan als ouwe taart van 63.

Madonna is niet veranderd, die doet gewoon wat ze altijd al deed. Het probleem is niet Madonna, het probleem zijn wij.
Madonna heeft geen probleem. Laughin all the way to the bank.

En ik kan het alleen maar toejuichen, ouder worden en je freak flag lekker laten wapperen ipv hem oprollen, in je kast verstoppen en in je schommelstoel gaan zitten.

Ik blijf hoe dan ook jaloers op haar fantastische borsten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 26 juni 2021 @ 13:31:40 #48
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_200071482
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 05:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik juich het alleen maar toe als mensen eruit willen zien zoals ze willen en schijt hebben aan de rest. Maar dit is wel nogal next level ;(
Najah, dat dus. Prima als je gewoon gewaagde shit wil aantrekken, maar dit is bijna carnavalesque.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_200073263
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 13:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Najah, dat dus. Prima als je gewoon gewaagde shit wil aantrekken, maar dit is bijna carnavalesque.
Je bent dit vergeten?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_200073458
Inderdaad bij Hotter than my daughter ligt het aan de dochters en aan ons. Het ligt niet aan de moeders.





abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')