abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 2 september 2020 @ 19:44:23 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194851635
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 17:41 schreef SQ het volgende:
Ik vond het vooral fijn om de baby gewoon helemaal naakt huid op huid op me te krijgen in plaats van met een hemd er tussen.
En die memmen heb je op het moment supreme echt geen erg meer in. Dan is alles aan je lijf oncomfortabel :')
Dat is een goed punt _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 18:17 schreef Donna het volgende:
Ik heb eerst aan de morfinepomp gezeten toen ik noest wachten op de ruggeprik. Was heerlijk haha!
Kan je hier nog veel van herinneren of is het wazig? Wellicht is het voor het begin van de bevalling nog een optie maar zou er zelf toch graag wel "bij zijn" als het echt gebeurt zeg maar :D

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 18:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Vanwaar de antislip?

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 18:28 schreef madam-april het volgende:

[..]

Lachgas doet dus echt helemaal niks tegen de pijn hè.. het enige wat er gebeurt is dat je er stoned van wordt waardoor je een beetje vergeet dat je net een wee (en dus pijn) hebt gehad, maar de pijn wordt er echt niet minder van. Ik snapte door de lachgas echt totaal niet meer wat er allemaal gebeurde. Mijn vriend zei later ook dat ik hem de hele tijd aankeek met een blik van 'wtf gebeurt er'.
Dat lijkt me dus helemaal niets :X Hoe kijk jij hier op terug?

quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 18:44 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik had dus een bh aan. Niemand die me er ook voor waarschuwde ofzo. En dan dat gehannes met dat klote infuus :r
Dat is sowieso een goeie! Ik heb laatst allemaal topjes gekocht die ik nu 's nachts draag, die kun je ook makkelijk omhoog doen. Misschien doe ik die aan met een topje, kan allemaal makkelijk omhoog als het moet. Desnoods knippen ze hem door, was toch maar een paar euro :)

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 19:39 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Buiten het gewoonlijke gerommel niets. Beetje buikpijn, maar niet anders dan afgelopen dagen.
Wel nog weer behoorlijk slijm of iets dergelijks verloren. Gaan maar uit van stukken slijmprop, maar is een flinke slijmprop (geweest) dan. :9
Ik ben wel nieuwsgierig naar mijn slijmprop, hou wel van dat soort gore dingen :9
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 2 september 2020 @ 19:47:51 #152
382129 crew  Donna
pi_194851685
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 19:44 schreef MaJo het volgende:
[..]

Kan je hier nog veel van herinneren of is het wazig? Wellicht is het voor het begin van de bevalling nog een optie maar zou er zelf toch graag wel "bij zijn" als het echt gebeurt zeg maar :D

Dan zetten ze 'm wel uit denk ik.

Maar ik weet eigenlijk alles nog wel over het algemeen. Zelfs wat er op TV was. Er zijn wel dingen blurry, maar dat komt omdat je zoveel meemaakt in korte tijd. Soms dan zegt m'n vriend er iets over en dan denk ik ohjaaa, dat was ook zo. Maar toen zat ik al uren niet meer aan de morfine haha.
pi_194851728
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 19:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben wel nieuwsgierig naar mijn slijmprop, hou wel van dat soort gore dingen :9
Smerig was het wel begreep ik. Bloederig, plakkerig, slijmerig :+ 't was in elk geval een stuk meer nog dan vorige week kennelijk. Dus ze twijfelde eerst even hoe of wat. Maar ja, vervolgens is het nu weer rustig, dus .... niks. *)
  woensdag 2 september 2020 @ 19:53:08 #154
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194851804
Ik ga voor naakt!

Lekker makkelijk voor skin to skin. En daarover gesproken, als ik met m'n man lig te chillen en knuffelen, dan komt ik binnen een seconde in een enorme zen bubbel O+ , alsof ik ogenblikkelijk in een diepe trance raak. Mijn hormonen doen in ieder geval precies wat ze moeten doen ^O^ .
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 2 september 2020 @ 19:56:23 #155
382129 crew  Donna
pi_194851881
Ik weet trouwens nog wel dat ik me van te voren heel erg druk maakte over alles waarbij m'n onderkant bloot was. Ik moet namelijk altijd DIRECT plassen als ik geen onderbroek aan heb. Eenmaal in het ziekenhuis heb ik er niet eens over na gedacht. :')

En door wat ik hier lees besef ik me ook dat ergens m'n hemdje en BH uitgegaan zijn en ik een operatieshort aangekregen heb, maar dat herinner ik me ook niet. Nou was ik ook heel erg ziek met extreem hoge koorts hoor, maar ik heb in het ziekenhuis niet meer nagedacht over kleding, naaktheid of hoe ik er bij lag.
pi_194852058
Ik had een ruggenprik en volgens mij ook een soort schort aan. Ik weet het niet meer precies.
De ruggenprik werkte prima maar wil het liefst nu thuis bevallen dus zonder pijnbestrijding. Ik had wel wat verhoging door de ruggenprik maar mocht gelukkig wel dezelfde dag naar huis. Door de katheter kon ik moeilijk plassen maar na een fles water te hebben weggewerkt is het gelukt en werd ik ontslagen uit het ziekenhuis :+

Mijn darmen zijn afgelopen dagen wel actiever weer. Is dat ook een voorteken? :+
pi_194852177
Majo, ik heb remifentanil gekregen uiteindelijk. Bij uur 27 was ik klaar met mijn trage ontsluiting en weeën van 7 minuten. Ik was doodop. Ik heb gesmeekt om pijnstilling. De deal was remifentanil samen met weeënopwekkers om hopelijk een beetje te kunnen slapen en wat op kracht te komen en de ontsluiting het laatste stuk te helpen.

Beste spul ever. Ik heb constant naar het lampje gestaard of ik alweer mocht drukken. Ik was zo high als een kanarie, wat gezien de vacuümpomp alleen maar goed was. De dagen erna had ik problemen met mijn tijdsperceptie waarbij 1 uur als een minuut voelde. Ik weet stukken van de bevalling niet meer nee, zoals wat ik aan had, geen idee. Ik weet niet of dat de pijnstilling was, hormonen of pure uitputting.

Geen pijnstilling is een mooi uitgangspunt. Tijdens de bevalling kun je van gedachte veranderen en dat is oké. Er zijn professionals die op dat moment de meest geschikte pijnstilling kunnen voorstellen en de voor- en nadelen kunnen toelichten. Ik was enorm anti, maar op het moment zelf kon het me he-le-maal niks meer boeien wat de nadelen waren. :')
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  Moderator woensdag 2 september 2020 @ 20:14:12 #158
382129 crew  Donna
pi_194852221
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 20:05 schreef Miezziej het volgende:
Ik had een ruggenprik en volgens mij ook een soort schort aan. Ik weet het niet meer precies.
De ruggenprik werkte prima maar wil het liefst nu thuis bevallen dus zonder pijnbestrijding. Ik had wel wat verhoging door de ruggenprik maar mocht gelukkig wel dezelfde dag naar huis. Door de katheter kon ik moeilijk plassen maar na een fles water te hebben weggewerkt is het gelukt en werd ik ontslagen uit het ziekenhuis :+

Mijn darmen zijn afgelopen dagen wel actiever weer. Is dat ook een voorteken? :+
Oh dat vond ik ook zo eng. Katheter eruit en ik was bang dat ik de aandrang niet zou voelen. :D
pi_194852334
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 20:14 schreef Donna het volgende:

[..]

Oh dat vond ik ook zo eng. Katheter eruit en ik was bang dat ik de aandrang niet zou voelen. :D
Ik vond het echt heel vreemd, want ik voelde wel dat mijn blaas vol zat zeg maar, maar ik moest echt even een momentje op de wc nemen om rustig te plassen want het lukte eerst dus niet. Heel gek gevoel :D

Na de bevalling ging ik douchen en toen werd ik een beetje duizelig, dat weet ik nog wel. Man geroepen om mij te ondersteunen :P Ik weet niet of dat door de ruggenprik kwam of gewoon door de bevalling trouwens (ik had weinig bloedverlies dus dat lijkt mij niet de oorzaak).
  Moderator woensdag 2 september 2020 @ 20:21:50 #160
382129 crew  Donna
pi_194852384
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 20:19 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik vond het echt heel vreemd, want ik voelde wel dat mijn blaas vol zat zeg maar, maar ik moest echt even een momentje op de wc nemen om rustig te plassen want het lukte eerst dus niet. Heel gek gevoel :D

Na de bevalling ging ik douchen en toen werd ik een beetje duizelig, dat weet ik nog wel. Man geroepen om mij te ondersteunen :P Ik weet niet of dat door de ruggenprik kwam of gewoon door de bevalling trouwens (ik had weinig bloedverlies dus dat lijkt mij niet de oorzaak).
Ik heb de hele kraamweek gedouched met m'n vriend bij me en ook een keer met de verpleging. Zodra ook maar iets van een was beweging maakte werd ik hartstikke duizelig.
Ik kreeg wel ijzertabletten maar volgens mij is dat standaard na een keizersnede? Ik weet het eigenlijk niet eens. Maar alleen douchen was voor mij niet veilig nee.
  woensdag 2 september 2020 @ 21:03:48 #161
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_194853240
@MaJo, je kan na een bevalling wiebelig zijn, zeker als je bijvoorbeeld veel bloed verliest. Met anti slip je tenminste nog grip, op gewone sokken glij je dan makkelijker weg...
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_194854453
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 17:41 schreef MaJo het volgende:
Hoe staan jullie trouwens ten opzichte van pijnbestrijding? De ruggenprik is natuurlijk het meest bekend maar ik las ook over morfine en lachgas. Wat hebben jullie (voor de moeders onder ons) de vorige keer gebruikt?

Morfine lijkt mij niks omdat het als bijwerking kan hebben dat je er echt high van wordt en je daarna stukken van de bevalling misschien bent vergeten en lachgas is voor mij geen optie vanwege B12 tekort. Zelf zou ik het zonder pijnbestrijding willen proberen maar ik sta er verder heel laagdrempelig is qua ruggenprik. Zodra het niet gaat mogen ze me verdoven :D
Zodra de pijn teveel wordt mogen ze er van mij een ruggenprik in jassen! ^O^

Ik wilde eerst eigenlijk wel een morfinepompje maar naast het feit dat je dan inderdaad misschien delen van je bevalling mist omdat je zo high bent, kan het ook effect hebben op de ademhaling van je baby las ik. Maar dat ligt er ook weer aan hoelang voordat de baby uiteindelijk geboren wordt je die morfine krijgt geloof ik? Ik moet sowieso even navragen welke pijnstillingsopties ze hier überhaupt hebben naast de ruggenprik.

En thanks voor alle reacties mbt de vluchtkoffer! Heb in ieder geval een goed beeld nu.
pi_194857227
Ik eindigde ieg haske nakend, operatieschort was na de operatie uit en ik wilde niks aan. Kreeg ik enorm voor op mijn kop van de nachtzuster maar ik zweette me de tyfus onder dat vieze synthetische dekbed :') jammer voor je

Morfine doet bij mij op een of andere manier geen rochel. Altijd al gehad, na mijn maagverkleining had ik een pompje en merkte ook nauwelijks verschil. Anderen waren suf en high...

Ruggeprik werkte bij mij we goed, jammer dat de ontsluiting ook stopte
Kwak
  Moderator donderdag 3 september 2020 @ 04:08:43 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194857969
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 19:47 schreef Donna het volgende:

[..]

Dan zetten ze 'm wel uit denk ik.

Maar ik weet eigenlijk alles nog wel over het algemeen. Zelfs wat er op TV was. Er zijn wel dingen blurry, maar dat komt omdat je zoveel meemaakt in korte tijd. Soms dan zegt m'n vriend er iets over en dan denk ik ohjaaa, dat was ook zo. Maar toen zat ik al uren niet meer aan de morfine haha.
Ik las nu dat ze het de laatste paar uur van de bevalling sowieso niet meer inzetten. Dit doet me trouwens denken aan al mijn vliegreizen. Ik ben dan helemaal suf van de vliegangst medicatie en weet na de vlucht nog maar de helft. Ik kijk dan allemaal films die ik me later nauwelijks nog kan herinneren :')

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 19:49 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Smerig was het wel begreep ik. Bloederig, plakkerig, slijmerig :+ 't was in elk geval een stuk meer nog dan vorige week kennelijk. Dus ze twijfelde eerst even hoe of wat. Maar ja, vervolgens is het nu weer rustig, dus .... niks. *)
Klinkt smakelijk :Y) Heeft ze het niet laten zien? Ik ben wel in staat op mijn man er even bij te roepen _O-

quote:
17s.gif Op woensdag 2 september 2020 19:53 schreef Seven. het volgende:
Ik ga voor naakt!

Lekker makkelijk voor skin to skin. En daarover gesproken, als ik met m'n man lig te chillen en knuffelen, dan komt ik binnen een seconde in een enorme zen bubbel O+ , alsof ik ogenblikkelijk in een diepe trance raak. Mijn hormonen doen in ieder geval precies wat ze moeten doen ^O^ .
Ik heb precies hetzelfde O+ Man en ik vinden elkaar liever dan ooit, en we zijn al behoorlijk gek op elkaar. Maar niks fijner dan lekker samen knorren, vooral als de baby daar ook nog op reageert *;
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 20:11 schreef Rebubbled het volgende:
Majo, ik heb remifentanil gekregen uiteindelijk. Bij uur 27 was ik klaar met mijn trage ontsluiting en weeën van 7 minuten. Ik was doodop. Ik heb gesmeekt om pijnstilling. De deal was remifentanil samen met weeënopwekkers om hopelijk een beetje te kunnen slapen en wat op kracht te komen en de ontsluiting het laatste stuk te helpen.

Beste spul ever. Ik heb constant naar het lampje gestaard of ik alweer mocht drukken. Ik was zo high als een kanarie, wat gezien de vacuümpomp alleen maar goed was. De dagen erna had ik problemen met mijn tijdsperceptie waarbij 1 uur als een minuut voelde. Ik weet stukken van de bevalling niet meer nee, zoals wat ik aan had, geen idee. Ik weet niet of dat de pijnstilling was, hormonen of pure uitputting.

Geen pijnstilling is een mooi uitgangspunt. Tijdens de bevalling kun je van gedachte veranderen en dat is oké. Er zijn professionals die op dat moment de meest geschikte pijnstilling kunnen voorstellen en de voor- en nadelen kunnen toelichten. Ik was enorm anti, maar op het moment zelf kon het me he-le-maal niks meer boeien wat de nadelen waren. :')
Na zoveel uur kan ik me ook heel goed voorstellen dat je alles aangrijpt, ik zou precies hetzelfde doen :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
@:MaJo, je kan na een bevalling wiebelig zijn, zeker als je bijvoorbeeld veel bloed verliest. Met anti slip je tenminste nog grip, op gewone sokken glij je dan makkelijker weg...
Ah ok ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:42 schreef kwakz0r het volgende:
Ik eindigde ieg haske nakend, operatieschort was na de operatie uit en ik wilde niks aan. Kreeg ik enorm voor op mijn kop van de nachtzuster maar ik zweette me de tyfus onder dat vieze synthetische dekbed :') jammer voor je

Morfine doet bij mij op een of andere manier geen rochel. Altijd al gehad, na mijn maagverkleining had ik een pompje en merkte ook nauwelijks verschil. Anderen waren suf en high...

Ruggeprik werkte bij mij we goed, jammer dat de ontsluiting ook stopte
Dat is een interessante, bij mij deed morfine ook helemaal niks bij de punctie. Ik lag jankend op de stoel en kreeg een dosis extra maar helemaal niks :?

Gebeurt het vaak dat de ontsluiting stopt na de ruggenprik?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 3 september 2020 @ 04:11:20 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194857973
Ik ben de maagzuur zo ontzettend zat :'( Dit is een van de ergste nachten ooit, het voelt echt alsof mijn slokdarm af fikt. Ik heb pantopazol, rennies en antagel gebruikt, wat zuivel, wat vla, niets helpt -O- Het doet zo verrekte pijn en kan er niet van slapen. Was even op de bank gaan proberen te tukken maar net toen ik in slaap viel begon het onderbuurkind aan haar nachtelijke krijspartij. Morgen maar voor de derde keer de huisarts bellen. Anders nemen ze me maar op ofzo, op deze manier wil ik echt niks meer eten en drinken :'(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 3 september 2020 @ 08:02:23 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_194858943
MaJo, je moet echt rechtop gaan slapen hoor! Desnoods met zo'n kussensteun ofzo, maar ik vrees dat niets anders helpt nu. Want het is elke keer alleen in de nacht toch?
disclaimer
  donderdag 3 september 2020 @ 08:06:27 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_194858979
ontsluiting schijnt vaak te stagneren na pijnmedicatie ja. Het is toch een natuurlijk proces waar je in gaat roeren waardoor dingen anders kunnen verlopen dan bedoeld (disclaimer, dit is geen veroordeling naar mensen die kiezen voor pijnbestrijding ;))

Dingen als extreme angst (voor bijvoorbeeld pijn) kunnen trouwens ook de ontsluiting tegenhouden, dus het is vaak kiezen tussen 2 "kwaden" (disclaimer disclaimer disclaimer) en dan is de pijnvrije optie toch de meest aangename uiteindelijk, lijkt me.
disclaimer
  donderdag 3 september 2020 @ 08:28:16 #168
403520 Sway-
La vie est belle
pi_194859223
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 04:11 schreef MaJo het volgende:
Ik ben de maagzuur zo ontzettend zat :'( Dit is een van de ergste nachten ooit, het voelt echt alsof mijn slokdarm af fikt. Ik heb pantopazol, rennies en antagel gebruikt, wat zuivel, wat vla, niets helpt -O- Het doet zo verrekte pijn en kan er niet van slapen. Was even op de bank gaan proberen te tukken maar net toen ik in slaap viel begon het onderbuurkind aan haar nachtelijke krijspartij. Morgen maar voor de derde keer de huisarts bellen. Anders nemen ze me maar op ofzo, op deze manier wil ik echt niks meer eten en drinken :'(
Wat super vervelend! En het is ook echt heel pijnlijk weet ik uit ervaring. Ik heb er ooit te lang mee gelopen en had toen een ontstoken slokdarm. Zou inderdaad even contact opnemen. Sterkte :*
pi_194859289
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 04:11 schreef MaJo het volgende:
Ik ben de maagzuur zo ontzettend zat :'( Dit is een van de ergste nachten ooit, het voelt echt alsof mijn slokdarm af fikt. Ik heb pantopazol, rennies en antagel gebruikt, wat zuivel, wat vla, niets helpt -O- Het doet zo verrekte pijn en kan er niet van slapen. Was even op de bank gaan proberen te tukken maar net toen ik in slaap viel begon het onderbuurkind aan haar nachtelijke krijspartij. Morgen maar voor de derde keer de huisarts bellen. Anders nemen ze me maar op ofzo, op deze manier wil ik echt niks meer eten en drinken :'(
Pff, zo zwaar. :'( :*

Heb je het alleen ‘s nachts? Is er iets wat je eet voor het slapen gaan, wellicht bewust om juist geen last te krijgen?
Protège moi de mes désirs.
  Moderator donderdag 3 september 2020 @ 09:01:11 #170
382129 crew  Donna
pi_194859582
Super rot @MaJo
Ik heb het nog steeds van zoetigheid. Ik kan prima een Lion eten, maar als ik 's ochtends 2 of 3 opvreet dan begint het me 's avonds toch te branden, vreselijk.
Of koekjes, die neem ik ook maar niet meer.
  donderdag 3 september 2020 @ 09:16:48 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194859851
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 04:11 schreef MaJo het volgende:
Ik ben de maagzuur zo ontzettend zat :'( Dit is een van de ergste nachten ooit, het voelt echt alsof mijn slokdarm af fikt. Ik heb pantopazol, rennies en antagel gebruikt, wat zuivel, wat vla, niets helpt -O- Het doet zo verrekte pijn en kan er niet van slapen. Was even op de bank gaan proberen te tukken maar net toen ik in slaap viel begon het onderbuurkind aan haar nachtelijke krijspartij. Morgen maar voor de derde keer de huisarts bellen. Anders nemen ze me maar op ofzo, op deze manier wil ik echt niks meer eten en drinken :'(
;( wat kut MaJo. Hopelijk kunnen ze nog iets voor je doen.
Resistance is futile.
pi_194860418
Sterkte MaJo!

Bij mij was de ruggenprik ook op een gegeven moment uitgezet of uitgewerkt om te kijken of de ontsluiting dan wel zou vorderen icm het verhogen van de weeenopwekkers maar helaas bleef ik ondanks alles hangen op 7 cm.

Doen jullie aan kraamvisite? Ik wil eigenlijk zo min mogelijk "vreemde" lui over de vloer na de geboorte en alleen directe familie en goede vrienden dat ik zit te denken om op het kaartje te zetten dat we dus geen kraamvisite willen. Alleen hoe zet je dat er vriendelijk op? Ik zat zelf te denken aan " de komende tijd gaan wij als gezin samen genieten " maar zouden mensen dan wel snappen dat ze niet langs mogen komen? Ik woon in zo een klein dorp dat een heleboel buurvrouwen gewoon langs droppen om de baby te zien.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_194860457
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 08:06 schreef SQ het volgende:
ontsluiting schijnt vaak te stagneren na pijnmedicatie ja. Het is toch een natuurlijk proces waar je in gaat roeren waardoor dingen anders kunnen verlopen dan bedoeld (disclaimer, dit is geen veroordeling naar mensen die kiezen voor pijnbestrijding ;))

Dingen als extreme angst (voor bijvoorbeeld pijn) kunnen trouwens ook de ontsluiting tegenhouden, dus het is vaak kiezen tussen 2 "kwaden" (disclaimer disclaimer disclaimer) en dan is de pijnvrije optie toch de meest aangename uiteindelijk, lijkt me.
@MaJo wat SQ zegt, met de toevoeging dat ik een inleiding had en de eerste uren weeen weinig gedaan hadden (van 1 naar 3 cm met een weeenstorm die ik niet meer vol hield).

Toen de opwekkers uit gingen toen ik moest wachten op de ruggeprik had ik nog wel eigen weeen over, die waren goed te doen en in dat half uur ben ik van 3,5cm naar 5cm gegaan.

Toen de ruggeprik zat stopten na een poosje mijn eigen weeen ook en hebben ze pas vrij laat de opwekkers weer aangezet en ook minder hoog op een of andere manier? Het ging heel gek voor mijn gevoel. Maar op die 5,5 cm ben ik blijven hangen en toen kreeg baby het moeilijk.

Hij had we een groot hoofd en ze zeiden dat t lastig te achterhalen was waarom het niet vorderde. Er zat een grote cirkel/schijf op zijn hoofdje dus er was weeendruk genoeg....
Kwak
  donderdag 3 september 2020 @ 10:26:32 #174
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194860705
Team ruggenprik hier, al hebben ze in m'n nieuwe ziekenhuis ook een Lightversie waarbij je kunt lopen. Na 40 uur kon ik niet meer. Prik + weeënopwekkers en het ging als een tierelier. Alleen jammer dat ze te laat waren met uitzetten en ik dus niet voelde waar ik heen moest persen.

Bij deze baby ga ik weer zonder proberen (met de tens), maar mag er ook zo weer een prik in.

Oh en ik had een wijde lange pyjama aan, zo'n bigshirt. Was prima.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_194860722
Team geen pijnbestrijding, maar bij 8 cm riep ik ook dat ik een ruggenprik wilde. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door arvensis op 03-09-2020 10:55:55 ]
Protège moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')