Daar hebben we in Eindhoven een heel mooi woord voor...quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:06 schreef KerrieKip het volgende:
Uiteraard zijn dit soort mannen in het bezit van allerlei Apple producten, drinken ze hun koffie bij Starbucks
Doe eens zeggen....quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:31 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Daar hebben we in Eindhoven een heel mooi woord voor...
Homoseksualiteit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Deze boi!quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zulke "mensen" plassen doorgaans ook zittend..
Ook jouw moeder is roze van binnen, immers.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:39 schreef Smart_ass het volgende:
Echte mannen kunnen roze prima hebben.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:39 schreef Smart_ass het volgende:
Echte mannen kunnen roze prima hebben.
Van jou had ik het ook echt wel verwacht!quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb roze overhemden, maar geen Apple producten en ik drink in zijn geheel geen koffie. En nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |