abonnement Unibet Coolblue
pi_194829680
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:37 schreef papernote het volgende:

[..]

Een goedkope, de igpsport igs618. Ik vroeg me af of het de moeite is om te investeren in een duurder merk/model, of dat dit een probleem is dat vaker voor komt bij allerlei merken.

Ik heb geprobeerd er op te Googlen, maar helaas zonder succes.
Mijn Garmin horloge heeft dit probleem niet, dus kan me niet voorstellen dat Garmin fietscomputers dit probleem hebben. Met een andere fietscomputer zal je dit probleem dus zo goed als zeker oplossen.

Verder; op m'n werk gehoord dat er een fietsregeling is bij aanschaf van een fiets voor woon-werk verkeer. Die gravelbike/crossfiets gaat er dus komen. 😃
pi_194829867
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik heb een wahoo elemnt bolt en daarvoor een garmin 800 gehad. Ik heb soms wat jij ook hebt, maar alleen als de route over elkaar heen loopt, niet bij kruisingen. Opzich is het geen ramp toch? Gewoon een kwestie van opnieuw de route laden.
Ja, het is voornamelijk als de route over elkaar loopt, zoals bij grote bruggen. Overigens kan ik het nog wel gebruiken als 'track' (als in: ik kan gewoon op het schermpje zien waar ik heen moet), maar de 'route' functie (piepjes en pijltjes voor afslagen) stopt er mee totdat ik weer richting het einde rij.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:11:17 #53
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_194830205
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:53 schreef papernote het volgende:

[..]

Ja, het is voornamelijk als de route over elkaar loopt, zoals bij grote bruggen. Overigens kan ik het nog wel gebruiken als 'track' (als in: ik kan gewoon op het schermpje zien waar ik heen moet), maar de 'route' functie (piepjes en pijltjes voor afslagen) stopt er mee totdat ik weer richting het einde rij.
Oh ik gebruik die functie met pijltjes voor afslagen sowieso niet.

Als routes over elkaar heenlopen, brug over, rondje, terug over dezelfde brug, heb ik het niet. Wel als ik 2 keer in dezelfde richting over dezelfde route rij. Maar dan ook zelden (ook omdat ik dat zelden doe)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_194830284
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oh ik gebruik die functie met pijltjes voor afslagen sowieso niet.

Als routes over elkaar heenlopen, brug over, rondje, terug over dezelfde brug, heb ik het niet. Wel als ik 2 keer in dezelfde richting over dezelfde route rij. Maar dan ook zelden (ook omdat ik dat zelden doe)
Oh, haha, ja dan heb je er waarschijnlijk weinig last van :). Dat met die pijltjes gaat overigens vanzelf, maar ik lees op internet dat er een verschil is tussen track en route. Ik ga nog maar eens in de instellingen bladeren, misschien kom ik wat tegen.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:19:05 #55
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_194830321
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:16 schreef papernote het volgende:

[..]

Oh, haha, ja dan heb je er waarschijnlijk weinig last van :). Dat met die pijltjes gaat overigens vanzelf, maar ik lees op internet dat er een verschil is tussen track en route. Ik ga nog maar eens in de instellingen bladeren, misschien kom ik wat tegen.
Ik verwacht niet dat daar het verschil in zit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_194831452
Gewoon 2 tracks maken, 1 heen en 1 terug. Onderweg van track wisselen als het tijd er voor is.
pi_194831909
Vandaag 135km door de Ardeche en welgeteld 2 wielrenners tegen gekomen. De natuur is hier zo verschrikkelijk mooi en allemaal klimmen van rond 10km a 5-6%. Stuk voor stuk heerlijke lopers. Ik snap niet dat ik hier maar 2 wielrenners tegen kom en iedereen naar de Alp d'huez vliegt, waar ze dan amper bij op komen. Als je wat minder getraind bent kan je hier zoveel beter fietsen. Het is zelfs mogelijk om 40km achter elkaar te klimmen. Je hebt hier ook ontelbaar veel wegen, 2 weken is gewoon te kort om alles te fietsen.

https://www.strava.com/activities/3995942225
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_194832346
Het is ook geen vakantie meer hè. En in het hoogseizoen is de Ardèche verschrikkelijk druk.
Aldus.
  dinsdag 1 september 2020 @ 19:53:10 #59
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194833369
pi_194833571
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:55 schreef Patroon het volgende:
Vandaag 135km door de Ardeche en welgeteld 2 wielrenners tegen gekomen. De natuur is hier zo verschrikkelijk mooi en allemaal klimmen van rond 10km a 5-6%. Stuk voor stuk heerlijke lopers. Ik snap niet dat ik hier maar 2 wielrenners tegen kom en iedereen naar de Alp d'huez vliegt, waar ze dan amper bij op komen. Als je wat minder getraind bent kan je hier zoveel beter fietsen. Het is zelfs mogelijk om 40km achter elkaar te klimmen. Je hebt hier ook ontelbaar veel wegen, 2 weken is gewoon te kort om alles te fietsen.

https://www.strava.com/activities/3995942225
Ik zat daar vorig jaar, maar in een minder hoog gedeelte, vlak bij de Pont d'Arc
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 1 september 2020 @ 20:03:24 #61
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_194833633
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:55 schreef Patroon het volgende:
Vandaag 135km door de Ardeche en welgeteld 2 wielrenners tegen gekomen. De natuur is hier zo verschrikkelijk mooi en allemaal klimmen van rond 10km a 5-6%. Stuk voor stuk heerlijke lopers. Ik snap niet dat ik hier maar 2 wielrenners tegen kom en iedereen naar de Alp d'huez vliegt, waar ze dan amper bij op komen. Als je wat minder getraind bent kan je hier zoveel beter fietsen. Het is zelfs mogelijk om 40km achter elkaar te klimmen. Je hebt hier ook ontelbaar veel wegen, 2 weken is gewoon te kort om alles te fietsen.

https://www.strava.com/activities/3995942225
Tot vorige week donderdag was het plan om richting Frankrijk en de Ardèche te gaan, dan waren we elkaar mogelijk tegengekomen. Maar vanwege de Corona-ontwikkelingen besloten ipv Frankrijk naar Toscane te gaan :7
.
pi_194833694
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:55 schreef Patroon het volgende:
Vandaag 135km door de Ardeche en welgeteld 2 wielrenners tegen gekomen. De natuur is hier zo verschrikkelijk mooi en allemaal klimmen van rond 10km a 5-6%. Stuk voor stuk heerlijke lopers. Ik snap niet dat ik hier maar 2 wielrenners tegen kom en iedereen naar de Alp d'huez vliegt, waar ze dan amper bij op komen. Als je wat minder getraind bent kan je hier zoveel beter fietsen. Het is zelfs mogelijk om 40km achter elkaar te klimmen. Je hebt hier ook ontelbaar veel wegen, 2 weken is gewoon te kort om alles te fietsen.

https://www.strava.com/activities/3995942225
Haha die exacte camping zouden wij ook zitten begin juli.
Maar hebben omgeboekt (in juni was alles nog niet zeker) naar Duitsland.
Nu gaan we in 2021 naar die camping dus ga wel ff je routes lenen. :P
Vakman pur sang
  dinsdag 1 september 2020 @ 20:08:52 #63
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_194833788
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:55 schreef Patroon het volgende:
Vandaag 135km door de Ardeche en welgeteld 2 wielrenners tegen gekomen. De natuur is hier zo verschrikkelijk mooi en allemaal klimmen van rond 10km a 5-6%. Stuk voor stuk heerlijke lopers. Ik snap niet dat ik hier maar 2 wielrenners tegen kom en iedereen naar de Alp d'huez vliegt, waar ze dan amper bij op komen. Als je wat minder getraind bent kan je hier zoveel beter fietsen. Het is zelfs mogelijk om 40km achter elkaar te klimmen. Je hebt hier ook ontelbaar veel wegen, 2 weken is gewoon te kort om alles te fietsen.

https://www.strava.com/activities/3995942225
Nou ik vond het ook mooi daar, de klimmen waren langer dan ik had gedacht. Veel mogelijkheden voor mooie rondjes en cols die goed te doen zijn. Had je Col de la Mure al gedaan?
pi_194834388
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 20:08 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nou ik vond het ook mooi daar, de klimmen waren langer dan ik had gedacht. Veel mogelijkheden voor mooie rondjes en cols die goed te doen zijn. Had je Col de la Mure al gedaan?
Nee nog niet, wij zitten toch nog wel een eindje van waar jullie zaten. Misschien komt het nog, we zitten hier nog 1.5 week.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_194834448
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Haha die exacte camping zouden wij ook zitten begin juli.
Maar hebben omgeboekt (in juni was alles nog niet zeker) naar Duitsland.
Nu gaan we in 2021 naar die camping dus ga wel ff je routes lenen. :P
Dat mag, de camping is nu prima, maar je moet wel wat weerbaar zijn voor huilende kinderen. Het valt nu buiten het seizoen redelijk mee, maar het is wel echt een camping gericht op gezinnen met jongere kinderen met 3 zwembaden en animatieteam.Ik heb geen idee wat jullie precies zoeken, maar wij gaan de volgende keer wel liever naar een camping zonder animatieteam. We stonden bijvoorbeeld vorig jaar op deze: https://www.lesphilippons.com/nl/ en dat was een wereld van verschil.

Het restaurant kan je trouwens wel verrassend goed eten. Met kinderen is het een top camping, met veel vermaak voor de kinderen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_194834474
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 20:41 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat mag, de camping is nu prima, maar je moet wel wat weerbaar zijn voor huilende kinderen. Het valt nu buiten het seizoen redelijk mee, maar het is wel echt een camping gericht op gezinnen met jongere kinderen met 3 zwembaden en animatieteam.Ik heb geen idee wat jullie precies zoeken, maar wij gaan de volgende keer wel liever naar een camping zonder animatieteam. We stonden bijvoorbeeld vorig jaar op deze: https://www.lesphilippons.com/nl/ en dat was een wereld van verschil.

Het restaurant kan je trouwens wel verrassend goed eten. Met kinderen is het een top camping, met veel vermaak voor de kinderen.
Ja wij hebben 2 kinderen. :')
Dus met irritatieteam kan ik juist eens fietsen. ^O^
Vakman pur sang
pi_194834495
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 20:03 schreef Yankee het volgende:

[..]

Tot vorige week donderdag was het plan om richting Frankrijk en de Ardèche te gaan, dan waren we elkaar mogelijk tegengekomen. Maar vanwege de Corona-ontwikkelingen besloten ipv Frankrijk naar Toscane te gaan :7
Dat zou leuk geweest zijn! Toscane is ook super mooi! Wij zitten hier nog in geel gedeelte en zodra het oranje wordt, mogen we vertrekken, we betalen dan alleen tot wanneer we zijn geweest. We komen hier eigenlijk niemand tegen, behalve in de supermarkt, maar daar komen we maar eens in de 4 dagen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_194834540
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja wij hebben 2 kinderen. :')
Dus met irritatieteam kan ik juist eens fietsen. ^O^
Dan is het een goede keuze. Gelukkig is het animatieteam nu gestopt. In het seizoen duurt de discomuziek wel tot 22u :')

Voordeel is wel dat je dan door de muziek de huilende kinderen minder goed hoort :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_194834561
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 20:47 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dan is het een goede keuze. Gelukkig is het animatieteam nu gestopt. In het seizoen duurt de discomuziek wel tot 22u :')

Voordeel is wel dat je dan door de muziek de huilende kinderen minder goed hoort :D
Huilende kinderen heb ik wel een pokkehekel aan. :(
Vakman pur sang
pi_194836733
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:55 schreef Patroon het volgende:
Vandaag 135km door de Ardeche en welgeteld 2 wielrenners tegen gekomen. De natuur is hier zo verschrikkelijk mooi en allemaal klimmen van rond 10km a 5-6%. Stuk voor stuk heerlijke lopers. Ik snap niet dat ik hier maar 2 wielrenners tegen kom en iedereen naar de Alp d'huez vliegt, waar ze dan amper bij op komen. Als je wat minder getraind bent kan je hier zoveel beter fietsen. Het is zelfs mogelijk om 40km achter elkaar te klimmen. Je hebt hier ook ontelbaar veel wegen, 2 weken is gewoon te kort om alles te fietsen.

https://www.strava.com/activities/3995942225
Dat zelfde heb ik ook als ik in de Ardeche en de Vercors rondfiets.
En heeft niets met hoogseizoen te maken, want ik had precies hetzelfde maand geleden. (en jaren hiervoor)
pi_194836759
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:13 schreef Z het volgende:
Het is ook geen vakantie meer hè. En in het hoogseizoen is de Ardèche verschrikkelijk druk.
Niet kwa fietsers hoor, tenminste niet waar ik heb gefietst.
Je komt op de hoofdwegen wel auto's tegen.
Maar ga je van de doorgaande wegen af (waar je trouwens prima kan fietsen) dan kom je zo een half uur lang niemand tegen.
  woensdag 2 september 2020 @ 06:22:51 #72
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_194839091
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 22:39 schreef ddx het volgende:

[..]

Niet kwa fietsers hoor, tenminste niet waar ik heb gefietst.
Je komt op de hoofdwegen wel auto's tegen.
Maar ga je van de doorgaande wegen af (waar je trouwens prima kan fietsen) dan kom je zo een half uur lang niemand tegen.
Klopt het is alleen druk bij de toeristentrekpleisters en de wegen daarnaartoe.
  woensdag 2 september 2020 @ 06:28:35 #73
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_194839109
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 20:47 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dan is het een goede keuze. Gelukkig is het animatieteam nu gestopt. In het seizoen duurt de discomuziek wel tot 22u :')

Voordeel is wel dat je dan door de muziek de huilende kinderen minder goed hoort :D
Dat is typisch Frans. Die kinderen eten later 's avonds dan NL kids en ze gaan ook later slapen. Wij stonden een paar jaar geleden zo op een volle camping en we hadden een plekje net naast de disco. Daar kwam elke avond een Franse DJ met heel cool haar en zonnebril echt KEIHARD alleen Franstalige discomuziek draaien tot 10 uur laat. En dan steends die schuif dicht en moesten de Franse kids het refrein afzingen. Ze hadden dan ook 2x per week schuimparty in een bak. Toen was onze kleine er nog niet.
pi_194839306
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 06:28 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat is typisch Frans. Die kinderen eten later 's avonds dan NL kids en ze gaan ook later slapen. Wij stonden een paar jaar geleden zo op een volle camping en we hadden een plekje net naast de disco. Daar kwam elke avond een Franse DJ met heel cool haar en zonnebril echt KEIHARD alleen Franstalige discomuziek draaien tot 10 uur laat. En dan steends die schuif dicht en moesten de Franse kids het refrein afzingen. Ze hadden dan ook 2x per week schuimparty in een bak. Toen was onze kleine er nog niet.
Dit ja
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_194839326
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:13 schreef Z het volgende:
Het is ook geen vakantie meer hè. En in het hoogseizoen is de Ardèche verschrikkelijk druk.
Zoals DDX zegt zijn die kleine wegen altijd rustig, ook met auto's en daar fietsen wij juist. Dat bevestigde ook een NLer die daar (als een god in...) woont en ik even mee sprak. Die dikke gele wegen komen we bijna niet, alhoewel die nu ook rustig zijn.
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')