abonnement Unibet Coolblue
pi_194794081
Hoi allemaal!

2 maanden nu casual aan het daten met een man die meteen na mijn vorige relatie vrij doelgericht me probeerde te versieren.
Uitte verbaal sterk dat hij me echt zat zitten, wat ik ook wel geloof.
Inmiddels wat gegrapt en gepraat over exclusiviteit, vanuit ZIJN kant. Inclusied vragen of ik niet meer met andere mannen contact heb. Laatste 2 weken voel ik z'n interesse heeeeel subtiel wat minder worden. Hij appt nog wel, maar voorheen maakte hij bv telkens nieuwe plannen, vooral voor het weekend. Nu niet en laatste keer moest ik dat doen.

Nu heeft mijn vriendin hem gister gespot op een datingsite, terwijl hij haar profiel 'likete'.

Zouden jullie mannen dit doen als je echt 'into' een meid was, of ben je die meid dan meer aan het playen of niet echt verliefd of serieus?
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 14:39:03 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194794099
Duurt hem te lang en hij begint weer lijntjes uit te gooien. Of er echte interesse van zijn kant was... Geen idee.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194794105
Cool guy is cool.
pi_194794133
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:39 schreef CoolGuy het volgende:
Duurt hem te lang en hij begint weer lijntjes uit te gooien. Of er echte interesse van zijn kant was... Geen idee.
Maar duurt te lang in welk opzicht denk je? We hebben al wel sex gehad meerdere keren en hij zei verliefd te zijn op het eerste moment dat hij me zag
pi_194794165
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:40 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

Maar duurt te lang in welk opzicht denk je? We hebben al wel sex gehad meerdere keren en hij zei verliefd te zijn op het eerste moment dat hij me zag
Lol, hij is loesoe😂
pi_194794177
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:40 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

Maar duurt te lang in welk opzicht denk je? We hebben al wel sex gehad meerdere keren en hij zei verliefd te zijn op het eerste moment dat hij me zag
Push & pull. Hij doet het goed.
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 15:12:22 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194794721
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:40 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

Maar duurt te lang in welk opzicht denk je? We hebben al wel sex gehad meerdere keren en hij zei verliefd te zijn op het eerste moment dat hij me zag
Kijk, ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar in die 2 maanden dat jullie nu om elkaar heen draaien heb jij de hoofdprijs al weg gegeven. Tja... Waarom zou je de koe kopen als je de melk ook voor niks krijgt?

Ik zeg niet dat hij niet alsnog gevoelens voor je kan hebben, want immers, ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar je hebt hem al pussy gegeven EN hij zit op een datingsite waar hij duidelijk rond aan het kijken is. Dat bij mekaar opgeteld zegt in mijn ogen niet dat jij de enige voor hem bent.

Hoe heb jij gereageerd toen hij begon over exclusiviteit? En nu niet er omheen draaien, gewoon rechttoe rechtaan, wat zei hij, wat was jouw reactie?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194794810
Damn! Wat een klootzak!
pi_194794853
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Kijk, ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar in die 2 maanden dat jullie nu om elkaar heen draaien heb jij de hoofdprijs al weg gegeven. Tja... Waarom zou je de koe kopen als je de melk ook voor niks krijgt?

Ik zeg niet dat hij niet alsnog gevoelens voor je kan hebben, want immers, ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar je hebt hem al pussy gegeven EN hij zit op een datingsite waar hij duidelijk rond aan het kijken is. Dat bij mekaar opgeteld zegt in mijn ogen niet dat jij de enige voor hem bent.

Hoe heb jij gereageerd toen hij begon over exclusiviteit? En nu niet er omheen draaien, gewoon rechttoe rechtaan, wat zei hij, wat was jouw reactie?
Hij vroeg of ik in de toekomst een serieuze relatie met hem voor me zag. Ik zei 'misschien, ik zeg nooit nooit'. Hij zei 'ik zou wel heel gelukkig met je kunnen zijn denk ik'. Toen knuffelde ik hem.

Ik ging overigens vrij snel met hem naar bed omdat ik eerst geen zin had in iets serieus omdat andere relatie net voorbij was. Hij zei dat hij er altijd wel rekening mee hield dat ik niet serieus iets met hem zou willen omdat we heel anders in veel dingen staan en ik best kritisch ben. Maar toch klikt het enorm en sta ik er langzaam open voor.
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:20:02 #10
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194794868
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:19 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

Hij vroeg of ik in de toekomst een serieuze relatie met hem voor me zag. Ik zei 'misschien, ik zeg nooit nooit'. Hij zei 'ik zou wel heel gelukkig met je kunnen zijn denk ik'. Toen knuffelde ik hem
Dus jij wijst hem af en vervolgens ben je verbaasd dat hij het elders zoekt? 8)7
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 15:21:10 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194794885
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:19 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

Hij vroeg of ik in de toekomst een serieuze relatie met hem voor me zag. Ik zei 'misschien, ik zeg nooit nooit'. Hij zei 'ik zou wel heel gelukkig met je kunnen zijn denk ik'. Toen knuffelde ik hem
Ja... :D 8)7 Wat verwacht je nou van hem dan met zo'n reactie? Dat ie tot in de eeuwigheid gaat wachten met dát als antwoord op zijn openheid?

Dan vind ik het to-taal niet gek dat ie verder kijkt.

Uit jouw reactie blijkt helemaal niéts van dat je verliefd op hem bent of dat je het ziet zitten met hem, eerder het tegenovergestelde.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194794902
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Tja... Waarom zou je de koe kopen als je de melk ook voor niks krijgt?
Hallo 1850...
Ik zou zeggen: “If you don’t want to buy the cow you have to share the milk.”

Ik kan niet voor hem denken maar wellicht denkt je date dit ook wel. Als jij niet ingegaan bent op zijn voorstel tot exclusiviteit dan is hij toch nog vogelvrij. Ik zou ook doorswipen, al is het maar omdat Tinder leuk tijdverdrijf is.....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194794918
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja... :D 8)7 Wat verwacht je nou van hem dan met zo'n reactie? Dat ie tot in de eeuwigheid gaat wachten met dát als antwoord op zijn openheid?

Dan vind ik het to-taal niet gek dat ie verder kijkt.
O shit.. Zien jullie dat echt als een afwijzing? Ik zag het juist als een positief antwoord! Ik gaf toch daarmee aan er opzich wel open voor te staan dacht ik. En het is zeker geen nee
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:23:13 #14
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194794930
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:22 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

O shit.. Zien jullie dat echt als een afwijzing? Ik zag het juist als een positief antwoord! Ik gaf toch daarmee aan er opzich wel open voor te staan dacht ik. En het is zeker geen nee
Hij verwacht een ja en dat krijgt ie niet. Dus hij gaat verder.

Gemiste kans.
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 15:24:34 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194794960
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:22 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

O shit.. Zien jullie dat echt als een afwijzing? Ik zag het juist als een positief antwoord! Ik gaf toch daarmee aan er opzich wel open voor te staan dacht ik. En het is zeker geen nee
Dus, hij geeft aan dat hij exclusiviteit met jou wel ziet zitten, en jij zegt MISSCHIEN, ZEG NOOIT NOOIT. En dan vraag je je echt af of wij dat als een afwijzing zien?

Nee het antwoord 'zeg nooit nooit' geef je als iets waarschijnlijk niet gaat gebeuren maar je de deur wel op een heel klein kiertje wil laten staan.

Het is in ieder geval in mijn ogen niet positief.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194794963
Ik zou dit ook als afwijzing zien trouwens @Trensperrent .

Je kan er toch nog op terugkomen mocht je dat willen??
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194794971
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:23 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Hij verwacht een ja en dat krijgt ie niet. Dus hij gaat verder.

Gemiste kans.
'ik zeg nooit nooit' is voor mij een soort voorzichtige ja? Nu al volmondig ja vond ik te snel, ook omdat we toen nog maar een maandje daten..
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:25:30 #18
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194794994
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:24 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

'ik zeg nooit nooit' is voor mij een soort voorzichtige ja? Nu al volmondig ja vond ik te snel, ook omdat we toen nog maar een maandje daten..
Maar je duikt wel met hem het bed in?
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 15:25:46 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194794998
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:24 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

'ik zeg nooit nooit' is voor mij een soort voorzichtige ja? Nu al volmondig ja vond ik te snel, ook omdat we toen nog maar een maandje daten..
Een volmondige ja vond je te snel, maar hij mocht in dat 'maandje daten' wel al meerdere keren over je heen?

Wat? Dit is niet echt toch?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194795033
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:16 schreef Amee het volgende:
Damn! Wat een klootzak!
Want?
pi_194795058
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:22 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

O shit.. Zien jullie dat echt als een afwijzing? Ik zag het juist als een positief antwoord! Ik gaf toch daarmee aan er opzich wel open voor te staan dacht ik. En het is zeker geen nee
Ik zie het niet als afwijzing. Meer dat je het nog niet weet.
Maar ja, ik ben een vrouw.

Toch wel minder van hem om dan gelijk in de dating app te duiken, terwijl jullie eigenlijk nog goed contact hebben. De liefde zit niet diep blijkbaar.

Maar ja, ik ben een vrouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2020 15:29:06 ]
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 15:29:29 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194795074
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:28 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik zie het niet als afwijzing. Meer dat je het nog niet weet.
Maar ja, ik ben een vrouw.

Toch wel minder van hem om dan gelijk in de dating app te duiken, terwijl jullie eigen nog goed contact hebben. De liefde zit niet diep blijkbaar.

Maar ja, ik ben een vrouw.
Liefde? in 2 maanden? Verliefd, misschien, als dat niet beantwoord wordt, tja, dan ga je verder want je hebt nog nauwelijks iets geïnvesteerd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194795078
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een volmondige ja vond je te snel, maar hij mocht in dat 'maandje daten' wel al meerdere keren over je heen?

Wat? Dit is niet echt toch?
Ja? Vrouwen kunnen ook scharrelen toch? Zo zag ik het, als een leuke scharrel. En toen ging ik meer voor hem voelen
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:30:23 #24
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194795092
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:29 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

Ja? Vrouwen kunnen ook scharrelen toch? Zo zag ik het, als een leuke scharrel. En toen ging ik meer voor hem voelen
Ga er dan voor, nu.
Gooi je reserves overboord, stel hem de exclusiviteit voor.
pi_194795093
@Trensperrent, laat je niet slut-shamen hier hoor!

Je mag seks hebben met wie je wil wanneer je wil en hoe vaak je wil zonder dat je hiervoor een relatie aan moet gaan met de meneer in kwestie.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 15:31:21 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194795120
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:29 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

Ja? Vrouwen kunnen ook scharrelen toch? Zo zag ik het, als een leuke scharrel. En toen ging ik meer voor hem voelen
Dat is allemaal leuk, en waar, maar jij schijnt te denken dat hij tot in het einde der tijden blijft hangen omdat jij een 'misschien, zeg nooit nooit' aan hem geeft terwijl hij begint over hoe jij jullie ziet.

Kijk, nu heeft de realiteit je in je gezicht geslagen, en nu kom je er achter dat acties consequenties hebben. Jij wilde scharrelen, jij gaf een vaag antwoord, en hij gaat verder, en hij vist nu (waarschijnlijk) achter het net.

Shit happens.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 15:31:44 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194795127
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:30 schreef Avianflu het volgende:
@:trensperrent, laat je niet slut-shamen hier hoor!

Je mag seks hebben met wie je wil wanneer je wil en hoe vaak je wil zonder dat je hiervoor een relatie aan moet gaan met de meneer in kwestie.
Doe even normaal, dat zegt hier niemand.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194795187
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Doe even normaal, dat zegt hier niemand.
Je voorgaande reacties zeggen mij genoeg....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 15:34:12 #29
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194795221
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Je voorgaande reacties zeggen mij genoeg....
Uhuh, dan moet je even beter lezen. Vooral het eerste stuk van de eerste regel van post #26.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:34:50 #30
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194795235
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Je voorgaande reacties zeggen mij genoeg....
Ze beslist zelf met wie ze het bed in duikt, maar als je eigenlijk een relatie wil is de suggestie van lang-leve-de-lol-seks plus een afwijzing wellicht niet zo'n succesvolle strategie.
pi_194795242
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Liefde? in 2 maanden? Verliefd, misschien, als dat niet beantwoord wordt, tja, dan ga je verder want je hebt nog nauwelijks iets geïnvesteerd.
Ík zou toch wel een beetje geduld hebben. Ze zegt namelijk nooit nooit. Wanneer je de echte verliefdheid voel voor iemand om die persoon zelf (niet omdat je vindt dat je aan een relatie toe ben of iets dergelijks), dan ga je niet gelijk naar een ander uitkijken. Want dat gaat dan gewoon niet.
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 15:35:49 #32
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194795252
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:34 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ze beslist zelf met wie ze het bed in duikt, maar als je eigenlijk een relatie wil is de suggestie van lang-leve-de-lol-seks plus een afwijzing wellicht niet zo'n succesvolle strategie.
Dat, plus dat ik helemaal niet zeg dat het raar is dat zij scharrelt, maar dat ALS ze dan blijkbaar meer wil van die gast, het antwoord 'misschien, zeg nooit nooit' niet het handigste is. Nergens zeg ik iets van dat ze een slet heeft omdat ze seks heeft gehad met die gozer. 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194795259
Iets over een koe en melk en veroordelende reacties over meerdere keren seks hebben in de eerste maand.

Sorry maar je reacties komen zo over ook al bedoel je het schijnbaar niet zo.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:37:05 #34
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194795285
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:35 schreef Amee het volgende:

[..]

Ík zou toch wel een beetje geduld hebben. Ze zegt namelijk nooit nooit. Wanneer je de echte verliefdheid voel voor iemand om die persoon zelf (niet omdat je vindt dat je aan een relatie toe ben of iets dergelijks), dan ga je niet gelijk naar een ander uitkijken. Want dat gaat dan gewoon niet.
Na 2 maanden afwachten zou ik er allang klaar mee zijn. De man in kwestie blijkbaar ook en dat is zijn goed recht.
pi_194795298
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:27 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Want?
Op de dating app zitten, terwijl ze al seks hebben. Als je seks heb heb je al een soort van iets, toch?
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:37:39 #36
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194795304
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:36 schreef Avianflu het volgende:
Iets over een koe en melk en veroordelende reacties over meerdere keren seks hebben in de eerste maand.

Sorry maar je reacties komen zo over ook al bedoel je het schijnbaar niet zo.
Waarom zeg je sorry als je daar niks van meent?
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 15:38:57 #37
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194795336
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:35 schreef Amee het volgende:

[..]

Ík zou toch wel een beetje geduld hebben. Ze zegt namelijk nooit nooit. Wanneer je de echte verliefdheid voel voor iemand om die persoon zelf (niet omdat je vindt dat je aan een relatie toe ben of iets dergelijks), dan ga je niet gelijk naar een ander uitkijken. Want dat gaat dan gewoon niet.
Naja, het zijn 2 maanden waarin hij weet dat hij haar wil, dát is de reden dat hij begint over exclusiviteit. Zij wijst hem af. Dan kan hij inderdaad zoals elke verliefd sul om haar heen blijven hangen omdat ze heeft gezegd 'misschien ooit een keer', of hij kan die reactie nemen voor het wat het is en denken 'ok, jammer maar helaas voor mij'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194795338
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:37 schreef Amee het volgende:

[..]

Op de dating app zitten, terwijl ze al seks hebben. Als je seks heb heb je al een soort van iets, toch?
Waarom zou je dan iets hebben? Behalve sex? Wat een raar wereldbeeld heb je dan.

TS wil zich niet binden en heeft zich daarover uitgesproken, man heeft nog even gewacht en is er nu klaar mee en gaat verder met zijn leven. Faal van TS.
pi_194795341
Maargoed on topic.

Ik zou afhaken bij zo’n zeg nooit nooit reactie, zeker als ik gevoelens zou hebben. Geen nut om verliefd te worden op iemand die niet toe is aan een relatie zou mijn redenatie zijn.

Dus mocht je je bedacht hebben onderneem dan zsm actie voordat hij “verder is gegaan”.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194795348
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:37 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Na 2 maanden afwachten zou ik er allang klaar mee zijn. De man in kwestie blijkbaar ook en dat is zijn goed recht.
Mja, hij mag. Maar dan zeg ik dat zijn verliefdheid op haar toch niet zo diep zit.
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 15:39:46 #41
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194795359
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:36 schreef Avianflu het volgende:
Iets over een koe en melk en veroordelende reacties over meerdere keren seks hebben in de eerste maand.

Sorry maar je reacties komen zo over ook al bedoel je het schijnbaar niet zo.
Nee, jij leest ze zo. Zoek het even lekker bij jezelf. De opmerking over koe en melk is om iets duidelijk te maken, en mijn reactie over seks in de eerste maand was een REACTIE op dat zij een volmondig 'JA', te snel vond, maar seks hebben blijkbaar niet.

Ik zet die 2 dingen tegen mekaar af, maar daarmee zeg ik NIET dat zij een 'slet' is. Leg me aub geen woorden in de mond omdat jij niet goed kunt lezen.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:40:35 #42
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194795378
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:39 schreef Amee het volgende:

[..]

Mja, hij mag. Maar dan zeg ik dat zijn verliefdheid op haar toch niet zo diep zit.
Of hij heeft al eerder te lang gewacht op iets wat nooit kwam.
pi_194795389
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Naja, het zijn 2 maanden waarin hij weet dat hij haar wil, dát is de reden dat hij begint over exclusiviteit. Zij wijst hem af. Dan kan hij inderdaad zoals elke verliefd sul om haar heen blijven hangen omdat ze heeft gezegd 'misschien ooit een keer', of hij kan die reactie nemen voor het wat het is en denken 'ok, jammer maar helaas voor mij'.
Ja, maar uiteindelijk heeft hij haar toch? Want ze hebben al seks. Ik bedoel, het is nog geen relatie, maar je gaat niet zomaar met iemand naar bed als je niets in hem ziet.
pi_194795401
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:37 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Waarom zeg je sorry als je daar niks van meent?
dat is spreektaal, sorry maar.

Ik hou inderdaad niet van uitspraken als “over je heen laten gaan” etcetera.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194795424
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, jij leest ze zo. Zoek het even lekker bij jezelf. De opmerking over koe en melk is om iets duidelijk te maken, en mijn reactie over seks in de eerste maand was een REACTIE op dat zij een volmondig 'JA', te snel vond, maar seks hebben blijkbaar niet.

Ik zet die 2 dingen tegen mekaar af, maar daarmee zeg ik NIET dat zij een 'slet' is. Leg me aub geen woorden in de mond omdat jij niet goed kunt lezen.
Let’s agree to disagree oke ^O^
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194795432
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:30 schreef Avianflu het volgende:
@:trensperrent, laat je niet slut-shamen hier hoor!

Je mag seks hebben met wie je wil wanneer je wil en hoe vaak je wil zonder dat je hiervoor een relatie aan moet gaan met de meneer in kwestie.
Daar denken sommige vrouwen dan anders over:
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:37 schreef Amee het volgende:

[..]

Op de dating app zitten, terwijl ze al seks hebben. Als je seks heb heb je al een soort van iets, toch?
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Doe even normaal, dat zegt hier niemand.
Ehhh, dat zegt wel iemand.. iemand met een heel vreemd wereldbeeld.
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 15:42:57 #47
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194795442
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:41 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja, maar uiteindelijk heeft hij haar toch? Want ze hebben al seks. Ik bedoel, het is nog geen relatie, maar je gaat niet zomaar met iemand naar bed als je niets in hem ziet.
Nou nee, hij heeft haar in bed gehad. Hij haar háár niet, want ze zijn niet samen. Nee, je ziet er iéts in zou ik ook zeggen, maar of dat hetzelfde is als wat je zoekt om een relatie mee te starten weet ik niet, in dit geval kan alleen TS dat beantwoorden.

Gebaseerd op haar reacties tot nu toe hangt ze die redenatie niet aan, want ze wilde eerst scharrelen, en later kwamen daar pas gevoelens bij, dus die gevoelens waren niet de reden dat ze met hem naar bed ging.

Overigens maakt haar dat geen slet, want we willen natuurlijk niet dat er weer verkeerd wordt gelezen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194795448
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Waarom zou je dan iets hebben? Behalve sex? Wat een raar wereldbeeld heb je dan.

TS wil zich niet binden en heeft zich daarover uitgesproken, man heeft nog even gewacht en is er nu klaar mee en gaat verder met zijn leven. Faal van TS.
Hoezo is dat een raar wereldbeeld. Ik ga niet seks hebben met mannen waar ik niets voor voel.

Maar het is nog geen faal. Ze kan het nog met hem bespreken. Hij is nog niet helemaal weg.
pi_194795501
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:39 schreef Avianflu het volgende:
Maargoed on topic.

Ik zou afhaken bij zo’n zeg nooit nooit reactie, zeker als ik gevoelens zou hebben. Geen nut om verliefd te worden op iemand die niet toe is aan een relatie zou mijn redenatie zijn.

Dus mocht je je bedacht hebben onderneem dan zsm actie voordat hij “verder is gegaan”.
Iemand die zo’n opmerking maakt (zeg nooit nooit) is prima als tussendoortje voor de tijgerpunten.
pi_194795532
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:42 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Daar denken sommige vrouwen dan anders over:
[..]


[..]

Ehhh, dat zegt wel iemand.. iemand met een heel vreemd wereldbeeld.
Dat maak jij er zelf van. Dat ik anders denk betekent niet dat ik mensen ga zitten veroordelen als wat jij nu doet omdat ik anders denk. Omgekeerde wereld ben jij. :')
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 15:47:06 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194795552
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:43 schreef Amee het volgende:

[..]

Hij is nog niet helemaal weg.
Wellicht niet, maar dan moet TS die gast nú bellen (niet appen) en iets zeggen in de richting van 'hey luister, ik heb je volgens mij het totaal verkeerde idee gegeven met mijn reactie, maar ik vind je wel degelijk leuk en ik wil wel degelijk exclusiviteit met je'.

Zoiets, en vraag dan direct of hij aub NU naar je toe komt, (niet voor sex, tenzij je dat wil) want je moet het ijzer smeden als het heet is.

Als hij dat niet wil dan weet je waar je aan toe bent, en als hij ja zegt heb je wat je zegt te willen :)
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:47:07 #52
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194795554
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:45 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Iemand die zo’n opmerking maakt (zeg nooit nooit) is prima als tussendoortje voor de tijgerpunten.
Dit ja. :Y
pi_194795567
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:45 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Iemand die zo’n opmerking maakt (zeg nooit nooit) is prima als tussendoortje voor de tijgerpunten.
Ja klopt, maar schijnbaar wil date meer. Ik denk inderdaad dat hij blijft hangen tot hij een volgende heeft.
Ik zou afhaken omdat ik iemand dan steeds leuker zou gaan vinden en mijzelf niet onnodig wil pijnigen. Mannen/vrouwen in overvloed.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194795568
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:43 schreef Amee het volgende:

[..]

Hoezo is dat een raar wereldbeeld. Ik ga niet seks hebben met mannen waar ik niets voor voel.

Dat jij sex en relaties niet los van elkaar ziet, dat is in 2020 een raar wereldbeeld. In 2020 mogen mannen en vrouwen sex hebben met wie ze willen, zonder verplichtingen. Sex verplicht tot niets, gelukkig. Iemand een ‘klootzak’ noemen omdat hij anders is dan jij, dat is een raar wereldbeeld.

quote:
Maar het is nog geen faal. Ze kan het nog met hem bespreken. Hij is nog niet helemaal weg.
Neem van mij, man, aan dat hij weg is. Hij komt gerust nog eens langs voor een paar tijgerpunten, maar een relatie met TS gaat ie echt niet meer aan.
pi_194795609
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:46 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat maak jij er zelf van. Dat ik anders denk betekent niet dat ik mensen ga zitten veroordelen als wat jij nu doet omdat ik anders denk. Omgekeerde wereld ben jij. :')
Jij veroordeeld niemand? Vreemd, want dit is je reactie op deze man:
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:16 schreef Amee het volgende:
Damn! Wat een klootzak!
pi_194795619
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wellicht niet, maar dan moet TS die gast nú bellen (niet appen) en iets zeggen in de richting van 'hey luister, ik heb je volgens mij het totaal verkeerde idee gegeven met mijn reactie, maar ik vind je wel degelijk leuk en ik wil wel degelijk exclusiviteit met je'.

Zoiets, en vraag dan direct of hij aub NU naar je toe komt, (niet voor sex, tenzij je dat wil) want je moet het ijzer smeden als het heet is.

Als hij dat niet wil dan weet je waar je aan toe bent, en als hij ja zegt heb je wat je zegt te willen :)
Eens, dit valt nog te proberen mocht je er echt voor willen gaan. Kans bestaat alleen dat de man in kwestie al is afgehaakt. Maar dat is het risico dat je kan nemen als het echt een leuke is....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:50:59 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_194795633
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:24 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

'ik zeg nooit nooit' is voor mij een soort voorzichtige ja? Nu al volmondig ja vond ik te snel, ook omdat we toen nog maar een maandje daten..
Zeg nooit nooit is een keiharde “nee”.

Je zegt eigenlijk “nee, tenzij er iets gebeurt wat ik nu nog niet kan voorspellen “.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_194795636
- Reageer normaal of reageer niet -

[ Bericht 94% gewijzigd door CoolGuy op 30-08-2020 16:00:55 ]
pi_194795646
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou nee, hij heeft haar in bed gehad. Hij haar háár niet, want ze zijn niet samen. Nee, je ziet er iéts in zou ik ook zeggen, maar of dat hetzelfde is als wat je zoekt om een relatie mee te starten weet ik niet, in dit geval kan alleen TS dat beantwoorden.

Gebaseerd op haar reacties tot nu toe hangt ze die redenatie niet aan, want ze wilde eerst scharrelen, en later kwamen daar pas gevoelens bij, dus die gevoelens waren niet de reden dat ze met hem naar bed ging.

Overigens maakt haar dat geen slet, want we willen natuurlijk niet dat er weer verkeerd wordt gelezen.
Snap echt niet dat er zo snel aan slet wordt gedacht wanneer iemand een andere kijk heeft over seks.
Dat zegt tot meer over diegenen wat er in hun eigen hoofd omgaat.
Kan geen normaal discussie voeren over verschillende meningen of er wordt al gegooid met slut-shaming shaming.

Niet persoonlijk bedoeld naar jou. Maar over het algemeen hier op fok.
pi_194795674
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:49 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Jij veroordeeld niemand? Vreemd, want dit is je reactie op deze man:
[..]

Op jou ga ik niet eens meer de moeite nemen om te reageren.
pi_194795682
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit is een keiharde “nee”.
Inderdaad. Er zijn zoveel manieren om voorzichtig ja te zeggen, maar dit is er geen van. Uit beleefdheid heeft de man in kwestie nog wat contact gehouden, en wellicht ook omdat hij nog een keertje langs wilde komen. Maar voor een relatie weet hij al voldoende en is hij verder gegaan met zijn leven.
pi_194795687
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Kijk, ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar in die 2 maanden dat jullie nu om elkaar heen draaien heb jij de hoofdprijs al weg gegeven. Tja... Waarom zou je de koe kopen als je de melk ook voor niks krijgt?

Ik zeg niet dat hij niet alsnog gevoelens voor je kan hebben, want immers, ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar je hebt hem al pussy gegeven EN hij zit op een datingsite waar hij duidelijk rond aan het kijken is. Dat bij mekaar opgeteld zegt in mijn ogen niet dat jij de enige voor hem bent.
Waarom verkondig je zulke bs? Als manzijnde gaat het niet om hoe snel je seks hebt. Je voelt het gewoon of niet, heeft niks te maken met hoe snel je seks hebt met iemand. Dit is het gewoon niet voor hem, of hij is het type dat geen (monogame) relatie wil. Nogmaals, dat heeft niets te maken met hoe snel ze seks hadden.
pi_194795694
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:52 schreef Amee het volgende:

[..]

Op jou ga ik niet eens meer de moeite nemen om te reageren.
Dank je wel voor de bevestiging :*
pi_194795714
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wellicht niet, maar dan moet TS die gast nú bellen (niet appen) en iets zeggen in de richting van 'hey luister, ik heb je volgens mij het totaal verkeerde idee gegeven met mijn reactie, maar ik vind je wel degelijk leuk en ik wil wel degelijk exclusiviteit met je'.

Zoiets, en vraag dan direct of hij aub NU naar je toe komt, (niet voor sex, tenzij je dat wil) want je moet het ijzer smeden als het heet is.

Als hij dat niet wil dan weet je waar je aan toe bent, en als hij ja zegt heb je wat je zegt te willen :)
Iig dat ze erover gaat praten en haar echte gevoelens niet verbergen. In mijn ogen is het nog niet te laat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2020 15:54:37 ]
pi_194795744
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:54 schreef Amee het volgende:

[..]

Iig dat ze erover gaat praten en haar echte gevoelens niet verbergen. In mijn ogen is het nog niet te laat.
Gokje, je bent vrijgezel?
pi_194795762
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:22 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

O shit.. Zien jullie dat echt als een afwijzing? Ik zag het juist als een positief antwoord! Ik gaf toch daarmee aan er opzich wel open voor te staan dacht ik. En het is zeker geen nee
Het lijkt me met het stereotype imago van de vrouw best belangrijk dat je gewoon duidelijk communiceert. Zolang het geen volmondige ja is, hebben jullie feitelijk niks. Wat is voor hem de meerwaarde om zich dan wel naar die ja te blijven gedragen? Waarom zou hij exclusiviteit moeten blijven investeren in iemand die hem misschien ooit wel zal zien zitten?

Sterker nog, misschien is hij juist weer op Tinder gegaan uit zelfbescherming. Om niet teveel gehecht te raken aan die ene, terwijl er misschien wel iemand anders is die hem wel volmondig ziet zitten en met wie hij wel hetzelfde denkt over belangrijke dingen en echt iets op kan bouwen.
Bijzonder dat dit scenario voor sommige mensen ondenkbaar is en ze liever de ander meteen voor klootzak uit maken :N Alsof het geen klootzakkerig gedrag is om te verwachten dat iemand maar serieus blijft doen, terwijl je zelf niet verder komt dan nou ja, misschien wel. Ooit. Totaal niet arrogant hoor :')
pi_194795788
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:30 schreef Avianflu het volgende:
@:trensperrent, laat je niet slut-shamen hier hoor!

Je mag seks hebben met wie je wil wanneer je wil en hoe vaak je wil zonder dat je hiervoor een relatie aan moet gaan met de meneer in kwestie.
Dit. Coolguy komt uit de middeleeuwen met zijn 'je hebt je schat te snel prijsgegeven'. Zou bijna denken dat ie een arabier is :')
pi_194795812
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:56 schreef Scary_Mary het volgende:

Bijzonder dat dit scenario voor sommige mensen ondenkbaar is en ze liever de ander meteen voor klootzak uit maken :N Alsof het geen klootzakkerig gedrag is om te verwachten dat iemand maar serieus blijft doen, terwijl je zelf niet verder komt dan nou ja, misschien wel. Ooit. Totaal niet arrogant hoor :')
Begrijp die klootzak niet verkeerd hoor, dat was zeker geen veroordeling van de man in kwestie. Die user veroordeeld namelijk niemand.
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 16:02:38 #69
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194795919
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het lijkt me met het stereotype imago van de vrouw best belangrijk dat je gewoon duidelijk communiceert. Zolang het geen volmondige ja is, hebben jullie feitelijk niks. Wat is voor hem de meerwaarde om zich dan wel naar die ja te blijven gedragen? Waarom zou hij exclusiviteit moeten blijven investeren in iemand die hem misschien ooit wel zal zien zitten?

Sterker nog, misschien is hij juist weer op Tinder gegaan uit zelfbescherming. Om niet teveel gehecht te raken aan die ene, terwijl er misschien wel iemand anders is die hem wel volmondig ziet zitten en met wie hij wel hetzelfde denkt over belangrijke dingen en echt iets op kan bouwen.
Bijzonder dat dit scenario voor sommige mensen ondenkbaar is en ze liever de ander meteen voor klootzak uit maken :N Alsof het geen klootzakkerig gedrag is om te verwachten dat iemand maar serieus blijft doen, terwijl je zelf niet verder komt dan nou ja, misschien wel. Ooit. Totaal niet arrogant hoor :')
^O^ ^O^ ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 30 augustus 2020 @ 16:13:34 #70
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_194796177
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja... :D 8)7 Wat verwacht je nou van hem dan met zo'n reactie? Dat ie tot in de eeuwigheid gaat wachten met dát als antwoord op zijn openheid?

Dan vind ik het to-taal niet gek dat ie verder kijkt.

Uit jouw reactie blijkt helemaal niéts van dat je verliefd op hem bent of dat je het ziet zitten met hem, eerder het tegenovergestelde.
Mijn god, jij draait ook als een blad aan een boom tussen 'je laat hem te lang wachten' en 'je geeft het te snel weg'. Alles om voor jezelf een imago van 'de scherpe realist' te bevestigen, maar eigenlijk ben je gewoon weer ongelooflijk kort door de bocht. Stel volgende keer misschien eens wat vragen aan iemand, voor je het allemaal denkt te weten. :')
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 16:28:45 #71
441859 crew  Lenny77
pi_194796513
Dus ts laat die kerel maanden hopen en wachten met een verliefd hart. Hij krijgt een: 'zeg nooit nooit' en is dan verbaasd dat hij wat afkoelt?
En als bonus nog verbaasd is dat het als afwijzing kan overkomen :D

Bellen! Asap!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194796829
Kom op mannen, wees niet zo onzeker als een vrouw een indirect antwoord geeft. Kijk naar haar daden en je hebt ook een antwoord. Alleen al dat hij zelf over exclusiviteit begon. Dat voel je toch wel aan als het zover is. Leading by example is zeker teveel gevraagd. :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_194797172
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:22 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

O shit.. Zien jullie dat echt als een afwijzing? Ik zag het juist als een positief antwoord! Ik gaf toch daarmee aan er opzich wel open voor te staan dacht ik. En het is zeker geen nee
_O- dit is echt een 95% nee.
pi_194802508
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:37 schreef Trensperrent het volgende:
Hoi allemaal!

2 maanden nu casual aan het daten met een man die meteen na mijn vorige relatie vrij doelgericht me probeerde te versieren.
Uitte verbaal sterk dat hij me echt zat zitten, wat ik ook wel geloof.
Inmiddels wat gegrapt en gepraat over exclusiviteit, vanuit ZIJN kant. Inclusied vragen of ik niet meer met andere mannen contact heb. Laatste 2 weken voel ik z'n interesse heeeeel subtiel wat minder worden. Hij appt nog wel, maar voorheen maakte hij bv telkens nieuwe plannen, vooral voor het weekend. Nu niet en laatste keer moest ik dat doen.

Nu heeft mijn vriendin hem gister gespot op een datingsite, terwijl hij haar profiel 'likete'.

Zouden jullie mannen dit doen als je echt 'into' een meid was, of ben je die meid dan meer aan het playen of niet echt verliefd of serieus?
Wat ik aantrekkelijk zou hebben gevonden als ik jou was , was als hij via facebook had ontdekt dat het jouw vriendin was en je nu zo jaloers probeerde te maken, ipv dat hij gewoon aan het sleepnetvissen was zoals gewoonlijk.
Maar dat zal het wel niet zijn. Denk het laatste.
Misschien zijn jullie een beetje hetzelfde type.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 30-08-2020 22:10:02 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194802690
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:28 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik zie het niet als afwijzing. Meer dat je het nog niet weet.
Maar ja, ik ben een vrouw.

Toch wel minder van hem om dan gelijk in de dating app te duiken, terwijl jullie eigenlijk nog goed contact hebben. De liefde zit niet diep blijkbaar.

Maar ja, ik ben een vrouw.
Eigenlijk liep de contact al wat terug na die "afwijzing" en toen gebeurde de rest. Ik snap je 1e gedachte maar helemaal kloppen doet ie niet.
pi_194802754
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 22:13 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Eigenlijk liep de contact al wat terug na die "afwijzing" en toen gebeurde de rest. Ik snap je 1e gedachte maar helemaal kloppen doet ie niet.
Het was ook echt een eerste gedachte. En ik weet wat je bedoelt, bij nader inzien :)
pi_194802764
quote:
6s.gif Op zondag 30 augustus 2020 16:41 schreef Koral het volgende:
Kom op mannen, wees niet zo onzeker als een vrouw een indirect antwoord geeft. Kijk naar haar daden en je hebt ook een antwoord. Alleen al dat hij zelf over exclusiviteit begon. Dat voel je toch wel aan als het zover is. Leading by example is zeker teveel gevraagd. :')
Nah, na 2 maandjes haar superleuk vinden wil je toch wel kijken of het alleen bij scharrelen blijft of toch iets serieuzer kan worden. Ik vind niet dat dat iets met onzeker te maken heeft. Als dit nou na 2 dagen was was het een ander verhaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2020 22:19:41 ]
pi_194802923
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit is een keiharde “nee”.

Je zegt eigenlijk “nee, tenzij er iets gebeurt wat ik nu nog niet kan voorspellen “.
Als man zijnde, ben ik het hier helemaal mee eens.
pi_194803214
Ik kan me niet voorstellen hoe zij die gozer dan hard heeft afgewezen. Mischien was je gewoon niet duidelijk genoeg naar hem ts. Of hij is gewoon ontzettend ongeduldig. In dat laatste geval moet je maar verder kijken tenzij je hem erg graag wilt.
pi_194803440
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 22:17 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Nah, na 2 maandjes haar superleuk vinden wil je toch wel kijken of het alleen bij scharrelen blijft of toch iets serieuzer kan worden. Ik vind niet dat dat iets met onzeker te maken heeft. Als dit nou na 2 dagen was was het een ander verhaal.
Komt op mij een beetje basisschool-achtig over om te vragen of iemand je vriendinnetje wil zijn. Als je in iemand geïnteresseerd bent moet 2 maanden wel genoeg zijn om te weten of iemands gedrag in een scharrel-context of een serieuze aangelegenheid geplaatst kan worden.

Ze hadden blijkbaar een leuke tijd samen. Wat had hij te verliezen door zichzelf exclusief te maken en te laten zien dat hij vol voor haar wou gaan? Maar nee, hij moest er van te voren een voorwaarde aan toe voegen. Stel je voor dat je gekwetst wordt? Dan denk ik, wees een vent, neem dat 'risico'.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_194803733
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 22:45 schreef I-O het volgende:
Ik kan me niet voorstellen hoe zij die gozer dan hard heeft afgewezen. Mischien was je gewoon niet duidelijk genoeg naar hem ts. Of hij is gewoon ontzettend ongeduldig. In dat laatste geval moet je maar verder kijken tenzij je hem erg graag wilt.
Ze had gewoon duidelijker moeten zijn met wat zij precies wilde en hij heeft van zijn kant duidelijk aangegeven wat hij wilde. Communicatie is toch wel een dingetje blijkbaar.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_194803809
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het lijkt me met het stereotype imago van de vrouw best belangrijk dat je gewoon duidelijk communiceert. Zolang het geen volmondige ja is, hebben jullie feitelijk niks. Wat is voor hem de meerwaarde om zich dan wel naar die ja te blijven gedragen? Waarom zou hij exclusiviteit moeten blijven investeren in iemand die hem misschien ooit wel zal zien zitten?

Sterker nog, misschien is hij juist weer op Tinder gegaan uit zelfbescherming. Om niet teveel gehecht te raken aan die ene, terwijl er misschien wel iemand anders is die hem wel volmondig ziet zitten en met wie hij wel hetzelfde denkt over belangrijke dingen en echt iets op kan bouwen.
Bijzonder dat dit scenario voor sommige mensen ondenkbaar is en ze liever de ander meteen voor klootzak uit maken :N Alsof het geen klootzakkerig gedrag is om te verwachten dat iemand maar serieus blijft doen, terwijl je zelf niet verder komt dan nou ja, misschien wel. Ooit. Totaal niet arrogant hoor :')
Nou gewoon dit dus. :)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_194811623
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:23 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Hij verwacht een ja en dat krijgt ie niet. Dus hij gaat verder.

Gemiste kans.
Dit.

quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het lijkt me met het stereotype imago van de vrouw best belangrijk dat je gewoon duidelijk communiceert. Zolang het geen volmondige ja is, hebben jullie feitelijk niks. Wat is voor hem de meerwaarde om zich dan wel naar die ja te blijven gedragen? Waarom zou hij exclusiviteit moeten blijven investeren in iemand die hem misschien ooit wel zal zien zitten?

Sterker nog, misschien is hij juist weer op Tinder gegaan uit zelfbescherming. Om niet teveel gehecht te raken aan die ene, terwijl er misschien wel iemand anders is die hem wel volmondig ziet zitten en met wie hij wel hetzelfde denkt over belangrijke dingen en echt iets op kan bouwen.
Bijzonder dat dit scenario voor sommige mensen ondenkbaar is en ze liever de ander meteen voor klootzak uit maken :N Alsof het geen klootzakkerig gedrag is om te verwachten dat iemand maar serieus blijft doen, terwijl je zelf niet verder komt dan nou ja, misschien wel. Ooit. Totaal niet arrogant hoor :')
En dit :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 1 september 2020 @ 09:18:54 #84
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194822775
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het lijkt me met het stereotype imago van de vrouw best belangrijk dat je gewoon duidelijk communiceert. Zolang het geen volmondige ja is, hebben jullie feitelijk niks. Wat is voor hem de meerwaarde om zich dan wel naar die ja te blijven gedragen? Waarom zou hij exclusiviteit moeten blijven investeren in iemand die hem misschien ooit wel zal zien zitten?

Sterker nog, misschien is hij juist weer op Tinder gegaan uit zelfbescherming. Om niet teveel gehecht te raken aan die ene, terwijl er misschien wel iemand anders is die hem wel volmondig ziet zitten en met wie hij wel hetzelfde denkt over belangrijke dingen en echt iets op kan bouwen.
Bijzonder dat dit scenario voor sommige mensen ondenkbaar is en ze liever de ander meteen voor klootzak uit maken :N Alsof het geen klootzakkerig gedrag is om te verwachten dat iemand maar serieus blijft doen, terwijl je zelf niet verder komt dan nou ja, misschien wel. Ooit. Totaal niet arrogant hoor :')
QFT.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194822813
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:18 schreef M1stral het volgende:

[..]

QFT.
Wat is qft?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 1 september 2020 @ 09:22:06 #86
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194822832
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat is qft?
Quoted for truth.
  Vis een optie? dinsdag 1 september 2020 @ 09:45:02 #87
70532 loveli
N
pi_194823224
R&P / Schijnbaar enthousiaste date zit toch nog op tinder
Zelfde situatue, lees daar de adviezen.
crap in = crap out
pi_194823244
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:30 schreef Avianflu het volgende:
@:trensperrent, laat je niet slut-shamen hier hoor!

Je mag seks hebben met wie je wil wanneer je wil en hoe vaak je wil zonder dat je hiervoor een relatie aan moet gaan met de meneer in kwestie.
Je mag doen wat je wilt, maar het is niet tactisch.

Je moet mannen laten jagen en dan vinden ze je nog leuker. Is altijd zo geweest. Alleen lelijke/ onaantrekkeelijke/ onzekere mannen accepteren het als een vrouw snel naar bed met ze gaat en chasen ze hen. Bittere waarheid.
pi_194823331
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:46 schreef Medusa666 het volgende:
Je mag doen wat je wilt, maar het is niet tactisch.

Je moet mannen laten jagen en dan vinden ze je nog leuker. Is altijd zo geweest. Alleen lelijke/ onaantrekkeelijke/ onzekere mannen accepteren het als een vrouw snel naar bed met ze gaat en chasen ze hen. Bittere waarheid.
Ik snap dat als je maar wanhopig genoeg bent, het aanpassen vanzelfsprekend lijkt. Iemand moet de eerste stap doen (dat is er ook zo kut aan vind ik zelf. Altijd is er wel iets. Of jij vindt de ander niet leuk genoeg of de ander vindt jou niet leuk genoeg.. irritant). Maar jagen impliceert al dat iemand het leuk vindt als de ander een minderwaardig wezen speelt. Leuk recept voor ongelijke relatie.
Ook ironisch: mannen vinden moeite moeten doen en een vrouw die zich niet gelijk aan hun voeten werpt blijkbaar aantrekkelijk. Dat snap ik ook wel, dat lijkt me heel normaal. Het is nergens op gebaseerd als iemand je na de eerste tinderchat al de liefde verklaart of meteen wil afspreken alsof je elkaar als wildvreemden dan iets te vertellen hebt. Oersaai. Oppervlakkig. Nep.
Maar wat doen mannen zelf??????????????????? ??? Ze bieden zich bij zoveel mogelijk vrouwen direct en zo opdringerig mogelijk aan om zsm af te spreken.
En dan is het de schuld van vrouwen als zij dat niet hoeven?

[ Bericht 11% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 01-09-2020 10:24:43 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194823340
Ook hier is TS begonnen aan een radiostilte. Gek joh dat de mannen er ook geen behoefte aan hebben _O-
pi_194823469
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:46 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Je mag doen wat je wilt, maar het is niet tactisch.

Je moet mannen laten jagen en dan vinden ze je nog leuker. Is altijd zo geweest. Alleen lelijke/ onaantrekkeelijke/ onzekere mannen accepteren het als een vrouw snel naar bed met ze gaat en chasen ze hen. Bittere waarheid.
Nee hoor.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 1 september 2020 @ 10:55:12 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194824163
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:45 schreef loveli het volgende:
R&P / Schijnbaar enthousiaste date zit toch nog op tinder
Zelfde situatue, lees daar de adviezen.
Zelfde TS.
KuikenGuppy
pi_194824263
Is dat een andere man dan dat andere topic?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:13:13 #94
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194824356
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:05 schreef Avianflu het volgende:
Is dat een andere man dan dat andere topic?
Dat lijkt me niet, de topics zijn 2 dagen na elkaar geopend.
KuikenGuppy
pi_194824652
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:05 schreef Avianflu het volgende:
Is dat een andere man dan dat andere topic?
Ze heeft haar post leeggehaald maar is nog wel gequoted: R&P / Schijnbaar enthousiaste date zit toch nog op tinder

Ik weet niet wat er aan de hand is, iemand met een rijke fantasie die aandacht wil of iemand die vind dat ze hier bekritiseerd wordt op haar miscommunicatie en daar daarom een gunstigere verhaal over zichzelf verteld.
  dinsdag 1 september 2020 @ 13:35:36 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194826686
Komt vast wel weer met een andere kloon opdagen :P.
KuikenGuppy
pi_194831413
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Kijk, ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar in die 2 maanden dat jullie nu om elkaar heen draaien heb jij de hoofdprijs al weg gegeven. Tja... Waarom zou je de koe kopen als je de melk ook voor niks krijgt?

Ik zeg niet dat hij niet alsnog gevoelens voor je kan hebben, want immers, ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar je hebt hem al pussy gegeven EN hij zit op een datingsite waar hij duidelijk rond aan het kijken is. Dat bij mekaar opgeteld zegt in mijn ogen niet dat jij de enige voor hem bent.

Hoe heb jij gereageerd toen hij begon over exclusiviteit? En nu niet er omheen draaien, gewoon rechttoe rechtaan, wat zei hij, wat was jouw reactie?
_O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_194840743
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik snap dat als je maar wanhopig genoeg bent, het aanpassen vanzelfsprekend lijkt. Iemand moet de eerste stap doen (dat is er ook zo kut aan vind ik zelf. Altijd is er wel iets. Of jij vindt de ander niet leuk genoeg of de ander vindt jou niet leuk genoeg.. irritant). Maar jagen impliceert al dat iemand het leuk vindt als de ander een minderwaardig wezen speelt. Leuk recept voor ongelijke relatie.
Ook ironisch: mannen vinden moeite moeten doen en een vrouw die zich niet gelijk aan hun voeten werpt blijkbaar aantrekkelijk. Dat snap ik ook wel, dat lijkt me heel normaal. Het is nergens op gebaseerd als iemand je na de eerste tinderchat al de liefde verklaart of meteen wil afspreken alsof je elkaar als wildvreemden dan iets te vertellen hebt. Oersaai. Oppervlakkig. Nep.
Maar wat doen mannen zelf??????????????????? ??? Ze bieden zich bij zoveel mogelijk vrouwen direct en zo opdringerig mogelijk aan om zsm af te spreken.
En dan is het de schuld van vrouwen als zij dat niet hoeven?
Wat een onzin en overdreven gedoe. Het zit eenmaal in de natuur van mannen om te willen jagen en je wilt helemaal niet dat de ander verandert in een minderwaardige wezen. Je zorgt er gewoon voor dat de man een beetje moeite doet om je te ‘krijgen’ omdat hij later dan écht waardeert wat hij heeft en je niet zo makkelijk for granted neemt.

Inmiddels heb ik zo een relatie met mijn man. En hij waardeert mij enorm en ik hem. Jagen enzo gebeurd nu niet, maar we focussen beide op ons eigen leven en hebben niet al teveel contact, zodat er iedere keer vuurwerk is als we elkaar zien en we elkaar niet for granted gaan nemen/ saai wordt enzo.

Jagen is leuk en goed aan het begin, omdat hij zich dan meer mannelijk voelt en ik mij meer vrouwelijk. :)


En je bent uiteraard niet verplicht om dit te doen. Maar ik merk wel dat vrouwen die helemaal stapel zijn op een man en dit ook laten merken, dat daar helaas de verhoudingen juist scheef staan. Die vrouwen zijn niet wanhopig voor een relatie, maar willen juist alleen maar iets met dié betreffende man, omdat ze zo verliefd zijn. Maar de man vindt het veel leuker als de vrouw niet meteen zich aanbiedt.
pi_194840798
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:04 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nee hoor.
Misschien dat jij op simps valt. Daar hoeft dat niet mee. Ik hou zelf ook wel van mannen waarbij ik een beetje moeite voor moet doen en hard to get voor moet spelen/ wat dominanter zijn qua karakter etc.
pi_194840845
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:58 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Misschien dat jij op simps valt. Daar hoeft dat niet mee. Ik hou zelf ook wel van mannen waarbij ik een beetje moeite voor moet doen en hard to get voor moet spelen/ wat dominanter zijn qua karakter etc.
Haha, ik val zeker niet op simps.

Het is alleen niet zo zwart / wit als jij het stelt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194848446
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Haha, ik val zeker niet op simps.

Het is alleen niet zo zwart / wit als jij het stelt.
Klopt, vrouwen kunnen ook simps zijn tho en daar vrede mee hebben. Of je 2 saaie sokken. Dat kan ook.
pi_194849084
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:52 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Wat een onzin en overdreven gedoe. Het zit eenmaal in de natuur van mannen om te willen jagen en je wilt helemaal niet dat de ander verandert in een minderwaardige wezen. Je zorgt er gewoon voor dat de man een beetje moeite doet om je te ‘krijgen’ omdat hij later dan écht waardeert wat hij heeft en je niet zo makkelijk for granted neemt.

Inmiddels heb ik zo een relatie met mijn man. En hij waardeert mij enorm en ik hem. Jagen enzo gebeurd nu niet, maar we focussen beide op ons eigen leven en hebben niet al teveel contact, zodat er iedere keer vuurwerk is als we elkaar zien en we elkaar niet for granted gaan nemen/ saai wordt enzo.

Jagen is leuk en goed aan het begin, omdat hij zich dan meer mannelijk voelt en ik mij meer vrouwelijk. :)


En je bent uiteraard niet verplicht om dit te doen. Maar ik merk wel dat vrouwen die helemaal stapel zijn op een man en dit ook laten merken, dat daar helaas de verhoudingen juist scheef staan. Die vrouwen zijn niet wanhopig voor een relatie, maar willen juist alleen maar iets met dié betreffende man, omdat ze zo verliefd zijn. Maar de man vindt het veel leuker als de vrouw niet meteen zich aanbiedt.
Dit klinkt zo vreselijk berekenend. Waarom spelletjes spelen? Vermoeiend en tijdverspilling.
pi_194849287
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 17:37 schreef Amee het volgende:

[..]

Dit klinkt zo vreselijk berekenend. Waarom spelletjes spelen? Vermoeiend en tijdverspilling.
Heb jij een man of een vriend toevallig?
pi_194849319
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Kijk, ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar in die 2 maanden dat jullie nu om elkaar heen draaien heb jij de hoofdprijs al weg gegeven. Tja... Waarom zou je de koe kopen als je de melk ook voor niks krijgt?

Ik zeg niet dat hij niet alsnog gevoelens voor je kan hebben, want immers, ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar je hebt hem al pussy gegeven EN hij zit op een datingsite waar hij duidelijk rond aan het kijken is. Dat bij mekaar opgeteld zegt in mijn ogen niet dat jij de enige voor hem bent.

Hoe heb jij gereageerd toen hij begon over exclusiviteit? En nu niet er omheen draaien, gewoon rechttoe rechtaan, wat zei hij, wat was jouw reactie?
Wat een onzin dit en als je niet snel fysiek met iemand wordt, zeggen jullie weer van jaa maar het ging hem niet snel genoeg! Een man die niet oprecht serieus geïnteresseerd is, gaat hoe dan ook weg. Of je het nou binnen een maand doet of even langer wacht. Ik ben het wel met je eens dat een man een vrouw als minder serieus ziet als ze heel snel seks hebben. Maar goed, wij vrouwen hoeven ons niet de hele tijd aan te passen. Het ging hem wel of niet snel genoeg. Lekker belangrijk.

Ik weet 1 ding een man mag lekker wachten op mij! En doet ie dat niet mag hij wegwezen. Vrouwen in NL zijn veel te veel bezig met wat een man van ons vindt en vooral zorgen dat zij zich goed voelen. Terwijl zij alles doen wat ze zelf willen.
pi_194849326
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 17:37 schreef Amee het volgende:

[..]

Dit klinkt zo vreselijk berekenend. Waarom spelletjes spelen? Vermoeiend en tijdverspilling.
Spelletjes spelen :’) Hoe moeilijk is het om als vrouw zijnde je waarde te weten en je niet aan te bieden op een presenteerblaadje. Dat is het enige aan het begin.
pi_194849643
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 17:45 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Spelletjes spelen :’) Hoe moeilijk is het om als vrouw zijnde je waarde te weten en je niet aan te bieden op een presenteerblaadje. Dat is het enige aan het begin.
Je hoeft geen spelletjes te spelen zonder je aan te bieden.
pi_194849739
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 17:44 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Heb jij een man of een vriend toevallig?
En je wil mijn reactie dus meten aan de hand van of ik iemand heb? Ik kan je zeggen dat dat dan absoluut geen betrouwbare meting is.
pi_194850123
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 17:45 schreef Lunaste het volgende:
Wat een onzin dit en als je niet snel fysiek met iemand wordt, zeggen jullie weer van jaa maar het ging hem niet snel genoeg! Een man die niet oprecht serieus geïnteresseerd is, gaat hoe dan ook weg. Of je het nou binnen een maand doet of even langer wacht. Ik ben het wel met je eens dat een man een vrouw als minder serieus ziet als ze heel snel seks hebben. Maar goed, wij vrouwen hoeven ons niet de hele tijd aan te passen. Het ging hem wel of niet snel genoeg. Lekker belangrijk.

Ik weet 1 ding een man mag lekker wachten op mij! En doet ie dat niet mag hij wegwezen. Vrouwen in NL zijn veel te veel bezig met wat een man van ons vindt en vooral zorgen dat zij zich goed voelen. Terwijl zij alles doen wat ze zelf willen.

Precies. Natuurlijk heb je ook mannen die alles doen om een vrouw te pleasen, maar ironisch genoeg is het dan vaak wat hij denkt dat zij wil en niet wat hij zeker weet dat ze wil omdat hij dat heeft gevraagd. Want vrouwen weten of zelf niet wat ze willen, of willen allemaal onmogelijke dingen, en als je daaaar rekening mee gaat houden is het einde zoek.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194850194
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 18:05 schreef Amee het volgende:

[..]

En je wil mijn reactie dus meten aan de hand van of ik iemand heb? Ik kan je zeggen dat dat dan absoluut geen betrouwbare meting is.
Leg eens uit waarom dat geen betrouwbare meting is? Ik zou jouw theorie eerder voor waar aannemen als je daadwerkelijk een vriend had waarmee het helemaal gemakkelijk ging en waar je helemaal geen moeite voor hoefde te doen :) Dat is toch logisch?

Natuurlijk kan het aan meerdere factoren liggen, maar het feit dat je geen vriend hebt, zal ik jouw visie toch minder serieus nemen.
pi_194850208
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 18:01 schreef Amee het volgende:

[..]

Je hoeft geen spelletjes te spelen zonder je aan te bieden.
Ja precies. Waar lees je dat ik het heb over spelletjes spelen?
  woensdag 2 september 2020 @ 18:26:27 #112
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194850244
Je bent zo'n capsones wijf die denkt dat ze een absolute aanwinst zou zijn voor hem.
pi_194850271
Die feministen zijn 9/10 single. Wat mij betreft blijven jullie mening en instellingen aanhouden. :W De lekkere Mannen blijven voor de andere dames (zoals ik, en heb er al 1 ) over. I warned you.
pi_194850298
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 18:26 schreef Ixnay het volgende:
Je bent zo'n capsones wijf die denkt dat ze een absolute aanwinst zou zijn voor hem.
Dat is ze toch ook? Zo’n loyale meid.
pi_194850302
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 18:23 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom dat geen betrouwbare meting is? Ik zou jouw theorie eerder voor waar aannemen als je daadwerkelijk een vriend had waarmee het helemaal gemakkelijk ging en waar je helemaal geen moeite voor hoefde te doen :) Dat is toch logisch?

Natuurlijk kan het aan meerdere factoren liggen, maar het feit dat je geen vriend hebt, zal ik jouw visie toch minder serieus nemen.
Ik heb twee vriendjes gehad waar het makkelijk ging. En toen wilde ik niet meer.

Ik kan nog steeds mannen gek krijgen om mijn vriendjes te worden zonder spelletjes te spelen. Alleen wil ik geen man. Je moest eens weten hoeveel mannen mij hebben "uitgescholden" en nog steeds boos zijn omdat ik niet wil.

Dat jij een man hebt gekregen dmv spelletjes zegt ook echt helemaal niks over die tactic.
pi_194850424
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 18:28 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik heb twee vriendjes gehad waar het makkelijk ging. En toen wilde ik niet meer.

Ik kan nog steeds mannen gek krijgen om mijn vriendjes te worden zonder spelletjes te spelen. Alleen wil ik geen man. Je moest eens weten hoeveel mannen mij hebben "uitgescholden" en nog steeds boos zijn omdat ik niet wil.

Dat jij een man hebt gekregen dmv spelletjes zegt ook echt helemaal niks over die tactic.
Een man kan iedere gemiddelde vrouw altijd krijgen, maar een man -behouden-en die met respect jouw behandeld, is ander verhaal :Y

Dan moet je jezelf dus niet op een presenteerblaadje aanbieden o.a. Jouw situatie klinkt btw wel kut, want je trekt dan wel verkeerde mannen aan.
pi_194850448
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:52 schreef Medusa666 het volgende:
Wat een onzin en overdreven gedoe. Het zit eenmaal in de natuur van mannen om te willen jagen en je wilt helemaal niet dat de ander verandert in een minderwaardige wezen. Je zorgt er gewoon voor dat de man een beetje moeite doet om je te ‘krijgen’ omdat hij later dan écht waardeert wat hij heeft en je niet zo makkelijk for granted neemt.

Inmiddels heb ik zo een relatie met mijn man. En hij waardeert mij enorm en ik hem. Jagen enzo gebeurd nu niet, maar we focussen beide op ons eigen leven en hebben niet al teveel contact, zodat er iedere keer vuurwerk is als we elkaar zien en we elkaar niet for granted gaan nemen/ saai wordt enzo.

Jagen is leuk en goed aan het begin, omdat hij zich dan meer mannelijk voelt en ik mij meer vrouwelijk. :)


En je bent uiteraard niet verplicht om dit te doen. Maar ik merk wel dat vrouwen die helemaal stapel zijn op een man en dit ook laten merken, dat daar helaas de verhoudingen juist scheef staan. Die vrouwen zijn niet wanhopig voor een relatie, maar willen juist alleen maar iets met dié betreffende man, omdat ze zo verliefd zijn. Maar de man vindt het veel leuker als de vrouw niet meteen zich aanbiedt.
Hoe weet jij dat dit in hun natuur zit en niet (deels) door opvoeding/heersende opinie is veroorzaakt?
Minderwaardig is misschien niet het juiste woord maar vindt jij een dier dat verslonden wordt door een vijand even sterk en benijdenswaardig? Het gaat mij om de vergelijking.
Ik heb geen idee wat je bedoelt met dat hij zich meer mannelijk voelt en jij jezelf meer vrouwelijk. Ja, qua vooroordelen/cultuur heb ik een idee, maar het invullen van een formulier is bij mij nog nooit zo gegaan:”Hoe vrouwelijk danwel mannelijk bent u van 1 t/m 10?”
Maar fijn dat je relatie iig goed is. Het is ook belangrijk dat het niet saai wordt dat snap ik, het is goed als je het beiden op kunt brengen om daar moeite voor te doen... anders wordt het sowieso al niks. Alleen dat je verliefd bent betekent toch ook niet dat je ineens niet meer kunt wachten voor seks? Bij sommigen mss wel maar het 1 sluit het ander niet uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 02-09-2020 18:43:55 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194850462
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 18:35 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Een man kan iedere gemiddelde vrouw altijd krijgen, maar een man -behouden-en die met respect jouw behandeld, is ander verhaal :Y

Dan moet je jezelf dus niet op een presenteerblaadje aanbieden o.a. Jouw situatie klinkt btw wel kut, want je trekt dan wel verkeerde mannen aan.
Dan heb je mijn verhaal niet goed gelezen.

Net zo goed kan ik tegen jou zeggen dat jij een extra domme man aan de haak hebt geslagen omdat die zo gestoord is geweest om jou als vrouw te nemen, iemand die spelletjes moet spelen om hem te krijgen.. Of heb je hem met je spelletjes ook zover gekregen dat hij je ten huwelijk vroeg? Zwanger geworden misschien?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 18:38:33 ]
pi_194850557
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 18:24 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Ja precies. Waar lees je dat ik het heb over spelletjes spelen?
Berekenend doen om een ander te manipuleren tot bepaald gedrag zou je als spelletjes spelen kunnen omschrijven.
pi_194850879
@Medusa666

Fijn dat je gelukkig bent met je man. Wat ik alleen probeer te zeggen . Zoveel mensen zoveel wensen.
“De man” en “ de vrouw” bestaat niet en minder en/of meerderwaardige mensen en/of relaties bestaan ook niet.
De wereld is niet zo zwart wit als jij hem ziet.

[ Bericht 17% gewijzigd door Avianflu op 02-09-2020 19:10:18 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194851000
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 17:45 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Spelletjes spelen :’) Hoe moeilijk is het om als vrouw zijnde je waarde te weten en je niet aan te bieden op een presenteerblaadje. Dat is het enige aan het begin.
Als je je waarde weet, dan is andermans mening daarover niet zo belangrijk om je gedrag op aan te passen. Niet naar je partners mening of überhaupt die van een ander.

Als het alleen aan het begin zou zijn, hoe verklaar je dan:

quote:
we focussen beide op ons eigen leven en hebben niet al teveel contact, zodat er iedere keer vuurwerk is als we elkaar zien en we elkaar niet for granted gaan nemen/ saai wordt enzo.
?

Dan pas je toch nog steeds je gedrag aan? Hoe schat je de ander en je relatie op waarde als je vooral vuurwerk met elkaar wil delen en deelt? Is de rest niet goed genoeg of acht je het niet nodig om je volledig gewaardeerd te voelen?

Als je niet zoveel contact hebt zou je ook kunnen denken dat je misschien niet zo een prioriteit bent. Dan kun je net zo goed voor lief worden genomen, terwijl de echte verdieping van de relatie uitblijft omdat het blijft hangen in de zogenaamde highlights. Heel cynisch opgemerkt kun je zo ook genoeg tijd overhouden voor een tweede erbij, maar dat is flauw. Als iemand per se vreemd wil gaan, dan hangt het niet van de hoeveelheid tijd af lijkt me.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 18:23 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom dat geen betrouwbare meting is? Ik zou jouw theorie eerder voor waar aannemen als je daadwerkelijk een vriend had waarmee het helemaal gemakkelijk ging en waar je helemaal geen moeite voor hoefde te doen :) Dat is toch logisch?

Natuurlijk kan het aan meerdere factoren liggen, maar het feit dat je geen vriend hebt, zal ik jouw visie toch minder serieus nemen.
Dat je een partner hebt zegt vooral dat je een partner hebt. Of iets makkelijk gaat is net zoals de kwaliteit van een relatie sterk afhankelijk van de persoonlijke beleving. Wat de een goed en makkelijk vindt, hoeft niet voor iedereen te gelden.
Je kan liever niet alleen zijn en kosten wat het kost een relatie proberen te behouden. Je kan een jaknikker scoren die alles best vindt of niet denkt beter te kunnen krijgen. Dat maakt je niet single en niet per se een beter mens ofzo.
pi_194851101
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 19:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je je waarde weet, dan is andermans mening daarover niet zo belangrijk om je gedrag op aan te passen. Niet naar je partners mening of überhaupt die van een ander.
+100
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194851514
Tja, heb mijn mededames geprobeerd te helpen, maar het ziet ernaar uit dat jullie puntje bij paal volhouden dat alles vanzelf komt aandrijven als je gewoon ‘ jezelf bent ‘ (dus eigenwijs bent en niet rekening houdt met mannelijke jaagbehoeftes) en doet etc (like snel seks geven) Als dat voor jullie werkt, wens ik jullie het beste :) Ik geef alleen mijn visie en ervaring op met mannen en bij mij heeft het enorm geholpen om een beetje hard to get aan het begin te doen en om de man te laten jagen, waardoor het nu vanzelf gaat.

Succes allen, en ik reageer dus niet meer :W
pi_194851612
K
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 2 september 2020 @ 22:52:47 #125
263417 Keyos
Like a Boss
pi_194856257
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:46 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Je mag doen wat je wilt, maar het is niet tactisch.

Je moet mannen laten jagen en dan vinden ze je nog leuker. Is altijd zo geweest. Alleen lelijke/ onaantrekkeelijke/ onzekere mannen accepteren het als een vrouw snel naar bed met ze gaat en chasen ze hen. Bittere waarheid.
Ding is alleen wel, als je een beetje eigenwaarde hebt en geen gigantische simp bent dan zijn de meeste dates ‘wel leuk maar niet de liefde van je leven’. Laten we eerlijk zijn, de kans dat je de liefde van je leven vindt met een random date is niet groot.

Dan kun je 2 dingen doen: 1) hopelijk goede seks hebben zodat je de volgende dag niet meer kan lopen, samen ontbijten en dat nog 2-3x doen en elkaar daarna niet meer zien of 2) eromheen blijven dansen, wachten met de seks tot date 2-3, dat vervolgens wat avonden doen, en uiteindelijk toch tot de conclusie komen dat het ‘wel leuk is maar niets meer’.

Het is vaak wel zo dat de aandacht voor mannen in een vrouw minder wordt nadat er seks is geweest. Maar maakt dat de situatie zoveel anders? Uiteindelijk kom je alleen maar sneller tot eenzelfde conclusie: dat je geen relatie met die persoon wilt. Iemand die het waard is houd je aandacht wel vast op de één of andere manier. Dan maakt het echt niet zoveel uit of je nou seks had op date 1 of op date 4. Seks is ook maar seks, je psychische investering in iemand staat daar los van.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_194856512
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:52 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ding is alleen wel, als je een beetje eigenwaarde hebt en geen gigantische simp bent dan zijn de meeste dates ‘wel leuk maar niet de liefde van je leven’. Laten we eerlijk zijn, de kans dat je de liefde van je leven vindt met een random date is niet groot.

Dan kun je 2 dingen doen: 1) hopelijk goede seks hebben zodat je de volgende dag niet meer kan lopen, samen ontbijten en dat nog 2-3x doen en elkaar daarna niet meer zien of 2) eromheen blijven dansen, wachten met de seks tot date 2-3, dat vervolgens wat avonden doen, en uiteindelijk toch tot de conclusie komen dat het ‘wel leuk is maar niets meer’.

Het is vaak wel zo dat de aandacht voor mannen in een vrouw minder wordt nadat er seks is geweest. Maar maakt dat de situatie zoveel anders? Uiteindelijk kom je alleen maar sneller tot eenzelfde conclusie: dat je geen relatie met die persoon wilt. Iemand die het waard is houd je aandacht wel vast op de één of andere manier. Dan maakt het echt niet zoveel uit of je nou seks had op date 1 of op date 4. Seks is ook maar seks, je psychische investering in iemand staat daar los van.
Hear hear .

En tbh ik verlies mijn interesse meestal ook snel :D.

Behalve als de man inderdaad mijn aandacht houdt.

Mijn ex was alles behalve een simp.
Na 12 jaar stopte de relatie niet met de woorden nou meid het was leuk maar ik vond het toch wel wat goedkoop dat je 12 jaar geleden binnen 48 uur horizontaal met mij lag.

Hoef geen relatie met hypocriete mannen met dubbele moralen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194856530
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:52 schreef Keyos het volgende:
Ding is alleen wel, als je een beetje eigenwaarde hebt en geen gigantische simp bent dan zijn de meeste dates ‘wel leuk maar niet de liefde van je leven’. Laten we eerlijk zijn, de kans dat je de liefde van je leven vindt met een random date is niet groot.

Dan kun je 2 dingen doen: 1) hopelijk goede seks hebben zodat je de volgende dag niet meer kan lopen, samen ontbijten en dat nog 2-3x doen en elkaar daarna niet meer zien of 2) eromheen blijven dansen, wachten met de seks tot date 2-3, dat vervolgens wat avonden doen, en uiteindelijk toch tot de conclusie komen dat het ‘wel leuk is maar niets meer’.

Het is vaak wel zo dat de aandacht voor mannen in een vrouw minder wordt nadat er seks is geweest. Maar maakt dat de situatie zoveel anders? Uiteindelijk kom je alleen maar sneller tot eenzelfde conclusie: dat je geen relatie met die persoon wilt. Iemand die het waard is houd je aandacht wel vast op de één of andere manier. Dan maakt het echt niet zoveel uit of je nou seks had op date 1 of op date 4. Seks is ook maar seks, je psychische investering in iemand staat daar los van.
Of geen seks hebben, als dat je hobby niet is en gewoon gelijk afscheid nemen. Of elkaar niet eens ontmoeten natuurlijk ;) scheelt weer tijd. Tijd waarin je ook iets nuttigers kunt doen dan je seksverslaving bevredigen, want of je nou betekenisloze seks hebt met iemand die nooit de liefde van je leven zal worden en je maar een paar keer wil zien en daarna nooit meer of zelf gaat rukken, het resultaat van ff je zaad hebben geloost is toch hetzelfde?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 2 september 2020 @ 23:12:58 #128
263417 Keyos
Like a Boss
pi_194856719
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Of geen seks hebben, als dat je hobby niet is en gewoon gelijk afscheid nemen. Of elkaar niet eens ontmoeten natuurlijk ;) scheelt weer tijd. Tijd waarin je ook iets nuttigers kunt doen dan je seksverslaving bevredigen, want of je nou betekenisloze seks hebt met iemand die nooit de liefde van je leven zal worden en je maar een paar keer wil zien en daarna nooit meer of zelf gaat rukken, het resultaat van ff je zaad hebben geloost is toch hetzelfde?
En jij bepaalt voor een ander wat ‘betekenisloze seks’ is? Ik heb zowat de beste en meeste lange seks ooit gehad met iemand die ik dezelfde dag had ontmoet. Ik kan je zeggen, daar was voor beide partijen niets ‘betekenisloos’ aan. Maar wat de betekenis van de avond was moet je gewoon lekker aan de persoon zelf overlaten. Enige risico van snelle seks is dat iemand zich ‘gebruikt’ kan voelen in the end als de één daar wel een relatie in ziet en de ander niet, maar dan moet je gewoon de balls hebben om er niet in mee te gaan tot je comfortable met iemand voelt en leer trekken uit die situatie.

Ik sta er niet zo in (en zie seks los van een diepere emotionelere klik met iemand), maar een ieder mag dat voor zichzelf bepalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Keyos op 02-09-2020 23:19:15 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_194856896
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Of geen seks hebben, als dat je hobby niet is en gewoon gelijk afscheid nemen. Of elkaar niet eens ontmoeten natuurlijk ;) scheelt weer tijd. Tijd waarin je ook iets nuttigers kunt doen dan je seksverslaving bevredigen, want of je nou betekenisloze seks hebt met iemand die nooit de liefde van je leven zal worden en je maar een paar keer wil zien en daarna nooit meer of zelf gaat rukken, het resultaat van ff je zaad hebben geloost is toch hetzelfde?
Als jij daar zo instaat moet je het zeker zo doen. Maar voor mij is solo seks iets totaal anders dan “echte seks”. En ik ben geen seksverslaafde. Bovendien ben ik sowieso niet 100% van mijn dag met 100% nuttige dingen bezig.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194857033
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef Keyos het volgende:
Enige risico van snelle seks is dat iemand zich ‘gebruikt’ kan voelen in the end, maar dan moet je gewoon de balls hebben om er niet in mee te gaan tot je comfortable met iemand voelt.
Ik denk dat het meer aan de achterliggende motivatie ligt.

Mensen willen soms veel te graag meer zien in seks, maar vergeten dat te toetsen voor ze ermee door gaan. Je moet het lekker doen als je zin hebt in seks. Je moet het niet doen als je denkt dat het meer is dan seks alleen, zonder dat je daar echt bewijs voor hebt. Tot je je mond open doet gaat de tegenpartij er van uit dat je gewoon zin hebt in seks en dat lijkt me volkomen terecht tenzij anders aangegeven.

Als het echt zo belangrijk voor je is dat het meer betekent, moet je dat niet aan de ander overlaten.
pi_194857068
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef Keyos het volgende:
En jij bepaalt voor een ander wat ‘betekenisloze seks’ is? Ik heb zowat de beste en meeste lange seks ooit gehad met iemand die ik dezelfde dag had ontmoet. Ik kan je zeggen, daar was voor beide partijen niets ‘betekenisloos’ aan. Maar wat de betekenis van de avond was moet je gewoon lekker aan de persoon zelf overlaten. Enige risico van snelle seks is dat iemand zich ‘gebruikt’ kan voelen in the end als de één daar wel een relatie in ziet en de ander niet, maar dan moet je gewoon de balls hebben om er niet in mee te gaan tot je comfortable met iemand voelt en leer trekken uit die situatie.

Ik sta er niet zo in (en zie seks los van een diepere emotionelere klik met iemand), maar een ieder mag dat voor zichzelf bepalen.
Oke nouja... als je dat van tevoren aangeeft dat seks met jou niet betekent dat je een emotionele band met die ander hebt en als je je niet slecht voelt over de tijd die je met dit soort seks hebt verspild moet je het natuurlijk helemaal lekker zelf weten.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:20 schreef Avianflu het volgende:
Als jij daar zo instaat moet je het zeker zo doen. Maar voor mij is solo seks iets totaal anders dan “echte seks”. En ik ben geen seksverslaafde. Bovendien ben ik sowieso niet 100% van mijn dag met 100% nuttige dingen bezig.
Gelukkig dat je niet seksverslaafd bent. Maar streef je daar niet naar dan om zoveel mogelijk nuttig bezig te zijn? Nou ja Fok is ook al totaal nutteloos en blijkbaar is seks voor jou een soort ontspanning. Ieder zn ding ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:28 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik denk dat het meer aan de achterliggende motivatie ligt.

Mensen willen soms veel te graag meer zien in seks, maar vergeten dat te toetsen voor ze ermee door gaan. Je moet het lekker doen als je zin hebt in seks. Je moet het niet doen als je denkt dat het meer is dan seks alleen, zonder dat je daar echt bewijs voor hebt. Tot je je mond open doet gaat de tegenpartij er van uit dat je gewoon zin hebt in seks en dat lijkt me volkomen terecht tenzij anders aangegeven.

Als het echt zo belangrijk voor je is dat het meer betekent, moet je dat niet aan de ander overlaten.
Mee eens. Aangezien veel mannen liegen, hou ik het lekker voor gezien.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 2 september 2020 @ 23:41:23 #132
263417 Keyos
Like a Boss
pi_194857220
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oke nouja... als je dat van tevoren aangeeft dat seks met jou niet betekent dat je een emotionele band met die ander hebt en als je je niet slecht voelt over de tijd die je met dit soort seks hebt verspild moet je het natuurlijk helemaal lekker zelf weten.
[..]

Gelukkig dat je niet seksverslaafd bent. Maar streef je daar niet naar dan om zoveel mogelijk nuttig bezig te zijn? Nou ja Fok is ook al totaal nutteloos en blijkbaar is seks voor jou een soort ontspanning. Ieder zn ding ja.
Het is niet alsof je uitspreekt tegen iemand die je nog niet extreem lang kent met: ‘hé, als wij seks hebben, betekent het niet dat we een relatie hebben’. Dat zou denk ik ook wel een gigantische moodkiller zijn (overigens geeft iemand al impliciet antwoord op die vraag als je na date 1 met iemand naar huis gaat). Als iemand een antwoord op die vraag wél belangrijk vindt dan moet iemand die vraag up front stellen en dan moet de ander daar een eerlijk antwoord op geven om geen verkeerde verwachtingen te wekken om in iemands broekje te komen.

Maar again, alles valt of staat met je eigen interpretatie van seks en de waarde die je eraan hangt. Aan je manier van schrijven te zien hang jij daar weer een ander gewicht aan dan ik. Al vind ik het wel opmerkelijk dat ik tussen de regels door wel een beetje lees alsof je de seks als een soort ‘investering’ ziet dat waarde moet creëren.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_194860331
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:41 schreef Keyos het volgende:
Het is niet alsof je uitspreekt tegen iemand die je nog niet extreem lang kent met: ‘hé, als wij seks hebben, betekent het niet dat we een relatie hebben’. Dat zou denk ik ook wel een gigantische moodkiller zijn (overigens geeft iemand al impliciet antwoord op die vraag als je na date 1 met iemand naar huis gaat). Als iemand een antwoord op die vraag wél belangrijk vindt dan moet iemand die vraag up front stellen en dan moet de ander daar een eerlijk antwoord op geven om geen verkeerde verwachtingen te wekken om in iemands broekje te komen.

Maar again, alles valt of staat met je eigen interpretatie van seks en de waarde die je eraan hangt. Aan je manier van schrijven te zien hang jij daar weer een ander gewicht aan dan ik. Al vind ik het wel opmerkelijk dat ik tussen de regels door wel een beetje lees alsof je de seks als een soort ‘investering’ ziet dat waarde moet creëren.
Dat snap ik niet, waarom het ineens een gigantische moodkiller zou zijn om het letterlijk te zeggen wanneer het immers volgens jou wel zo gewoon is dat men het volgens jou ook al stilzwijgend hoort aan te nemen. Kun je dat uitleggen?
Tweede ben ik het ook wel mee eens, maar dan moet diegene dus inderdaad ook wel eerlijk antwoorden.

Ja, ik zou het zelf als investering zien omdat ik maar heeel erg weinig mannen, bijna geen enkele de moeite waard vind om uberhaupt mee af te spreken en dat smerige, ook met voorbehoedsmiddelen nog steeds riskante, nog redelijk pijnlijke ook gedoe van seks mee te beleven. Ten minste, als je absoluut niet geil van iemand wordt ervaar je het zo. En nee, dat betekent niet dat ik die mannen wanneer ze wel een voor mij goed (lees: niet vrouwenhatend) karakter hebben in platonische zin niet enigszins leuk of knap kan vinden, maar wel dat het zich bij mij niet vertaalt in gelijk zin in seks met ze. Wat heb je er ook in vredesnaam aan? Zoals ik al zei, als je toch niet serieus bent over iemand vind ik het om die reden op lange termijn nutteloos. Nou ja, als je van seks houdt zul je er misschien nog een leuke herinnering aan overhouden, maar wat heb je aan een leuke herinnering als je toch al van tevoren had bepaald dat je die persoon een paar keer te verdragen zou vinden, daarna als de nieuwigheid eraf is al niet meer? Daarna wil je toch weer nieuwe seks met nieuwe mensen. Het houdt blijkbaar niet op, dat is waarom ik het een verslaving noem en blij ben dat ik er zelf geen tijd aan verspil.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 6 september 2020 @ 02:47:07 #134
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_194910773
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:40 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

Maar duurt te lang in welk opzicht denk je? We hebben al wel sex gehad meerdere keren en hij zei verliefd te zijn op het eerste moment dat hij me zag
Mannen worden gemiddeld 6 keer per maand verliefd op telkens een andere meid met een mooi kort rokje, lang blond haar, toffe bril etc. Mannen zijn heel vluchtig daarin. En voor hen voelt het heel heftig en echt voor die 20 minuten a 3 weken dat het duurt.
pi_194911162
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 02:47 schreef Mishu het volgende:

[..]

Mannen worden gemiddeld 6 keer per maand verliefd op telkens een andere meid met een mooi kort rokje, lang blond haar, toffe bril etc. Mannen zijn heel vluchtig daarin. En voor hen voelt het heel heftig en echt voor die 20 minuten a 3 weken dat het duurt.
Serieus haha. Heerlijk leventje op Tinder dus als je er dan ook nog goed uitziet als man.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194911420
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:37 schreef Trensperrent het volgende:
Hoi allemaal!

2 maanden nu casual aan het daten met een man die meteen na mijn vorige relatie vrij doelgericht me probeerde te versieren.
Uitte verbaal sterk dat hij me echt zat zitten, wat ik ook wel geloof.
Inmiddels wat gegrapt en gepraat over exclusiviteit, vanuit ZIJN kant. Inclusied vragen of ik niet meer met andere mannen contact heb. Laatste 2 weken voel ik z'n interesse heeeeel subtiel wat minder worden. Hij appt nog wel, maar voorheen maakte hij bv telkens nieuwe plannen, vooral voor het weekend. Nu niet en laatste keer moest ik dat doen.

Nu heeft mijn vriendin hem gister gespot op een datingsite, terwijl hij haar profiel 'likete'.

Zouden jullie mannen dit doen als je echt 'into' een meid was, of ben je die meid dan meer aan het playen of niet echt verliefd of serieus?
Hoe casual? Anders zou ik het niet doen omdat het onfatsoenlijk is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194911487
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:22 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

O shit.. Zien jullie dat echt als een afwijzing? Ik zag het juist als een positief antwoord! Ik gaf toch daarmee aan er opzich wel open voor te staan dacht ik. En het is zeker geen nee
Hier past maar een woord, vrouwen. Nu snap ik ook wel dat jij na een relatie die stukliep niet meteen zin hebt om in het diepe te springen. Maar zeg dan dat je er wel open voor staat alleen dat je nu nog even van je vrijheid wilt genieten. En die knuffel tja dat is gewoon een pijnloze trap in je ballen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194911746
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 07:55 schreef vipergts het volgende:

[..]

Hier past maar een woord, vrouwen. Nu snap ik ook wel dat jij na een relatie die stukliep niet meteen zin hebt om in het diepe te springen. Maar zeg dan dat je er wel open voor staat alleen dat je nu nog even van je vrijheid wilt genieten. En die knuffel tja dat is gewoon een pijnloze trap in je ballen.
_O- pijnloze trap in je ballen, die ga ik onthouden.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194911870
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 08:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

_O- pijnloze trap in je ballen, die ga ik onthouden.
Graag gedaan
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194912392
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 02:47 schreef Mishu het volgende:
Mannen worden gemiddeld 6 keer per maand verliefd op telkens een andere meid met een mooi kort rokje, lang blond haar, toffe bril etc. Mannen zijn heel vluchtig daarin. En voor hen voelt het heel heftig en echt voor die 20 minuten a 3 weken dat het duurt.
Voor 1000% mee eens. Het zal in de praktijk misschien weinig voorkomen, maar de aantrekkingskracht van een man die maar 3 weken verliefd was op een vrouw en tegelijkertijd nog op 5 andere vrouwen kun je dan zien als overeenkomend met maar 12% procent van de waarde vertegenwoordigend van de aandacht van een vrouw die een maand van 4 weken lang alleen exclusief op deze man verliefd was. Die 20 minuten is dan al verwaarloosbaar :’)
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194912795
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 09:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Voor 1000% mee eens. Het zal in de praktijk misschien weinig voorkomen, maar de aantrekkingskracht van een man die maar 3 weken verliefd was op een vrouw en tegelijkertijd nog op 5 andere vrouwen kun je dan zien als overeenkomend met maar 12% procent van de waarde vertegenwoordigend van de aandacht van een vrouw die een maand van 4 weken lang alleen exclusief op deze man verliefd was. Die 20 minuten is dan al verwaarloosbaar :’)
Huh, ik denk dat je een beetje overanalyseert....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194912993
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:18 schreef Avianflu het volgende:
Huh, ik denk dat je een beetje overanalyseert....
Nou, dan overanalyseren mannen net zo goed met hun vrouwen cijfer geven shit.
Er is tijdens daten vaak 1 persoon die meer aandacht heeft voor de ander en meer aandacht erin investeert dan andersom. Dat kun je wel negeren, maar dat betekent nog niet dat het daarmee ook niet meer zo is.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194914696
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou, dan overanalyseren mannen net zo goed met hun vrouwen cijfer geven shit.
Er is tijdens daten vaak 1 persoon die meer aandacht heeft voor de ander en meer aandacht erin investeert dan andersom. Dat kun je wel negeren, maar dat betekent nog niet dat het daarmee ook niet meer zo is.
Dat klopt wel inderdaad dat tijdens het daten vaak de een de ander net iets leuker vind dan andersom.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 6 september 2020 @ 14:32:58 #144
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_194916959
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Huh, ik denk dat je een beetje overanalyseert....
Ik dacht eerlijk gezegd dat het een parodie op mijn reactie was met al die cijfers :X maar mannen worden wel heel vluchtig en snel verliefd (verwijde pupillen etc.). Kan binnen een dag weer weg zijn.
pi_194917290
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 14:32 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd dat het een parodie op mijn reactie was met al die cijfers :X maar mannen worden wel heel vluchtig en snel verliefd (verwijde pupillen etc.). Kan binnen een dag weer weg zijn.
Ach, heb ik ook wel is last van. Vind ik een man helemaal geweldig en 24 uur later denk ik meahhh.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194919967
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 07:55 schreef vipergts het volgende:

[..]

Hier past maar een woord, vrouwen. Nu snap ik ook wel dat jij na een relatie die stukliep niet meteen zin hebt om in het diepe te springen. Maar zeg dan dat je er wel open voor staat alleen dat je nu nog even van je vrijheid wilt genieten. En die knuffel tja dat is gewoon een pijnloze trap in je ballen.
Zoveel "mannen" hier die pretenderen hetro te zijn maar tegelijkertijd verlangen dat een vrouw als een vent communiceert :D
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_194922872
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 14:32 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd dat het een parodie op mijn reactie was met al die cijfers :X maar mannen worden wel heel vluchtig en snel verliefd (verwijde pupillen etc.). Kan binnen een dag weer weg zijn.
:')

Zegt meer in wat voor kringen jij beweegt
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194924621
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:29 schreef Avianflu het volgende:
Dat klopt wel inderdaad dat tijdens het daten vaak de een de ander net iets leuker vind dan andersom.
Oke hoe kijk jij er tegenaan dan? Wat vind je daarvan?
Voor mij is het 1 van de redenen misschien wel De hoofdreden dat ik gestopt ben met daten. Ik vond het erg irritant dat de weinigen die ik leuk vond mij (op gegeven moment) niet leuk (meer) vond en misschien nog wel erger wanneer ik degenen die mij juist leuk vonden zelf weer niks vond.
Het contrast daartussen is echt onuitstaanbaar want je wilt natuurlijk niet zulke ontoepasselijke en inefficiënte gevoelens hebben maar ja :(

quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 14:32 schreef Mishu het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat het een parodie op mijn reactie was met al die cijfers :X maar mannen worden wel heel vluchtig en snel verliefd (verwijde pupillen etc.). Kan binnen een dag weer weg zijn.
Nee, was niet zo. Ik vond het juist goed en nu je het schrijft beinvloedde het idd mijn eigen post onbewust. 8)7

quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 19:12 schreef Godshand het volgende:

:')

Zegt meer in wat voor kringen jij beweegt
Feestjes met veel drugs denk ik. Maar het kan net zo goed gewoon ergens anders zijn. Want dit is ook mijn ervaring en ik kwam daar al lang niet meer.
Het is gewoon echt jantje lacht jantje huilt met mannen. Ene dag vinden ze je zogenaamd geweldig en dan opeens weer helemaal niks, naargelang het verloop van hun libido denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 06-09-2020 21:16:44 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194924857
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 21:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Oke hoe kijk jij er tegenaan dan? Wat vind je daarvan?
Voor mij is het 1 van de redenen misschien wel De hoofdreden dat ik gestopt ben met daten. Ik vond het erg irritant dat de weinigen die ik leuk vond mij (op gegeven moment) niet leuk (meer) vond en misschien nog wel erger wanneer ik degenen die mij juist leuk vonden zelf weer niks vond.
Het contrast daartussen is echt onuitstaanbaar :(.
Ik doel eigenlijk meer op dat je elkaar beide leuk vind maar dat er altijd 1 is die net iets meer verliefd is.
Op zicht is dat geen probleem, later balanceert zich dat vaak weer uit, ten minste in de 2 serieuze relaties die ik heb gehad.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194924869
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:23 schreef Avianflu het volgende:
Ik doel eigenlijk meer op dat je elkaar beide leuk vind maar dat er altijd 1 is die net iets meer verliefd is.
Op zicht is dat geen probleem, later balanceert zich dat vaak weer uit, ten minste in de 2 serieuze relaties die ik heb gehad.
Wie was er verliefder dan? Wat vond je daarvan? Hoe balanceerde het zich dan concreet uit?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194924934
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wie was er verliefder dan? Wat vond je daarvan? Hoe balanceerde het zich dan concreet uit?
Ik denk dat ik hun leuker vond in het begin dan zij mij. Ik vond daar toen niet echt iets van, was er niet echt mee bezig.
Na een tijdje werden zij ook verliefd en leidde het tot een gelijkwaardige relatie.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194925116
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 21:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]


Feestjes met veel drugs denk ik. Maar het kan net zo goed gewoon ergens anders zijn. Want dit is ook mijn ervaring en ik kwam daar al lang niet meer.
Het is gewoon echt jantje lacht jantje huilt met mannen. Ene dag vinden ze je zogenaamd geweldig en dan opeens weer helemaal niks, naargelang het verloop van hun libido denk ik.
Wat een onzin, als dat zo was zouden er geen gelukkige stellen zijn.

En die zijn er zat, om te beginnen al onze FOK! opperhoofd @Danny die gelukkig is met zijn gezin. Hij is nog steeds met zijn vrouw/vriendin (geen idee of ze nu getrouwd zijn of niet).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Admin maandag 7 september 2020 @ 08:46:12 #153
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_194929615
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 21:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat een onzin, als dat zo was zouden er geen gelukkige stellen zijn.

En die zijn er zat, om te beginnen al onze FOK! opperhoofd @:Danny die gelukkig is met zijn gezin. Hij is nog steeds met zijn vrouw/vriendin (geen idee of ze nu getrouwd zijn of niet).
al bijna 20 jaar getrouwd (november dit jaar 20 jaar *O*)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 9 september 2020 @ 16:13:13 #154
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194972722
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:24 schreef Trensperrent het volgende:

[..]

'ik zeg nooit nooit' is voor mij een soort voorzichtige ja? Nu al volmondig ja vond ik te snel, ook omdat we toen nog maar een maandje daten..
Voor mij is dat een neen, tamelijk duidelijk zelfs, maar dat je om de pijn een beetje te verzachten nog even erbij zegt, heel misschien toch.

Vind jou overigens sympathiek, daar niet van.
Maar vaak hoor je van vrouwen, ze zoeken een man die weet wat ie wilt, duidelijk waar hij heen wil. Dat vinden (veel) vrouwen belangrijk. Maar mannen ook! Laten we eerlijk zijn, de vrouwen hebben de ruimere keuzemogelijkheden. Vaak kunnen vrouwen zich permitteren even af te wachten en dan dient de volgende zich al weer aan. Op die manier loop je heel zelden een blauwtje. Een man die niet bij de upper 20 % zit maar die wel pit in zich heeft en ieder keer weer op vrouwen durft af te stappen, die heeft uiterlijk op zijn 25 ste al zijn 1000-ste afwijzing mogen incasseren. Dan word je toch wel wat voorzichtiger.
Hij had misschien gehoopt dat jouw antwoord zou zijn geweest oh schat, dat zou ik fantastisch vinden, wij tweetjes en dat je dan met hem knuffelde. Ik kan mij voorstellen dat ie zelfs sindsdien gevoelens van verliefdheid voor jou bwust zelf tempert, vanwege het idee dat de kans dat het echt iets wordt, jij zijn meisje wordt, dus exclusief, er gezien jouw antwoord toch niet inzit. Dus uit zelf bescherming van zijn gevoelens.

Maar het kan nog. ALS JIJ WILT !!
IK zou niet spreken over wat jouw vriendin gezien heeft maar mocht je dat willen zou, vraag gewoon, zou je nog exclusief met mij willen gaan? Ik ben er nu ook wel aan toe, ik wil het nu ook..

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 10-09-2020 18:38:35 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 9 september 2020 @ 16:20:13 #155
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194972836
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 08:46 schreef Danny het volgende:

[..]

al bijna 20 jaar getrouwd (november dit jaar 20 jaar *O*)
Ja, maar jij bent ook rijk, zelfs een eigen forum !!

_O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194981541
Ik heb alleen wat reacties op de eerste pagina gelezen dus weet niet in welke status je nu zit. Maar het lijkt voor mij alsof jullie elkaar beide wel op (sex)gebied lagen. Daardoor ga je toch wat gebonden voelen, maar daar kan een relatie niet op bestaan.

Mijn advies: laat het voor wat het is. Het was leuk maar het wordt niks op de lange termijn als hij zo snel al verder gaat kijken.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_194990125
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 16:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Maar het kan nog. ALS JIJ WILT !!
IK zou niet spreken over wat jouw vriendin gezien heeft maar mocht je dat willen zou vaag gewoon, zou je nog exclusief met mij willen gaan? Ik ben er nu ook wel aan toe, ik wil het nu ook..
Dit dus, als jij dat wilt, TS. Want wat wil jij nou eigenlijk?

Dat hij besluit verder te daten na jouw reactie kan ik me goed voorstellen, al is het maar omdat hij wil voorkomen gekwetst te raken ("als zij alle opties open wil houden, dan kan ik haar beter voor zijn").

Als je het met hem wilt proberen, dan zou ik ook open kaart spelen. En dan niet in de zin van hem vertellen dat je vriendin hem op een dating-app tegenkwam, maar dat je graag verder wilt met hem.
  vrijdag 11 september 2020 @ 14:42:58 #158
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195003232
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Of geen seks hebben, als dat je hobby niet is en gewoon gelijk afscheid nemen. Of elkaar niet eens ontmoeten natuurlijk ;) scheelt weer tijd. Tijd waarin je ook iets nuttigers kunt doen dan je seksverslaving bevredigen, want of je nou betekenisloze seks hebt met iemand die nooit de liefde van je leven zal worden en je maar een paar keer wil zien en daarna nooit meer of zelf gaat rukken, het resultaat van ff je zaad hebben geloost is toch hetzelfde?
Jij bent tenminste iemand waar je precies weet wat je er aan hebt. Zo heerlijk consequent zwartgallig, negatief, de wereld en zichzelf hatend, met de behoefte dat ook nog om zich heen te sproeien, zoals een boer zijn mest uitrijdt!

:) :) :) :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195009745
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Jij bent tenminste iemand waar je precies weet wat je er aan hebt. Zo heerlijk consequent zwartgallig, negatief, de wereld en zichzelf hatend, met de behoefte dat ook nog om zich heen te sproeien, zoals een boer zijn mest uitrijdt!

:) :) :) :W
Goede observatie, bedankt! Ik zal het onthouden voor als men weer eens aan mij vraagt hoe anderen mij zien.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 12 september 2020 @ 12:51:01 #160
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195019017
Ja, uit je berichten hier op te maken wel.
Misschien dat je in het ware leven anders bent / overkomt ........

w/ w/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')