Hoe komen die aan jouw nummer dan?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:40 schreef MrStock het volgende:
Gisteren ben ik om 1u 'snachts gebeld door de meldkamer van de politie, met als reden geluidsoverlast.
Het is een afgesloten terras, met glazen wanden ervoor..quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:49 schreef DW457 het volgende:
Ik zou muziek uit de tuin van de buren ook bloedirritant vinden. Zeker als dat tot 1 uur doorgaat. Helemaal als je kinderen hebt. Ga lekker binnen zitten met je muziek.
Dat vroeg ik dus ook al, wilden ze niet zeggen.. Was ook nog eens op mijn mobiel (ik heb geen vast nummer)quote:
De tendens is dat 80% van de bevolking gewoon van maandag t/m vrijdag werkt... En die buren werken niet, zijn werkloos..quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef Catkiller het volgende:
Waarom is het van zondag tot donderdag anders dan? Omdat jij dan moet werken en wil slapen? Misschien moeten je buren wel in het weekend werken en willen ze slapen wanneer jij na middernacht nog muziek aan hebt staan.
Je hebt een huis, ga er lekker in zitten.
Ja, dus? Dan kan het nog wel hinderlijk zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:58 schreef MrStock het volgende:
[..]
Het is een afgesloten terras, met glazen wanden ervoor..
[..]
Dat vroeg ik dus ook al, wilden ze niet zeggen.. Was ook nog eens op mijn mobiel (ik heb geen vast nummer)
[..]
De tendens is dat 80% van de bevolking gewoon van maandag t/m vrijdag werkt... En die buren werken niet, zijn werkloos..
Goh ben jij toevallig die buren ofzo. Het komt nooit voor dat je bezoek ontvangt in de zomer of dat er een feestje is? Oh wacht, daar moet je vrienden voor hebben of familie die jou nog wil zienquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, dus? Dan kan het nog wel hinderlijk zijn.
99% kans dat het een fake telefoontje was dan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:58 schreef MrStock het volgende:
Dat vroeg ik dus ook al, wilden ze niet zeggen.. Was ook nog eens op mijn mobiel (ik heb geen vast nummer)
Ja ik zal de volgende keer zeggen dat ze maar een auto langs moeten sturen..quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:03 schreef Fred2 het volgende:
[..]
99% kans dat het een fake telefoontje was dan.
Vast een van de buren die meer last van je geluid heeft dan ze face-to-face willen toegeven.
Je vraagt naar meningen, accepteer dan ook dat er meningen komen die afwijken van wat jij graag wil horen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef MrStock het volgende:
[..]
Goh ben jij toevallig die buren ofzo. Het komt nooit voor dat je bezoek ontvangt in de zomer of dat er een feestje is? Oh wacht, daar moet je vrienden voor hebben of familie die jou nog wil zien
Waarom vraag je iets als je geen reactie wil.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef MrStock het volgende:
[..]
Goh ben jij toevallig die buren ofzo. Het komt nooit voor dat je bezoek ontvangt in de zomer of dat er een feestje is? Oh wacht, daar moet je vrienden voor hebben of familie die jou nog wil zien
Ja maar ik mag gewoon zoveel decibel geluid makenquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:58 schreef Sorella het volgende:
Hier ook met die hitte, buren zaten buiten in de voortuin tot een uur of 2 s,nachts, ze hadden geen muziek aan en ze praatte niet echt hard maar geluid draagt erg ver s,nachts en volgens mij vergeten een hoop mensen dat.
Je komt gewoon als een zuurpruim over. Ik hoor zo vaak wat bij verschillende buren en ik heb zoiets van leef en laat leven. Maar je hebt wel evengoed recht op je eigen mening natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vraagt naar meningen, accepteer dan ook dat er meningen komen die afwijken van wat jij graag wil horen.
Waar de wietlucht hier mee te maken heeft weet ik niet.. En onder mijn raam.. het huis staat 30 meter verder op, niet gaan ridiculiseren om daarmee 'begrip' of 'standpunt' van de ander te creëren...quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:31 schreef Fugue het volgende:
Dat iets volgens de wet mag wil niet zeggen dat je het dan ook moet doen.
Ik mag ook de hele dag onder jouw raam Fransie Bauer draaien en een wietlucht bij je naar binnen passen, kijken of je dat ook leuk vindt
Geen idee hoeveel decibel er precies geproduceerd mag worden s,nachts maar het is een feit dan geluid s,nachts harder klinkt en verder draagt als overdag.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:00 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja maar ik mag gewoon zoveel decibel geluid maken [ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |