abonnement Unibet Coolblue
pi_195083994
Froome + Bernal naar de Vuelta?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_195084120
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:22 schreef 4-elements het volgende:
Weet niet helemaal wat ik moet vinden van de beslissing om Bernal eruit te halen. Of er is echt iets met hem aan de hand, of het is lafjes.
Als er fysieke problemen zijn en je in principe niet meer genoeg gaat herstellen om nog iets te doen in de Tour, is dit een logische beslissing. Dan wordt het uitrijden om het uitrijden. En voor een renner van het kaliber Bernal heeft dat weinig toegevoegde waarde. En ik vrees dat we straks hetzelfde over Poels kunnen zeggen..

Hij gaf wel aan dat hij graag iets terug wilde doen voor z'n ploeggenoten, maar als het fysiek niet gaat, wordt dat ook niet veel meer dan bidons halen waarschijnlijk.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 16 september 2020 @ 09:53:26 #54
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_195084252
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:22 schreef 4-elements het volgende:
Weet niet helemaal wat ik moet vinden van de beslissing om Bernal eruit te halen. Of er is echt iets met hem aan de hand, of het is lafjes.
Nou ja, waarom door laten gaan als hij na die etappe waar hij voor het eerst minuten verloor al klaagde dat zijn rugpijn terug was, waarna het duidelijk niet beter ging?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_195084509
Kenners van het Colombiaanse wielrennen zeiden al lang dat hij het niet zou redden. De eerste bergrit was de definitieve bevestiging.

Het is te hopen dat Brailsford Bernal geen blijvende schade heeft toegebracht door hem zo te pushen. De rugproblemen van Bernal zijn blijkbaar van chronische aard en er zijn nu ook nog knieproblemen bij gekomen.
  woensdag 16 september 2020 @ 11:02:31 #56
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_195085359
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kenners van het Colombiaanse wielrennen zeiden al lang dat hij het niet zou redden. De eerste bergrit was de definitieve bevestiging.

Het is te hopen dat Brailsford Bernal geen blijvende schade heeft toegebracht door hem zo te pushen. De rugproblemen van Bernal zijn blijkbaar van chronische aard en er zijn nu ook nog knieproblemen bij gekomen.
Einde tijdperk Bernal. Je kan niet jong genoeg naar de Tour gaan om hem proberen te winnen (SO naar Pat die eigenlijk Evenepoel had in moeten plannen voor de Tour).
  woensdag 16 september 2020 @ 11:24:02 #57
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_195085699
Het probleem gaat ook veel verder dan Egan. Los van de rug kun je je afvragen of hij zichzelf in de voorbereiding niet compleet voorbij gereden is. Hij is niet fit, dat zag je aan veel dingen, ondanks dat hij vorige week een hint gaf er doorheen te komen. Maar je kunt je sterk afvragen of er gewoon niet heel veel dingen mis zijn binnen INEOS. Dit jaar zou je het Covid excuus kunnen maken, maar wat dan met vorig jaar? Dit is de tweede keer op rij dat INEOS in blok gewoon ondermaats is. Voorheen had je in een groep van, laten we zeggen tien tot vijftien man, drie of vier keer Sky zitten. Dat is deel te wijten aan het feit dat ze nu meer rouleur georiënteerd zijn, maar andermaal is het collectief niet goed genoeg.
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 september 2020 @ 12:25:18 #58
54593 crew  Olga
Cheese
pi_195086996
Küng ook niet meer van start. wil zich voorbereiden op wk
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_195087996
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Het probleem gaat ook veel verder dan Egan. Los van de rug kun je je afvragen of hij zichzelf in de voorbereiding niet compleet voorbij gereden is. Hij is niet fit, dat zag je aan veel dingen, ondanks dat hij vorige week een hint gaf er doorheen te komen. Maar je kunt je sterk afvragen of er gewoon niet heel veel dingen mis zijn binnen INEOS. Dit jaar zou je het Covid excuus kunnen maken, maar wat dan met vorig jaar? Dit is de tweede keer op rij dat INEOS in blok gewoon ondermaats is. Voorheen had je in een groep van, laten we zeggen tien tot vijftien man, drie of vier keer Sky zitten. Dat is deel te wijten aan het feit dat ze nu meer rouleur georiënteerd zijn, maar andermaal is het collectief niet goed genoeg.
Klopt inderdaad. Ik wil niet flauw zijn, maar vraag me wel af hoeveel invloed het heeft dat ketonen veel meer gemeengoed zijn geworden ipv het competitieve voordeel dat Sky er mee had.

Mocht ik manager zijn van Bernal dan zou ik wellicht adviseren naar een ander team te vertrekken. Alleen contract t/m 2023 zal dat niet eenvoudig maken.
pi_195090198
Nieve abandon.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_195090424
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Het probleem gaat ook veel verder dan Egan. Los van de rug kun je je afvragen of hij zichzelf in de voorbereiding niet compleet voorbij gereden is. Hij is niet fit, dat zag je aan veel dingen, ondanks dat hij vorige week een hint gaf er doorheen te komen. Maar je kunt je sterk afvragen of er gewoon niet heel veel dingen mis zijn binnen INEOS. Dit jaar zou je het Covid excuus kunnen maken, maar wat dan met vorig jaar? Dit is de tweede keer op rij dat INEOS in blok gewoon ondermaats is. Voorheen had je in een groep van, laten we zeggen tien tot vijftien man, drie of vier keer Sky zitten. Dat is deel te wijten aan het feit dat ze nu meer rouleur georiënteerd zijn, maar andermaal is het collectief niet goed genoeg.
Zou dat er wellicht mee te maken hebben dat Sivakov zwaar gevallen is, Carapaz een noodoplossing was die óók gevallen is (en Thomas te hard getraind had)?
pi_195095038
Spraakwaterval en homo universalis Jens “Buske” Debusschere helaas buiten tijd. Reed zich in de vallei helemaal binnenstebuiten opdat Kokaar in Parijs een 13e plaats kan behalen.
pi_195095225
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:02 schreef The_Undertone het volgende:
Spraakwaterval en homo universalis Jens “Buske” Debusschere helaas buiten tijd. Reed zich in de vallei helemaal binnenstebuiten opdat Kokaar in Parijs een 13e plaats kan behalen.
Morgen buiten tijd gereden wordt, lijkt me kansrijker ;)
pi_195095826
En toen waren ze nog met 150.
pi_195095916
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:35 schreef JohnDDD het volgende:
Froome + Bernal naar de Vuelta?
Dat hoorde ik vandaag ook. Want Froome breekt zelf nog geen potten in de Tirenno Adriatico
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')