abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194784725
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 21:18 schreef Natalie het volgende:

[..]

Nee, idd! Al betwijfel ik of de verhuurder er erg happy van wordt ;)
In geval van koop :P
En mocht het mis gaan, dan staat dat muurtje weer snel op zijn plaats.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194788170
Hou het gewoon bij stiekem foto’s maken uit het raam als ze naar de auto loopt.
  zondag 30 augustus 2020 @ 09:33:21 #28
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_194789532
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 21:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, ik weet best wat schaken is. Maar ik had het dus niet over schaken maar over versieren. Dat zei ik toch. Dimwit.
Je weet het dus niet. Maar maakt niet uit. Overschreeuw jezelf vooral.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_194792471
Vraag je buurvrouw mee uit. Misschien vind ze het wel leuk. :)
pi_194793068
Waarom wil je haar nu al mee uit vragen? Waarom moet het allemaal zo snel? Omdat je je hormonen niet in bedwang kunt houden?
Leer haar eerst fatsoenlijk kennen zou ik zeggen, het maakt niet uit hoeveel contact je hebt, na 2 weken ken je iemand nog niet
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194793620
Gewoon vragen om eens een keertje samen ergens iets te eten. Het antwoord zegt dan waarschijnlijk genoeg
Het is wat.......
pi_194793840
Het is toch alleen maar een compliment als je haar mee uit vraagt? Misschien moet je het alleen niet al te gewichtig maken. Gewoon als je contact met haar hebt tijdens het koken haar vertellen dat je daar mee bezig bent en vragen of ze zin heeft een hapje mee te eten. Of als je contact met haar hebt terwijl je ergens bent vragen of ze zin heeft om ook te komen. Als het echt zo goed klikt en je neemt geen initiatief gaat ze ook twijfelen. Beter neem je dan initiatief wat eigenlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn bij een dergelijk contact. Met een beetje geluk verdwijnen daardoor ook haar eventuele twijfels. Zolang je er maar niet een geforceerde poespas van maakt maar juist met de nodige spontaniteit brengt kan er weinig mis gaan. Mocht ze merken dat je meer verwachting hebt dan waar ze zelf comfortabel bij is dan zal ze je verwachtingen al dan niet indirect wel bijstellen zonder dat je daardoor op alle gebieden afgewezen wordt. Dan kun je elkaar als buren ook gewoon blijven zien.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_194794685
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 19:04 schreef X2 het volgende:
Ik woon in een appartementencomplex en heb sinds ruim 2 weken een nieuwe buurvrouw. Vanaf het begin vond ik haar al interessant en we hebben al best veel contact. Zowel via de app als persoonlijk. We spreken elkaar elke dag. In die 2 weken heb ik met haar al meer contact gehad dan met sommige andere buren in 2 jaar tijd. Alleen heb ik nog niet laten merken dat ik haar leuk vind, althans niet bewust. Misschien heeft ze wel wat door, maar dat weet ik niet zeker. Normaal zou ik een vrouw gewoon mee uitvragen, maar nu het een buurvrouw betreft merk ik dat ik toch terughoudender ben. Stel dat ik word afgewezen dan moet ik daar misschien nog wel jaren naast wonen. Ik zoek naar een manier hoe ik dit het beste aan kan pakken in dit geval. Iemand ervaringen hiermee of wellicht iets vergelijkbaars?
Klinkt al goed toch?

Maar dat praten, zijn jullie dan ook in elkaars huis al geweest? Of alleen voor de deur of in de hal/portiek?

Anders eens uitnodigen voor kopje koffie/thee of borrel. Dan kan je peilen of ze single is.

Dan loopt het vanzelf wel. Aan jou inderdaad of je er werk van durft te maken. Ik neem aan dat als het goed gaat je wel jaren bij elkaar bent. En de huur is zo opgezegd, je hoeft geen koopwoning te verkopen als het mis loopt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195126683
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 19:04 schreef X2 het volgende:
e buurvrouw. Vanaf het begin vond ik haar al interessant en we hebben al best veel contact. Zowel via de app als persoonlijk. We spreken elkaar elke dag. In die 2 weken heb ik met haar al meer contact gehad dan met sommige andere buren in 2 jaar tijd. Alleen heb ik nog niet laten merken dat ik haar leuk vind, althans niet bewust. Misschien heeft ze wel wat door, maar dat weet ik niet zeker. Normaal zou ik een vrouw gewoon mee uitvragen, maar nu het een buurvrouw betreft merk ik dat ik toch terughoudender ben. Stel dat ik word
hoe kom je aan haar nummer?
5 Ferrari's op videoband!
pi_195127003
Girl next door.
pi_195234370
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:01 schreef HPoi het volgende:
Girl next door.
Denk eerder the big bang theory
Cuore Sportivo
  donderdag 24 september 2020 @ 16:01:43 #37
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195235068
Begin eens met haar elke ochtend op te wachten bij haar voordeur, kijk eens hoe ze daar op reageert en dan kun je de volgende move plannen (briefjes in haar brievenbus, elke dag meerdere, als die vol zit onder haar deur schuiven).
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')