al denk ik dat het wel meevalt maar misschien isdat ook de valkuil :pquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar ja dat is ergens wel logisch met een overdosis aanbod
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, maat is uit de sauna. We gaan zo eten
Schnitzelgenotquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, maat is uit de sauna. We gaan zo eten
ja maar ik zie ook echt trollen van mensen elkaar leuk vinden. Kan toch niet om lekker gaan danquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Onzin allemaal, je vind elkaar erg leuk en erg lekker of niet, simpeler kan het niet.
Misschien verzuipen die wel in elkaars ogen, weet jij veel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik zie ook echt trollen van mensen elkaar leuk vinden. Kan toch niet om lekker gaan dan
ja is ook zo ja ;Pquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien verzuipen die wel in elkaars ogen, weet jij veel.Net wat je ding is.
Soort zoekt soort hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik zie ook echt trollen van mensen elkaar leuk vinden. Kan toch niet om lekker gaan dan
Meestal past het wel een beetje bij elkaar, soms zie je wel eens concessies maar dat heeft dan een oorzaak, ik ben ooit eens getrouwd geweest met een playmate en haar vorige serieuze relatie was een vrij bekende bodybuilder maar het spannendste wat hij deed was creatinescheten laten op de bank, ja hoiiiiiquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Innerlijk boeit wat minder?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja nou zoek toch wel een lekker hapje
Jawel kan wel denk ik maar is wat lastiger als je voorkeur vooral op uiterlijk ligt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dus ook daarom denk ik teveel verwacht. dat het niet samen kan :p
Ms ben je dat zelf stiekem dan ook welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja nou zoek toch wel een lekker hapje
NOu ja je kan op die apps vrijwel niet anders selecterenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel kan wel denk ik maar is wat lastiger als je voorkeur vooral op uiterlijk ligt.
Da's het grote nadeelquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja je kan op die apps vrijwel niet anders selecteren
Ja daarom stuur je elkaar toch berichtjes en telefoneer je met elkaar, dat heeft op dat moment niets met uiterlijk te maken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja je kan op die apps vrijwel niet anders selecteren
nee maar dan is de match natuurlijk geweest op basis van het uiterlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom stuur je elkaar toch berichtjes en telefoneer je met elkaar, dat heeft op dat moment niets met uiterlijk te maken?
Ja dat is altijd stapje een, daarom is het altijd natuurlijker om iemand in de kroeg, sport of vriendenclub tegen te komen, dan gaat het zonder dat rare geforceerde en kun je ook wel eens denken nou die gozer heeft dan wel een mopsneus maar wat een leuke lieve glimlach, hij ruikt altijd zo lekker en hij laat me lachen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dan is de match natuurlijk geweest op basis van het uiterlijk
Da's op zich bij een random ontmoeting ook wel een factor natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dan is de match natuurlijk geweest op basis van het uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |