SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:37 schreef Columbiafan het volgende:
Als die vreselijke Tony Martin nu weer met z'n handjes gaat zwaaien ga ik echt overgeven...
Alstublieft niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Iedereen vanaf de laatste vijf ą tien kilometer in dezelfde tijd zetten zou geen kwaad kunnen vandaag.
De vroege decennia van dit soort grote ronden lijken me niet alleen maar fijne zaken te bevatten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Alstublieft niet.
Dit hoort er verdorie bij.
Ga de geschiedenis van die grote ronden maar eens checken: er zijn ieder jaar talloze pechvogels door dit soort shit, ook bij favorieten en kanshebbers.
Afgezet. Hopelijk morgen geen regen en wel koers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop dat we nu wel gaan fietsen of gaan ze nog wachten op Sjors
Dagjesvolk gespot.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:40 schreef asco het volgende:
[..]
Afgezet. Hopelijk morgen geen regrn en wel koers.
Walen quotumquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:40 schreef Mykonos het volgende:
Ga weg met de kantoorklerken. We hebben al genoeg tweederangs Belgen gehoord vandaag.
Madquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:40 schreef noodgang het volgende:
Ja laten we met z'n allen die extreem lange post gaan quoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |