Haags Historisch geloof ik. Vorig jaar geweest. Diepe indruk gemaakt, zoals je ziet.quote:
Willen ze zelfquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laat je die arme vent nog betalen ook
Strak huehue.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee vroeger, toen ik nog strak, spontaan en energiek was.
https://www.haagshistoris(...)r-gebroeders-de-wittquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
k zie niks staan over vingertopjes
Nee dan moet je naar Amsterdam maar dat museum is nog dicht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
dacht hele collectie met ledematen
dat geeft @bitterbal misschien weer ideeën voor het hoofd van @LTVDKquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
Gevangenpoort is misschien ook nog wel leuk.
oh das wel vetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan moet je naar Amsterdam maar dat museum is nog dicht.
https://www.amc.nl/web/museum-vrolik.htm
Ja vond ik verrassend leuk. Met een zwaard waarmee een andere belangrijker Nederlander was onthoofd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
Gevangenpoort is misschien ook nog wel leuk.
ben er vroeger een keer geweest. Zeer veel ideeen op gedaan jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat geeft @:bitterbal misschien weer ideeën voor het hoofd van @:LTVDK
Ze hakt die volkszanger in zijn gele zwembroekje maar gewoon lekker in stukjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk pas de komende tijd goed op je tong en vingertopjes.
Ben er een paar keer geweest, ze hadden weleens anatomieweekends met rondleidingen achter de schermen en extra themarondleidingen, en je kon dooie beesten en botten vasthouden.quote:
Johan van Oldenbarnevelt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vond ik verrassend leuk. Met een zwaard waarmee een andere belangrijker Nederlander was onthoofd.
Kun je in de AH ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:54 schreef CherryLips het volgende:
en je kon dooie beesten en botten vasthouden
Ik denk meewarig terug aan de jumbo-lekkerbek die ik in februari in Hull atquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Daarna tram gepakt en kibbeling gegeten in Scheveningen. Goede dag.
Ik ga er zo wel lekker eentje nemenquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga er zo wel lekker eentje nemen
Ja ik ben nooit gestopt hequote:
Eet smakelijk of ben je wat anders van plan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga zo wel lekker Een eendje nemen
Staat in de TTquote:
https://www.easytoys.nl/jongeheer-pure-chocolade-p-3832/quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust nu wel een chocoladereep.
Ik ga niet klikkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.easytoys.nl/jongeheer-pure-chocolade-p-3832/
54 dagenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij wel en dat is keigoed
ja ook al 6 maanden coronaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Whoa serieus.
Tijd gaat echt snel
So you run and you run to catch up with the sun but it's sinkingquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Whoa serieus.
Tijd gaat echt snel
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
Bal krijgen we wel een update of hij leuk is?
binnen de eerste 5 min :pquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En of 't een peukie of een forse komkommer is?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
K dacht een keer tijdens een date naar iemand te sturen hoe leuk die wel niet was. date was op het toilet.
Had ik het naar de date zelf gestuurd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
K dacht een keer tijdens een date naar iemand te sturen hoe leuk die wel niet was. date was op het toilet.
![]()
Lol! Gelukkig was het een leuke, het zou nog erger zijn als je heel negatief was geweest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Of een schatkaart waar we de restanten bij elkaar kunnen zoeken.
ja heb ik ook een keer gehad na een date. Heel lang geleden in de tijd van msn messenger.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Gelukkig was het een leuke, het zou nog erger zijn als je heel negatief was geweest.
Beter dat dan wanneer ie niet leuk was geweestquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Oke geef live updates dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien, misschien niet; ik ga iig bitterbal's kant op
oh okequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het was tussen1400 en 1500 :p
jezusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het was tussen1400 en 1500 :p
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
Oke leek net alsof die voorbij liep![]()
Hoe waren de popatoes gister?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Hmm zelf crispy kipnuggets gemaakt. Zo lekker. ❤️
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
C’mon je bent de 30 gepasseerd. Na die hinderden dates nog zenuwachtig zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
Het is alleen maar enger na je 30e.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
C’mon je bent de 30 gepasseerd. Na die hinderden dates nog zenuwachtig zijn.
De drempel wordt niet bepaald lagerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is alleen maar enger na je 30e.
Oh dat heb ik nooit meer geprobeerd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is alleen maar enger na je 30e.
Ik denk dat jij iets anders zocht dan wij nu en dat het daarom wat minder spannend was.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit meer geprobeerd.
Vroeger vond ik het wel mooi de eerste date. Beetje aftasten, gelijk neuken.
Mijn vriendin ben ik letterlijk tegenaangebotst.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij iets anders zocht dan wij nu en dat het daarom wat minder spannend was.
Als je liefde zoekt, vind je het vaak idd juist niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Daten is altijd kansloos.
Het komt altijd als je het niet verwacht.
Klinkt goed. Enjoyquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry jongens voor de interruptie, ik ben weg voor een etentje en weizenparty
Nog geen updates vanuit Den Haagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik al veel gemist van de bitterdate?
*kwispelt van voorpret.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog geen updates vanuit Den Haag
https://regio15.nl/nieuws/p2000quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog geen updates vanuit Den Haag
Stond je op het station bitterballen te spotten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:09 schreef mschol het volgende:
ik heb dr niet gespot, dit kan een goed teken zijn, zijn ze gewoon gelijk bitterballetjes aan het maken
ik was in het centrumquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond je op het station te bitterballen te spotten?
Of de drupjes angstzweet en vrouwelijke voorpret op de grond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de koekkruimels volgen.
Slakkenspoor met stukjes koek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of de drupjes angstzweet en vrouwelijke voorpret op de grond.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:27 schreef mschol het volgende:
NWS / Man neergestoken in Den Haag, verdachte slaat op de vlucht
ohjee
De verdachte sloeg op de vlucht, mogelijk op een scooter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:27 schreef mschol het volgende:
ohjee
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:27 schreef mschol het volgende:
ohjee
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De verdachte sloeg op de vlucht, mogelijk op een scooter.
Wel heel 'toevallig' ...
............quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:05 schreef Gruj0 het volgende:
Hoe noemen we influencers die een virus hebben opgelopen? Influenzars.![]()
Ik zou je reguliere baan voorlopig niet opgeven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:05 schreef Gruj0 het volgende:
like gegevenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:05 schreef Gruj0 het volgende:
Lijkt me wel tof om zo’n installatie in mijn woonkamer te hebben om een beetje te kunnen FOK!kenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
bizar wel hoe snel de techniek gegaan is
Kan prima. 18 kartonnen dozen en een IPadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om zo’n installatie in mijn woonkamer te hebben om een beetje te kunnen FOK!ken
Ik wil er wel zo’n stuurwiel bijquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan prima. 18 kartonnen dozen en een IPad
over 2 maanden af te halen aan de costa del Zeelandquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil er wel zo’n stuurwiel bij
Die sloop je even uit je schip?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
over 2 maanden af te halen aan de costa del Zeeland
Dat je naar rechts moet draaien voor koffie met zo'n stuur en 16 bakelieten knoppen om moet zetten om van tv zender te switchen, en een kleine glimmende knop om te kunnen tijdreizenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil er wel zo’n stuurwiel bij
ja ik weet het niet meer. Hij liep mij dus echt idd voorbijquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
hij kwam idd alleen om het rondje te lopen. 10 km gelopen... geen flirt
Wat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet het niet meer. Hij liep mij dus echt idd voorbijmaar goed fucking aardige jongen. HIj moest bij zijn oma eten
Dus eenmalig?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
ik stond op cs te wachten. Dus zag een jongen de smullers inschieten,dacht nah dat is hem .. loopt die jongen gewoon zo voorbij. keek mij nog strak aan ook... K denk wtf dat is hem toch? maar hij liep gewoon door...quote:
Zeker om de paar minuten NOS berichtjes voorgelezen hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
herkende hem trouwens ook niet van de fotos
Hij zei de hele tijd wat weet je veel![]()
maar echt super aardig
Drugs of wat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik stond op cs te wachten. Dus zag een jongen de smullers inschieten,dacht nah dat is hem .. loopt die jongen gewoon zo voorbij. keek mij nog strak aan ook... K denk wtf dat is hem toch? maar hij liep gewoon door...
Maar dat was hem
spiekbriefjes op mijn hand geschrevenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeker om de paar minuten NOS berichtjes voorgelezen he
Hoe vond je elkaar dan alsnogquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik stond op cs te wachten. Dus zag een jongen de smullers inschieten,dacht nah dat is hem .. loopt die jongen gewoon zo voorbij. keek mij nog strak aan ook... K denk wtf dat is hem toch? maar hij liep gewoon door...
Maar dat was hem
Misschien loopt hij heeeeeeel erg graag?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee :p
wie komt er nou om een rondje te lopen
Fles, denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee :p
WTF?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
jeps. Echt hele tijd gesproken ook. wilde nergens zitten om te drinken of te eten maar gewoon lekker lopen... Kijken waar ik zoal allemaal liep ... .. ... ...quote:
Weet ik niet. Maar ik ben sowieso slecht in dta soort tekekenenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen aantrekkingskracht ook of zo dan, dat hij je uitkleed met zijn ogen of zo?
Zou voortaan ander rondje lopen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. Echt hele tijd gesproken ook. wilde nergens zitten om te drinken of te eten maar gewoon lekker lopen... Kijken waar ik zoal allemaal liep ... .. ... ...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Dus Dries zit op tinder om rondjes te lopen. Daar zijn toch andere apps voor?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. Echt hele tijd gesproken ook. wilde nergens zitten om te drinken of te eten maar gewoon lekker lopen... Kijken waar ik zoal allemaal liep ... .. ... ...
heb niet mijn vaste rondje gelopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou voortaan ander rondje lopen.
Nee he. Hij was wel blij dat die was gekomen zei die.....quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:50 schreef Modus het volgende:
Duidelijk dat hij het niet als date zag, zou ik zeggen.
Slim balletjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb niet mijn vaste rondje gelopen
nee, wij sturen met een paddenstoeletje als 't met t handje moet. en voornamelijk met een pookje van een centimeter of 5.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die sloop je even uit je schip?
Tijdens het wandelen? Aparte fetish.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee he. Hij was wel blij dat die was gekomen zei die.....
Nee dat was Fokquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zit dat tinder echt vol gekkies
nee claus was daar idd wat voortvarender in maar ja duitsersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:52 schreef Koen66 het volgende:
Hij heeft je er nog niet uitgeknikkerd intussen?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
ben trouwens wel langs die steekpartij gelopen :p
ja. godver deed het in mijn broek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:56 schreef Modus het volgende:
Dus weer voor jandoedel een week lopen stressen
Was hij maar 1.65 dan of zo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
maar goed weet niet of ik het er op zou kunnen. wel mooie ogen.. volgens mij ook gelogen weer over zijn lengte
Jij compleet paarklaar voor de zekerheidquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
nee hij was wel wat langer maar denk niet die volle 10 cmquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was hij maar 1.65 dan of zo?
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij compleet paarklaar voor de zekerheid
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:59 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij had het oko van te voren gezegd maar dacht dat het een grapje was
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar hoor, echt raar weer.
En dan "ja ik moet bij mijn oma gaan eten"
_!
Hooguit een excuus bedachtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:01 schreef Modus het volgende:
Zal wel weer aan mij liggen maar als ik een date plan, heb ik sowieso nooit later op de avond iets anders gepland.
ja of een ander soort wandeling.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Mja, hier komt geen tweede date wandeling van.
Het was dan ook een wandeling zonder erotische ladingquote:
Nee maar jij hoopt dan op sexquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:01 schreef Modus het volgende:
Zal wel weer aan mij liggen maar als ik een date plan, heb ik sowieso nooit later op de avond iets anders gepland.
Je moet een boek gaan schrijven over je dates joh.quote:
ja het was geen flirt nee maar goed dat ben ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was dan ook een wandeling zonder erotische lading
Snap em nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet een boek gaan schrijven over je dates joh.
Het is ook alsof een leeuw op de savanne tegen de krokodil, hyena, cheetah en slang zegt, ja joh eten jullie maar van mijn pasgevangen prooi hoor, ik heb geen honger.
De titel: Veel bitter weinig ballenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet een boek gaan schrijven over je dates joh.
Het is ook alsof een leeuw op de savanne tegen de krokodil, hyena, cheetah en slang zegt, ja joh eten jullie maar van mijn pasgevangen prooi hoor, ik heb geen honger.
Jawel dat ben je wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het was geen flirt nee maar goed dat ben ik ook niet.
Ja uhm wel date maar zou em niet mee naar huis nemen. Maar het is tinder dus zit er niet voor een wandeling neequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe had je afgesproken dan. als date of als wandeling?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De titel: Veel bitter weinig ballen
Je spreekt toch op tinder geen wandelingen af? Het is de VVV nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe had je afgesproken dan. als date of als wandeling?
Nou mannen mogen gerust hun interesse een beetje laten blijken toch, daar zijn we mannen voor, dan is het aan de vrouw om daarin mee te gaan of niet.quote:
preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je spreekt toch op tinder geen wandelingen af? Het is de VVV niet
weet ik veelquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je spreekt toch op tinder geen wandelingen af? Het is de VVV niet
Ja maar iemand kent je toch al van gesprekken en berichtjes en zo, daar prik je dan toch zo doorheen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. juist koel en afstandelijk
Jawel maar k flirt dus echt niet. ook niet onbewustquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar iemand kent je toch al van gesprekken en berichtjes en zo, daar prik je dan toch zo doorheen?
Ook een koelkast heeft een hendel om hem open te maken en dat gaat vaak nog vrij makkelijk ook nog.
Bedoel ook geen opgebonden tieten en rode lippenstift maar subtiel wel en komop je bent een vrouw en nog een elegante ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar k flirt dus echt niet. ook niet onbewust
misschien werd het daarom wel een wandelingquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar k flirt dus echt niet. ook niet onbewust
Ja dat beeld heb je van mij geschetst maar klopt niet hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedoel ook geen opgebonden tieten en rode lippenstift maar subtiel wel en komop je bent een vrouw en nog een elegante ook.
Ja ligt het aan mijquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:11 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien werd het daarom wel een wandeling
Die paar foto's die ik van je zag lijk je juist best wel een flirtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het was geen flirt nee maar goed dat ben ik ook niet.
ja nou das dus verkeerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die paar foto's die ik van je zag lijk je juist best wel een flirt
Nah ik wilde al eerder afspreken hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Misschien is het wel dat mannen tegenwoordig geen weken moeite meer willen en hoeven doen voor een wip en aan de voet van de berg bitterbal staan, naar de top kijken en denken ik ga wel naar Anja want die wipt voor een broodje kroket.
Alsof ik geen verstand van vrouwen hebquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat beeld heb je van mij geschetst maar klopt niet hoor
heb je al gezwommen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Even naar de Marienkapelle gelopen, wat nog flink verder was dan gedacht. Dat wordt wat morgen, als we de Bollenbergturm op willen. We zitten hier op zo'n 490 meter, en de voet van de toren is op 757. En dan die toren nog op dus. Dat wordt stevig ontbijten
18:45 mogen we aan tafel
Met een volle maag loop ik niet zo lekker.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Even naar de Marienkapelle gelopen, wat nog flink verder was dan gedacht. Dat wordt wat morgen, als we de Bollenbergturm op willen. We zitten hier op zo'n 490 meter, en de voet van de toren is op 757. En dan die toren nog op dus. Dat wordt stevig ontbijten
18:45 mogen we aan tafel
Ja dat maakt niet uit in mijn verhaal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah ik wilde al eerder afspreken he
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat maakt niet uit in mijn verhaal.
Als er een klik is/ chemie is had je dat wel geweten. Dit wordt niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen idee :p
Laat je de deur nu nog open dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kwa karakter matched het wel hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er een klik is/ chemie is had je dat wel geweten. Dit wordt niks.
misschien als die nog appt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je de deur nu nog open dan?
Netjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ook, 32 baantjes van 11 meter.
gewoon 2e date plannen en dan duidelijker date makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kwa karakter matched het wel hoor.
Je wil wel maar je weet niet of hij wel wil?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat kan he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon 2e date plannen en dan duidelijker date makeneten drinken. blabla. en dan zien.
wie weet was ie wel stront zenuwachtig.
Ja morgen weer. Alleen nog geen Wassertretbecken gespot. Als het goed is morgen op de terugweg van de wandelarij.quote:
ik heb idd werkelijk waar geen ideee nee ;P maar moet misschien bij twijfel een keer doen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wil wel maar je weet niet of hij wel wil?
Ja, maar hij zit nu bij oma aan de chocoladepudding.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kwa karakter matched het wel hoor.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar hij zit nu bij oma aan de chocoladepudding.
brrquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf appen "haal dat kunstgebit uit de mond van je oma, pureer haar eten, hups naar binnen en kom hierheen want ik vind je leuk"quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
k wacht ff een dag:Pquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf appen "haal dat kunstgebit uit de mond van je oma, pureer haar eten, hups naar binnen en kom hierheen want ik vind je leuk"
Dan wil hij straks weer een rondje lopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf appen "haal dat kunstgebit uit de mond van je oma, pureer haar eten, hups naar binnen en kom hierheen want ik vind je leuk"
een keer wat precies doen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb idd werkelijk waar geen ideee nee ;P maar moet misschien bij twijfel een keer doen?
Maar nu andersom want avontuurlijk en wild rawrrrrquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan wil hij straks weer een rondje lopen
ja super aardig maar wilde niet de kleren van z'n lichaam trekkenquote:
En in het donker. Als hij dat mag van zijn oma.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar nu andersom want avontuurlijk en wild rawrrrr
Oma gaat gewoon mee in de rolstoelquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En in het donker. Als hij dat mag van zijn oma.
Ja dat moet je juist niet doen hoor ik altijdquote:
Gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja super aardig maar wilde niet de kleren van z'n lichaam trekkenMaar wel gewoon chill persoon
ja ik mezelf ook hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Anyway, ik had je echt een betere date gegund, Bitterbal.
Eh, ik zie er weinig meer in zitten dan een wandelmaatje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja super aardig maar wilde niet de kleren van z'n lichaam trekkenMaar wel gewoon chill persoon
ben wl aan mijn 10 km gekomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik zie er weinig meer in zitten dan een wandelmaatje.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben wl aan mijn 10 km gekomen
Dat zei die ook nog heel blij. Kijk nu heb je je 10 km
Heb je toen niet een beetje cynisch gezegd dat je hoopte op een ander hoogtepunt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of te hard op zoek bentquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
ja denk soms dat ik teveel verwacht ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je toen niet een beetje cynisch gezegd dat je hoopte op een ander hoogtepunt?
Alsof hij je net de hemel in heeft gebeftquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je toen niet een beetje cynisch gezegd dat je hoopte op een ander hoogtepunt?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Of te hard op zoek bentja maar ja, je zit daar niet voor het punniken en het kantklossen. Iedereen die daar zit, zit daar per definitie om zaken te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Liever 10 km voorhuidgejogd natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Of te hard op zoek bentnou ja of te veel eisenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onzin, je wil zelfs een jongen die alleen maar even kwam wandelen nog niet aan de kant schuiven.quote:
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Liever 10 km voorhuidgejogd natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |