Heb je weleens een geschiedenisboek open geslagen?quote:Op woensdag 9 september 2020 14:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat het doodnormaal is dat vrouwen broeken dragen maar dat je bijna geen heteroman in een jurk en hakken ziet?
Zijn dat gewoon functieloze kledingstukken die gaan verdwijnen, of zullen uiteindelijk ook heteromannen deze kleding gaan dragen?
Zullen niet-gothic mannen ook makeup gaan dragen? Of zal het ook helemaal verdwijnen
Ja, want het is een vrouw. Is toch open deur?quote:Op woensdag 9 september 2020 14:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Oke dus zegmaar jameshond7 heeft een relatie met een vrouw. En zij zou zegmaar altijd hem neuken met nep penis. En nooit andersom. Dan is het dus nog steeds hetero en niet gay?
Oke maar dan begrijp ik ook niet waarom veel mannen toch zo’n fetisj voor onderdanige vrouwen zeggen te hebben (niet dat ik het daarmee eens ben hoor, dat is weer het andere uiterste) en al helemaal flippen als de vrouw 2 cent meer verdient ofzo. Maar goed dat is ook wel grotendeels aan het verdwijnen gelukkig. Maar nog steeds zien mannen vrouwen vaak liever in jurk dan in neon wegwerkersoutfit, bijv.
Ik heb er verder geen mening over, maar ik vraag me alleen af hoe de toekomst er in dat opzicht uit zal zien.
Maakt geen hol uit. Maar ik zal mijn post aanpassen.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Jw maar deze man neukt geen vrouw, hij wordt geneukt door een vrouw. Maar ja maakt ook niks meer uit in de toekomst.
Waarom reageer je dan als het je niet interesseert? Omdat het corrigeren van mij over iets dat je geen moer interesseert, je wel interesseert? Of interesseert dat je ook geen moer maar nam je alsnog de moeite om je tijd eraan te verspillen?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:08 schreef Molo het volgende:
Heb je weleens een geschiedenisboek open geslagen?
Veranderingen in opvattingen hierin gaan in de tijd en op plekken de ene keer de ene kant op, andere keer de andere kant op.
Mij persoonlijk interesseert het geen ene moer
NEWSFLASH: dat maakt het nu in 2020 voor de meeste niet bekrompen/seksistische/homofobe/achterlijke alfa mannetjes ook al niet meer!quote:Op woensdag 9 september 2020 15:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Jw maar deze man neukt geen vrouw, hij wordt geneukt door een vrouw. Maar ja maakt ook niks meer uit in de toekomst.
Wel eens een schot gezien in een kilt?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:15 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan als het je niet interesseert? Omdat het corrigeren van mij over iets dat je geen moer interesseert, je wel interesseert? Of interesseert dat je ook geen moer maar nam je alsnog de moeite om je tijd eraan te verspillen?
De broek is anders al sinds de invallen van de Germanen iets voor mannen volgens wikipedia en sinds 1960 is het ook voor vrouwen en dat is niet meer veranderd dus hoezo aan verandering onderhevig dan?
Dat iedereen GVD gewoon moet mogen dragen wat diegene wil, onafhankelijk van of die nou man, vrouw, of iets ertussen in is, en dat de rest van de wereld daarover zijn klep heeft te houden en dat heeft te respecteren, zoals elk weldenkend tolerant modern progressief persoon in 2020!quote:Op woensdag 9 september 2020 14:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat het doodnormaal is dat vrouwen broeken dragen maar dat je bijna geen heteroman in een jurk en hakken ziet?
Zijn dat gewoon functieloze kledingstukken die gaan verdwijnen, of zullen uiteindelijk ook heteromannen deze kleding gaan dragen?
Zullen niet-gothic mannen ook makeup gaan dragen? Of zal het ook helemaal verdwijnen
Het inhoudelijke waardeoordeel, wie wat doet, interesseert zal me aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:15 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan als het je niet interesseert? Omdat het corrigeren van mij over iets dat je geen moer interesseert, je wel interesseert? Of interesseert dat je ook geen moer maar nam je alsnog de moeite om je tijd eraan te verspillen?
De broek is anders al sinds de invallen van de Germanen iets voor mannen volgens wikipedia en sinds 1960 is het ook voor vrouwen en dat is niet meer veranderd dus hoezo aan verandering onderhevig dan?
Als je je door een man laat pijpen ben je bi of homo.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja nee het gaat om je in de kont te laten neuken inderdaad.Wereld van verschil
Maar wat ik wou zeggen (en zei) is dat je dus ook een man kan pijpen en dan ben je nog steeds niet homo volgens jullie. Je kan een man tongzoenen en alles en nog wat en dan aan het einde van de dag tegen iedereen zeggen van 'ja maar ik ben niet homo, jullie begrijpen het gewoon niet'. Dat is gewoon lollig
Dat zei ik ook nietquote:Op woensdag 9 september 2020 10:49 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Dat het niet gay is om seks te hebben met een vrouw. Nooit. Want het is een vrouw. En dat als man een andere man neuken ook als je top bent dat toch echt wél is. Lijkt me vanzelfsprekend :/
Geloof mij, geen enkele homo wil door een vrouw worden geneuktquote:Op woensdag 9 september 2020 15:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Hear, hear.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geloof mij, geen enkele homo wil door een vrouw worden geneukt
quote:“Als je het mij vraagt, wordt anaal genot de volgende stap in onze seksuele revolutie. De anus is tenslotte een van de best bezenuwde regio’s van ons lichaam. Het is een ontzettend gevoelige plek. En dus uitstekend om onze seksualiteit te verkennen.”
Iedereen herinnert zich wel de sketch uit In de gloria, waarin een koppel zich aan anale seks waagt. Na afloop kan de vrouw, met een door pijn vertrokken gezicht, amper gaan zitten. Zo hoort het dus niet?
“Het is zoals bij andere vormen van seks: het mag nooit pijn doen. Ga dus niet met geweld, maar met geduld te werk. Te bruut kan leiden tot anale trombose, bloedende aambeien of een kapotte sluitspier. Voor anaal genot heb je drie dingen nodig: geduld, glijmiddel en goede condooms. Ook dat laatste is erg belangrijk. Want bij onbeschermde seks loop je meer risico op soa’s of anuskanker.”
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
vraagje aan jou: is een lesbische vrouw met een dildo in haar nachtkastje eigenlijk een heteroseksueel?
Ik zeg toch ook nergens dat er iets mis mee is? Dat maak jij er weer van.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:13 schreef eragon2890 het volgende:
Ja, want het is een vrouw. Is toch open deur?
En ja, veel mannen hebben daar een fetish voor. Veel hebben ook een fetish voor dominante vrouwen, genoeg dat je er fulltime geld mee kan verdienen om dominant te zijn als dominatrix zelfs. En veel vrouwen zijn sub en doen graag bdsm stuff waarbij ze onderdanig zijn, en veel ook top, en uiteraard is dat bi, gay, lesbische, pan etc mensen hetzelfde. En daar is niets mis mee zolang er wederzijds toestemming is en iedereen doet waar diegene blij van wordt.
Oh oke. Dan weet ik dat, alhoewel er geen statistieken zijn van hoe de hele bevolking hierover denkt.. maar uiteindelijk wordt iedereen zoals jou dus dan maakt een momentopname in 2020 niet meer uit.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:15 schreef eragon2890 het volgende:
NEWSFLASH: dat maakt het nu in 2020 voor de meeste niet bekrompen/seksistische/homofobe/achterlijke alfa mannetjes ook al niet meer!
Ik ben zelf ook vastgebonden door een vriendin en mee gespeeld, was leuk :3
Ja maar ze dragen dat niet iedere dag toch... ja maar het is 1x veranderd en daarna niet meer, maar dat gaat ook verdwijnen, uberhaupt dragen veel vrouwen al blauw en mannen al roze. Maar alleen geen jurken of in het dagelijks leven rokken. Daar had ik het over, niet uitzonderingen door traditie of kleuren.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:16 schreef eragon2890 het volgende:
Wel eens een schot gezien in een kilt?
Of, het feit dat tot na wo1 roze de mannenkleur was en blauw voor vrouwen. Bijvoorbeeld.
Ja dus alles wordt neutraal en mensen hebben op gegeven moment nergens meer een mening over. Alles wordt hetzelfde en geen enkel verschil doet er nog toe. Dat wordt sneller dan je denkt normaal hoor, rustig maarquote:Op woensdag 9 september 2020 15:19 schreef eragon2890 het volgende:
Dat iedereen GVD gewoon moet mogen dragen wat diegene wil, onafhankelijk van of die nou man, vrouw, of iets ertussen in is, en dat de rest van de wereld daarover zijn klep heeft te houden en dat heeft te respecteren, zoals elk weldenkend tolerant modern progressief persoon in 2020!
En natuurlijk verdwijnen die niet, dat is een achterlijke voorspelling, veel mensen vinden ze mooi en fijn om te dragen, alleen moet iedereen dat gewoon kunnen onafhankelijk van gender rollen of andere bulshit die irrelevant zouden moeten zijn en dat gelukkig ook steeds meer worden voor wat een individu mag dragen (namelijks whatever diegene fijn vind en de geslachtsdelen bedekt in openbare ruimte) zonder gezeik van bekrompen idioten, homofobe macho mannetjes, seksisten, TERFS, of ander subhumaan tuig. Simpel.
Waarom voel jij je zo aangevallen?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:23 schreef Molo het volgende:
Het inhoudelijke waardeoordeel, wie wat doet, interesseert zal me aan mijn reet roesten.
Jouw achterlijke zwaar hokjesdenken reactie interesseert me wel. In de zin dat het goed is dat je leest dat jouw waarheid/mening niet dé waarheid is
Oke ik geloof jequote:Op woensdag 9 september 2020 21:32 schreef Wantie het volgende:
Geloof mij, geen enkele homo wil door een vrouw worden geneukt
Nee niet alles wordt hetzelfde, maar precies wat jij zegt, verschillen doen er dan niet meer toe in zoverre dat iedereen kan doen wat hij/zij het prettigst vind zonder judgement. Prachtig toch?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat er iets mis mee is? Dat maak jij er weer van.
[..]
Oh oke. Dan weet ik dat, alhoewel er geen statistieken zijn van hoe de hele bevolking hierover denkt.. maar uiteindelijk wordt iedereen zoals jou dus dan maakt een momentopname in 2020 niet meer uit.
[..]
Ja maar ze dragen dat niet iedere dag toch... ja maar het is 1x veranderd en daarna niet meer, maar dat gaat ook verdwijnen, uberhaupt dragen veel vrouwen al blauw en mannen al roze. Maar alleen geen jurken of in het dagelijks leven rokken. Daar had ik het over, niet uitzonderingen door traditie of kleuren.
[..]
Ja dus alles wordt neutraal en mensen hebben op gegeven moment nergens meer een mening over. Alles wordt hetzelfde en geen enkel verschil doet er nog toe. Dat wordt sneller dan je denkt normaal hoor, rustig maar
[..]
Waarom voel jij je zo aangevallen?
Alsof het mannen die zich anaal laten nemen door hun vrouw het niet aan hun reet zal roesten wat ik daarvan denk. Alsof ze dan zullen denken oh geeninspiratie1235 vindt het gay, toch maar niet doen dan.
Misschien kunnen ze eens beginnen bij zichzelf en zich niet zo aangevallen voelen bij de suggestie dat hun gedrag door sommigen als op homoseksueel lijkend gedrag zou kunnen worden gezien? Het maakte toch allemaal niks meer uit?
[..]
Oke ik geloof je
Ik normineer deze post voor de post van het jaarquote:Op woensdag 9 september 2020 15:19 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Dat iedereen GVD gewoon moet mogen dragen wat diegene wil, onafhankelijk van of die nou man, vrouw, of iets ertussen in is, en dat de rest van de wereld daarover zijn klep heeft te houden en dat heeft te respecteren, zoals elk weldenkend tolerant modern progressief persoon in 2020!
En natuurlijk verdwijnen die niet, dat is een achterlijke voorspelling, veel mensen vinden ze mooi en fijn om te dragen, alleen moet iedereen dat gewoon kunnen onafhankelijk van gender rollen of andere bulshit die irrelevant zouden moeten zijn en dat gelukkig ook steeds meer worden voor wat een individu mag dragen (namelijks whatever diegene fijn vind en de geslachtsdelen bedekt in openbare ruimte) zonder gezeik van bekrompen idioten, homofobe macho mannetjes, seksisten, TERFS, of ander subhumaan tuig. Simpel.
anuskankerquote:Op donderdag 10 september 2020 10:02 schreef Groepfunder het volgende:
Chirurg Bart Van Geluwe over anale seks in Het Laatste Nieuws:
[..]
Inderdaad, het altijd maar iets moeten vinden van hoe iemand zich kleed of uit. Respecteer andere mensen nou eens en niet alles hoeft verklaart te worden aan jou. Anders is niet verkeerd.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:19 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |