Wel vrij vroeg in het parcours..quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er staan morgen 2 echte bergen op het programma...voor veel ploegen is dat toch net iets te veel van het goede om te gaan controleren. Jumbo zal het in ieder geval niet doen.
En de vraag over Belgische ritzeges vond hij een stuk meer de moeite waard om over na te denken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Wuyts vraagt, wie wint de Tour? We zijn 2 minuten verder en Carl is nog met zijn verhaal bezig.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de vraag over Belgische ritzeges vond hij een stuk meer de moeite waard om over na te denken.
Ze reden zojuist op de plek waar een moslim een aanslag pleegde een paar jaar geleden.. Niet zo heel boeiend verder.quote:
Oh, op die manierquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze reden zojuist op de plek waar een moslim een aanslag pleegde een paar jaar geleden.. Niet zo heel boeiend verder.
Als ze straks door de straten van Parijs rijden dan kom je elke 10 minuten langs zo'n plek.
Voldoende alternatievenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:25 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ik ben Joris van den Berg nu al zat.
Ik heb ook maar 10 procent van mijn literatuurlijst op de middelbare school gelezen en een 8,5 voor mijn mondeling gehaald.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, moet. Een verplichte leeslijst in een dystopische nachtmerrie 'moet'.
Maar waarom zou je ze niet gewoon lezen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 10 procent van mijn literatuurlijst op de middelbare school gelezen en een 8,5 voor mijn mondeling gehaald.
Omdat de verplichte kost vaak godvergeten saai is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar waarom zou je ze niet gewoon lezen.
Clement daarentegen is wel fijn om naar te luisteren. Zeker nu ie niet meer bij Jumbo werkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:25 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ik ben Joris van den Berg nu al zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |