Ja, dat had ik elke ochtend en avond. Twee minuten om naar een ander perron te rennen en om te checken. En dan zes bejaarden voor je op de trap en een hele rij stuntels bij die paalquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als je eest bij de ene paal moet uitchecken en bij de andere moet inchecken en een krappe aansluiting hebt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had laatst blijkbaar bij een overstappaal op het perron uitgechecked, en kwam toen natuurlijk zo'n poortje tegen toen ik het station uit wilde. Dus ik maar even achter een vrouw aangelopen door het poortje, anders wist ik niet hoe ik naar buiten kwam. Die werd hartstikke boos, werd gelijk beschuldigd van zwartrijden dit dat. Ik nog proberen uit te leggen dat ik het systeem niet helemaal begreep en niet in NL woon, en per ongeluk boven al had uitgechecked. Nou dat schreeuwen tegen me ging nog even door. "WAT DENK JE WEL NIET, ZOMAAR ACHTER ME AANLOPEN, VUILE ZWARTRIJDER!!!"
Vroegah had je dan nog weleens een of twee poortjes die open stonden voor dat soort acties.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Welkom in Nederland.
En dat is inderdaad een bizarre handicap van het systeem. Dan moet je proberen te ontsnappen uit een station. Ook een paar keer gehad
blijkbaar ben ik al heel lang niet meer op een station geweest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah had je dan nog weleens een of twee poortjes die open stonden voor dat soort acties.
Vroegah
Nu ben je gedoemd de rest van de nacht op het station door te brengen, of uitgescholden te wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah had je dan nog weleens een of twee poortjes die open stonden voor dat soort acties.
Vroegah
Centenbakje neerzetten, misschien levert het nog genoeg op voor 🥐🍵quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu ben je gedoemd de rest van de nacht op het station door te brengen, of uitgescholden te worden
Mattiequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:10 schreef crv het volgende:
[..]
Centenbakje neerzetten, misschien levert het nog genoeg op voor 🥐🍵
Kan je niet inchecken op een ander paaltje en dan bij het poortje weer uitchecken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu ben je gedoemd de rest van de nacht op het station door te brengen, of uitgescholden te worden
Ja kan ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kan je niet inchecken op een ander paaltje en dan bij het poortje weer uitchecken?
verschilt per station, er zijn ook de nodige stations waar de poortjes gewoon open staanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik al heel lang niet meer op een station geweest.
En er zíjn nog steeds stations zonder poortjes. Wegens te open enzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
verschilt per station, er zijn ook de nodige stations waar de poortjes gewoon open staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |