Ditquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:37 schreef Pharkus het volgende:
Moest je dat gemiste half uur wel betalen?
Met deze redenering kan er voortaan heel veel. Daar is je vriendin het vast mee eens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:49 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Maar ik denk niet dat mn vriendin blij gaat zijn... hoewel het gewoon een betaalde dienst was.. dus er zat niks van gevoel of genot aan.. behalve dat ik ben klaar gekomen omdat mn penis werd gestimuleerd...
Moet kunnen toch?
Kreeg je wel een doekje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:49 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Ik dacht laat t maar over me heen komen..
Niet twee tientjes neerleggen en vol in die ster gaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:07 schreef Erasmus het volgende:
Heeft ze je ook afgezogen of alleen afgetrokken?
Cruciale vraag
Waarom zo moeilijk doen? Je kan ook gewoon niks zeggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:46 schreef tja77 het volgende:
Zeg gewoon tegen haar dat een vriend van je dit heeft meegemaakt. En vraag vervolgens of ze het ziet als vreemdgaan. Zegt ze nee, dan zeg je dat jij het was die het mee heeft gemaakt.
Zegt ze ja, dan zou ik zeggen dat je op zoek gaat naar een andere maseusse.
Omdat ze daar normaalgesproken extra geld voor vragen wat ik weleens gehoord heb.quote:
Shit, ik ga naar de verkeerde pedicure.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:16 schreef de_boswachter het volgende:
Dit vreemdgaan vinden
Alsof wijven bij de pedicure niet klaar gevingerd wordenDe naïviteit van sommige mannen
Je kan het ook zien dat jij tijdens de massage in slaap viel, want je raakt toch ontspannen erdoor en dat je een natte droom kreeg...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 04:16 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Ik heb afgelopen avond mezelf eens beloond met een fijne thaise massage.
Ik was één maand geleden ook geweest en had er echt heel veel aan gehad. Mn rug was toen echt pijnlijk.
Afijn.. ik gezocht waar ik nog terecht kon. Moest er wel half uur voor rijden maar dat is prima.
Had full body massage van 2uur geboekt. Heerlijk genieten. Teminste..
Na een uur ofzo denk ik..
Begint die thaise mn binnenbenen te masseren.. ik kon er echt niks aan doen maar werd er beetje opgewonden van.. ben daar echt gevoelig.
Dus ja.. ik denk.. zal wel oké zijn.. zal vast niet de enige zijn.
Opeens gaat ze onder de handdoek en pakt mn penis over mn onderbroek vast..
Ik schrok en opende mn ogen..
Zat ze topless boven op mn benen..
Ik dacht nog.. kut.. mn vriendin.. dit kan niet..
Maar de begon te masseren en toen onder mn onderbroek..
Ik heb het laten gebeuren.. ik hoefde zelfs niet extra te betalen.. maar was wel na anderhalf uur klaar..
Valt dit nu eigenlijk onder vreemd gaan..
Ik werd verrast.. en zeg dan maar eens nee als zo'n mooi thais meisje je klaarmaakt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |