Ja dat zal waarschijnlijk wel over dezelfde Ashley Parker gaan ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier staat wel dat de verdediging pleitte dat ze psychisch ziek was maar dat de aanklager niet het idee had dat ze niet wist wat ze aan het doen was.
https://www.bradenton.com/news/local/crime/article112085022.html
niet in de webshopquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik las dat van delft pepernoten met de smaak witte chocola aardbei heeft. Hebbeeeen.
Dit lijkt me dan weer smerig tbh.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pepernotenfabriek.nl/nl/zure-mat-kruidnoten.html
woah
@:bitterbal @:kwiwi @:ijsdraakje
Neequote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
woah
Straks in de winkels wel denk ik en laat Emmen één hebben. ❤️quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
woah
Maar tof hoor dat je schrijft met haar k zou het niet kunnenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zal waarschijnlijk wel over dezelfde Ashley Parker gaan ja.
ja naja.. ik zit niet in een bevoorrecht gebiedquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Straks in de winkels wel denk ik en laat Emmen één hebben. ❤️
https://www.snoepdiscounter.nlquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu wil ik zure matjes. En ik heb net chocolade op.
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar tof hoor dat je schrijft met haar k zou het niet kunnen
Droplul, dat duurt toch te lang.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.snoepdiscounter.nl
www.candyonline.nl
Ik had net ook witte chocolade.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
ik wil witte chocola kruidnoten. maar dat zal wel weer niet mogen van het deugvolk
die hebben ze daar ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Droplul, dat duurt toch te lang.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had net ook witte chocolade.
Nou ja. Heb ervaring met mishandeling door moeder als kind dus blijf ver uit weg van dat soort momsters :pquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom niet?zouden je eigen vooroordelen je in de weg zitten?
oke, fair noughquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja. Heb ervaring met mishandeling door moeder als kind dus blijf ver uit weg van dat soort momsters :p
Denk het ook, of onder invloed zijn van drugs ofzo. Arm kind, zes is ook wel zo'n leeftijd dat dat kind getekend voor het leven is.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
Liesje
Je moet wel iets mankeren om zoiets te doen
Pepernotenfabriek?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:20 schreef FranticDJ het volgende:
als iemand een tip heeft om kilo verpakking witte kruidnoten online te bestellen (en die uiterlijk zaterdag geleverd worden) dan graag
Daarom zei ik het zo.quote:
Zoveel liefde vanuit koppensnellerskoningin bitterbal is bijna ongeloofwaardigquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar gun zo iemand dan toch mensen die om haar geven zoals jij
Eeuwigheid geleden dat ik die had ook.quote:
Ik ontken niks.quote:
Ja niet verder vertellen hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoveel liefde vanuit koppensnellerskoningin bitterbal is bijna ongeloofwaardig
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eeuwigheid geleden dat ik die had ook.![]()
Al vond ik de winegumvariant lekkerder, maar dat klinkt niet zo leuk.
Eh, als het goeie chocolade is. De chocopiemel ooit viel me tegen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
chocolade tieten zijn ook een ding in België..
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als het goeie chocolade is. De chocopiemel ooit viel me tegen.
ordiquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn.shortpixel.ai/client2/q_lossy,ret_img/https://www.reisvormen.nl(...)uisje.jpg]afbeelding[/url] ]
Random brugse vitrine
negerzoenen heten dar negerinnentetten.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn.shortpixel.ai/client2/q_lossy,ret_img/https://www.reisvormen.nl(...)uisje.jpg]afbeelding[/url] ]
Random brugse vitrine
Okeujquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet verder vertellen hoor
Betere werkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Random brugse vitrine
Zijn vaak wel de lekkerste bij de chocoladekruidnotenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
ik wil witte chocola kruidnoten. maar dat zal wel weer niet mogen van het deugvolk
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn vaak wel de lekkerste bij de chocoladekruidnoten
Die zag ik laatst, was echt teringduur, 2,99 voor zo'n reepje van 100 gram ofzoquote:
Is nu bij de Kruidvat in de aanbieding.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zag ik laatst, was echt teringduur, 2,99 voor zo'n reepje van 100 gram ofzo
ja wil ik ook welquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die gast gaat ff weg met 6600
Ik had pas nog een reepje kamelenmelkchocolade van de kerstmarkt in Düsseldorf met @Cat-astrophe ¤ 6,95 voor 70 gram of zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zag ik laatst, was echt teringduur, 2,99 voor zo'n reepje van 100 gram ofzo
Dat duurt bijna 2,5 uurquote:
oh zo goed volgde ik het nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gunde het hem al vanaf maandag
Oh ik zag ze bij de AH schijnbaar want daar zijn ze nu in de aanbieding, beetje hoge prijs voor zoietsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is nu bij de Kruidvat in de aanbieding.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik zag ze bij de AH schijnbaar want daar zijn ze nu in de aanbieding, beetje hoge prijs voor zoietshttps://www.ah.nl/producten/product/wi480918/m-en-m-s-reep-crispy
Dan zit er tenminste nog iets van een verhaal achter of ambachtelijk geneuzel. Dit is m&m's, een beetje matige chocolade in een reepvorm gegoten.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had pas nog een reepje kamelenmelkchocolade van de kerstmarkt in Düsseldorf met @:Cat-astrophe ¤ 6,95 voor 70 gram of zo
Kruidvat is echt voor proletenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is nu bij de Kruidvat in de aanbieding.
wtfquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
het is hier binnen nu 22,5 graden. Dat is echt like minstens 6 weken geleden zo laag geweest
DOE IK JONGUHquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wtf
kan je die hut niet koelen/ventileren?
Hier 24 gradenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
het is hier binnen nu 22,5 graden. Dat is echt like minstens 6 weken geleden zo laag geweest
"Bart de Wever, onze bitterbal"quote:
ja de latente warmte in de stenen hequote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier 24 gradenis snel gegaan sinds zondag ofzo. Was eerst 31.
bij het woord latent moet ik altijd aan homo denkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja de latente warmte in de stenen he
Hier zijn kermissen verbodenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:42 schreef CherryLips het volgende:
En leuk die kinderkermis, alleen jammer van al dat foute volkook in de supermarkt.
ja bij de kleur roze moet ik ook aan een homo denken. Bij het zien van een frikandel moet ik al aan een homo denken. Bij het denken aan mijn kont moet ik al aan een homo denken. Doe ff normaal frannyquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij het woord latent moet ik altijd aan homo denken
Flikkertjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bij de kleur roze moet ik ook aan een homo denken. Bij het zien van een frikandel moet ik al aan een homo denken. Bij het denken aan mijn kont moet ik al aan een homo denken. Doe ff normaal franny
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bij de kleur roze moet ik ook aan een homo denken. Bij het zien van een frikandel moet ik al aan een homo denken. Bij het denken aan mijn kont moet ik al aan een homo denken. Doe ff normaal franny
Hoezo niet? Homofoob?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
sorry, heb gewoon een enorme latente homo in de werkomgeving gehad.
haha gehad
nee niet op die manier gehad
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
sorry, heb gewoon een enorme latente homo in de werkomgeving gehad.
haha gehad
nee niet op die manier gehad
KOEKOEKquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je een vinger om op te zuigen.
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je nou serieus zo onaardig?
Komt uit Tilburg, kan die niks aan doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je nou serieus zo onaardig?
Like gegeven.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt uit Tilburg, kan die niks aan doen.
Schande. Tilburg komt al zo veel tekort ten opzichte van Breda. Dit soort miskframen kunnen ze er echt niet bij hebbemquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
lijken allemaal afstammelingen van MCH ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben jij het zwakbegaafde zusje van Losdop?
Oh, iemand die Breda wil vergelijken met Tilburg. Schattig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schande. Tilburg komt al zo veel tekort ten opzichte van Breda. Dit soort miskframen kunnen ze er echt niet bij hebbem
ja tegen jou is toch geen praten mogelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, iemand die Breda wil vergelijken met Tilburg. Schattig.
Breda
Graag dit niet openbaar maken. Het is beter als Tilburg een slechte naam heeft.quote:
Wat kinderachtig zegquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk even je eigen post terug. Maak eerst maar eens een normale zin. Kneus.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja tegen jou is toch geen praten mogelijk
Mch was niet zo onaardigquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijken allemaal afstammelingen van MCH ja.
je gaat mijn sig in neukfoutquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk even je eigen post terug. Maak eerst maar eens een normale zin. Kneus.
quote:
Misschien maar beter ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij reproductie gaan details verloren.
Die timestamps pakt die niet mee bij de embed.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben jij het zwakbegaafde zusje van Losdop?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die timestamps pakt die niet mee bij de embed.
1 | https://youtu.be/tlF25vp83MI?t=7412 |
Mja het zal voor een andere keer zijn, even wat anders doenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
url tags werken dan ook niet
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het zal voor een andere keer zijn, even wat anders doen
Je lijkt wel mijn verstandelijk gehandicapte zusje zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Jongens zo klapt fok er weer uit door jullie.
Ik kwam net tot de conclusie dat het nog best warm is binnenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:59 schreef Amarantha het volgende:
Zin om winterdekbed op bed te doen maar ben te lui.
Je mag dat niet meer gehandicapt noemen hč. Zou jij moeten weten. Ze noemen het nu een beperking.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je lijkt wel mijn verstandelijk gehandicapte zusje zo.
Volgens mij is het 20 graden in mijn slaapkamer, prima moment om weer onder een hele hoop deken te gaan liggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam net tot de conclusie dat het nog best warm is binnen
Ik had het laatst koud in bedquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam net tot de conclusie dat het nog best warm is binnen
Is dat zo?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag dat niet meer gehandicapt noemen hč. Zou jij moeten weten. Ze noemen het nu een beperking.
Je mag ook niks meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag dat niet meer gehandicapt noemen hč. Zou jij moeten weten. Ze noemen het nu een beperking.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij is het 20 graden in mijn slaapkamer, prima moment om weer onder een hele hoop deken te gaan liggen.
Ik heb niet eens pyjamabroekenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het laatst koud in bedmaar was te lui om een lange pyjamabroek aan te trekken.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb niet eens pyjamabroeken
Vervelende dag gehad?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik haal even een expert erbij met een beperking @:dr_flash
Wil je niet eerst die paraplu?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
OOOMG toch een Star Wars game pack in de Sims. Mijn leven is compleet nu en ik kan straks vredig sterven.
Nee fuck dat ik moet dit hebben en dan sluit ik mezelf op de komende tijd. Fuck iedereen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je niet eerst die paraplu?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
OOOMG toch een Star Wars game pack in de Sims. Mijn leven is compleet nu en ik kan straks vredig sterven.
Soort winterslaapquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee fuck dat ik moet dit hebben en dan sluit ik mezelf op de komende tijd. Fuck iedereen.
Ah, dat scheelt me opzoeken. Mooi, kan ik skippen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Je vrouw twee uur geknalt?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Was zo moe uit het werk.
Maar 2 uur geknalt een milkshake en nu weer vol leven.
Nederland veiliggesteld tot de volgende eeuw?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Dikke deal beklonken vandaag, ben nu wel stuk op bloef blah moe.
En tot ver daarna, we gaan de wereld eens laten zien hoe het moet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nederland veiliggesteld tot de volgende eeuw?
sims en lego?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hallo Sims en Star Wars samen wat wil ik nog meer.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:59 schreef Amarantha het volgende:
Zin om winterdekbed op bed te doen maar ben te lui.
Well that escalated quickly.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
sims en lego?
oh en star trek
"beam me up daddy"
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En tot ver daarna, we gaan de wereld eens laten zien hoe het moet.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij hebt een volwaardige dunkin natuurlijk..
eten?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hallo Sims en Star Wars samen wat wil ik nog meer.
4,50 totaalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kosten twee van die dingen?
Hoe wat moet?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En tot ver daarna, we gaan de wereld eens laten zien hoe het moet.
Komt pas over 2 weken uit ofzo en moet nog even 2 weken langer wachten tot ik geld heb.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blij ei.
Nou tot over een week dan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus![]()
Da’s wel duur voor een donut.
voor 2quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus![]()
Da’s wel duur voor een donut.
al opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steek je vinger eens door die rechtse?
Wat bijverdienen..quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt pas over 2 weken uit ofzo en moet nog even 2 weken langer wachten tot ik geld heb.
kwam er 2 jaar terug dat er zelfs een op dat eiland in thailand zit , in een supermarkt verstoptquote:
Toiletpapier met 6 laagjes?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja iedereen gaat dit merken en er profijt van hebben.
In de VS ben ik er een paar keer geweest. Meen me te herinneren dat donuts daar juist spotgoedkoop waren.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwam er 2 jaar terug dat er zelfs een op dat eiland in thailand zit , in een supermarkt verstopt![]()
maar eet het niet zo vaak hoor.
Denk het.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat was in amper twee minuten of wat?
Ja maar goed daar zijn ze allemaal obesequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de VS ben ik er een paar keer geweest. Meen me te herinneren dat donuts daar juist spotgoedkoop waren.
Maar goed, da’s 18jaar geleden.
Ja, mensen waren er best ‘stevig’quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar goed daar zijn ze allemaal obese
' stevig'' ' volslank'quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mensen waren er best ‘stevig’
Die heb je alquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat ik dan mijn droom waar kan maken in de Sims. Mijn eigen R2-D2 in huis rond hebben rijden.
Ik ook niet hoor. Maar ik geniet altijd wel van de filmsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben alleen geen Star Wars nerd want ik ken al die planeten enz nog niet uit mijn hoofd.
The Mandalorian ook gezien?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar ik geniet altijd wel van de films
Toch niet levend johquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst uurtje in kokende olie laten spartelen tot het groene velletje loslaat.
Er zijn denk ik wel meer baantjes voor vrouwen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is uitlokking tot prostitutie niet strafbaar?
Poeh je moet dat wel gaan kijken hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeIk vond Disney Plus zo beroerd slecht dat ik het snel heb opgezegd.
Is het zo goed?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh je moet dat wel gaan kijken hoor.
Nou weet het niet zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snelkookpan met deksel, hoor je dat ding niet gillen.
Jaquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben wel blij dat drFlash terug is.
De verkansie heeft hem duidelijk meer ontspannen gemaakt.
en dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je bang bent in het donker moet je fluiten
Fuckquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaHeeft op IMDb ook een score van 8.7 (wat echt hoger is dan de films).
Over vier maanden pas de kortste dag.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begon om half 9 al donker te worden kutzooi.
Ik heb door de serie ook wel weer echt vertrouwen in Star Wars, dat ze het kunnen om nog echt iets goeds neer te zetten. Pedro Pascal doet zijn rol ook erg goed.quote:
Ik haakte af toen alle klassieke Donald Duck cartoons er niet op bleken te staan. En verder vind ik Disney niet interessantquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond Disney+ wel leuk. Maar op een gegeven moment had ik alle marvels en Disney's gekeken die ik nog niet kende dus dan is het wel karig.
goed zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begon om half 9 al donker te worden kutzooi.
Childquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb door de serie ook wel weer echt vertrouwen in Star Wars, dat ze het kunnen om nog echt iets goeds neer te zetten. Pedro Pascal doet zijn rol ook erg goed.
Ik had Vaiana gekeken en die vond ik echt heel tof. Had ik niet verwacht. Het liedje was ook geweldig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haakte af toen alle klassieke Donald Duck cartoons er niet op bleken te staan. En verder vind ik Disney niet interessant
Moanaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Vaiana gekeken en die vond ik echt heel tof. Had ik niet verwacht. Het liedje was ook geweldig.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pssst... hee balletje... psssssssssssssssssssst
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
donuts van net
https://9gag.com/gag/a2W0g0w
Mijn dochter van 9 vind die al te kinderachtig, die van 5 geweldig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Vaiana gekeken en die vond ik echt heel tof. Had ik niet verwacht. Het liedje was ook geweldig.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
donuts van net
https://9gag.com/gag/a2W0g0w
Volgend jaar is ze tien en kan ze haar rijbewijs halen en afstuderen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn dochter van 9 vind die al te kinderachtig, die van 5 geweldig.
Dat kijk je toch niet meer.
lijkt me tenenkrommendquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een nieuwe Lizzie McGuire.
Tof nummer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moanais echt een hele goede film ja.
en de actrice die haar inzingt is ook goed opgedroogd.
Rijbewijs heeft ze allang joh.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgend jaar is ze tien en kan ze haar rijbewijs halen en afstuderen.
Je weet tegen wie je het hebt hč. Maar jouw kinderen vechten volgend jaar met alligators.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn dochter van 9 vind die al te kinderachtig, die van 5 geweldig.
Dat kijk je toch niet meer.
Doe maar niet :pquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaterdag zo doen als je Roelvinkje voor het eerst ziet
Homequote:
https://9gag.com/gag/aVwE5VMquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaterdag zo doen als je Roelvinkje voor het eerst ziet
wat?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Touwtrekken lijkt me wel iets voor jou @:bitterbal
MEN / Touwtrekken 2.0 #17 gaat lekker
die begrijp ik nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok jij gaat echt dichtgroeien binnenkort
Ja die is ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
In de bios ook Coco gezien, was ook wel garpig![]()
Wat leuks.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Uitschnalling zeg eens wat leuks. Ik heb het nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |