had je sex met pheno de afgelopen 25min dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:25 schreef Fugue het volgende:
Heb echt een uiterst saaie 25 minuten achter de rug
Nou tel daar wat extra bij opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:25 schreef Fugue het volgende:
Heb echt een uiterst saaie 25 minuten achter de rug
Geen idee wie dat is dus ik denk het nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had je sex met pheno de afgelopen 25min dan?
Het fijne aan dit soort shows, je verwacht niets en nog ben je teleurgesteld.quote:
Valt me nog mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het fijne aan dit soort shows, je verwacht niets en nog ben je teleurgesteld.
Jammer weer dit, als @Pheno dit hoort zijn de rapen nog niet gaarquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is dus ik denk het niet
De spreekwoordelijke rapen hequote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer weer dit, als @:pheno dit hoort zijn de rapen nog niet gaar
Dat is tenminste nog iets.quote:
Zijn geen echte rapen die gaar waren, dat zijn spreekwoordelijke rapen, is een uitdrukking, is een gezegde, is een manier om iets duidelijk te maken, is een gezegswijze. Maar geen echte rapen natuurlijk hé dat snap je hé. Geen echte rapen die gaar waren dat waren spreekwoordelijke rapen, die waren gaar, maar geen echte rapen natuurlijk, natuurlijk niet. Spreekwoordelijke rapen, die waren gaar, maar de echte rapen natuurlijk niet. Tuurlijk niet! Dachten jullie dat dat echte rapen zijn? Tuurlijk waren dat geen echte rapen, denk nu toch eens na! Dat kan toch helemaal niet! Echte rapen die gaar waren! Op zon moment?! Op zon moment?! Dat kan toch helemaal niet man!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke rapen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |