abonnement Unibet Coolblue
pi_194749618
Ben nu in de fase van het onderhandelen bij een nieuwe werkgever.
Rol is trading dus erg belangrijk hoe de bonus tot stand komt.

Voorheen altijd aardig basissalaris gehad plus bonus gedefinieerd als % van de deskPNL

(Potentieel) nieuwe werkgever wilt weten wat ik als totaalpakket in EUR verwacht, maar ik snap niet hoe ik dat moet inschatten/aangeven. Bijvoorbeeld ik wil minstens 90K euro bruto en daarboven de bonus die van PNL afhangt, maar dat verschilt enorm van jaar tot jaar. In dit coronajaar bijvoorbeeld is zo'n bonus gemakkeijk 200K of meer. In een rustig jaar misschien niet eens 10K.

Hoe kan ik hier dan zinvol antwoord opgeven. Het is een team van 25 man. Niet allemaal handelaren. Een percentage van de totale PNL maakt meer sense lijkt mij?
pi_194749657
Als je zoveel geld verdient zou ik dit soort vragen niet stellen op een forum voor zolderkamerautisten.
pi_194749695
Iedereen verdient hier 100k minimaal hoor.

Ik heb hier weinig verstand van maar ik zou gewoon het bedrag noemen dat je wilt hebben :D
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_194749793
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:02 schreef ijs. het volgende:
Als je zoveel geld verdient zou ik dit soort vragen niet stellen op een forum voor zolderkamerautisten.
Ik ben zelf een zolderkamerautist, daarom dat ik zulke offers krijg.
pi_194815996
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:11 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:

[..]

Ik ben zelf een zolderkamerautist, daarom dat ik zulke offers krijg.
Die 90k is nog helemaal niet zo schokkend hoor. Die 200k bonus vind ik wel wat hoog in vergelijking met die 90k.
Ik zou gewoon vragen wat je wilt, eventueel een gemiddelde.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194847155
Zo'n HFT jongen doet toch niet anders dan zulke pakketten (relatief hoog basissalaris, mega-bonussen in topjaren) aan zijn werknemers aanbieden, dus waarom zou je daar niet open met hem over kunnen communiceren? Een vast percentage van de winst zonder individuele prestaties daarin te betrekken lijkt me, helemaal voor een trader, wat vreemd.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_194916672
bij welke bedrijf werkte je en bij welke ga je werken?
  zondag 6 september 2020 @ 14:18:00 #8
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194916702
Wilt, wilt, wilt
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 19 januari 2021 @ 22:09:47 #9
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_197517215
Vraag het in het salaris topic, daar verdient iedereen minimaal 50k netto met 1-2 jaar werkervaring
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')