quote:Maar als in mijn neus peuter/met iets anders in mijn neus zit heb ik nergens last van..
Op maandag 20 januari 2003 00:54 schreef IndemnitY het volgende:
Niezen is volgens mij gewoon een manier van je lichaam om ongewenste stoffen of prikkelingen uit je neus te krijgen ("blazen")
quote:Kut,dan is het voor mij denk ik al te laat....
Verder heb ik wel eens ergens gelezen dat het niet verstandig zou zijn, aangezien je op deze manier kleine ontstekingen zou kunnen veroorzaken, die in het ergste geval naar je hersenen zouden kunnen doortrekken.
het niezen komt volgens mij omdat je toch op een of andere manier in aanraking komt met je neuswand en/of andere haartjes, waardoor een hele lichte kriebeling ontstaat....
dat eerste had ik gehoord/gelezen..
en dat tweede bedenk ik terplekke dus dat zou wel eens fout kunnen zijn..... ik ben tenslotte geen kenner op het gebied: neus
quote:heb je daar een foto van?
Op maandag 20 januari 2003 00:57 schreef soepgroente het volgende:
Oh ja, en er komt ook altijd veel snot vrij, maar alleen in dat ene neusgat dat je aan het epileren bent!
[Dit bericht is gewijzigd door Goofup op 20-01-2003 01:18]
quote:Heeft dat ook maar íets met het onderwerp te maken?
Op maandag 20 januari 2003 01:17 schreef Goofup het volgende:
ik heb ooit gehoord dat een kat zal sterven als hij meerdere snorharen verliesd (ach ze hebben toch negen levens)
quote:Maar dan zou je na het epileren dus minder moeten niezen, omdat er geen haren meer zijn die bacterien vasthouden?? Eigenlijk is het dus een goede investering.
Op maandag 20 januari 2003 14:43 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Als je neus volzit met bactieren ga je niezen om alles ff lekker schoon te blazen. Je neushaar epileren zal wel dezelfde prikkel geven als een neus vol bactieren kennelijk...
quote:Die haren hebben een functie om stof en daarmee bacillen ed. tegen te houden, dus geen investering maar vaker ziek.
Op maandag 20 januari 2003 19:04 schreef soepgroente het volgende:[..]
Maar dan zou je na het epileren dus minder moeten niezen, omdat er geen haren meer zijn die bacterien vasthouden?? Eigenlijk is het dus een goede investering.
hoe in godsnaam kan dit?
ik heb het heel mn leven al
quote:ik moet soms al niezen al me vriendin me weer eens zit te ergeren door een puist op me voorhoofd uit te drukken....
Op maandag 20 januari 2003 00:50 schreef soepgroente het volgende:
Ik moet altijd hard niezen en krijg tranen in mijn ogen, maar dat heb ik alleen bij mijn neus, overal anders waar ik epileer gaat het goed.. Er kriebelt niets, het doet alleen wat pijn.. Wat zou er gebeuren voor reactie?
quote:Moet je maar eens een grasspriet in je neus stoppen
Op maandag 20 januari 2003 00:56 schreef soepgroente het volgende:[..]
Maar als in mijn neus peuter/met iets anders in mijn neus zit heb ik nergens last van..
quote:Waarom zou ik dát nou weer doen?
Op maandag 20 januari 2003 21:53 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Moet je maar eens een grasspriet in je neus stoppen
quote:Omdat je dan ook moet niezen
Op dinsdag 21 januari 2003 23:21 schreef soepgroente het volgende:[..]
Waarom zou ik dát nou weer doen?
quote:Omdat ze anders uit je neus komen groeien.......
Op maandag 20 januari 2003 20:45 schreef rthls het volgende:
Waarom zou je je neusharen epileren! Zo krijg je alleen maar meer stof binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |