quote:
Als we dan toch bezig zijn...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
FF Nostalgische bui![]()
John! Heerlijke muziek.quote:
Nu moet ik aan deze denken... komt hij gewoon ff voorbij met z'n hondjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een Sonic-muziekje![]()
Zonder Jimmy Sommerville is het toch anders.....
Jaaaaa, die is liefquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu moet ik aan deze denken... komt hij gewoon ff voorbij met z'n hondje
Leuke single verder hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een Sonic-muziekje![]()
Zonder Jimmy Sommerville is het toch anders.....
Ja, kan daar helemaal in opgaanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
John! Heerlijke muziek.
Deze zingen mijn dochter en ik, in de auto luidkeels mee.. helemaal![]()
Omg zo preciousquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu moet ik aan deze denken... komt hij gewoon ff voorbij met z'n hondje
Wha! Die kreeg ik van mijn eerste vriendinnetje.. we gaan nog steeds 1x per jaar uit etenquote:
Allebei mooi! Muziek is fijnquote:
Hahahaha haai Puzziequote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahaha haai Puzzie![]()
Ik vind haar zo leuk
*pets*quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Moest eerder vandaag aan jou denken bij een nummer, maar ik ben hem vergeten
Deze dan
quote:
Ladies get a room!quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ladies get a room!
< Pakt popcorn
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ladies get a room!
< Pakt popcorn
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tja.. wat kan daar nu nog op volgen....
En bedankt .. daarna keek ik lennon over bowie... en nu freddy over lennon... hahah youtubequote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:56 schreef jerney het volgende:
Moest even aan dit fragmentje denken
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En bedankt .. daarna keek ik lennon over bowie... en nu freddy over lennon... hahah youtube
I’m intrigued *klikt*quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Alsof er een kat over natte gallerij loopt.
En bij dit refrein is het een blije puppy die met flaporen in een zonnig weiland rondrent.quote:
Die blijft mooi ........quote:
Fok was effe weg, ik ga je plaotje luisterenquote:
Le Tigre is leukquote:
Heerlijke muziekjes weerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, word altijd zo vrolijk van deze
Terranova ook
Yaaaaaaassssquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijke muziekjes weer![]()
@:jerney berney WE GAAN ER VANDAAG VOOR![]()
Ik ken hem pas sinds kort dankzij jouquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Al een paar jaar een van mijn favo's
Ja!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ken hem pas sinds kort dankzij jouTerwijl ik haar wel al op mijn playlist had staan
Het erge is dat ik er net zo naar kijk als al die mannen
Ja exact dat haha en hoe ze beweegt en kijktquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!!Ik vind het zo'n mooie video
Ik kan daar helemaal van in de ban zijn dus herkenbaar
Ja en die hoeven en benen en de mensquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja exact dat haha en hoe ze beweegt en kijkt
You, me: same pagequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en die hoeven en benen en de mens
quote:
quote:
Bij mij is het tijd voor wijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Na voltaire is het tijd voor Verlaine
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Hahaha geniet! Hier ook weekendddd!
Gewoon doen! Niet mauwen, je bent geen kat !quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wil Frangelico nu!
Maar is riskant want ik heb nog niet gekookt
Wat is dat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wil Frangelico nu!
Maar is riskant want ik heb nog niet gekookt
Oei dat klinkt altijd goed!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een soort pater met veel procent.
20% maar johhhquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een soort pater met veel procent.
Oooh... 20% maar, Ria ?quote:
Ahhhh moonshine!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oooh... 20% maar, Ria ?
< Stookt zijn eigen drank
Welcome to the partyyyyquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
FRIDAYVIBES![]()
no action![]()
Schenkt u mij maar een eindelijkweekendwijntje in van een goed jaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welcome to the partyyyy
Wat kan ik je inschenken?![]()
jij post gelijk een godquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welcome to the partyyyy
Wat kan ik je inschenken?![]()
John en Ria : wat een heerlijke simpele namenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oooh... 20% maar, Ria ?
< Stookt zijn eigen drank
Borrelquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
FRIDAYVIBES![]()
no action![]()
https://www.youtube.com/watch?v=HKErmFliQG0[quote]quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schenkt u mij maar een eindelijkweekendwijntje in van een goed jaar
zeer sociaal ben je.quote:
Morgen de hopquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Moge het heerlijk uitstralen naar je cortex! Proost!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Puzieeeeeepeiiiiitje
hello woman
Love that combiquote:
ja dat dacht ik welquote:
Klopt!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik welik had eerder gezien dat je ook rico nasty luisterde
Zocht iets met vliegen... deze is het geworden...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Morgen de hop![]()
![]()
Nu maar hopen dat ik niet in slaap val als het weer een paar uur uitgesteld wordt![]()
![]()
Yeahhh
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zocht iets met vliegen... deze is het geworden...![]()
iedereen moet aan de drank?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Modus heeft nog geen drank
< Geeft vuurwater door
Vandaag welquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
iedereen moet aan de drank?
okay danquote:
Ik had nogquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jerney rent ondertussen naar de slijter![]()
quote:
Nee, Mo krijgt een tonic van mequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
iedereen moet aan de drank?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn wijn is 12% dus 20 lijkt mij prima
Zomaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Speciale aangelegenheid? Of zomaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |