abonnement Unibet Coolblue
pi_194738329
Terug in 2016 heeft de stemactrice achter Shinchan een interview gegeven:


Die vrouw lijkt echt dol op dat personage, ze genoot echt van dat werk.

Wie wil er ook nieuwe Nederlandse afleveringen met Melise als Shinchan?

Voor degenen die het even niet meer weten: Shinchan is een animatieserie die in 2003 voor het eerst in Nederland te zien was. In de serie is de vijfjarige Shinchan te zien; hij is dol op volwassen vrouwen en haalt allerlei seksueel getinte streken uit. De serie is van oorsprong Japans en was daar voor het eerst te zien in 1992, de stripserie waar de tekenfilmserie op gebaseerd is begon al in 1990. Inmiddels bestaat Shinchan 30 jaar.

[ Bericht 14% gewijzigd door Kaatje2658 op 26-08-2020 23:52:23 ]
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  Spellchecker woensdag 26 augustus 2020 @ 23:54:31 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194738565
Denken dat dit nog kan anno 2020
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194738577
soms zijn er momenten dat ik wou dat de mafia me al gevonden had
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194738659
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 00:03 schreef KennyPowers het volgende:
Denken dat dit nog kan anno 2020
Er kan een hoop, als je het maar durft. Niet iedereen trekt zich iets aan van activisten (bijna niemand eigenlijk), en die activisten komen ook nog eens in kleine aantallen. En of het standpunt van activisten uberhaupt serieus genomen wordt is eigenlijk ook maar de vraag.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_194740548
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 23:54 schreef maily het volgende:
@:milktea
Ik zou nieuwe afleveringen zeker niet erg vinden, bazen serie dit. Helaas gaat dat niet gebeuren. -O-
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_194780663
Vanaf 11 september 2020 is de nieuwste film van Shinchan te zien in Japanse bioscopen. Het is de 28ste film, er komt elk jaar een bioscoopfilm uit sinds 1993. Drie bekende Japanners hebben een stem ingesproken: Ringo-chan, Kyary Pamyu Pamyu en Yūki Yamada. Actrice Kyary is zelf een enorm grote fan van Shinchan en heeft in de afgelopen jaren al eerder een stem ingesproken en ook liedjes ingezongen. Ook in de film van 2020 zingt zij de titelsong.

Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_194832449
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_195324769
Ik heb nog een oud topic gevonden uit maart 2016:

TV / Waarom "Shinchan" gestopt is hier in Nederland

Jammer dat de NL-zenders niet met Shinchan aan de slag gaan, het is van alle tijden.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_198122403
Ik las op internet dat men probeert de serie terug te krijgen op de Nederlandse televisie. Als er FOK-leden zijn die dit ook willen, dan kunnen zij hun wens doorgeven aan de volgende partijen:

Disney Channel: heeft voor zover bekend de herhaalrechten van de al in Nederland uitgezonden afleveringen.
help@disney.co.uk

RTL7 (dagelijks om 18.00 uur 's avonds?) zou een goede plek kunnen zijn voor nieuwe Nederlandse afleveringen:
customercare@rtl.nl

In Spanje wordt Shinchan door FOX uitgezonden.
www.foxtv.nl

Nickelodeon heeft bijna geen kijkers meer, maar wellicht toch een optie.
info@nickelodeon.nl

Bridge Entertainment was de DVD-uitgeverij, dit bedrijf is opgegaan in Just(Bridge) Entertainment.
info@justentertainment.nl

Hoewel Shinchan in Nederland voor kinderen werd uitgezonden is de serie eigenlijk een familieserie die dus eigenlijk bij zowel een kinderzender als een volwassen familiezender past.


Voor de mensen die de Japanse DVD van de 28ste film willen kopen: het geplande liedje van Kyary is vooralsnog niet aanwezig, hoogst waarschijnlijk ten gevolge van de pandemie-maatregelen.


[ Bericht 8% gewijzigd door Kaatje2658 op 21-02-2021 00:03:35 ]
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_198155212
Nog even een update betreft de 28ste film: het openingsliedje is "Muscat" (van Yuzu) en het eindliedje is "Giga Aishiteru" (van Rekishi).

Het blijkt dat er wel enkele extra liedjes aanwezig zijn in de film, waaronder rond 20 minuten in de speelduur, wellicht dat daar een liedje van Kyary tussenzit maar dat weet ik niet zeker. Een bron heeft in maart 2020 gemeld dat Kyary het openingsliedje zou zingen, maar het openingsliedje bleek dus "Muscat" (van Yuzu).
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_198206795
En videospellen zijn er inderdaad ook nog, hetgeen van Shinchan wat momenteel nog wel wordt uitgebracht in Nederland. Die was ik vergeten in de intro van dit topic.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_199704734
Heeft iemand al iets gehoord over een terugkeer op de Nederlandse televisie?
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_199704759
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:25 schreef Kaatje2658 het volgende:
Heeft iemand al iets gehoord over een terugkeer op de Nederlandse televisie?
Gaat nooit gebeuren. Deze tekenfilm is veel te grof/brutaal voor de snowflake generatie van nu. Als je de oorspronkelijke tekenfilm gaat aanpassen naar nu, dan is er geen reet meer aan. Ook Rocket Power zal niet meer terugkomen.

Helaas David de Kabouter en David de Rechter ook niet :(
pi_199704795
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gaat nooit gebeuren. Deze tekenfilm is veel te grof/brutaal voor de snowflake generatie van nu.
Dan zou het toch eventueel in Nederland voor volwassenen kunnen? Minstens 250.000 mensen in dit land waren vaste kijker destijds en in de afgelopen jaren is gewoon gebleken dat er vraag is naar de serie.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 1 juni 2021 @ 12:32:42 #17
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199704798
quote:
17s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 00:04 schreef KennyPowers het volgende:
soms zijn er momenten dat ik wou dat de mafia me al gevonden had
Video unavailable
This video contains content from TV Asahi Corporation, who has blocked it on copyright grounds.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199704831
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:32 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
This video contains content from TV Asahi Corporation.
En dankjewel: dat is het bedrijf waar een gegadigde televisiezender, dvd-uitgeverij of streaming-provider contact mee kan opnemen voor het verkrijgen van uitzendrechten betreft herhalingen en nieuwe afleveringen.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')