hahah ja snap ik. m'n zus en ik moesten zo op jonge leeftijd al mee met de slacht van 'onze koe' bij opa en oma.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geloof ik. Alpaca vond ik ook echt heerlijk. Maar ik vond het wel raar dat ik het ene moment alpaca's aan het schattig vinden of knuffelen was en dan weer eten en dan weer knuffelen, etc
.
ah ja ik ben ook al een jaar of 2-3 niet meer in Den Haag geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit veel ja. maar nee. kom er ook vrijwel nooit om wat te drinken
Je ben welkom hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahah ja snap ik. m'n zus en ik moesten zo op jonge leeftijd al mee met de slacht van 'onze koe' bij opa en oma.
[..]
ah ja ik ben ook al een jaar of 2-3 niet meer in Den Haag geweest.
Dan ben je het wel gewend natuurlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahah ja snap ik. m'n zus en ik moesten zo op jonge leeftijd al mee met de slacht van 'onze koe' bij opa en oma.
ja weet wel waar ze woontquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je ben welkom hoor.
Meet bij @:bitterbal thuis
wtfquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan ben je het wel gewend natuurlijk.
Als mijn opa weer een van z'n kippen ging slachten mocht ik daar een week lang niet op bezoek van m'n moeder en ik mocht ook de kippensoep niet eten. Ik vond dat echt onzin, verser kon je het niet hebben. En ze eet het wel gewoon 'uit de fabriek', lol.
Das toch ook hypocriet?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan ben je het wel gewend natuurlijk.
Als mijn opa weer een van z'n kippen ging slachten mocht ik daar een week lang niet op bezoek van m'n moeder en ik mocht ook de kippensoep niet eten. Ik vond dat echt onzin, verser kon je het niet hebben. En ze eet het wel gewoon 'uit de fabriek', lol.
ja zover was ikquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet zelden coupes Danemark. Dus als ik dat wel eet is het ook variatie
En het is gewoon de internationale naam voor een Dame Blanche,
Ja, vind ik welquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Zeker omdat ze zo veel mogelijk eten haalt bij een biologische supermarkt met producten uit de omgeving. Hmm
.
Mijn kinderen hebben konijntjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wtf
als ik ooit kinderen krijg, dan neem ik ook kippen. en dan gaan we coq au vin eten. vers. of kipnuggets. ook goed. en ze zullen bij het hele proces zijn.
Heb ik overwogen, maar daar ben ik toch te lui voorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij moet inbreker worden.. Je breekt zo makkelijk door al die slotjes heen
Zodra jij een bank ziet staan ga je eerst een powernap doenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik overwogen, maar daar ben ik toch te lui voor
wat gemeenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben konijntjes.
Ik grapte dat we ze met kerst gingen opeten.
Nou ze worden nog schreeuwend wakker snachts nu “papa gaat de konijnen doodmaken huuuu”
Zoals Bono zou zeggen: she moves in mysterious ways!quote:
Mijn opa deed dat, met kerst. Elk jaar kwam er een nieuw konijn als huisdier voor in de plaats.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben konijntjes.
Ik grapte dat we ze met kerst gingen opeten.
Nou ze worden nog schreeuwend wakker snachts nu “papa gaat de konijnen doodmaken huuuu”
ja maar bij je opa is 't Sunday bloody Sundayquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoals Bono zou zeggen: she moves in mysterious ways!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |