hahah ja snap ik. m'n zus en ik moesten zo op jonge leeftijd al mee met de slacht van 'onze koe' bij opa en oma.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geloof ik. Alpaca vond ik ook echt heerlijk. Maar ik vond het wel raar dat ik het ene moment alpaca's aan het schattig vinden of knuffelen was en dan weer eten en dan weer knuffelen, etc
.
ah ja ik ben ook al een jaar of 2-3 niet meer in Den Haag geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit veel ja. maar nee. kom er ook vrijwel nooit om wat te drinken
Je ben welkom hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahah ja snap ik. m'n zus en ik moesten zo op jonge leeftijd al mee met de slacht van 'onze koe' bij opa en oma.
[..]
ah ja ik ben ook al een jaar of 2-3 niet meer in Den Haag geweest.
Dan ben je het wel gewend natuurlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahah ja snap ik. m'n zus en ik moesten zo op jonge leeftijd al mee met de slacht van 'onze koe' bij opa en oma.
ja weet wel waar ze woontquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je ben welkom hoor.
Meet bij @:bitterbal thuis
wtfquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan ben je het wel gewend natuurlijk.
Als mijn opa weer een van z'n kippen ging slachten mocht ik daar een week lang niet op bezoek van m'n moeder en ik mocht ook de kippensoep niet eten. Ik vond dat echt onzin, verser kon je het niet hebben. En ze eet het wel gewoon 'uit de fabriek', lol.
Das toch ook hypocriet?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan ben je het wel gewend natuurlijk.
Als mijn opa weer een van z'n kippen ging slachten mocht ik daar een week lang niet op bezoek van m'n moeder en ik mocht ook de kippensoep niet eten. Ik vond dat echt onzin, verser kon je het niet hebben. En ze eet het wel gewoon 'uit de fabriek', lol.
ja zover was ikquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet zelden coupes Danemark. Dus als ik dat wel eet is het ook variatie
En het is gewoon de internationale naam voor een Dame Blanche,
Ja, vind ik welquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Zeker omdat ze zo veel mogelijk eten haalt bij een biologische supermarkt met producten uit de omgeving. Hmm
.
Mijn kinderen hebben konijntjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wtf
als ik ooit kinderen krijg, dan neem ik ook kippen. en dan gaan we coq au vin eten. vers. of kipnuggets. ook goed. en ze zullen bij het hele proces zijn.
Heb ik overwogen, maar daar ben ik toch te lui voorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij moet inbreker worden.. Je breekt zo makkelijk door al die slotjes heen
Zodra jij een bank ziet staan ga je eerst een powernap doenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik overwogen, maar daar ben ik toch te lui voor
wat gemeenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben konijntjes.
Ik grapte dat we ze met kerst gingen opeten.
Nou ze worden nog schreeuwend wakker snachts nu “papa gaat de konijnen doodmaken huuuu”
Zoals Bono zou zeggen: she moves in mysterious ways!quote:
Mijn opa deed dat, met kerst. Elk jaar kwam er een nieuw konijn als huisdier voor in de plaats.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben konijntjes.
Ik grapte dat we ze met kerst gingen opeten.
Nou ze worden nog schreeuwend wakker snachts nu “papa gaat de konijnen doodmaken huuuu”
ja maar bij je opa is 't Sunday bloody Sundayquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoals Bono zou zeggen: she moves in mysterious ways!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn opa deed dat, met kerst. Elk jaar kwam er een nieuw konijn als huisdier voor in de plaats.
naja ik vind dat wel OK op zich.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn opa deed dat, met kerst. Elk jaar kwam er een nieuw konijn als huisdier voor in de plaats.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik herinner me een stelletje op de middelbare school. Meisje kwam op een goede dag bij de jongen thuis, was zijn vader een konijn aan het villen. Toen heeft ze het uitgemaakt.
Ja zo was het niet bedoeld, ik zei dat het een grap was. Maar onbewust maakten ze zich toch zorgen.quote:
Ik val al in slaap als ik langs de ING loop.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zodra jij een bank ziet staan ga je eerst een powernap doen
Beter serveren ze moose in Alpaca world en omgekeerdquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik val al in slaap als ik langs de ING loop.
Waarom nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Durf er alleen niet mee over straat te lopen ben ik bang.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter serveren ze moose in Alpaca world en omgekeerd
Ja is ook wel weer zo, loop nu ook met bijna neonroze schoenen over straat.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Fuck andere mensen!
Iedereen kijkt toch naar je knalroze schoenenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Durf er alleen niet mee over straat te lopen ben ik bang.
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen kijkt toch naar je knalroze schoenen
Hahaha, dat zou ook wel bijzonder zijn. Moose eten in Peru en alpaca in Zwedenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter serveren ze moose in Alpaca world en omgekeerd
Dat vind ik onzin. Jezelf klem eten omdat het anders jammer is.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
Leert je wel 2x nadenken om wat van voedsel weg te gooien. of meer klaar te maken dan je op kan.
peruquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha, dat zou ook wel bijzonder zijn. Moose eten in Peru en alpaca in Zweden.
nog ff.. wtf?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:04 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil naar bed. Het is al 2u na m’n bedtijdMaar moet nog ff treinen.
Nicequote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is ook wel weer zo, loop nu ook met bijna neonroze schoenen over straat.
We maken je wel wakker als je er bijna bent joh!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:04 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:04 schreef kwiwi het volgende:
Ja dat gaat vast goed komenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We maken je wel wakker als je er bijna bent joh!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nice.
Ik ging vandaag op m'n lomp grote longboard in zo'n 'I went to thailand to find myself'-pants en Lil Peep trui naar de winkel met make up van twee dagen oud op. Not my proudest moment, maar ik ga mezelf echt niet mooi maken om even in drie minuten wat pasta bij te halen hoor. Mooi maken doe ik wel als ik die dag langer dan een uur mensen ga zien.
Ja om 20u naar bed, half uurtje later of uurtje later slapen. En dan om 5u weer op.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Normaal ga je om 20:00 slapen?
Respect.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja om 20u naar bed, half uurtje later of uurtje later slapen. En dan om 5u weer op.
Wat een boerentijdenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja om 20u naar bed, half uurtje later of uurtje later slapen. En dan om 5u weer op.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Is het tijd voor het geluid van 2000?
M'n lijstje ging hierna subtiel over in Fields of Goldquote:
Dat zijn toch die paars witte chocolade melk koeien?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De koeien moeten gemolken worden op de alm.
Ik was nooit een ochtendmens, moet je nagaanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een boerentijden
Ik kan dat heulemaal niet tegen.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zijn toch die paars witte chocolade melk koeien?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
M'n lijstje ging hierna subtiel over in Fields of Gold.
Toch maar even geskipt voor deze.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als je ze aluminiumfolie voert poepen ze chocoladerepen.
dit jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was nooit een ochtendmens, moet je nagaanMaar ging vanzelf na een weekje doorbijten.
Mijn God, die laatste zocht ik echt al sinds groep 4quote:
no wayquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn God, die laatste zocht ik echt al sinds groep 4![]()
. BEDANKT.
Is je gehoor kapot?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
90's & 00's dance maken het wel weer dat ik weer dj gear wil aanschaffen. maar zou het beter niet doen gezien m'n gehoor
Die comment, dit had ik eerder moeten weten: "Haha, als je op google opzoekt naar dansende blikken dan kom je hierop uit. Tnx google, ik was even de naam kwijt".quote:
Mja ik word nog steeds goedgekeurd voor m'n werk, maar het moet niet (veel) slechter meer worden.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die comment, dit had ik eerder moeten weten: "Haha, als je op google opzoekt naar dansende blikken dan kom je hierop uit. Tnx google, ik was even de naam kwijt".
Kende de clip alleen helaas ook niet.
Oh dat is wel kut zeg.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik word nog steeds goedgekeurd voor m'n werk, maar het moet niet (veel) slechter meer worden.
9 jaar in het nachtleven gewerkt waarvan de eerste 4 jaar zonder gehoorbescherming.
Heb een enorme dip in de op een na hoogste tonen categorie.
Jaren geprobeerd, kon er niet aan wennen. Hoe later ik begon hoe gelukkiger ik was.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was nooit een ochtendmens, moet je nagaanMaar ging vanzelf na een weekje doorbijten.
ja vooral omdat je er dus op dat moment niet bij stil staat wat de gevolgen zijn op lange termijn.quote:
Snap wel dat je nu voorzichtig bent ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja vooral omdat je er dus op dat moment niet bij stil staat wat de gevolgen zijn op lange termijn.
Ben ook een soort van lawaaidoof.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap wel dat je nu voorzichtig bent ja.
Oja moet input van alle kanten interpreteren om verwarring te voorkomenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, dat klinkt ernstig.
Ken mensen die al tig jaren in nachtleven hebben gestaan. Die zouden al doof moeten zijn eik.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik word nog steeds goedgekeurd voor m'n werk, maar het moet niet (veel) slechter meer worden.
9 jaar in het nachtleven gewerkt waarvan de eerste 4 jaar zonder gehoorbescherming.
Heb een enorme dip in de op een na hoogste tonen categorie.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ken mensen die al tig jaren in nachtleven hebben gestaan. Die zouden al doof moeten zijn eik.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[modbreak]KWIWI, WAKKER WORDEN! JE BENT ER BIJNA! TUUT TUUT![/modbreak]
Goverdomme niet toeterrehquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
En met oud & nieuw?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rijd geen motor meer.. ga geen dj dingen meer doen om die reden.. en in de werkplaats heb ik oordoppen & oorkappen (dubbele bescherming) en veel standaardwerk is uitbesteed om mn eigen oren te beschermen
otoplastieken in. maar steek zelf sowieso geen vuurwerk af. nooit gedaan ook. en bewaar wel nice afstand enzoquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[modbreak]Ohja dit kan ik ook.[/modbreak]
Hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Test
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Test
Ja ik doe het ook nooit. daarom vergeet ik het ook steeds dat het kan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit is de eerste keer dat ik het gebruik.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Louter machtsmisbruik dit. Ban.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Banaanvraag ģ banquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Louter machtsmisbruik dit. Ban.
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik lees dit serieus als banaan vraag
Welke geheime krachten heb je nog meer?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik doe het ook nooit. daarom vergeet ik het ook steeds dat het kan.
Dat is de eeuwenoude grap yo.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik lees dit serieus als banaan vraag
Uhmm goed jointjes draaien maar heeft weinig met mijn kleurtje te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke geheime krachten heb je nog meer?
Een slakkenspoor?
ja dat kwartje viel netquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMaar ik bedoel dus ban aanvraag.
ik ben geen OG fokkerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is de eeuwenoude grap yo.
Doe ik ook vaak.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Intussen ligt Kwiwi gewoon te snurken in die trein
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
Wel een paar keer in Amsterdam wakker geworden, terwijl ik in Roosendaal over moest stappen
Foei!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhmm goed jointjes draaien maar heeft weinig met mijn kleurtje te maken.
Braaffff!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso klinkt dat echt alsof ik een hond ben ofzo.
Ik werd eens wakker in een donkere bus garage, door een monteur van de bus.quote:
Jarenlang dagelijks Dordrecht - Amsterdam met de trein gedaan, ging wonderbaarlijk altijd wel goed, sliep altijd wel maar toch zodanig alert dat ik op stations veelal wakker werdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
Wel een paar keer in Amsterdam wakker geworden, terwijl ik in Roosendaal over moest stappen
Nou nou...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
2 rappers dood in Amsterdam, dat ruimt lekker op
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Teringeindquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jarenlang dagelijks Dordrecht - Amsterdam met de trein gedaan, ging wonderbaarlijk altijd wel goed, sliep altijd wel maar toch zodanig alert dat ik op stations veelal wakker werd
Je bent zelf een halve rapperquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Oké Bennie Jolink.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent zelf een halve rapper
Buiten dat ik rap niks vind mag van mij dat hele geweld en wapen promoten door een deel van rappers asap als crimineel gelabeld wordenquote:
Dankjequote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Dus neger=rapper, interessante knowledgequote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hebben ook allemaal van die stoere namen. Of nouja, hadden...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Nee ik kwam weer even niet meer op FOK! Je bericht werd netjes omgeroepen in de treinquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Intussen ligt Kwiwi gewoon te snurken in die trein
Ja daarom blij feest vieren als mensen doodgeschoten worden, mongolentijdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Buiten dat ik rap niks vind mag van mij dat hele geweld en wapen promoten door een deel van rappers asap als crimineel gelabeld worden
Tsja woonde nog bij mammie thuis en deed als sollicitatie oefening bij opleiding sollicitatie bij bedrijf in Amsterdam. Werd dus aangenomenquote:
Ik ben geen Koen-expert, maar ik vind hem hier niet enorm op lijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
RIPquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben geen Koen-expert, maar ik vind hem hier niet enorm op lijken.
[ afbeelding ]
wil je mij morgen dan niet wekken. ik word vanzelf wel wakkerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De FOK! Wekservice faalt nooit
wie is dit?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HALLO.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Tijdje terug een docu gekeken over Lil Peep, was wel interessant.
Als criminelen of rappers elkaar afslachten mag ik dat een feestje waard vinden. Jij vindt het een gemis voor de samenleving?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom blij feest vieren als mensen doodgeschoten worden, mongolentijd
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil je mij morgen dan niet wekken. ik word vanzelf wel wakker
Everybody's Everything? Ik was bij de screening in de Vue. Vet mooi. Peep's mams.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Tijdje terug een docu gekeken over Lil Peep, was wel interessant.
NOUNOUquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als criminelen of rappers elkaar afslachten mag ik dat een feestje waard vinden. Jij vindt het een gemis voor de samenleving?
Waarschijnlijk, maar het is niet bekend of het expres of per ongeluk was. Hij heeft verkeerde pillen van iemand gekregen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
is die jongen vn de foto vermoord?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tambour-maitre der zilte achteradmiralen op de Oostendse hoek
Uhm weet niet meer eigenlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Everybody's Everything? Ik was bij de screening in de Vue. Vet mooi. Peep's mams.
hoe heet die jongen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar het is niet bekend of het expres of per ongeluk was. Hij heeft verkeerde pillen van iemand gekregen.
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze dude?
https://en.wikipedia.org/wiki/Lil_Peep
Nee hoor maar vaak zijn het erg jonge mensen die makkelijk nog op het rechte pad te krijgen zijn, beetje debiel om daar blij om te zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als criminelen of rappers elkaar afslachten mag ik dat een feestje waard vinden. Jij vindt het een gemis voor de samenleving?
Staat dat het een amerikaan is?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze dude?
f.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze dude?
Pff heftig.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Maar vind he wel erg al dat geweld.
hoorde dat ze bij die jongen op de pier ter plekke via de borst hadden geopend om te reanimeren, dit lukte niet en toen is hij nog via de zijkant geopend. ook niet gelukt
19 jaar
God dammit je zou de deur toch opendoen en je kind staat zo voor de deurquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is nu niet veel meer.quote:
ja mooi hoofdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Denk oprecht dat Lil Peep best knap was zonder gezichttattoo's en beetje oke kapsel.
Ik zou me kapot schrikken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
God dammit je zou de deur toch opendoen en je kind staat zo voor de deur
Mwehehehe.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schrikken.
Voor zover ik weet heb ik namelijk geen kinderen
Dan ben ik maar debiel. Een afrekening in het criminele circuit is maar zelden tussen beginners.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor maar vaak zijn het erg jonge mensen die makkelijk nog op het rechte pad te krijgen zijn, beetje debiel om daar blij om te zijn.
Opschieten danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schrikken.
Voor zover ik weet heb ik namelijk geen kinderen
Zķ enorm veel haast hoeven kerels niet te maken hoor.quote:
nou ja je moet niet te vroeg juichen. vergifmoorden viden ook plaats. Zoals die amsterdamse DJ die paar jaar terug is verwisseld en dood geschoten omdat hij in dezelfde auto reed.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan ben ik maar debiel. Een afrekening in het criminele circuit is maar zelden tussen beginners.
https://www.rtlboulevard.(...)e-achtste-keer-vaderquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zķ enorm veel haast hoeven kerels niet te maken hoor.
zelfs ik neem dan een kindquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Al was Joop vanavond wel heel snel met roepen "DAN NEMEN WE ER OOK EEN" naar aanleiding van een Trump-uitspraak dat iedereen met een kind een miljoen kreeg
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zķ enorm veel haast hoeven kerels niet te maken hoor.
Had toch soms best rake teksten heurquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Lil peep, zelfs een behoorlijke artiestennaam kan ie niet bedenken
Bwehehehequote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Al was Joop vanavond wel heel snel met roepen "DAN NEMEN WE ER OOK EEN" naar aanleiding van een Trump-uitspraak dat iedereen met een kind een miljoen kreeg
Ik snapte 'm even niet, maar vast vergismoorden dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je moet niet te vroeg juichen. vergifmoorden viden ook plaats. Zoals die amsterdamse DJ die paar jaar terug is verwisseld en dood geschoten omdat hij in dezelfde auto reed.
Dat is zijn artiestennaam omdat zijn moeder hem al van jongs af aan "Peep" noemt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Lil peep, zelfs een behoorlijke artiestennaam kan ie niet bedenken
oh jeetjequote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snapte 'm even niet, maar vast vergismoorden dan.
Ja, daarom.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)e-achtste-keer-vader
Dequote:
Het mag duidelijk zijn dat ik erg weinig met rap heb. Verder dan een enkel nummer van Eminem en sommige oude jaren 70 rap kan het wat mij betreft het vierkante archief inquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Had toch soms best rake teksten heur
De heus niet vergiftigde Rus kwam ook langs vandaag, ik denk daarom.quote:
ja nou ja domme typfout ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Desloeg meer op mijn compleet niet snappen.
echt hequote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
Ach snap best je ze persoonlijk niet gaat missen maar juichen vind ik ook wel weer wat.
Lil Peep is de enige rap die ik luister. Ik probeer hier niemand te overtuigen dat het helemaal fantastisch is en iedereen het moet luisteren hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat ik erg weinig met rap heb. Verder dan een enkel nummer van Eminem en sommige oude jaren 70 rap kan het wat mij betreft het vierkante archief in
Ge wit nie wa ge mist...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat ik erg weinig met rap heb. Verder dan een enkel nummer van Eminem en sommige oude jaren 70 rap kan het wat mij betreft het vierkante archief in
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je hem borstvoeding geven begint hij aan je zwembandje te sabbelen.
Gewoon de fles.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je hem borstvoeding geven begint hij aan je zwembandje te sabbelen.
Haha die verhaaltjes geloven.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lil Peep is de enige rap die ik luister. Ik probeer hier niemand te overtuigen dat het helemaal fantastisch is en iedereen het moet luisteren hoor![]()
. Maar hij is op heel veel manieren wel echt een heel erg andere gast dan de gemiddelde rapper. Hij gaf zijn geld en spullen juist aan bevriende rappers die het een stuk slechter hadden, liet ongeveer zes van hen in zijn huis wonen, hield zielsveel van zijn familie, etc. En daarbij heeft hij ook nog een geheel eigen genre binnen de rap gemaakt. Zo'n gast hoeft van mij echt niet per se dood te vallen
.
Het was een Trump-uitspraak he.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar serieus, een miljoen voor een baby?
Waarom dan niet gewoon een stuk of 40 jatten uit de sloppenwijken van Rio of Mexico Stad, kassa.
Grapjas.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gelukkig houdt iedereen van Abba
Ik vind het meer haha om iets meteen onzin te noemen terwijl je niet eens weet waar je het over hebtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha die verhaaltjes geloven.
Ik denk dat niet iedereen deze mening deelt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar serieus, een miljoen voor een baby?
Waarom dan niet gewoon een stuk of 40 jatten uit de sloppenwijken van Rio of Mexico Stad, kassa.
Jawel, de rest doen gewoon alsof.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat niet iedereen deze mening deelt.
Hoe komt ie aan zijn antistoffen dan?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Kleine moeite om zelf een exemplaar met fatsoenlijke genen te produceren.
Ja, nee, dan vallen alle FOK!users af he.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Ja die moet je opvoeden bbbrrrrr.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
In eerste instantie uit het bloed van de moeder en daarna zelf aanmaken?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe komt ie aan zijn antistoffen dan?
Sinds de uitvinding van Olvarit zijn we er niet echt slimmer en gezonder op geworden,
Jij at als baby uiteraard zelf gevangen mammoet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe komt ie aan zijn antistoffen dan?
Sinds de uitvinding van Olvarit zijn we er niet echt slimmer en gezonder op geworden,
Geen uitdaging is jou te gek toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die moet je opvoeden bbbrrrrr.
wanneer komt er een kleine draak dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga geen borstvoeding geven in ieder geval, straks tref ik net zo'n allergiederp als ik zelf, kan ik helemaal niets meer eten.
Nee danmissen ze heel wat.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In eerste instantie uit het bloed van de moeder en daarna zelf aanmaken?
Ok, ik geef toe ik ken little piep niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het meer haha om iets meteen onzin te noemen terwijl je niet eens weet waar je het over hebt. Hoop dat je dochtertjes wat verstandiger opgroeien.
Voorlopig niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer komt er een kleine draak dan?
Jammer dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee danmissen ze heel wat.
Wat vreemde bacteriën, hormonen en vitamines waarvan men nog niet weet hoe en wat.
veel is dicht vanwege kerownaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
Linköping heeft twee van de vetste bezienswaardigheden die ik tot nu toe ben tegengekomen en ze zijn beiden niet toegankelijk als ik er ben. Dit is echt heel zonde.
Ja en dan raar staan opkijken als hun kindje later een poeptransfusie nodig heeft om de weerstand op orde te krijgen, gebruik die tieten gewoon waar ze voor zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee danmissen ze heel wat.
Wat vreemde bacteriën, hormonen en vitamines waarvan men nog niet weet hoe en wat.
Ik ben nog niks tegengekomen wat dicht is vanwege corona en pas één ding omdat het seizoen voorbij isquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
veel is dicht vanwege kerownan omdat het 'seizoen' in zweden al wel klaar is.
Ga je daar ook over janken?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil het graag even over animal crossing hebben.
beterquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben nog niks tegengekomen wat dicht is vanwege corona en pas één ding omdat het seizoen voorbij is.
@kwiwi moet nog latte mammiato's maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, ik wist niet dat de borstvoedingmaffia hier zat, ga terug naar OUD ofzo.
Prima.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil het graag even over animal crossing hebben.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan raar staan opkijken als hun kindje later een poeptransfusie nodig heeft om de weerstand op orde te krijgen, gebruik die tieten gewoon waar ze voor zijn
Oh ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:kwiwi moet nog latte mammiato's maken.
liesje heeft een pomp bij mij in de shop gekochtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb een gaaf ding gekregen om een spookhuishoek te gaan maken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
liesje heeft een pomp bij mij in de shop gekochten ik had net een vette bbq
Heb nog geen melk voor erinquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:kwiwi moet nog latte mammiato's maken.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, ik wist niet dat de borstvoedingmaffia hier zat, ga terug naar OUD ofzo.
Ik stopte met gamen nadat ik mijn gamelaptop gekocht hadquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Fucking fancy gamelaptop en wat speelt ze? The Sims.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Fucking fancy gamelaptop en wat speelt ze? The Sims.
kan ej ook tosti's tussen bakken. zo heet worden ze.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
een laptop speciaal voor games??
Gekkigheid deze moderne tijden
Dit is waarheid.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan ej ook tosti's tussen bakken. zo heet worden ze.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit klopt wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan raar staan opkijken als hun kindje later een poeptransfusie nodig heeft om de weerstand op orde te krijgen, gebruik die tieten gewoon waar ze voor zijn
Nee, gewoon bij de vader.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
Maar stevige tieten behouden is ook belangrijk. Dan maar een mongooltje, kun je doordeweeks lekker dumpen in de opvang.
Hopelijk zitten jouw kinderen vaak bij de opvang ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
Maar stevige tieten behouden is ook belangrijk. Dan maar een mongooltje, kun je doordeweeks lekker dumpen in de opvang.
Beetje schoonmaken met WD40 achteraf.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moest lachenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje schoonmaken met WD40 achteraf.
Voordeel van de moderne techniek, je bent relatief wat meer kwijt, maar een draagbaar apparaat waar je op kan gamen had m'n voorkeur.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
een laptop speciaal voor games??
Gekkigheid deze moderne tijden
Daarom kinderen maken bij een broedkip en feesten met een sierkip.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
Nee die hadden wel borstvoeding, ten minste de eerste paar weken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hopelijk zitten jouw kinderen vaak bij de opvang ja.
Niet wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die hadden wel borstvoeding, ten minste de eerste paar weken.
Mega intelligent en bovengemiddeld knap wel
Niet toevallig van de melkboer?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die hadden wel borstvoeding, ten minste de eerste paar weken.
Mega intelligent en bovengemiddeld knap wel
Ik ben al een tijdje uitgespeeld, geen tosti-ijzertemperaturen meer, sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |