Geen idee eigenlijk. Eens uitproberen, vast wel, maar ik acht de kans groter dat ik via een andere onlineweg iemand op zou duiken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ik mij voorstellenZou je anders ook aan tinder hebben gedaan?
Hij blijft ook leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
ik doe gewoon mee met dat gifje elke keer als ik hem zie
Eens. Ben blij dat het tot nu toe werkt met Gergely, want ik heb ook een hekel aan datenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt als het nou een keer gewoon goed zou zitten he. vind dat daten zo fucking ongemakkelijk allemaal
Iedereen is aan het tinderen geslagen?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. Ben blij dat het tot nu toe werkt met Gergely, want ik heb ook een hekel aan datenHoop echt dat dat nooit meer hoeft.
De paar mannen die ik het heb gevraagd wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraag mij af of mannen er net over denken
ook de zenuwen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De paar mannen die ik het heb gevraagd wel.
ik HAAT datenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraag mij af of mannen er net over denken
Nee meer het gedoe en steeds weer opnieuw beginnen met iemand of opnieuw je levensverhaal vertellen.quote:
Je kunt er ook een boek over schrijven en vooraf geven zodat die zich kan inlezen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee meer het gedoe en steeds weer opnieuw beginnen met iemand of opnieuw je levensverhaal vertellen.
Dat zou lekker zijn héquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt er ook een boek over schrijven en vooraf geven zodat die zich kan inlezen?
kennis van me heeft een visite kaart met QR codes naar een filmpje waar ie z'n levensverhaal uit de doeken doet. Geeft ie aan potentiële damesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt er ook een boek over schrijven en vooraf geven zodat die zich kan inlezen?
Maak er een stripverhaal van.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi tochquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:40 schreef Koen66 het volgende:
hey de O)P is nu weer niet alfabetisch
Eindelijk iemand die het zietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:40 schreef Koen66 het volgende:
hey de O)P is nu weer niet alfabetisch
Ja moet je nog steeds op date :pquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kennis van me heeft een visite kaart met QR codes naar een filmpje waar ie z'n levensverhaal uit de doeken doet. Geeft ie aan potentiële dames
tja daaronder een sollicitatieformulier met een huwelijksakte..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet je nog steeds op date :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |