abonnement Unibet Coolblue
pi_530134
Demmm! Robin rules! Hij kan dat gewoon, dat bewees hij ook met Darius..hij heeft soms wel tact, onze Robin!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 7 december 2000 @ 20:16:09 #27
7975 Boas
Verdomd interessant...
pi_530159
foutje...

[Dit bericht is gewijzigd door Boas op 07-12-2000 20:16]

...maar gaat u verder!
pi_530171
ook de Ed video gemist, en het gezoen van Bianca met Fewdi

Wat? Hebben die gezoend? (mis BB altijd) echt gezoend?

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  Moderator donderdag 7 december 2000 @ 20:21:38 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_530177
quote:
Op 07 december 2000 20:07 schreef tanjalies het volgende:
Gert en Fokje, is dit "geheim" niet een eigen topic waard.
Ik weet niet of we hier veel verder mee komen, tanjalies, maar misschien dat meer mensen hier wat zinnigs over kunnen zeggen inderdaad. Aan u de eer..

Weet jij trouwens hoe stevig dat antecenten-onderzoek is van VOO? M.a.w: als het zo is dat Hieke een zeer traumatische jeugd-ervaring heeft, weten ze hier dan van?

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 7 december 2000 @ 20:25:01 #30
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_530192
Gert,

De meeste mensen daar in het BB-huis hebben gescheiden ouders meen ik.

(wat dacht je van Dees...)

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_530238
Wát een wereld uitzending...voyeurisme in de heerlijkste zin van het woord!! Die kop van Ferdi in dat hoekje in de badkamer, dat oeverloze, dubbelletong verhaal van hem op de bank!!! Zo'n gemoedstoestand krijg je normaal alleen te zien bij mensen waar je heel close mee bent.
Ik schaamde dat ik zo zat te genieten...voor mij is dit BB op z'n piek!!!

Van de zenuwen barstte ik in een schaterlach uit toen Ferdi in de tuin bij Hieke kwam, een paar seconde stil bleef en er toen een Grote Dronken PPárdon!! uitspuugde....
Zoiets vezín je niet....ik doe wel eens aan improvisatie toneel , en dit krijg je er niet uit geďnproviseerd....dit gebeurt alleen maar in het echt!!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_530301
In mijn vorige post heb ik niet duidelijk gemaakt dat die vooral om Ferdi zijn peanuts probleem ging.

Om Hieke moest ik niet lachen.Om Hieke maak ik me zorgen.

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  donderdag 7 december 2000 @ 21:01:51 #33
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_530328
Bij het bekijken van deze uitzending begon ik wel weer aan de opmerkingen van de psychologen te denken van voordat BB1 begon. Een onverantwoord psychologisch experiment?

Het viel me trouwens ook op dat zowel Bianca als Georgie nauwelijks aan de discussie deelnamen. Georgie was af en toe wel netjes wat aan het uitleggen voor Ferdi, maar vooral Bianaca werd pas wakker toen er tranen begonnen te vloeien.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_530333
quote:
Op 07 december 2000 20:35 schreef fashionably_late het volgende:

Van de zenuwen barstte ik in een schaterlach uit toen Ferdi in de tuin bij Hieke kwam, een paar seconde stil bleef en er toen een Grote Dronken PPárdon!! uitspuugde....
Zoiets vezín je niet....ik doe wel eens aan improvisatie toneel , en dit krijg je er niet uit geďnproviseerd....dit gebeurt alleen maar in het echt!!!


* Cartman1 heeft tegelijk met F_L geschaterlacht

En plaatsvervangende schaamte, inderdaad.
Maar dit soort beelden zijn toch heerlijk?
Hiervoor kijk ik naar BB; niet voor de diepzinnige gesprekken, broodjes bakken, kipjes voeren.
Tot op het bot!!!

  donderdag 7 december 2000 @ 21:03:56 #35
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_530337
quote:
Op 07 december 2000 20:35 schreef fashionably_late het volgende:
Wát een wereld uitzending...voyeurisme in de heerlijkste zin van het woord!! Die kop van Ferdi in dat hoekje in de badkamer, dat oeverloze, dubbelletong verhaal van hem op de bank!!! Zo'n gemoedstoestand krijg je normaal alleen te zien bij mensen waar je heel close mee bent.
Ik schaamde dat ik zo zat te genieten...voor mij is dit BB op z'n piek!!!

Van de zenuwen barstte ik in een schaterlach uit toen Ferdi in de tuin bij Hieke kwam, een paar seconde stil bleef en er toen een Grote Dronken PPárdon!! uitspuugde....
Zoiets vezín je niet....ik doe wel eens aan improvisatie toneel , en dit krijg je er niet uit geďnproviseerd....dit gebeurt alleen maar in het echt!!!


Tja... en dat willen jullie dan eruit hebben.

Ik heb weer flink zitten genieten. Het kan me niks schelen dat het een omhoog gevallen
arrogante zuiptor is. Ik vind dit dus schitterend om te zien. En het feit dat hier binnen een uur al een heleboel posts zijn zegt genoeg. Geef het maar gewoon toe, jullie hebben allemaal stilletjes zitten genieten.

Ik vraag me alleen af waar jullie mensenkennis is gebleven. Dit hele verhaal draait maar om een ding... SEX. Dit gaat allemaal over sex. De jalouzie van Hieke als Ferdi met Bianca praat. "Waarom doet hij dat niet met mij" denkt ze steeds.

Weet je wat er eigenlijk is zou moeten gebeuren met die twee. Die zouden eens een stevige neukpartij ertegen aan moeten gooien, dat zou een hoop opluchten denk ik.

Als Hieke zich zo gekwetst voelde door Ferdi waarom liep ze er dan weer achter aan. Dit is een vrouw met fatalistische gevoelens. Ze zoekt het gevaar op ze gaat steeds tot het randje maar er net niet overheen. Alleen nu bevind ze zich in een situatie die zij niet stuurt maar waar iemand anders aan de touwtjes trekt. Ze kan haar gevoelens niet meer sturen ze kan zeker Ferdi niet sturen, die leeft ook als een ongeleid projectiel. Die leeft er op los. Dat is voor Hieke meteen de aantrekkingskracht naar Ferdi. Zij leeft in de teugels van haar relatie en zou zo graag losbandig willen leven.

Jammer dat er na vanavond een einde komt aan deze real life soap in optima forma. Alleen al door het feit dat ze dit nu uitzenden kan je zien dat Ferdi moet vertrekken. Want als ze dit morgen zouden kunnen uitzenden dan was het oud nieuws geweest.

  donderdag 7 december 2000 @ 21:09:06 #36
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_530353
quote:
Ik vraag me alleen af waar jullie mensenkennis is gebleven. Dit hele verhaal draait maar om een ding... SEX. Dit gaat allemaal over sex.

(je kon er op wachten... .)

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_530365
quote:
Op 07 december 2000 21:09 schreef Harry het volgende:

(je kon er op wachten... .)


  donderdag 7 december 2000 @ 21:29:48 #38
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_530404
quote:
Op 07 december 2000 19:43 schreef Gert het volgende:
Ik wist dat Ferdi verwaand was omdat hij toeristische ervaring heeft, maar zo verwaand...

Hieke verbergt een groot en lelijk geheim. Ze heeft al veel vaker gezinspeeld op 'lang niet alles van zichzelf laten zien' en 'gebeurtenissen uit het verleden'.
Ook weten we dat ze haar echte vader nooit meer heeft willen ontmoeten sinds ze 14 was en haar ouders gingen scheiden. Ik weet dat het kort door de bocht is, maar ik denk dat ze misbruikt is.

Robin was wel cool in de badkamer, ja. Zeker nadat hij stiekem in z'n ooghoeken had gezien dat er een camera op hem gericht stond. Grappig, hoe hij denkt dat te kunnen verbergen. Hij is verreweg de meest camerabewuste bewoner in het huis (of er zijn bewoners die het écht weten te verbergen).

Opvallend trouwens: niets over de Ed-video!!


PARDON ME!!!! er is er maar 1 die zich heel erg bewust is van de Camera's, en dat is Dezeuree,die manupileert ja bij de vleet man!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  donderdag 7 december 2000 @ 21:33:56 #39
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_530413
Ik heb de uitzending nog niet gezien,moet het nog kijken,maarre....il lees helemaal nix over de scene dat Ferdi ,Dezeuree uitmaakt voor KUT,is dat niet uitgezonden,of proberen ze desi zemel weer in een goed daglicht te stellen,want madam zeikte er toch weer wat aan af na dit incident.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  donderdag 7 december 2000 @ 21:35:14 #40
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_530420
quote:
Op 07 december 2000 21:09 schreef Harry het volgende:

(je kon er op wachten... .)


Weerleg het dan.

Enig diepgravend psychologisch denkwerk is hier niet voor nodig.

Ferdi vist in het gevoelsvijvertje van Hieke.
Hopend op het visje dat bijten moet. Wachten op het verlossende "ik ook van jou". Daar draait het allemaal om.

Als het niet zo is dan moet jij blijven en ik zal gaan. Als jij gaat dan blijft de vraag bij mij onbeantwoord. Zeg dan dat ik moet gaan. Zeg dat ik weg moet want dan weet ik wat je voor me voelt. Zeg je dit niet dan blijft er voor mij hoop.

Dat zou een tekstschrijver ervan gemaakt hebben. Maarja...BB heeft geen script dus het gaat allemaal erg ruw en met weinig tact. En onder het genot van veel alcohol.

pi_530426
quote:
Op 07 december 2000 21:33 schreef FarahDibah het volgende:
Ik heb de uitzending nog niet gezien,moet het nog kijken,maarre....il lees helemaal nix over de scene dat Ferdi ,Dezeuree uitmaakt voor KUT,is dat niet uitgezonden,of proberen ze desi zemel weer in een goed daglicht te stellen,want madam zeikte er toch weer wat aan af na dit incident.
Nee, niet uitgezonden. Gelukkig! Er waren belangrijkere momenten om in dat half uurtje te stoppen.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Moderator donderdag 7 december 2000 @ 22:07:51 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_530493
quote:
Op 07 december 2000 21:37 schreef fashionably_late het volgende:
Nee, niet uitgezonden. Gelukkig! Er waren belangrijkere momenten om in dat half uurtje te stoppen.
Ook niet uitgezonden is dat de genomineerden door BB getracteerd werden op hamburgers en friet.
En -eerder al genoemd- de afgang van Ed bij B&vD die ze op video te zien kregen bleef ons ook bespaard.

Ongetwijfeld was dit schematisch ingeprogrammeerd om als uitzendmateriaal te dienen, maar toen begon Ferdi B. uit Leije de bezopen Marco Polo uit te hangen en liep het allemaal anders..

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_530563
Hieke wordt er niet echt begrijpelijker op: iedereen reageert wel op het gebral en geschreeuw van Fewdi, maar de reactie van Hieke of het niet-reageren vind ik eigenlijk veel opmerkelijker. Ze zegt vooral telkens niets of begint te mompelen, in elkaar gedoken. In die crisisnacht an twee weken terug begon ik me werkelijk zorgen te maken, voor het eerst, of het experiment niet aan het ontsporen ging. Die vrouw gaat goed stuk daar, ze roept al weken dat ze zich\zelf zo in het geheel niet kent, ze is in de war en ondergaat alles maar leidzaam. Dat in elkaar gedoken zitten, het rare gemompel, soms zelfs niet te volgen als wel verstaanbaar is. BB kijkt mee, sure, maar hun interventies helpen niet bepaald (zoals toen ze op het matje geroepen werd). Ik hoop voor haar dat haar thuis niet volledig aan gort ligt als ze eruit komt. Goede nazorg geboden,BB?
En dan te bedenken dat ze zei het zonnetje in huis te zullen zijn in het BB-huis toen ze er inging...
  donderdag 7 december 2000 @ 22:38:03 #44
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_530583
Misschien is voor deze Friese boerin zelfs de oppervlakkigheid van haar medebewoners genoeg om haar "muurtje te slopen" zoals dit tegenwoordig zo vreselijk wordt genoemd..
Is volgens mij normaal ZEER introvert..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')