quote:Op donderdag 3 september 2020 11:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat vraagt toch om Koefnoen, Jiskefet of TV Kantine?
Misschien kunnen ze Terror Jaap polsen voor deze rol, met een pot schoensmeer.
Dat mag.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:56 schreef RamboDirk het volgende:
ik moet elke keer weer gniffelen om die naam als dit topic weer naar boven komt in mij MyAT
Dit idd. Voor de aandacht.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:58 schreef tjoptjop het volgende:
Bij neergeschoten rappers moet ik altijd denken aan deze scene uit de Sopranos
quote:’Rapper Bigidagoe op slippers afgevoerd in politiebus’
AMSTERDAM - Danzel S., beter bekend als rapper Bigidagoe, is woensdagavond rond 21.00 uur opgepakt in Amsterdam-Zuidoost. In de Bijlmer werd hij op de Kleefkruidstraat door agenten uit zijn auto gehaald, blijkt uit beelden.
De advocaat van de rapper bevestigt tegen AT5 dat Bigidagoe is aangehouden vanwege een verdenking op overtreding van de wapenwet. Ook drie andere mannen werden tijdens de actie aangehouden. Ze zitten allen vast. Een speciaal team verrichte de arrestaties die het nodige bekijks trokken op straat. Bigidagoe werd op zijn slippers in een politiebusje afgevoerd.
De politie zou informatie hebben gekregen dat de rapper over een wapen beschikt. Het voertuig is in beslag genomen en weggesleept.
Bigidagoe werd vorig jaar augustus nog beschoten in de Vechtstraat in Amsterdam-Zuid. Ook het huis van zijn moeder werd meermaals onder vuur genomen. De achtergrond van het geweld zou onderling geruzie van Amsterdamse jongerengroepen zijn. Aanhangers van verschillende rappers in de hoofdstad liggen al langere tijd in de clinch met elkaar.
Met een heftruck?quote:In de Bijlmer werd hij op de Kleefkruidstraat door agenten uit zijn auto gehaald.
Zag hem zojuist voorbijkomen in dit filmpje:quote:
Filmpje bekeken. Nou die mag wel een keertje KFC overslaan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:42 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Zag hem zojuist voorbijkomen in dit filmpje:
https://www.at5.nl/artike(...)-na-vondst-vuurwapen
Heb even opgezocht hoeveel hij nou weegt, ik denk rond 230 kilo.
Dan zijn ze binnen een week failliet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Filmpje bekeken. Nou die mag wel een keertje KFC overslaan.
als Danzel S. richting een 'all you can eat' restaurant loopt dan zetten ze heel snel het bordje bij de deur op gesloten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zijn ze binnen een week failliet.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Filmpje bekeken. Nou die mag wel een keertje KFC overslaan.
Bigidagoe niet kennenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:23 schreef thedeedster het volgende:
Bigidagoe...
Is dat net zoiets als Jabbedabbedoe?
Die beruchte dikke? wat is daar nou bijzonder aan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die wil natuurlijk gewoon de nieuwe Biggie zijn, maar dat zal niemand lukken
quote:Dikke, dikke, dikke, zie je het niet?
Soms hypnotiseren je woorden me gewoon
En ik hou gewoon van je flitsende manieren
Ik denk dat ze daarom zo blut zijn, en jij zo dik betaald.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Die beruchte dikke? wat is daar nou bijzonder aan.
[..]
Ik kijk geen Opsporing Verzocht.quote:
Niks tegen een goeie 'je moeder'-grap, maar dit gaat wat ver.quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ook het huis van zijn moeder werd meermaals onder vuur genomen
quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:42 schreef Rambolin het volgende:
Heb even opgezocht hoeveel hij nou weegt, ik denk rond 230 kilo.
Ooggetuigen vergisten zich, zagen niet dat hij op volledig geplette sneakers liep.quote:Bigidagoe werd op zijn slippers in een politiebusje afgevoerd.
Moest lachenquote:Op donderdag 3 juni 2021 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Die beruchte dikke? wat is daar nou bijzonder aan.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |