quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:37 schreef jerney het volgende:
[..]Ik ben nog maar 1 persoon tegengekomen die daar ook mee komt aanzetten
Ik mis haar.
Positiefquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]Hoe kan ik dit opvatten? Als iets positiefs:? Debiel? Wie is 'haar'?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah!!![]()
Leuke mensen zijn leuk![]()
Ze is vast een
![]()
!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Tering Fok! ook
Blijf gewoon foute muziek posten tot Fok! weer stabiel is![]()
Overgave =quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik deed een dansje vol overgaveMisschien moet ik stoppen met drinken en eens wat gaan koken
Die titel ookquote:
God damn! Lekker aan het mee dansen met Kim, kijk ik de overbuur weer recht in z’n grijnzende hasses aanquote:
Sorry ....quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:54 schreef jerney het volgende:
[..]
God damn! Lekker aan het mee dansen met Kim, kijk ik de overbuur weer recht in z’n grijnzende hasses aan
Ok hier moet ik zo op klikkenquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:56 schreef jerney het volgende:
[..]
It’s ok, beter zo dan dat hij weer nukkig doet
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:54 schreef jerney het volgende:
[..]
God damn! Lekker aan het mee dansen met Kim, kijk ik de overbuur weer recht in z’n grijnzende hasses aan
Best find of the day ❤quote:
Puzziequote:
The Cranberriesquote:
Ja lekker he.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 02:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
The Cranberries [ link | afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Mijne zeker. En deze live versie al helemaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:26 schreef jerney het volgende:
All time favourite van the Cure denk ik toch wel!
quote:
Ja, heerlijke energiequote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mijne zeker. En deze live versie al helemaal.
[..]
jerneyberneyquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Hey Puzzieliefje
Kreeg opeens zin in deze!!!
Goeie... dagquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
jerneyberney![]()
Goedemiddag alweer
quote:
Paar jaar geleden speelden ze die hele CD nog eens, achteraf gruwelijk bezopen geworden met Ian Astbury die ik op de plee ontmoette en vroeg waar ze de beste whisky in de stad hadden, gouden avondje.quote:
Wauw, das een mooie anekdote! Ik hoopte hem nog eens te horen zingen in zijn tijden met de oude Doors, maar toen hadden ze een andere zanger meegenomen..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar jaar geleden speelden ze die hele CD nog eens, achteraf gruwelijk bezopen geworden met Ian Astbury die ik op de plee ontmoette en vroeg waar ze de beste whisky in de stad hadden, gouden avondje.
Die Doors periode heb ik helemaal gemist moet ik zeggen, Love was al wel lang een van mijn absolute lievelings- elpee's dus ik was aardig starstruck maar aardige leuke gast ook echt, voor zover ik me nog iets van die avond kan heugen dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:18 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wauw, das een mooie anekdote! Ik hoopte hem nog eens te horen zingen in zijn tijden met de oude Doors, maar toen hadden ze een andere zanger meegenomen..
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Doors periode heb ik helemaal gemist moet ik zeggen, Love was al wel lang een van mijn absolute lievelings- elpee's dus ik was aardig starstruck maar aardige leuke gast ook echt, voor zover ik me nog iets van die avond kan heugen dan.
Ahhh jaaaquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:11 schreef jerney het volgende:
Ahhh jaaa
Thanks, I needed that![]()
Zelfs een laf dansje met kontpetsjes tegenaan gesmeten
They call me Jenny, they call me Shirley...Can relate
quote:
Jullie zijn lief!!quote:
Woahhhhquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:jerney
Tot over 10 uur
Maakt niet uit wat jij post hequote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:39 schreef jerney het volgende:
Maakt niet uit wat jij post he![]()
Lenny met dreads*voor zitten gaat*
Ahhhh ja!quote:
quote:
Ja !!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Klinkt als een chanson in het engels
Ik hou zo van Orange Blossomquote:
quote:
Rawrr krijg meteen zin om ergens tegen aan te slaan.quote:
Wie nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:49 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Rawrr krijg meteen zin om ergens tegen aan te slaan.
Klopt het trouwens dat jouw avatar een olifant is? Dat vraag ik me al sinds het einde der tijden af....quote:
Ja, is een olifantquote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:57 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Klopt het trouwens dat jouw avatar een olifant is? Dat vraag ik me al sinds het einde der tijden af....
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Echt waar?!? Het lijkt er totaal niet op.
Ze heeft wel een mooie stem jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:57 schreef cosmosis het volgende:
Klopt het trouwens dat jouw avatar een olifant is? Dat vraag ik me al sinds het einde der tijden af....
Echt hoor, iedereen ziet het.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:12 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat is het dan wel? Ik word er gek van.
Ja is een erg leuke cover op de overigens super original! Vooral de sandalen gitarist!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooie stem ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |