abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:47:55 #1
478430 Kiratjona
Nieuwsgierigenopenminded
pi_194715068
Hoi allemaal,
Graag wil ik met jullie mijn verhaal delen en jullie eerlijke mening horen.
Zelf ben ik 26, mijn vriend is 8 jaar ouder.
We zijn ruim een halfjaar samen en hebben het eigenlijk heel goed; we gaan nu ook samenwonen wat eigenlijk al wel aan de hand is aangezien we zoveel samen zijn.
Alleen mis ik het volgende;
Voordat wij een relatie kregen dat is nu zo'n 3 jaar geleden was er volop vuurwerk... en dit vonden we beide dan ook heel erg leuk! (Waren we friends with benefits)
Nu is het de afgelopen 2 a 3 maanden echt zoveel minder... heb dit ook wel uitgesproken maar hij gooit het erop dat hij het druk heeft met werk etc.
Hier wordt ik onzeker van en ik mag blij zijn als we eens in de 3 weken wat uitvreten... dit vind ik persoonlijk echt te weinig.
Daarnaast mis ik gewoon wat affectie en spreek dit ook wel uit maar hij doet er weinig mee.
Vervolgens ben ik savonds soms in tranen omdat ik dan onzeker ben; hij geeft me dan ook wel bevestiging dat het niet nodig is.
Hebben jullie tips of advies hier mee om te gaan?

-OP even terug gezet-

[ Bericht 51% gewijzigd door Lenny77 op 25-08-2020 18:05:38 ]
pi_194715338
Hoe lang ben je nu samen? Je hebt het over ruim een half jaar, en voordat je een relatie kreeg ruim 3 jaar geleden.
pi_194715354
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:47 schreef Loeslieve het volgende:
Hier wordt ik onzeker van en ik mag blij zijn als we eens in de 3 weken wat uitvreten... dit vind ik persoonlijk echt te weinig.
Daarnaast mis ik gewoon wat affectie en spreek dit ook wel uit maar hij doet er weinig mee.
Heb je dit besproken met hem in een wat dieper gesprek? Zo ja, wat was zijn antwoord?

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:47 schreef Loeslieve het volgende:
Vervolgens ben ik savonds soms in tranen omdat ik dan onzeker ben; hij geeft me dan ook wel bevestiging dat het niet nodig is.
Als hij bevestiging geeft dat het niet nodig is, maar ondertussen jullie alleen maar elkaar 1x in de 3 weken ziet, dan vind ik het een beetje scheef. Niemand in de wereld is zó druk dat ze geen tijd voor hun partner of geliefden kunnen vrijmaken.

Watvoor werk doet je vriend waardoor hij zo druk is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 25-08-2020 17:02:21 ]
pi_194715394
Misschien ook de temperatuur, kan nou niet bepaald zeggen dat ik het zo geweldig vond om de laatste tijd tegen mijn vriend aan te plakken. daarbij was die temperatuur ook erg vermoeiend.
pi_194715420
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Misschien ook de temperatuur, kan nou niet bepaald zeggen dat ik het zo geweldig vond om de laatste tijd tegen mijn vriend aan te plakken. daarbij was die temperatuur ook erg vermoeiend.
Je hoeft ook niet gelijk tegen je partner aan te plakken zodra je hem of haar ziet, ik vermoed dat de meeste mensen de hittegolf vermoeiend vonden.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:04:34 #6
478430 Kiratjona
Nieuwsgierigenopenminded
pi_194715445
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:00 schreef wcborstel het volgende:
Hoe lang ben je nu samen? Je hebt het over ruim een half jaar, en voordat je een relatie kreeg ruim 3 jaar geleden.
3 jaar geleden waren we friends with benefits en daarna zijn we onze eigen weg gegaan en nu zijn we officieel samen sinds iets meer dan een halfjaar
pi_194715452
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:03 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet gelijk tegen je partner aan te plakken zodra je hem of haar ziet, ik vermoed dat de meeste mensen de hittegolf vermoeiend vonden.
Hier zorgt het er wel voor dat ik minder aanrakerig ben, ben dan al warm van mezelf en mijn vriend is ook een vrij warm persoon, dat word gewoon te gek dan. Dus dan zijn we ook wat afstandelijker naar elkaar en is de zin in intimiteit ook wel een stuk lager
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:05:59 #8
478430 Kiratjona
Nieuwsgierigenopenminded
pi_194715471
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:00 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Heb je dit besproken met hem in een wat dieper gesprek? Zo ja, wat was zijn antwoord?
[..]
Dat hij echt wel gek op me is en dat ik me niet zorgen moet maken

Als hij bevestiging geeft dat het niet nodig is, maar ondertussen jullie alleen maar elkaar 1x in de 3 weken ziet, dan vind ik het een beetje scheef. Niemand in de wereld is zó druk dat ze geen tijd voor hun partner of geliefden kunnen vrijmaken.

Watvoor werk doet je vriend waardoor hij zo druk is?
Horeca
pi_194715490
- Nee -

[ Bericht 98% gewijzigd door CoolGuy op 25-08-2020 17:08:47 ]
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:07:02 #10
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194715493
Ben je misschien afgevallen of aangekomen de afgelopen tijd?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:07:53 #11
478430 Kiratjona
Nieuwsgierigenopenminded
pi_194715508
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Hier zorgt het er wel voor dat ik minder aanrakerig ben, ben dan al warm van mezelf en mijn vriend is ook een vrij warm persoon, dat word gewoon te gek dan. Dus dan zijn we ook wat afstandelijker naar elkaar en is de zin in intimiteit ook wel een stuk lager
Ja dat hebben wij beide ook; allebei giga warm...
Maar hoevaak is het dan bij jullie en hoelang zijn jullie samen? Ik mis gewoon de keiharde vuurwerk en twijfel ook dan als ie me nog wel leuk en aantrekkelijk vind.
Heb hem dit ook wel nagevraagd maar ik moet me niet zorgen maken volgens hem.
pi_194715535
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:07 schreef Loeslieve het volgende:

[..]

Ja dat hebben wij beide ook; allebei giga warm...
Maar hoevaak is het dan bij jullie en hoelang zijn jullie samen? Ik mis gewoon de keiharde vuurwerk en twijfel ook dan als ie me nog wel leuk en aantrekkelijk vind.
Heb hem dit ook wel nagevraagd maar ik moet me niet zorgen maken volgens hem.
Als zo warm is dan is intimiteit echt minimaal, we weten dit ook van elkaar, liggen dan gewoon liever onder de ventilator dan onder elkaar. Wij zijn bijna 8 jaar samen. Nu de temperatuur lager is zijn we weer veel meer van het aanraken en intimiteit.
pi_194715657
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:47 schreef Loeslieve het volgende:
Hoi allemaal,
Graag wil ik met jullie mijn verhaal delen en jullie eerlijke mening horen.
Zelf ben ik 26, mijn vriend is 8 jaar ouder.
We zijn ruim een halfjaar samen en hebben het eigenlijk heel goed; we gaan nu ook samenwonen wat eigenlijk al wel aan de hand is aangezien we zoveel samen zijn.
Alleen mis ik het volgende;
Voordat wij een relatie kregen dat is nu zo’n 3 jaar geleden was er volop vuurwerk... en dit vonden we beide dan ook heel erg leuk! (Waren we friends with benefits)
Nu is het de afgelopen 2 a 3 maanden echt zoveel minder... heb dit ook wel uitgesproken maar hij gooit het erop dat hij het druk heeft met werk etc.
Hier wordt ik onzeker van en ik mag blij zijn als we eens in de 3 weken wat uitvreten... dit vind ik persoonlijk echt te weinig.
Daarnaast mis ik gewoon wat affectie en spreek dit ook wel uit maar hij doet er weinig mee.
Vervolgens ben ik savonds soms in tranen omdat ik dan onzeker ben; hij geeft me dan ook wel bevestiging dat het niet nodig is.
Hebben jullie tips of advies hier mee om te gaan?

Dank alvast!
Het is mij niet helemaal duidelijk of jullie elkaar überhaupt weinig zien of alleen weinig seks hebben.
pi_194715667
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:05 schreef Loeslieve het volgende:

[..]

Dat hij echt wel gek op me is en dat ik me niet zorgen moet maken
Hmm okeoke

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:05 schreef Loeslieve het volgende:

[..]

Horeca
Ik dacht een arts op de spoedeisende hulp ofzo _O- Maar werk kan imo geen reden zijn om iemand niet te zien. Ik heb zelf jaren in de horeca gewerkt en dat allemaal terwijl ik een vriendin had, studie, familie, vrienden, zelfs stage weleens (gecombineerd met alles hiervoor!) en ga zo maar door.

Ik vind zijn reden nog zwakker nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 25-08-2020 17:50:09 ]
pi_194715715
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:47 schreef Chia het volgende:

[..]

Het is mij niet helemaal duidelijk of jullie elkaar überhaupt weinig zien of alleen weinig seks hebben.
Dat is een goeie ja, nu ben ik ook in de war.

Voor nu neem ik aan dat ze elkaar weinig zien (en de seks er automatisch bij komt).

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 25-08-2020 17:51:48 ]
pi_194715716
Kan het topic niet meer lezen, maar zoals ik het lees is intimiteit een behoefte die niet vervult wordt? Prima, maar als jij die behoefte wel hebt moet je daarover praten en moet je je niet laten afserveren met een "je hoeft je geen zorgen te maken". Bv "Ik vind seks in de hitte niet fijn" en "ik wil je maar x keer per week zien want ik ben die andere dagen liever bij mijn hond" is een concreter antwoord waar je wat aan hebt en mee naar de toekomst en je relatie kan kijken.
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:04:39 #17
441859 crew  Lenny77
pi_194716008
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:51 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Dat is een goeie ja, nu ben ik ook in de war.

Voor nu neem ik aan dat ze elkaar weinig zien (en de seks er automatisch bij komt).
Ik lees veel samen zijn maar geen vuurwerk
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:15:29 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194716217
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik lees veel samen zijn maar geen vuurwerk
Nou, bijna helemaal geen intimiteit als ik het zo lees.
pi_194716447
Ik wilde eerst een relatiedipje opperen, maar zolang zijn jullie nog niet samen. Na een half jaar al gaan samenwonen is best snel. Weet je zeker dat je dit nog wil als het al maanden niet lekker loopt tussen jullie?

Ik zou zeggen: ga ervoor zitten en voer een goed gesprek samen. Laat je niet afschepen met alleen een 'er is niets aan de hand'. Jij bent onzeker en ongelukkig met hoe jullie relatie zich ontwikkelt. Beide onderwerpen zijn reden voor een gesprek, lijkt me.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:45:30 #20
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194716686
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:47 schreef Loeslieve het volgende:
Hoi allemaal,
Graag wil ik met jullie mijn verhaal delen en jullie eerlijke mening horen.
Zelf ben ik 26, mijn vriend is 8 jaar ouder.
We zijn ruim een halfjaar samen en hebben het eigenlijk heel goed; we gaan nu ook samenwonen wat eigenlijk al wel aan de hand is aangezien we zoveel samen zijn.
Alleen mis ik het volgende;
Voordat wij een relatie kregen dat is nu zo'n 3 jaar geleden was er volop vuurwerk... en dit vonden we beide dan ook heel erg leuk! (Waren we friends with benefits)
Nu is het de afgelopen 2 a 3 maanden echt zoveel minder... heb dit ook wel uitgesproken maar hij gooit het erop dat hij het druk heeft met werk etc.
Hier wordt ik onzeker van en ik mag blij zijn als we eens in de 3 weken wat uitvreten... dit vind ik persoonlijk echt te weinig.
Daarnaast mis ik gewoon wat affectie en spreek dit ook wel uit maar hij doet er weinig mee.
Vervolgens ben ik savonds soms in tranen omdat ik dan onzeker ben; hij geeft me dan ook wel bevestiging dat het niet nodig is.
Hebben jullie tips of advies hier mee om te gaan?

-OP even terug gezet-
Dingen komen en gaan in een relatie. Niks om je druk over te maken.
soooo, da's mooi!
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:03:29 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194717130
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dingen komen en gaan in een relatie. Niks om je druk over te maken.
Komen en gaan? Sinds ze een stel zijn is het enkel gaan. :?
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:05:33 #22
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194717180
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Komen en gaan? Sinds ze een stel zijn is het enkel gaan. :?
Dan is er nu een tijd van komen. ;)
soooo, da's mooi!
pi_194717279
Beter je best doen in het verleiden. Mannen zijn geen neukmachines.

In het begin gaat het automatisch (want nieuw), maar mannen blijven over het algemeen erg op spanning gericht qua seks, minder op liefde. Je moet hem prikkelen. Dat is de taak van vrouwen.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:12:24 #24
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_194718410
Nee; je stelt je niet aan.

Misschien ook beter even wachten met samenwonen (of iig zorgen dat je makkelijk weer uit elkaar kan en je niet aan een huis vast zit (al is het maar voor een jaar)).
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_194730640
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:09 schreef Cockwhale het volgende:
Beter je best doen in het verleiden. Mannen zijn geen neukmachines.

In het begin gaat het automatisch (want nieuw), maar mannen blijven over het algemeen erg op spanning gericht qua seks, minder op liefde. Je moet hem prikkelen. Dat is de taak van vrouwen.
Jij hebt echt een verknipte kijk op relaties.
pi_194732315
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]

Ik dacht een arts op de spoedeisende hulp ofzo _O- Maar werk kan imo geen reden zijn om iemand niet te zien. Ik heb zelf jaren in de horeca gewerkt en dat allemaal terwijl ik een vriendin had, studie, familie, vrienden, zelfs stage weleens (gecombineerd met alles hiervoor!) en ga zo maar door.

Ik vind zijn reden nog zwakker nu.
Het lijkt me per persoon verschillen en niet zozeer puur het beroep. Niet iedereen is even stressbestendig of even handig ingesteld om met bepaalde onzekerheden om te gaan. We weten verder ook vrij weinig over wat er verder nog bij de partner van ts speelt, dus het lijkt me echt wat te kort door de bocht om te roepen dat het geen goede reden zou kunnen zijn.

Als je in de horeca werkt dan kan je positie best onzeker zijn nu. Zorgen over je inkomen kunnen best een killer zijn voor je humeur en je libido. Dan kunnen we daar in dit geval nog bij op tellen dat er samenwoonplannen zijn en dat ts onzeker wordt van dit gedoe. Misschien maakt hij zich zorgen over hoe hij oa de gezamenlijke woning moet gaan bekostigen? Als dat niet lukt wordt ts misschien nog wel meer onzeker. Wie weet heeft ie wel meer teleurstellingen te verwerken gehad de laatste tijd en vindt ie het moeilijk om daarmee om te gaan?
Misschien kan hij zijn batterij ook moeilijk opladen bij ts in de buurt, als zij van hem verwacht om bepaald gedrag te blijven vertonen omdat zij anders onzeker wordt? Kan me best voorstellen dat je je nogal lullig kan voelen als het en op werk niet lekker gaat en je thuis ook duidelijk gemaakt wordt dat het allemaal niet goed genoeg is.

Net als Natalie lijkt het me verstandig om nog eens goed in gesprek te gaan. Ik lees vooral een focus op ts en wat zij problematisch vindt, dat ze daar wel over gepraat hebben en dat hij haar desgevraagd wel bevestigd. Maar ik mis wat er besproken is over wat de partner van ts als oorzaak geeft en wat ze (meervoud ja) daar aan proberen te doen.
Als haar focus vooral ligt op het verkrijgen van haar bevestiging, dan kan ik me wel voorstellen dat het hun intimiteit in de weg kan zitten. Cockwhale merkt terecht op dat mannen geen (neuk)machines zijn. Niet dat ik het eens ben dat het de taak is van de vrouwen om mannen te prikkelen, maar er moet wel een balans zijn of in ieder geval nagestreefd worden zodat alle partijen wel enigszins voorzien worden van wat voor hen belangrijk is. Wanneer de een niet lekker in zijn of haar vel zit, dan kan dat weleens doorschieten ja. In hoeverre je dat de moeite waard vindt, moet een ieder voor zichzelf beslissen. Echter blijft het wel een wisselwerking in een dynamiek.
Het is dus niet raar om nog eens kritisch te kijken naar je eigen rol in zo een geheel. Kijk dus gerust verder dan alleen sexy gedrag vertonen, naar de focus verleggen naar ontspanning bijvoorbeeld. Hem ontzorgen door lekker te koken, even geen gedoe over huishoudelijke taken of andere moetjes, en hem daarna te masseren. Dat het ok is om te relaxen en niet stiekem een omweg om alsnog je zin in bevestiging (seks) te krijgen. Zo kun je misschien de druk van het moeten presteren afhalen en hem positief bevestigen dat hij er met al zijn sores ook gewoon mag zijn. Ofzo..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')