abonnement Unibet Coolblue
pi_194714522
Hallo,

Ik heb sinds kort een relatie met een leuke man. tot nu toe gaat alles goed tussen ons.

Afgelopen weekend, liet hij aan het eind van de avond opeens weten dat er in een gezamenlijke what’s app groep van zijn tennis vereniging een linkje naar mijn foto’s was doorgestuurd. Er stond “ gerucht gaat dat dit de nieuwe vriendin is van Jan” en daarna het linkje.

Ik heb in het verleden modellenwerk gedaan, en ook in de cx gestaan. Het linkje verwees naar de naaktfoto’s Ik heb mijn vriend gevraagd of hij zijn teamgenoot(en) heeft verteld dat ik in de x heb gestaan, en hij zegt van niet. Alleen dat hij m’n naam heeft laten weten ( geen achternaam) en een foto van ons samen heeft laten zien. zijn verhaal klopt niet, want hoe kan die teamgenoot dan uitgevogeld hebben dat ik in x heb gestaan.

[ Bericht 29% gewijzigd door Paasei2020 op 25-08-2020 18:34:43 ]
pi_194714566
Heb je een linkje naar de foto's ?
pi_194714615
Jeetje, wat een lompe boer moet je zijn om zo'n link te plaatsen in een groepsapp. Getuigd ook niet echt van intelligentie. Zou het niet waarderen als een vriend van mij dat zou doen als het om mijn vriendin ging. Wat dat betreft snap ik wel dat je gekwetst bent. Maarja, zo gaat dat soms een beetje met mannen onderling. Ik zou het niet super persoonlijk nemen verder.

Schaam je je trouwens voor die foto's? Want ik denk dat als je dat soort foto's heb laten maken het ook niet zo zinvol is om daar verder moeilijk over te doen.
pi_194714674
Even quoten, ts heeft dit ook al weg gehaald op een ander forum. :{w

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:23 schreef Paasei2020 het volgende:
Hallo,

Ik heb sinds kort een relatie met een leuke man. tot nu toe gaat alles goed tussen ons.

Afgelopen weekend, liet hij aan het eind van de avond opeens weten dat er in een gezamenlijke what’s app groep van zijn tennis vereniging een linkje naar mijn foto’s was doorgestuurd. Er stond “ gerucht gaat dat dit de nieuwe vriendin is van Jan” en daarna het linkje.

Ik heb in het verleden ( 11 jaar geleden ) modellenwerk gedaan, en ook in de playboy gestaan. Het linkje verwees naar de naaktfoto’s ( playboy). Ik heb mijn vriend gevraagd of hij zijn teamgenoot(en) heeft verteld dat ik in de playboy heb gestaan, en hij zegt van niet. Alleen dat hij m’n naam heeft laten weten ( geen achternaam) en een foto van ons samen heeft laten zien. zijn verhaal klopt niet, want hoe kan die teamgenoot dan uitgevogeld hebben dat ik in playboy heb gestaan.

daarnaast, heeft hij gereageerd op een vraag waar ik vandaan zou komen met “ Utrechtse”.

Pas toen hij mij de apps heeft laten lezen, en zag dat ik not amused was, vond hij het opeens ook respectloos. Ik heb zijn telefoon gepakt, en onder zijn naam in de app laten weten dat ik het respectloos vind en geen foto’s meer wil zien. ( met zijn toestemming)

Ik ben boos dat hij liegt over het feit dat hij gezegd heeft dat ik in de playboy heb gestaan, en nu de schuld aan een ander wil geven, ook ben ik gekwetst dat hij zelf niet heeft geappt dat zulke dingen echt niet kunnen in app. Wat denken jullie ?
pi_194714716
Had je over na moeten denken voordat je met je blote kut in de playboy ging staan voor een paar euro. Dit soort dingen gebeuren gewoon in mannen whatsapp groepen. Niet zo zeiken en weer doorgaan. Wat een beta trouwens dat ie het toestaat dat jij onder zijn naam reageert in die groep.
pi_194714768
Heb je spijt dat je in de Playboy hebt gestaan?

Ik denk dat je daar toen beter over na had moeten denken en er nu beter luchtig over kunt doen. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194714785
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:23 schreef Paasei2020 het volgende:
Hallo,

Ik heb sinds kort een relatie met een leuke man. tot nu toe gaat alles goed tussen ons.

Afgelopen weekend, liet hij aan het eind van de avond opeens weten dat er in een gezamenlijke what’s app groep van zijn tennis vereniging een linkje naar mijn foto’s was doorgestuurd. Er stond “ gerucht gaat dat dit de nieuwe vriendin is van Jan” en daarna het linkje.

Ik heb in het verleden ( 11 jaar geleden ) modellenwerk gedaan, en ook in de playboy gestaan. Het linkje verwees naar de naaktfoto’s ( playboy). Ik heb mijn vriend gevraagd of hij zijn teamgenoot(en) heeft verteld dat ik in de playboy heb gestaan, en hij zegt van niet. Alleen dat hij m’n naam heeft laten weten ( geen achternaam) en een foto van ons samen heeft laten zien. zijn verhaal klopt niet, want hoe kan die teamgenoot dan uitgevogeld hebben dat ik in playboy heb gestaan.

daarnaast, heeft hij gereageerd op een vraag waar ik vandaan zou komen met “ Utrechtse”.

Pas toen hij mij de apps heeft laten lezen, en zag dat ik not amused was, vond hij het opeens ook respectloos. Ik heb zijn telefoon gepakt, en onder zijn naam in de app laten weten dat ik het respectloos vind en geen foto’s meer wil zien. ( met zijn toestemming)

Ik ben boos dat hij liegt over het feit dat hij gezegd heeft dat ik in de playboy heb gestaan, en nu de schuld aan een ander wil geven, ook ben ik gekwetst dat hij zelf niet heeft geappt dat zulke dingen echt niet kunnen in app. Wat denken jullie ?
Dat als hij een foto van jullie samen heeft laten zien wellicht een teamgenoot die jouw foldout jarenlang heeft ondergespoten wellicht dacht 'hé, die ken ik nog wel!" en vervolgens de foto's op is gaan zoeken en zijn monitor nu een doekje kan gebruiken.

O ja, het is ook een beetje een slappe zak dat hij jou laat appen onder zijn naam.
pi_194714896
Wat is het probleem? Je hebt in de playboy gestaan, en je weet ook wel waarvoor mensen de playboy kopen. Er is weinigs respectloos aan en ik zou vermoeden dat het in de meeste groepsapps zo zou gaan. Of je vriend wel of niet gelogen heeft naar je weet ik niet, maar zie het probleem van bovenstaande niet het is 11 jaar geleden en het is geen seksfilmpje oid wat gedeeld is.

Dat je vervolgens onder zijn naam appt is mijns inziens pas triest, en ook dat hij dat toe laat.
pi_194715318
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:28 schreef Bananenpap het volgende:
Jeetje, wat een lompe boer moet je zijn om zo'n link te plaatsen in een groepsapp. Getuigd ook niet echt van intelligentie. Zou het niet waarderen als een vriend van mij dat zou doen als het om mijn vriendin ging. Wat dat betreft snap ik wel dat je gekwetst bent. Maarja, zo gaat dat soms een beetje met mannen onderling. Ik zou het niet super persoonlijk nemen verder.

Schaam je je trouwens voor die foto's? Want ik denk dat als je dat soort foto's heb laten maken het ook niet zo zinvol is om daar verder moeilijk over te doen.
Het gaat niet om privefoto's he? Ze heeft er zelf voor gekozen om in de Playboy te staan. Dan mag je er toch vanuit gaan dat zij geen bezwaar heeft dat deze foto's gedeeld worden? Waarom ga je anders in de Playboy staan, om niet gezien te worden?
pi_194715978
Achteraf janken omdat je in de playboy hebt gestaan. Dan ben je niet helemaal lekker bij je paasei. Het internet vergeet niks.

Als je naam en achternaam bij de link van de foto's staan is het trouwens niet heel moeilijk om er achter te komen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_194716135
Voor de Playboy in je nakie laten fotograferen voor een paar euro's en achteraf klagen dat mannen op je zitten te geilen die toevallig wat dichterbij staan. Ze konden het prima zelf uitvogelen door o.a. je naam en achternaam op social media op te zoeken en die in Google te gooien.

Onterechte verontwaardiging en je kan je vriend niets verwijten. Wat moest hij doen, niet aan zijn vrienden vertellen wat je naam is en dat je uit Utrecht komt? :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 25-08-2020 18:13:41 ]
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:11:44 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194716137
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat als hij een foto van jullie samen heeft laten zien wellicht een teamgenoot die jouw foldout jarenlang heeft ondergespoten wellicht dacht 'hé, die ken ik nog wel!" en vervolgens de foto's op is gaan zoeken en zijn monitor nu een doekje kan gebruiken.

O ja, het is ook een beetje een slappe zak dat hij jou laat appen onder zijn naam.
Dit

Gr gr een vrouw

De reactie zowel buiten de appgroep naar je vriend, als in die appgroep, had drie miljard keer beter gekund.
Nu ben je én een zeikwijf, én heeft iedereen je naakt gezien. Dat maakt het veel interessanter als roddelonderwerp
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:13:05 #13
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_194716166
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:03 schreef dimmak het volgende:
Achteraf janken omdat je in de playboy hebt gestaan. Dan ben je niet helemaal lekker bij je paasei. Het internet vergeet niks.

Als je naam en achternaam bij de link van de foto's staan is het trouwens niet heel moeilijk om er achter te komen.
Dit dus. En zoals al eerder werd gezegd is lijkt het me best mogelijk dat een van zijn teamgenoten je gewoon herkent heeft, je is gaan natrekken (pun intented :P ) en dat in die vrienden app gegooid heeft.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_194716303
Naakt in een blad voor geld en dan praten over respect :D of dacht je dat mannen die bladen kopen voor de mooie lichtinvallen op de fotos
Ik zwaai naar dieren.
pi_194716351
Hey Stacey
pi_194716412
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:23 schreef Moass het volgende:
Hey Stacey
ik dacht aan Paay.
pi_194717124
Je hebt er toch zelf voor gekozen om je vagina in de etalage te zetten? Dan moet je nu ook niet zeuren dat er nog 'window shoppers' na sluitingstijd naar binnen komen kijken.
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:03:33 #18
441859 crew  Lenny77
pi_194717135
Even op slot ivm overleg
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')