abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194713339
Hier kun je terecht met vragen over moderatie. Alleen voor topics in klaagbaak.
Ook kun je hier topics melden die verbaggeren of tegen de policy ingaan.
In dat geval kun je ook een TR plaatsen (Topic Report, zie warnbig.png)

Korte duidelijke vraag met linkje, zodat we niet hoeven te zoeken.
Kan het niet in het feedbacktopic, dan kun je altijd een moderator een pm sturen. Wil je alle moderatoren lastigvallen, stuur dan een PM naar KLB_Modjes .

Slowchat / onzin in dit topic wordt verwijderd.

De gouden regel:
Doe normaal
pi_194713382
Ik wilde deze vraag nog even toevoegen aan deze post: (maar dat kan niet omdat de vorige FB reeks dicht zit)
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:25 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Hier sluit ik mijzelf volledig bij aan, ik kijk inderdaad braddie vlogs en vindt het soms oprecht kut wat hij maakt en soms zit er gewoon iets leuks bij.. (en blijkbaar hebben jullie zelf ook een subscription anders zou je het topic niet sluiten)

Maar goed, dat is niet de aanleiding van het topic (wel het slotje)

als je het filmpje van braddie bekijkt dan zie je inderdaad dat hij die spullen koopt (waar ik mijn inspiratie vandaan heb gehaald om dat topic te maken.) Maar helemaal nergens gaat hij in op de waarde van de spullen, ik doe dat wel en dan heb je dus gewoon een terechte klacht te pakken.
Dat als ik het zelfde topic had gemaakt met daarin 3 random bedachte andere items met fictieve prijzen dat het topic wel was blijven staan?
pi_194713480
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:28 schreef Banaanvragen het volgende:
Ik wilde deze vraag nog even toevoegen aan deze post: (maar dat kan niet omdat de vorige FB reeks dicht zit)
[..]

Dat als ik het zelfde topic had gemaakt met daarin 3 random bedachte andere items met fictieve prijzen dat het topic wel was blijven staan?
Vind ik ook, helemaal mee eens.

De mods slaan hier een grote flater
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_194713558
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:35 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Echt niet.
[..]

Kam voor de grap eens de laatste 100 topics in KLB door.
Het merendeel betreft verzonnen topics (deels of volledig).
Desondanks kunnen er goede discussies uit volgen.
Zoals in dit geval over Too Good to Go.

Maakt het wat uit waar iemand de inspiratie vandaan haalt?
Waarom mag ik wel een klacht uit het leven van een collega of buurvrouw 'lenen', maar niet van een bepaalde persoon, zelfs als diegene (en eventuele offtopic details) verder niet in het topic zelf wordt betrokken?

Als het topic ontspoort in gebash dan snap ik een slotje wel (inclusief verwijzing naar de vraag op FB over een centraal topic). Maar deze begrijp ik even niet, sorry.

Hebben jullie soms liever dat er topics worden geopend of we allemaal nog wel ready zijn en wanneer Wollah terug mag komen?

Als dit al niet mag, wat willen jullie dan überhaupt nog met dit forum?
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:28 schreef Banaanvragen het volgende:
Ik wilde deze vraag nog even toevoegen aan deze post: (maar dat kan niet omdat de vorige FB reeks dicht zit)
[..]

Dat als ik het zelfde topic had gemaakt met daarin 3 random bedachte andere items met fictieve prijzen dat het topic wel was blijven staan?
Het is in principe geen groot probleem zolang hij niet direct belachelijk gemaakt wordt, maar ervaring in KLB leert dat het snel over kan gaan tot Braddie bashen/bespreken. Als dat niet gebeurt, dan heb je mijn zegen. Als dat wel gebeurt, dan hebben we geen zin om te dweilen met de kraan open en slotten we het. Deal?

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 25-08-2020 14:39:30 ]
pi_194713729
-dubbel vanwege serverproblemen-

[ Bericht 95% gewijzigd door spinazieruiker op 25-08-2020 15:18:32 ]
pi_194713733
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:38 schreef Erasmus het volgende:

[..]

[..]

Het is in principe geen groot probleem zolang hij niet direct belachelijk gemaakt wordt, maar ervaring in KLB leert dat het snel over kan gaan tot Braddie bashen/bespreken. Als dat niet gebeurt, dan heb je mijn zegen. Als dat wel gebeurt, dan hebben we geen zin om te dweilen met de kraan open en slotten we het. Deal?
Wat mij betreft was die deal er al sinds centrale topics verboten werden verklaard.
Volgens mij geldt dat ook voor de meeste anderen hier die er af en toe wat 'toevallige overeenkomsten' in gooien.

Dat jullie topics sluiten zodra het verschuift naar een puur bashtopic dan zijn slotjes niet meer dan normaal. En als het dweilen met de kraan wordt dan snap ik ook dat jullie het beleid moeten aanscherpen.

Volgens mij is er bij de nodige verwijzingen die er de laatste maanden onder de radar zijn geweest niet of nauwelijks gebasht of belachelijk gemaakt (op een enkele :') na dan wellicht, maar die kan ook gewoon on-topic zijn). Er zijn wel wat topics gesloten maar dat was meer preventief - of gewoon omdat we werden "betrapt".

Fijn als niet op elke verwijzing meteen wordt gemodereerd. Niet dat het plezier van het FOK! forum er van af hangt, maar het voegt zeker wat toe.

Het is jammer dat er geen centraal topic meer kan zijn. Maar ik snap dat er te veel strontvliegen op zo'n topic afkomen. Het mag duidelijk zijn dat de ruimte die jullie nog wel kunnen bieden vraagt om creativiteit, respect en originaliteit. Wat mij betreft blijven we daar voor gaan zo lang bewezen wordt dat dit niet hoeft te ontsporen.
pi_194713804
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:55 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Wat mij betreft was die deal er al sinds centrale topics verboten werden verklaard.
Volgens mij geldt dat ook voor de meeste anderen hier die er af en toe wat 'toevallige overeenkomsten' in gooien.

Dat jullie topics sluiten zodra het verschuift naar een puur bashtopic dan zijn slotjes niet meer dan normaal. En als het dweilen met de kraan wordt dan snap ik ook dat jullie het beleid moeten aanscherpen.

Volgens mij is er bij de nodige verwijzingen die er de laatste maanden onder de radar zijn geweest niet of nauwelijks gebasht of belachelijk gemaakt (op een enkele :') na dan wellicht, maar die kan ook gewoon on-topic zijn). Er zijn wel wat topics gesloten maar dat was meer preventief - of gewoon omdat we werden "betrapt".

Fijn als niet op elke verwijzing meteen wordt gemodereerd. Niet dat het plezier van het FOK! forum er van af hangt, maar het voegt zeker wat toe.

Het is jammer dat er geen centraal topic meer kan zijn. Maar ik snap dat er te veel strontvliegen op zo'n topic afkomen. Het mag duidelijk zijn dat de ruimte die jullie nog wel kunnen bieden vraagt om creativiteit, respect en originaliteit. Wat mij betreft blijven we daar voor gaan zo lang bewezen wordt dat dit niet hoeft te ontsporen.
No worries, ik snap je helemaal. Dat centrale topic van Braddie heeft Braddie er zelf helaas naar gemaakt. Maar het is mijn beslissing alleen niet dus dat is voorlopig status quo.

Zolang de referenties beheersbaar blijven vind ik het geen probleem. Fijn dat je zo mee wilt denken over FOK! 14.gif

Vergeef mijn korte reactie op de jouwe, de uitgebreide reactie is met een korte downtime naar de Filistijnen :') Maar het komt op hetzelfde neer.

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 25-08-2020 15:22:39 ]
pi_194713944
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 15:21 schreef Erasmus het volgende:

[..]

No worries, ik snap je helemaal. Dat centrale topic van Braddie heeft Braddie er zelf helaas naar gemaakt. Maar het is mijn beslissing alleen niet dus dat is voorlopig status quo.

Zolang de referenties beheersbaar blijven vind ik het geen probleem. Fijn dat je zo mee wilt denken over FOK! [ afbeelding ]

Vergeef mijn korte reactie op de jouwe, de uitgebreide reactie is met een korte downtime naar de Filistijnen :') Maar het komt op hetzelfde neer.
Hehehe ik had er ook al last van. Valt niet mee, communiceren in deze storm :)

Kan alleen voor mezelf spreken maar volgens mij heeft iedereen hier er belang bij dat er geen nieuwe regels bedacht of gehandhaafd hoeven te worden. ^O^
pi_194714707
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 15:28 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Hehehe ik had er ook al last van. Valt niet mee, communiceren in deze storm :)

Kan alleen voor mezelf spreken maar volgens mij heeft iedereen hier er belang bij dat er geen nieuwe regels bedacht of gehandhaafd hoeven te worden. ^O^
Een goed gesprek telt voor twee zeg ik altijd :P
pi_194716477
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:34 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Vind ik ook, helemaal mee eens.

De mods slaan hier een grote flater
Rot toch op man, jij waait ook met alle winden mee :')
pi_194716515
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:30 schreef Fugue het volgende:

[..]

Rot toch op man, jij waait ook met alle winden mee :')
Kwam het zo serieus over ja
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:58:32 #12
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_194716989
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:32 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Kwam het zo serieus over ja
Westen wind nu, waai je mee ?
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_194717574
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:58 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Westen wind nu, waai je mee ?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_194721364
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 15:21 schreef Erasmus het volgende:

[..]

No worries, ik snap je helemaal. Dat centrale topic van Braddie heeft Braddie er zelf helaas naar gemaakt. Maar het is mijn beslissing alleen niet dus dat is voorlopig status quo.

Zolang de referenties beheersbaar blijven vind ik het geen probleem. Fijn dat je zo mee wilt denken over FOK! [ afbeelding ]

Vergeef mijn korte reactie op de jouwe, de uitgebreide reactie is met een korte downtime naar de Filistijnen :') Maar het komt op hetzelfde neer.
Opmerkelijk dat je met onze mening mee gaat maar het topic wel op slot blijft?
pi_194721525
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 23:57 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat je met onze mening mee gaat maar het topic wel op slot blijft?
Om na de 1000ste downtime in dat uur maar wat nuttigs te gaan doen vind ik niets opmerkelijks aan.

Maar hij is open.
pi_194754000
Mijn hele topic wordt verknold door een stel kutbontkraagjes
KLB / Schaapachtige mensen
  roze donderdag 27 augustus 2020 @ 22:52:34 #17
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194754873
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:21 schreef GeneralRadek het volgende:
Mijn hele topic wordt verknold door een stel kutbontkraagjes
KLB / Schaapachtige mensen
Is weg nu.
Your beauty never ever scared me.
pi_194755432
Dankjewel :)
pi_194760189
Ik begrijp dat Dven hier een speciale beschermde status geniet of zo?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  roze vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:29:26 #20
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194760211
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ik begrijp dat Dven hier een speciale beschermde status geniet of zo?
Nee
Your beauty never ever scared me.
pi_194760224
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:29 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee
Waarom is mijn post met een quote van hem dan verwijderd?

Die quote is sowieso fucked up, maar een TR doet er niets mee. Blijkbaar zijn pedoseksuele verwijzingen naar minderjarige dochters hier bon ton.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194763033
Wauw, blauw, jullie waren er snel bij net :D _O_
pi_194792453
Toch best knap, een lemming topic blijft open, maar zodra je het magische woord noemt heb je binnen de 2 minuten een slotje
  roze zondag 30 augustus 2020 @ 13:11:31 #24
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194792490
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 13:09 schreef Banaanvragen het volgende:
Toch best knap, een lemming topic blijft open, maar zodra je het magische woord noemt heb je binnen de 2 minuten een slotje
Nou vreselijk zeg dat ik het even niet zag staan.
Your beauty never ever scared me.
pi_194792760
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 13:09 schreef Banaanvragen het volgende:
Toch best knap, een lemming topic blijft open, maar zodra je het magische woord noemt heb je binnen de 2 minuten een slotje
Jeetje, bel Hart van Nederland om mensen over dit grof schandaal te informeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 30-08-2020 13:26:47 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')