abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194741449
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 23:35 schreef ShortWanks het volgende:
Geen relatie materiaal, maar damn... ik kijk er erg graag naar.
Ook niet als ze heel leuk en mooi is?

Zonde zo om te denken haha
pi_194742275
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 02:39 schreef T42 het volgende:

[..]

Waar ik uit ga is lingerie verplicht
Haha ja sommige plekken lopen mensen in lingerie inderdaad
pi_194760028
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 23:35 schreef ShortWanks het volgende:
Geen relatie materiaal, maar damn... ik kijk er erg graag naar.
Dit vind ik altijd zo'n onzin en kortzichtig, dus ga ik er eens een keer op in. Elke (of groot deel althans) vrouw zal wel eens redelijk sexy gekleed zijn geweest of zich wat sexyer hebben gedragen bij een bepaalde gelegenheid. Dat wil niet zeggen dat ze dan altijd zo is of het altijd alleen maar van haar lichaam moet hebben, ze kan net zo goed verder super lief / betrouwbaar / slim / zijn of wat je ook maar zoekt in een relatie. En af en toe zijn vrouwen sexy of geil, laat ze lekker doen. Altijd dat puberale gedrag (eens een slet altijd een slet!) van onzekere mannetjes die niet kunnen snappen dat vrouwen ook gewoon mensen zijn met meer dan één karaktereigenschap.
pi_194760300
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:17 schreef elplato het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo'n onzin en kortzichtig, dus ga ik er eens een keer op in. Elke (of groot deel althans) vrouw zal wel eens redelijk sexy gekleed zijn geweest of zich wat sexyer hebben gedragen bij een bepaalde gelegenheid. Dat wil niet zeggen dat ze dan altijd zo is of het altijd alleen maar van haar lichaam moet hebben, ze kan net zo goed verder super lief / betrouwbaar / slim / zijn of wat je ook maar zoekt in een relatie. En af en toe zijn vrouwen sexy of geil, laat ze lekker doen. Altijd dat puberale gedrag (eens een slet altijd een slet!) van onzekere mannetjes die niet kunnen snappen dat vrouwen ook gewoon mensen zijn met meer dan één karaktereigenschap.
Eens hoor!! Ik denk dat het onzekerheid is, als mensen onzeker zijn. Is het makkelijker om mensen te veroordelen.

Ik vind het ook vreemd om
zo te denken, wie weet loop je zo wel je prinses charming mis. Hoe een vrouw zich kleed tijdens het uitgaan of een feest. Is natuurlijk ook anders dan hoe ze zich kleed tijdens het dagelijks leven. Tenminste als ik naar mijzelf kijk. Dan kleed ik mij niet echt sexy hoor.

Verder ieder zijn kijk erop natuurlijk. Maar grappig om te zien dat er dus mannen zijn die zeggen dat het geen relatiemateriaal is en sommige het niks uitmaakt of er juist van houden. Meningen zijn dus verdeeld.

[ Bericht 6% gewijzigd door Realbitch21 op 28-08-2020 12:36:42 (X) ]
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:39:10 #55
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_194760373
Lekker man zon ordinaire snollenkop.

Maar alleen als het donker is. Niet om aan je ouders voor te stellen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:42:44 #56
8369 speknek
Another day another slay
pi_194760429
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:17 schreef elplato het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk, maar je kunt ook niet iedereen die je tegenkomt eerst uitgebreid interviewen.

Iemand met voetbalshirt en petje op zal je waarschijnlijk ook geen relatiemateriaal noemen, ookal heeft ie misschien toevallig het voetbalshirt van iemand geleend omdat hij zijn eigen shirt moest gebruiken om een tourniquet aan te leggen bij een aangereden katje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194760475
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:34 schreef Realbitch21 het volgende:

[..]

Eens hoor!! Ik denk dat het onzekerheid is, als mensen onzeker zijn. Is het makkelijker om mensen te veroordelen.

zo te denken, wie weet loop je zo wel je prinses charming mis. Hoe een vrouw zich kleed tijdens het uitgaan of een feest. Is natuurlijk ook anders dan hoe ze zich kleed tijdens het dagelijks leven. Tenminste als ik naar mijzelf kijk. Dan kleed ik mij niet echt sexy hoor.

Verder ieder zijn kijk erop natuurlijk. Maar grappig om te zien dat er dus mannen zijn die zeggen dat het geen relatiemateriaal is en sommige het niks uitmaakt of er juist van houden. Meningen zijn dus verdeeld.
Punt is juist dat je dan helemaal niet kunt beoordelen of een dame relatiemateriaal is of niet. Geniet van de aanblik of doe er zelfs je voordeel mee, maar meer is het niet. Maar voor voor veel mannen is altijd te ingewikkeld om situaties los te zien van elkaar.
pi_194760553
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:42 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk, maar je kunt ook niet iedereen die je tegenkomt eerst uitgebreid interviewen.

Iemand met voetbalshirt en petje op zal je waarschijnlijk ook geen relatiemateriaal noemen, ookal heeft ie misschien toevallig het voetbalshirt van iemand geleend omdat hij zijn eigen shirt moest gebruiken om een tourniquet aan te leggen bij een aangereden katje.
Natuurlijk, maar dan heb je het over smaak of stijl. Dit gaat over puur een meid geen relatiemateriaal noemen omdat ze een keer sexy/uitdagend gekleed is, maar daar tegelijkertijd jezelf wel aan verlekkeren. Dan zit er bij jezelf iets niet lekker.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 13:00:30 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_194760694
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef elplato het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dan heb je het over smaak of stijl. Dit gaat over puur een meid geen relatiemateriaal noemen omdat ze een keer sexy/uitdagend gekleed is, maar daar tegelijkertijd jezelf wel aan verlekkeren. Dan zit er bij jezelf iets niet lekker.
Een wifebeater dan. Punt is dat verhullende goedkope kleding lekker kan zijn maar niet je smaak of stijl.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194761027
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 13:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Een wifebeater dan. Punt is dat verhullende goedkope kleding lekker kan zijn maar niet je smaak of stijl.
Wat is “ goedkoop”? Ik denk dat veel vrouwen zich ook anders kleden tijdens een avondje stappen dan in het normale dagelijks leven..
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:22:58 #61
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_194761249
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef elplato het volgende:

[..]

Liefde en lust zijn 2 verschillende dingen en niet perse beide noodzakelijk om een ordinair mokkeltje een keer helemaal uit elkaar te trekken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:25:02 #62
8369 speknek
Another day another slay
pi_194761276
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:06 schreef Realbitch21 het volgende:

[..]

Wat is “ goedkoop”? Ik denk dat veel vrouwen zich ook anders kleden tijdens een avondje stappen dan in het normale dagelijks leven..
Dat verschilt per persoon en was een beetje het punt van dit topic toch?
Voor de een is panterprint luxueus, voor de ander trashy.
En ook bij het uitgaan lijkt me je kledingkeuze redelijk een extensie van jezelf.
pi_194761374
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 13:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je juist weinig verhullend. En je vergelijkt nu het dragen van specifiek een wifebeater met willekeurig alle wat meer sexy kleding stukken die een vrouw kan dragen? Ook binnen de categorie sexy zijn er bv jurkjes waarbij ik denk "mwa niet mijn type". En dan gaat het weer over smaak en is dat gewoon een indicatie dat die persoon waarschijnlijk niet bij je zal passen. Mijn punt is juist dat als je iets sexy of geil vind, dit geen reden is om een persoon af te schrijven als "ordinaire slet en geen relatiemateriaal" omdat zo iemand dan gewoon is gekleed voor de gelegenheid. Het zegt hooguit iets over je eigen smaak van wat je aantrekkelijk vind.
pi_194834582
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:34 schreef Realbitch21 het volgende:

[..]

Als ze zich kleedt naar hoe zij zich voelt. Als het gras groen is speel bal denk ik dan :)
pi_194834635
Ik heb daar geen problemen mee met het goede hoofd en zonder veel tatoos.
Vakman pur sang
  woensdag 9 september 2020 @ 21:57:25 #66
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194978454
Vind er weinig sexy aan en weinig ordinair. Wel wat smakeloos. En ook fantasieloos. Meer iets van van een collectie van die seks webshops en catalogussen met lingerie en toys. Die hebben dan ook wat van dit soort kleding erbij.

En .... waar de ene vrouw mee staat, of wiens persoonlijkheid het aan kan, is het bij de andere ordinair, of totaal niet passend. Denk maar eens aan leeftijd, een van 15 of een van 30 met sexy kleding die bij hen past. Laat die eens wisselen ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195020900
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 20:27 schreef MilkTea het volgende:
De fotos:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vind deze outfits niet ordinair, de laatste vind ik wel het minst, maar dat komt omdat ik dat jurkje gewoon minder vind.

Middelste is wel het leukst :)
Zeker niet ordinair. Mooie, sexy. Onderste vind ik ook minder. Op het randje m.i. maar idd dat jurkje vind ik ook niet zo.
Eens kijken
  zaterdag 12 september 2020 @ 15:23:21 #68
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_195021140
Niets mis mee toch?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195428447
Die oufitjes vallen toch wel mee moet kunnen als vrouw. In mijn uitgaanstijd moest je voor de sexy vrouwen in de Hollywood in Rotterdam zijn. Ik heb er sexy vrouwen gezien gekleed in niet meer dan doorschijnend plastic en een string. Maar ook ordinaire vrouwen in een spijkerbroek en topje.
De sexy vrouwen weten vaak precies wat ze met hun outfit teweeg brengen ze besteden aandacht aan wat ze aan doen en hun make up e.d.
Ordinaire vrouwen doen maar wat en duiken vervolgens in een bad met make up en parfum.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:41:10 #70
450228 LeesFoknl
pi_195464434
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:45 schreef elplato het volgende:

[..]

Punt is juist dat je dan helemaal niet kunt beoordelen of een dame relatiemateriaal is of niet. Geniet van de aanblik of doe er zelfs je voordeel mee, maar meer is het niet. Maar voor voor veel mannen is altijd te ingewikkeld om situaties los te zien van elkaar.
Ik heb de indruk dat vooral vrouwen hier moeite mee hebben. Dat een of ander kledingstuk reden is om NIET met een man te gaan daten. Of net wel. Maar dat het van zo iets afhangt.
pi_195468168
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:41 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat vooral vrouwen hier moeite mee hebben. Dat een of ander kledingstuk reden is om NIET met een man te gaan daten. Of net wel. Maar dat het van zo iets afhangt.
Jij was toch mod
pi_195469505
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:06 schreef Realbitch21 het volgende:

[..]

Goedkoop heeft niet met kleding te maken dat straal je uit.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:58:41 #73
450228 LeesFoknl
pi_195483030
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:26 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Jij was toch mod
Wat bedoel je? Mod? Moderator?Modern?
En ik begrijp, zie ook het verband niet met mijn opmerking die was .... ..... Ik heb de indruk dat vooral vrouwen hier moeite mee hebben. Dat een of ander kledingstuk reden is om NIET met een man te gaan daten. Of net wel. Maar dat het van zo iets afhangt.

Misschien ben ik niet duidelijk genoeg.
Ik bedoel, kleding en mensen op hun kleding inschatten en waarderen is volgens mij vooral iets dat vrouwen doen. Wat ik zoal meekrijg moet je als man tegenwoordig aan meerdere bepaalde kledingeisen voldoen, vooral schoenen zouden bv. belangrijk zijn. Enz. Er zijn veel ongeschreven regels die niet kunnen op kledinggebied. Ik denk dat de doorsnee man daar een stuk makkelijker in is naar een vrouw, als een vrouw naar een man.

:)
  woensdag 7 oktober 2020 @ 12:03:53 #74
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_195483112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Mod? Moderator?Modern?
En ik begrijp, zie ook het verband niet met mijn opmerking die was .... ..... Ik heb de indruk dat vooral vrouwen hier moeite mee hebben. Dat een of ander kledingstuk reden is om NIET met een man te gaan daten. Of net wel. Maar dat het van zo iets afhangt.

Misschien ben ik niet duidelijk genoeg.
Ik bedoel, kleding en mensen op hun kleding inschatten en waarderen is volgens mij vooral iets dat vrouwen doen. Wat ik zoal meekrijg moet je als man tegenwoordig aan meerdere bepaalde kledingeisen voldoen, vooral schoenen zouden bv. belangrijk zijn. Enz. Er zijn veel ongeschreven regels die niet kunnen op kledinggebied. Ik denk dat de doorsnee man daar een stuk makkelijker in is naar een vrouw, als een vrouw naar een man.

:)
Onzin . Behalve wanneer hij een rok aan heeft , want dan ben ik er wel klaar mee.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 7 oktober 2020 @ 12:06:12 #75
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195483148
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 12:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Onzin . Behalve wanneer hij een rok aan heeft , want dan ben ik er wel klaar mee.
Heb ik net een kilt met bijbehorende harige zak besteld, kom je hier nu mee...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')