Als je t leuk vind en je hebt de tijd dan gewoon doenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Werd een gedoe. Ben niet zo vaak thuis. Maar laatste half jaaar wel weer dus en dan wel ik wel weer gaan voetballen
Haha nee is goedquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar?
Is dat goed of slecht nieuws
yayquote:
quote:
JUICHENquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:29 schreef Prisha het volgende:
Mijn CV ketel doet het weer...ik heb warm water. Heerlijk!
ja echt wel. Gelukkig is het nog niet zo koud. In de winter was het niet zo fijn geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JUICHEN![]()
![]()
Dat is namelijk idd heel erg fijn!!
Wow!!! Dat is een flink bedrag , hopelijk blijft ie het voorlopig nog ff doenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja echt wel. Gelukkig is het nog niet zo koud. In de winter was het niet zo fijn geweest.
Wat minder juichen is, zijn de kosten. Printplaat was kapot. Nieuwe kost 230 euro. plus de kosten van het repareren...denk dat dit geintje 300 euro aantikt
jah...daar gaan de spaarcentenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!!! Dat is een flink bedrag , hopelijk blijft ie het voorlopig nog ff doen![]()
Het is ff een flinke uitgavequote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...daar gaan de spaarcentenMaar goed. Moet wel warm zijn in de winter en warm water is ook handig. Dus tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |