https://www.laurasbakery.nl/pindakaas-jam-koekrepen/quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jmaar wat heb je nu gemaakt dan?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.laurasbakery.nl/pindakaas-jam-koekrepen/
quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal ‘m lokken met een schoteltje melk
Ziet er niet uit als een lichte tussendoorsnack.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.laurasbakery.nl/pindakaas-jam-koekrepen/
Houd eens op met fatshamen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een lichte tussendoorsnack.
Fatsha is een women hoorquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Houd eens op met fatshamen.
Ja en zo'n religekkie zit ik ook niet echt op te wachten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je op tinder meer succes hebt hoor om onder afspraak uit te komen
helpquote:
quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb een uit de kluiten gewassen komkommer voor je.
Lekker je komkommer in het zuur leggen dan vriend.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]Je weet toch wel hoe augurken gemaakt worden?
ja maar ik wil liever gewoon een kleintje van ettoquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]Je weet toch wel hoe augurken gemaakt worden?
Jezus.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik wil liever gewoon een kleintje van etto
Had t niet beter kunnen zeggen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat je een keer een komkommer tegen komt in plaats van een augurkje.
die lust alleen maar braadworsten, frikandellen, gehaktstaven en pikanto's johquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb een uit de kluiten gewassen komkommer voor je.
quote:
Ik heb een tweede kop koffie nodigquote:Op maandag 24 augustus 2020 07:56 schreef UitStraling het volgende:
Eens kijken of koffie met een ontbijtje helpt
Wat hebben treinen jou ooit misdaan?quote:
Nee naar huisquote:
Budaaaaaaquote:Op maandag 24 augustus 2020 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een tweede kop koffie nodig
daar kan die trein niks aan doen. het zijn de passagiers die het probleem zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee naar huisMaar iemand heeft weer iets van drinken geknoeid in de coupe waardoor m’n schoenen nu aan de vloer plakken. En druk.
Is het geen bloed.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee naar huisMaar iemand heeft weer iets van drinken geknoeid in de coupe waardoor m’n schoenen nu aan de vloer plakken. En druk.
Dat zou wel verklaren waarom die vrouw tegenover Kwiwi lijkbleek tegen het raam leunt met een gaatje in haar voorhoofdquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom die vrouw tegenover Kwiwi lijkbleek tegen het raam leunt met een gaatje in haar voorhoofd
Kan ook ander bloed zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom die vrouw tegenover Kwiwi lijkbleek tegen het raam leunt met een gaatje in haar voorhoofd
Buda en ik gaan a.s. zaterdag demonstreren op het malieveld om jou je naam terug te laten nemenquote:
Ik zag dat iemand hem ingepikt heeftquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda en ik gaan a.s. zaterdag demonstreren op het malieveld om jou je naam terug te laten nemen
Ja dat los ik nog wel opquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zag dat iemand hem ingepikt heeft
quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel op anoniem binnenkort.
Ach ja hier beginnen de scholen volgende week pas.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:03 schreef gianni61 het volgende:
Blijkbaar moet vandaag iedereen een foto op facebook zetten van zijn of haar kind onderweg naar school.
Lekker boeiend
Kun je niet want je hebt een obsessief-compulsieve dwangneurosequote:Op maandag 24 augustus 2020 09:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je niet want je hebt een obsessief-compulsieve dwangneurose
Pics or it didn't happenquote:
Oeh hou ons op de hoogtequote:Op maandag 24 augustus 2020 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Tijd om m'n pindakaasbaksel te proeven.
Wel oké.quote:
K denk gewoon alleen nutellaquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel oké.
Misschien ook eens maken met nutella ipv jam. Jam valt een beetje weg bij al het pindakaasgeweld.
Nee, dat was vorige week.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:03 schreef gianni61 het volgende:
Blijkbaar moet vandaag iedereen een foto op facebook zetten van zijn of haar kind onderweg naar school.
Lekker boeiend
Ze durven het niet zo te zeggen, maar ze zijn gewoon blij dat ze weer een paar uur rust per dag hebbenquote:
ga een beetje naast je schoenen lopen andersquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Bal. Freule van de Frituâh.. Meisteres dâh Mayaunaise.. Suksubus van de Staumende Sallepikon
Als je het zo zegt, zie ik meteen het panterprintje en pakje shag er bijquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Bal. Freule van de Frituâh.. Meisteres dâh Mayaunaise.. Suksubus van de Staumende Sallepikon
De grap is het haags flesquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga een beetje naast je schoenen lopen anders
Oeh shagquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, zie ik meteen het panterprintje en pakje shag er bij
Ooh, hier wel hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze durven het niet zo te zeggen, maar ze zijn gewoon blij dat ze weer een paar uur rust per dag hebben
quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Weer zo'n typisch verhaal waarvan je denkt "Hoe kun je denken dat ik hier iets mee ga doen?"quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
Na haar tweets van gisteren verduidelijkte Claudia dat haar wens om uit de ouderlijke macht gezet te worden niets te maken heeft met het werk van haar moeder. ‘Het is vanwege jarenlang trauma en misstanden uit mijn kindertijd’, schreef ze. Het is onduidelijk waar ze precies naar verwees.
https://www.ad.nl/buitenl(...)dochter-15~a3c1b2b5/
is die vrouw dan net vermoord toen ze een tunnel in gingen?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Agatha Christie-fan denk ik graag in moordcomplotten
Daarom denk ik dus eerder aan menstruatiebloed.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Agatha Christie-fan denk ik graag in moordcomplotten
N E E !quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit hele verhaal laat zich samenvatten in een woord: Muricaquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer zo'n typisch verhaal waarvan je denkt "Hoe kun je denken dat ik hier iets mee ga doen?"
Zelf vertaald?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is die vrouw dan net vermoord toen ze een tunnel in gingen?
Kwiwi met de kandelaar in de bibliotheek..quote:
aandachtshoererij dusquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit hele verhaal laat zich samenvatten in een woord: Murica
en het motief?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kwiwi met de kandelaar in de bibliotheek..
ik heb ook geen zin om te werken volgende week. de laatste loodjes van mijn vakantie vallen me ook zwaar.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, ik heb echt geen zin in deze werkweek. De laatste loodjes voor mijn vakantie vallen me zwaar
hoe lang moet j dan weer op de boot?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin om te werken volgende week. de laatste loodjes van mijn vakantie vallen me ook zwaar.
week of 8quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang moet j dan weer op de boot?
Goed motief.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ze zei het zelf. te druk in de trein
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin om te werken volgende week. de laatste loodjes van mijn vakantie vallen me ook zwaar.
Bijv.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar moet @:haags_kwartiertje in
Dus al die studiobouwers en hun gezin moeten nu ook in quarantaine. Giller!quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
Whehe, 538 DJ mark labrand is naar Spanje gegaan. Die moet nu in quarantaine. Dus 538 heeft een studio in z'n woonkamer gezet, kan ie thuiswerken
Ze hadden die studio gebouwd voordat ie thuis kwam uit Spanjequote:Op maandag 24 augustus 2020 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus al die studiobouwers en hun gezin moeten nu ook in quarantaine. Giller!
zijn er fotos?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze hadden die studio gebouwd voordat ie thuis kwam uit Spanje
Oh leuk, ik laat ook altijd mijn huissleutels bij mijn baas als ik naar Spanje gaquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze hadden die studio gebouwd voordat ie thuis kwam uit Spanje
Hoelang ben je meestal thuis tussendoor?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vliegt ook altijd wel weer voorbij hoor..
Die eerste week en laatste week duren het langst.
Mijn autisme kan het rode bolletje met 99+ niet aanquote:
Zeiksnorquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh leuk, ik laat ook altijd mijn huissleutels bij mijn baas als ik naar Spanje ga
8-10 weken op & 8-10 weken af. afhankelijk van de havens enzo.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:01 schreef engine het volgende:
[..]
Hoelang ben je meestal thuis tussendoor?
Heerlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
Whehe, 538 DJ mark labrand is naar Spanje gegaan. Die moet nu in quarantaine. Dus 538 heeft een studio in z'n woonkamer gezet, kan ie thuiswerken
Sorriequote:
Jawel hoor. Maar goed, het zal in die wereld wel normaal zijnquote:jij wil zeggen dat je familie geen sleutels van jouW appartement hebben?
Awww. Wanneer zou 'ie komen?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zit nog te wachten op de computer met ship simulator
Als thuiswerkplek van mn baas hequote:Op maandag 24 augustus 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awww. Wanneer zou 'ie komen?
Ik ben vooral The Sims aan het spelen nu.
Mwah, zo moeilijk voor te stellen is het toch niet? Het is niet alsof het programma reteserieus is, dus dat combineren met een lollige actie is niet echt vergezocht.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorrie
[..]
Jawel hoor. Maar goed, het zal in die wereld wel normaal zijn
Derp, duidelijk maandagochtend.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als thuiswerkplek van mn baas he
Halve jaar wel onderweg dus.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
8-10 weken op & 8-10 weken af. afhankelijk van de havens enzo.
en dan ergens tussendoor eens 6/6 om te verschuiven ivm feestdagen. Dit jaar is 't in principe mijn beurt om aan boord te zitten.
Al ben ik in de uh 10 jaar dat ik vaar misschien 3x thuis geweest met de feestdagen.
Oef, dat klinkt wel echt lang, 13 weken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voorheen deed ik 13 weken op 6 weken af(toen 13/8, toen 13/13, nu 8-10/8-10)
Mja de tijd vliegt op een gegeven moment wel hoor.. Maar het is inderdaad langquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt wel echt lang, 13 weken.
13 weken is best veel ja.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voorheen deed ik 13 weken op 6 weken af(toen 13/8, toen 13/13, nu 8-10/8-10)
quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja de tijd vliegt op een gegeven moment wel hoor.. Maar het is inderdaad lang
en dan te bedenken dat er sommigen nu 1.5 jaar aan boord zitten
wat voor werk deed je ook weer? en idd, na 8 weken had ik altijd een giga dip en er ook echt 0 zin meer in. Dat heb ik nu niet omdat ik voor die tijd naar huis ga.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:25 schreef engine het volgende:
[..]
13 weken is best veel ja.
Bij mij is het maximaal 8 weken. Dan heb ik ook wel weer zin om naar huis te gaan vaak.
Heb ik nu nog steeds hoor. Je mist heel veel en de balans is een beetje zoek. Aan boord 24/7 werk. En dan thuis val je in een gat ofzo. Zeker nu met die keroownaquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel enorm wennen, daarna weer het wal-leven in.
EN DAN MOET ER WEER EEN PIEMEL IN JE LUNCHGENOT EYOOOOOOquote:
Monteur bij gasturbines.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor werk deed je ook weer? en idd, na 8 weken had ik altijd een giga dip en er ook echt 0 zin meer in. Dat heb ik nu niet omdat ik voor die tijd naar huis ga.
Nicequote:
Mja, stress is een keuze vind ik. Zie het om me heen ook vaak, maar je bereikt er niks mee..quote:En vaak veel stress bij mensen tegen het einde van een project
Ja klopt, ik was even aan het zeiksnorren. Zal het weer wel zijnquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, zo moeilijk voor te stellen is het toch niet? Het is niet alsof het programma reteserieus is, dus dat combineren met een lollige actie is niet echt vergezocht.
Geloof ik ja.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik nu nog steeds hoor. Je mist heel veel en de balans is een beetje zoek. Aan boord 24/7 werk. En dan thuis val je in een gat ofzo. Zeker nu met die keroowna
Ah, de toeristen die er nog komen, geven niet genoeg geld uit.quote:
Idd.. en vrienden enzo werken gewoon etc.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geloof ik ja.Van allerlei dingen moeten doen naar "eh, net waar je zin in hebt" is nogal een omslag.
Helemaal als je dan ook nog eens nergens heen kan eigenlijk.
Het is hier wel echt fijn weer nu, zonnetje.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was even aan het zeiksnorren. Zal het weer wel zijn
er komen nu geen nieuwe toeristen meer hequote:Op maandag 24 augustus 2020 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, de toeristen die er nog komen, geven niet genoeg geld uit.
ja het wordt zo droog, dan ga ik even naar de wink0ltquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier wel echt fijn weer nu, zonnetje.Ook niet heel veel nieuwe buien in aantocht, dus zal in het oosten ook nog wel opklaren.
Slim.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd.. en vrienden enzo werken gewoon etc.
oa om die reden ben ik een tijdje geleden voor mezelf begonnenbeetje dingen doen die ik leuk vind en toch nog een zakcentje binnen harken.
Wat zijn ze daar toch heerlijk kortzichtig bij de NS he, sowieso denken dat volgend jaar alles weer gewoon normaal is en er niet sowieso veel minder mensen met de trein gaan omdat thuiswerken hip is gewordenquote:Toch vinden zowel ProRail als de vervoerders minder treinen inplannen geen optie: "Dat zou echt een stap terug zijn. Zeker als het leven straks hopelijk weer normaal is, hebben we die treinen echt keihard nodig"
https://nos.nl/artikel/23(...)reinen-op-spoor.html
Ja waarom nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat ik een week extra vakantie ga opnemen. Ik kom een dag tekort maar die heb ik net bijgekocht
en die week gaat na de lunch in zodalek?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat ik een week extra vakantie ga opnemen. Ik kom een dag tekort maar die heb ik net bijgekocht
Dan hou ik geen dagen meer over voor de rest van het jaar. Maar als ik nog behoefte heb aan een vrije dag, kan ik weer een dag bijkopen.quote:
Doen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en die week gaat na de lunch in zodalek?
Oh ik dacht dat je alleen deze week nog moest.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat zou mooi zijn. Maar nee, ik ga zo even kijken of ik volgende week al gemist kan worden.
Nee, nog twee weken. Maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee. En na mijn burn-out had ik mezelf beloofd om voortaan elk jaar netjes 3 weken op te nemen. Maar ja, toen jatte mijn werkgever een week aan vrije dagen wegens coronaquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je alleen deze week nog moest.
1 ei is meer dan voldoendequote:Op maandag 24 augustus 2020 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens gehaktballetjes makenHoeveel eieren zal ik voor 300- gram gehakt nemen? 1 of 2?
Oh ja.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nog twee weken. Maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee. En na mijn burn-out had ik mezelf beloofd om voortaan elk jaar netjes 3 weken op te nemen. Maar ja, toen jatte mijn werkgever een week aan vrije dagen wegens corona
300 gram gehakt daarentegen is een beetje karigquote:
Jij krijgt niks. Opgelostquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
300 gram gehakt daarentegen is een beetje karig
Hoi Bitterbal.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
300 gram gehakt daarentegen is een beetje karig
misschien maakt hij wel soepballetjesquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
300 gram? dan heb je 2 gehaktballen?
2 porties wat?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:49 schreef LTVDK het volgende:
300 gram gehakt gebruik ik meestal voor 2 porties ...
ja, 2 ballenquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:49 schreef LTVDK het volgende:
nee ik maak kleintjesquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
300 gram? dan heb je 2 gehaktballen?
Ik maak meestal gewoon kleine balletjes, scheelt een hoop tijd met bakkenquote:
hoop hetquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat zou mooi zijn. Maar nee, ik ga zo even kijken of ik volgende week al gemist kan worden.
das toch voor 1 bal?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:49 schreef LTVDK het volgende:
Mja, ik had twee weken en wil er nu drie van maken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja.
Maar het klinkt alsof je wel wat meer dan één week kan gebruiken nu.
formaatje badr/geteerde paalquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw mond wel niet?
grootquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw mond wel niet?
Echt chillen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik had twee weken en wil er nu drie van maken.
We hadden het over Haags.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Jij bent dan ook gewoon een zwart gat van onverzadigbare hongerquote:
Niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer verander je nou je naam weer terug?
Toch zonde man.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Niet.
Maar zag net dat hij al ingepikt is.
Daar gaan makkelijk 2 ballen in.quote:
Rebranding is een ding, al moet er dan eigenlijk een andere UI en ondertitel bij.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch zonde man.
Zo'n merk, zo'n icoon!
Hou op schei uit manquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch zonde man.
Zo'n merk, zo'n icoon!
Ik niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke username
Watje. Ik ben met 5 ook naar hilvarenbeek gefietst!quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, windkracht 7 voorspeld voor woensdag.
Dan ga ik dus mooi niet fietsen he.
5 is geen 7quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Watje. Ik ben met 5 ook naar hilvarenbeek gefietst!
Dit gaan we even flink uitmelkenquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben in elk geval weer iets om een paar duizend posts extra over te bomen niewaar
Wat moet je in Hilvarenbeek?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat.quote:
Waarom meteen zo boos,quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat moet je in Hilvarenbeek?
Bootje huren met 3 vrienden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat moet je in Hilvarenbeek?
Maar is maar klein stukje toch? Even doortrappen, goed voor de spieren.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Dat.
En compleet open stuk.
Haagsie is vast nog vrijquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien verander ik hem wel weer naar iets anders of zo
7 is van m'n fiets waai-windkracht, dat haat ik.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar is maar klein stukje toch? Even doortrappen, goed voor de spieren.
Hij komt denk ik geen corona brengenquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opbokken uit 'mijn' stukje Brabant.
Familie ophalen. Ik was er snel weer weg hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Troost je, niemand van ons komt daar graag voor langere periode.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar terug heb je wind mee dan...quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
7 is van m'n fiets waai-windkracht, dat haat ik.
Nee, heen. Maar haat is niet het goede woord. Doodeng klopt beter.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar terug heb je wind mee dan...
Mooi.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Troost je, niemand van ons komt daar graag voor langere periode.
Vooruit. Ik zie het door de vingers.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Familie ophalen. Ik was er snel weer weg hoor.
Hebben we hier al genoeg.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hij komt denk ik geen corona brengen
Oh, dus je merkt er niet eens wat van?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben we hier al genoeg.
Ik typ dit bericht vanuit quarantaine.
Met als hoogtepunt de Beekse Bergen? Beste dierenpark van NL.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Hilvarenbeek is een leuk plaatsje
Het tweede golfje is ook alweer over zijn hoogtepunt heenquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zijwind is wel erg vervelendquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee, zijwind op het meeste van m'n route. Nog erger dus.
Nog op de uitslag aan het wachten of ben je al positief?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar was ik. Wel gevaarlijk daar met boze mensen in een bootje.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt de Beekse Bergen? Beste dierenpark van NL.
Ja, dat ook. Maar het dorpje zelf is ook wel leuk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor Burgers Zoo in Arnhemquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken de beekse bergen alleen van Decibel Outdoorquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijwind tussen de boerenakkers, ik pas.quote:
Daar durf ik een flinke tijd niet meer heen te gaanquote:
Negatief getest, maar mag niet naar buiten van GGD omdat ik vorige week zondag een BBQ had bij iemand die positief is getest.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog op de uitslag aan het wachten of ben je al positief?
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar was ik. Wel gevaarlijk daar met boze mensen in een bootje.
ik vond het gisteren ook te hard waaien. Gelukkig had ik zaterdag al een aardige ronde gemaakt.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijwind tussen de boerenakkers, ik pas.
Vanwege corona?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar durf ik een flinke tijd niet meer heen te gaan.
Ik heb er ook gewoon niets te zoeken, maar goed.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar durf ik een flinke tijd niet meer heen te gaan.
Ik werk er...quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewoon niets te zoeken, maar goed.
Neh, zaterdag weer een flink escalatiefeestje gehad daar.quote:
Scheelt weer.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het gisteren ook te hard waaien. Gelukkig had ik zaterdag al een aardige ronde gemaakt.
Oh vertel..?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, zaterdag weer een flink escalatiefeestje gehad daar.
Hee dat is Haags z'n dingquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:38 schreef Justin_Case het volgende:
Ok ik begin.
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Escalatiefeest?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dan heb je er wel wat te zoeken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik werk er...
Zit er nu ook.
Morgen weer lekker thuiswerken.
Escaleerde het uit de hand ja?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
https://nl-nl.facebook.co(...)est/437408953124965/quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Escaleerde het uit de hand ja?
Erg veel alcohol en kots, sowieso wel een goede samenvatting van dit hele weekendquote:
quote:
Gadverdamme man.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Erg veel alcohol en kots, sowieso wel een goede samenvatting van dit hele weekend. Ik ben wel blij dat ik telkens de kotsmama en niet de kotser was
.
Ja, voor jou nog stukkie verder dan voor mij. En er is verder weinig te vinden hoor, rare mensen zijn het maar.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan heb je er wel wat te zoeken.Maar ook een béétje uit de richting om regelmatig heen te gaan voor me.
Netjes op anderhalve meter van elkaar?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Erg veel alcohol en kots, sowieso wel een goede samenvatting van dit hele weekend. Ik ben wel blij dat ik telkens de kotsmama en niet de kotser was
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |