Niet als hij nu wel zijn ronde had teruggekregen omdat hij voor Dixon lag.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:56 schreef franklop het volgende:
Cautionn n
[..]
Maar dan had Dixon hem toch ook op de baan ingehaald en had hij weer op +2 gezeten?
Immers blijft Dixon sowieso buiten
Maar had hij die teruggekregen voordat hij zou gaan pitten?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet als hij nu wel zijn ronde had teruggekregen omdat hij voor Dixon lag.
Blijkbaar toch meer bij Guam en de Noordelijke Marianenquote:
Ja, naast Filipijnen zelfs zie ikquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijkbaar toch meer bij Guam en de Noordelijke Marianen
Baas.quote:
Maar props voor het noemen van Nauru en het kennen van Palau.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijkbaar toch meer bij Guam en de Noordelijke Marianen
Zeg hou je wel ff rekening met mijn databundel?quote:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er geen kut van snapt in dit soort situaties.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar had hij die teruggekregen voordat hij zou gaan pitten?
Dank je!quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
https://racecontrol.indycar.com/
13e
Mijn landenkennis (en vlaggenkennis + hoofdstedenkennis) is an sich vrij compleet, maar het positioneren van sommige inwaartse landen in Afrika en eilanden van de Caraļben en Oceaniė kent nog wat hiaten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar props voor het noemen van Nauru en het kennen van Palau.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg hou je wel ff rekening met mijn databundel?
Nee.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja daarom, is mij allemaal wat te random ookquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er geen kut van snapt in dit soort situaties.
Ik hoopte dat hij dan achteraan mocht aansluiten en dan zijn pitsstop zou kunnen doen voordat het weer groen zou worden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar had hij die teruggekregen voordat hij zou gaan pitten?
Wat voor databundel heb je?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik keek de Q's op live timingquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Bij de indycar zijn de livetimings gewoon gratis
Ik probeer het meestal niet eens te begrijpen, ik merk het vanzelf welquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er geen kut van snapt in dit soort situaties.
Misschien ben ik wel op vakantie!quote:
Verwijzing naar Nattekat, weet je toch wel?quote:
Hoe kijk je dan?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel op vakantie!
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel op vakantie!
Neequote:Op zondag 23 augustus 2020 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verwijzing naar Nattekat, weet je toch wel?
Onbeperkt... maar dat weet nattekat niet. Dus mondje dicht hčquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onbeperkt... maar dat weet nattekat niet. Dus mondje dicht hč
Hoop gezeik over gifjes toen hij op vakantie was (geweest) want databundel slonk snelquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik dan blijkbaar gemist.
De anderen die op -2 stonden ook overigens.. Dus wellicht toch teruggekregenquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:08 schreef Starflyer het volgende:
Veekay wel een rondje terug. Op -1 nu
En die op -1 zitten weer in de ronde van de leider.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:09 schreef franklop het volgende:
[..]
De anderen die op -2 stonden ook overigens.. Dus wellicht toch teruggekregen
Nog een snelle caution dan maar, wellicht dan weer ronde terugquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En die op -1 zitten weer in de ronde van de leider.
Ach, als het nu allemaal onder groen doorgaan zijn we over een uur klaar ofzoquote:
Ja, maar ik bedoel waar hij fysiek rijdt. Achter Chilton bijvoorbeeld?quote:
Geen ideequote:Op zondag 23 augustus 2020 22:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel waar hij fysiek rijdt. Achter Chilton bijvoorbeeld?
Hij rijdt in ieder geval sneller dan de mannen vooraanquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel waar hij fysiek rijdt. Achter Chilton bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |