quote:
Op zaterdag 22 augustus 2020 13:11 schreef einzeinz het volgende:Door zo'n zwemboxer kun je ook pissen.
Verschil is dat sommigen hun zwemshort een week droegen en dan naar het zwembad gingen er mee.
Als het warm is, loop je geen week in een zwemboxer. Die draag je enkel om te gaan zwemmen.
Althans, ik zie toch niemand in een zwemboxer rondlopen. Terwijl je dat wel ziet bij een short.
Je mist de sarcasme in mijn opmerking

De bijdrage aan een "vies zwembad" van een week gedragen short is echt minimaal vergelijken bij wat er allemaal vrij komt als mensen het zwembad als toilet gebruiken.
Máár het plaatsen van een bordje verboden te pissen in het zwembad druft niemand op te hangen: dan is het opeens expliciet duidelijk dat er mensen pissen in het zwembad.
In plaats daarvan wordt er gewezen naar shorts die
mogelijk ook buiten het zwembad zijn gedragen. Als het zwembad dan toch vies is, is het argument "ja, mensen houden zich niet aan de kledingvoorschriften" en hoeft de eigenaar van het zwembad niet te zeggen: "ja, die mensen pissen allemaal in mijn zwembad".
Lang verhaal kort: daar waar ze je short verbieden hebben ze een smerig zwembad.