abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194676955
Wat vinden jullie van een zwemboxer bij volwassenen?
Persoonlijk vind ik het wel geil maar ik voel dan altijd onzekerheid, want ergens is het toch ook wel erg gay?

Vroeger droeg ik altijd een losse short maar in veel zwembaden mag het gewoon niet meer omwille van hygiëne, wat te begrijpen is natuurlijk!
Cindy De Vuyst
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:58:08 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_194677200
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:37 schreef einzeinz het volgende:
Vroeger droeg ik altijd een losse short maar in veel zwembaden mag het gewoon niet meer omwille van hygiëne, wat te begrijpen is natuurlijk!
Gelijk hebben ze, shorts verbieden is een stuk makkelijker dan mensen vertellen dat ze het toilet en het zwembad niet moeten verwisselen.
So we just called him Fred
pi_194677319
Door zo'n zwemboxer kun je ook pissen.

Verschil is dat sommigen hun zwemshort een week droegen en dan naar het zwembad gingen er mee.
Als het warm is, loop je geen week in een zwemboxer. Die draag je enkel om te gaan zwemmen.

Althans, ik zie toch niemand in een zwemboxer rondlopen. Terwijl je dat wel ziet bij een short.
Cindy De Vuyst
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 augustus 2020 @ 13:14:17 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194677346
Huh wat, een gewoon zwemshort mag in veel baden niet meer? :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 13:50:50 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_194677668
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 13:11 schreef einzeinz het volgende:
Door zo'n zwemboxer kun je ook pissen.

Verschil is dat sommigen hun zwemshort een week droegen en dan naar het zwembad gingen er mee.
Als het warm is, loop je geen week in een zwemboxer. Die draag je enkel om te gaan zwemmen.

Althans, ik zie toch niemand in een zwemboxer rondlopen. Terwijl je dat wel ziet bij een short.
Je mist de sarcasme in mijn opmerking ;)
De bijdrage aan een "vies zwembad" van een week gedragen short is echt minimaal vergelijken bij wat er allemaal vrij komt als mensen het zwembad als toilet gebruiken.

Máár het plaatsen van een bordje verboden te pissen in het zwembad druft niemand op te hangen: dan is het opeens expliciet duidelijk dat er mensen pissen in het zwembad.
In plaats daarvan wordt er gewezen naar shorts die mogelijk ook buiten het zwembad zijn gedragen. Als het zwembad dan toch vies is, is het argument "ja, mensen houden zich niet aan de kledingvoorschriften" en hoeft de eigenaar van het zwembad niet te zeggen: "ja, die mensen pissen allemaal in mijn zwembad".

Lang verhaal kort: daar waar ze je short verbieden hebben ze een smerig zwembad.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 13:55:27 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_194677722
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 13:14 schreef heywoodu het volgende:
Huh wat, een gewoon zwemshort mag in veel baden niet meer? :D
Ja, in een aantal Europese landen hebben ze last van zwembadhouders die graag naar mannenbillen en piemels in strak spandex willen kijken.

Soms nog aangevuld met een strakke badmuts ook.
pi_194682501
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 13:55 schreef Fred het volgende:

[..]

Ja, in een aantal Europese landen hebben ze last van zwembadhouders die graag naar mannenbillen en piemels in strak spandex willen kijken.

Soms nog aangevuld met een strakke badmuts ook.
Wel.. Die spandex kan ik ergens nog begrijpen. Het houdt ook die smerige paupers buiten maar een badmuts dragen is echt not-done!
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')