quote:Zeker niet
Op woensdag 19 februari 2003 08:43 schreef Luigi het volgende:
Marco, een linkje naar jouw foto-site is zeker geen probleem, vanaf mijn site dus?
16 seconden sluitertijd met een flits aan het eind. Ik ben snel net voor de after-flash op een barkruk gaan zitten. Wat vinden jullie van dit idee?
Als Hilversummer raad ik je aan om het bosgebied (of/en) de hei te bezoeken. En dan met name het bos van Blauw, waar het oude hoofdkantoor van Natuurmonumenten te vinden is. Weet je welke ik bedoel?
quote:Nee dat weet ik niet! Maar ik hoor graag van je hoe ik daar precies kom. Ik wil graag natuurshots gaan doen namelijk!
Op woensdag 19 februari 2003 10:18 schreef Flaman het volgende:
TheMarco:Als Hilversummer raad ik je aan om het bosgebied (of/en) de hei te bezoeken. En dan met name het bos van Blauw, waar het oude hoofdkantoor van Natuurmonumenten te vinden is. Weet je welke ik bedoel?
quote:Ik stuur je wel de url als ik klaar ben met de site. Het stelt niet veel voor, gewoon een personal site, maar ik wil er toch wat leuke links opzetten naar dit soort sites. En zelf ben ik ook wel geinteresseerd in digitale fotografie, dus het heeft wel iets met elkaar te maken.
Op woensdag 19 februari 2003 09:52 schreef TheMarco het volgende:[..]
Zeker niet
Daar is de site voor zelfs. Het is leuk als mensen ernaar kijken en je weet nooit wat daar uitkomt he?
Ik zou best ooit verder willen met fotografie namelijk...
quote:Helestoere foto
Op woensdag 19 februari 2003 09:58 schreef TheMarco het volgende:
Een experiment net even in een van de bars hier beneden in het event centre!16 seconden sluitertijd met een flits aan het eind. Ik ben snel net voor de after-flash op een barkruk gaan zitten. Wat vinden jullie van dit idee?
quote:Ik heb een setje soft-focus actions voor photoshop ergens op het web gevonden. Je moet er mee spelen voor het juiste effect maar het werkt goed!
Op woensdag 19 februari 2003 10:33 schreef RRoeland het volgende:
Marco, je maakt echt superfoto's! Even een vraagje, hoe bereik je dat "soft" effect wat je op je pagina kunt zien?
Iedereen bedankt voor de lovende commentaren! Dat werkt zeker heel stimulerend!
Sleep jij altijd je camera met je mee, Marco? Ik heb er soms moeite mee om zomaar ergens te beginnen met knippen. Vandaar dat ik ook een hoop opportunities voorbij laat gaan. En dat ik dus m'n camera haast nooit bij me heb. .
quote:Ik heb expres een all risk verzekering voor de komende 3 jaar genomen op mijn camera zodat ik hem overal en altijd mee kan nemen zonder dat ik me ergens zorgen over hoef te maken. Uiteraard betekent dit niet dat ik er niet zuinig op ben maar het geeft je gewoon de vrijheid om onbezorgd overal en altijd te kunnen schieten. Ik loop eigenlijk altijd rond met mijn ministatiefje en mijn camera in mijn rugzak en als ik iets zie dan is het "point-aim-SHOOT!". Zo kom je de leukste dingen tegen. Die roltrap van gisteren ook... was gewoon omdat ik de bus had gemist en de tijd even moest doden op schiphol. Dan zie ik iets en dan klap ik meteen mijn statief uit en maak ik een paar shotjes.
Op woensdag 19 februari 2003 10:51 schreef Luigi het volgende:
Needless to say, vind ik je foto's over het algemeen echt geweldig.Sleep jij altijd je camera met je mee, Marco? Ik heb er soms moeite mee om zomaar ergens te beginnen met knippen. Vandaar dat ik ook een hoop opportunities voorbij laat gaan. En dat ik dus m'n camera haast nooit bij me heb.
.
quote:Die moet je in TRU plaatsen
Op woensdag 19 februari 2003 09:58 schreef TheMarco het volgende:
Een experiment net even in een van de bars hier beneden in het event centre!16 seconden sluitertijd met een flits aan het eind. Ik ben snel net voor de after-flash op een barkruk gaan zitten. Wat vinden jullie van dit idee?
ontopic:
Ik heb nog ff geen goede fotos.. ik heb net een nieuwe cam gekocht en de helft van de instellingen moet ik nog ff doorkrijgen
quote:Wat is TRU?
Op woensdag 19 februari 2003 11:24 schreef BigBear het volgende:[..]
Die moet je in TRU plaatsen
denk dat ze dan helemaal gaan flippen daar
ontopic:
Ik heb nog ff geen goede fotos.. ik heb net een nieuwe cam gekocht en de helft van de instellingen moet ik nog ff doorkrijgen
quote:Jeu, dit klinkt misschien heel stom, maar dat
Op woensdag 19 februari 2003 11:05 schreef TheMarco het volgende:Dan zie ik iets en dan klap ik meteen mijn statief uit en maak ik een paar shotjes.
quote:Je moet er even doorheen... in het begin heb je inderdaad zoiets van jezus, iedereen is me aan het aanstaren. Na een tijdje leer je daar schijt aan te krijgen
Op woensdag 19 februari 2003 11:27 schreef Luigi het volgende:[..]
Jeu, dit klinkt misschien heel stom, maar dat
. durf
. ik gewoon niet.
.
Ik heb inmiddels door wat er met TRU werd bedoeld en ik heb het gepost... haha!
quote:Dat is dus waarom ik die verzekering heb.
Op woensdag 19 februari 2003 11:40 schreef Blacksoul het volgende:
maar 2 gasten werden mij TE nieuwsgierig...en ze zagen er niet naar uit dat ze alleen wilden kijken, meer het type van 'jat die camera en verkoop 'm door)
Als je even een mailtje wilt sturen naar flaman@fok.nl dan mail ik wel waar je o.a. heen kunt gaan En wat andere tips om heen te gaan misschien.
Je kan ook wel icq'en als je dat prettiger vindt.
Edit: recrop even! Zo is ie nog iets beter!
[Dit bericht is gewijzigd door TheMarco op 20-02-2003 11:52]
Edit: een betere klok nu... perspectief gecorrigeerd.
[Dit bericht is gewijzigd door TheMarco op 20-02-2003 21:40]
quote:Dave, hoe maak jij je foto's? Ze hebben allemaal dezelfde overeenkomst en dat is dat de horizon schuin loopt. M.a.w. op één of andere manier hou je je camera niet recht tijdens het fotgraferen.
Op woensdag 19 februari 2003 17:53 schreef Dave het volgende:
[afbeelding]
Tenzij dat bewust gedaan is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |