De vraag zou moeten zijn: Waarom zijn er in hemelsnaam mannen die geld betalen voor gedragen ondergoed van vrouwen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:16 schreef possetje het volgende:
Waarom kopen alleen mannen meestal gedragen slipjes? Hebben vrouwen geen sexuele gevoelens bij een bepaalde geur? Of heeft het een andere reden?
Dat zou de vraag helemaal niet moeten wezen. Dat maak jij er van. Als die mensen dat hebben dan is dat niet aan jou.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:15 schreef happylife070 het volgende:
[..]
De vraag zou moeten zijn: Waarom zijn er in hemelsnaam mannen die geld betalen voor gedragen ondergoed van vrouwen?
Het klinkt zo in en in triest als je je voorstelt dat ze dan daar af en toe aan gaan snuffelen en daar opgewonden van worden
Ja het kopen vind ik ook ranzig jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:31 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zou nooit gedragen slipjes kopen en ruiken, dat is gewoon ranzig.
2020 vrouwen kopen die niet die krijgen ze...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:16 schreef possetje het volgende:
Waarom kopen alleen mannen meestal gedragen slipjes? Hebben vrouwen geen sexuele gevoelens bij een bepaalde geur? Of heeft het een andere reden?
Dit. Ranzige zooi.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:31 schreef Harvest89 het volgende:
Dat kan best. Ik was een keer naar een scharrel zijn huis gegaan en ik had aan zijn rondslingerende t-shirt en boxershort geroken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:31 schreef Harvest89 het volgende:
Maar in elk geval zijn er op Reddit ook vrouwelijke users die zeggen dat ze aan boxers van mannen ruiken. Niet van vreemde mannen maar die van hun partner.
Er zijn ook mensen die ze aantrekken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:16 schreef possetje het volgende:
Dat zijn de zolder fokker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:16 schreef possetje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |